Перейти до змісту

Чергова авіакатастрофа


jack74

Рекомендовані повідомлення

Але погодьтесь, великі машини,серед уламків, які є доказовою базою,і на останках людської плоті - геть аморально!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 112
  • Створено
  • Остання відповідь

Не треба порівнювати катастрофу де літак падає на великій швидкості з багатокілометрової висоти, та коли він заходи на посадку, хай навіть в крутому піке. Занадто мало інформації, думаю розберуться. Компанія то іноземна.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Зверніть увагу на кут падіння літака,воронка має бути,а не ровчик (ІМХО)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

5 минут назад, REVERS сказал:

Зверніть увагу на кут падіння літака,воронка має бути,а не ровчик (ІМХО)

Літак впав 100%, флайрадар тому підтверження. Питання чому впав...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 годин тому, REVERS сказано:

на останках людської плоті - геть аморально

Мораль і мордор?Вони слова такого не знають.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

11 hours ago, AnimaNoir said:

Не треба порівнювати катастрофу де літак падає на великій швидкості з багатокілометрової висоти, та коли він заходи на посадку, хай навіть в крутому піке.

літак під час удару мав близько 500 км швидкості, тому що намагався вийти з крену, працювали двигуни.

11 hours ago, REVERS said:

Зверніть увагу на кут падіння літака,воронка має бути,а не ровчик (ІМХО)

посадкова смуга, це наджорстка і надміцна бетонна конструкція, тому така ямка.

 

для тих хто не бачив великий уламків

Spoiler

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

да судячи по останнім відео він падав під кутом 60°, причому не просто падав, а летів носом вниз при 60°, і ніякими метеоумовами такого не досягнути. Вина 100% пілотів, начудили біди... Безперечно умови були погані, але вирулити помягче можна практично з любої ситуації, а тут таке піке...

п.с. ватнікам, які вірять в "А БИЛО ЛІ КРУШЕНІЄ 19 марта? ВІДЕО"  тут не місце

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краш-тест винищувача

Практично  анігіляція , вціліли кінці крил , бо пролетіли поряд зі стіною  і , ніби , шматок хвоста

Те саме і з цим літаком

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

23 хвилин тому, Mykola81 сказано:

Те саме і з цим літаком

+ додати ще рештки палива. Високу температуру.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цитувати

МАК: «Черные ящики» разбившегося в Ростове «Боинга» работали до момента столкновения с землей

Данные с бортовых самописцев удалось успешно скопировать, ведется расшифровка

В Международном авиационном комитете огласилипредварительные результаты расшифровки «черных ящиков» с упавшего под Ростовом-на-Дону пассажирского «Боинга».

- Бортовые самописцы работали до столкновения с землей. Запись хорошего качества. Ее удалось успешно скопировать, ведется расшифровка, - пояснили в ведомстве.

Между тем, специалисты продолжают в данный момент выкладку обломков разбившегося самолета. В МАК пояснили, что учитывая состояние частей лайнера, процесс может занять длительное врем. Возможно, не одну неделю.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Последние шесть секунд в кабине рухнувшего в Ростове «Боинга» был слышен нечеловеческий крик

Показати прихований контент  

Стали известны последние слова экипажа "Боинга", потерпевшего крушение в Ростове-на-Дону. Они не раскрывают всей истории случившегося, но позволяют сделать некоторые выводы.

Сегодня редакция программы "Вести" получила в свое распоряжение информацию, которая заставляет нас вернуться к недавней катастрофе "Боинга" в Ростове-на-Дону. Это расшифровка последних слов экипажа самолета, за минуту до столкновения с землей. Документ не официальный, от источников в комиссии по расследованию, где переложили информацию речевого самописца на бумагу. Не претендуя на истину, — это будет только в выводах следствия — мы попытаемся сейчас смоделировать ситуацию, которая сложилась на борту перед катастрофой.

Итак, Boeing-737-800 компании FlyDubai в тяжелейших погодных условиях не смог совершить посадку в Ростове и командир воздушного судна — 37-летний Аристос Сократус принимает решение уходить на второй круг. В это время работает автопилот. Время 1 час 40 минут 00 секунд по Гринвичу.

"Набираем 50", — это уход на эшелон 1500 метров. Боинг поднимается с углом в 15 градусов, вполне штатный режим. На этих кадрах мы видим, как самолет уходит вверх, выйдя за пределы обзора камеры наблюдения. Набор высоты продолжается в автомате 40 секунд. Не достигнув эшелона, командир отключает автопилот. Причина пока не ясна. Возможно, самолет попал — на сленге пилотов — в атмосферные ножницы, его могло сильно тряхнуть. Но именно с этой секунды, после отключения автопилота, "Боинг" ныряет вниз. И вот слова из расшифровки, для ясности переведенные нами на русский язык, которые звучат в кабине: "Не волнуйся, тяни!". Время 1 час 40 минут и 40 секунд по Гринвичу.

То есть пилоты ничего не могли сделать с самолетом, который устремился носом к земле. Версия специалистов такова. Отключив автоматику, пилот попытался вывести "Боинг" в горизонтальный полет, но именно в этот момент в режим пикирования включился стабилизатор, он находится у киля. В этом режиме руль высоты уже не имеет никакой эффективности, на штурвал самолет практически не реагирует, и пилоты явно не понимали, что в резком пике виноват стабилизатор.

Почему включился в режим пике стабилизатор — вопрос. Он приводится в действие кнопкой, которую пилоты называют "кнюпель". То есть во время турбулентности командир, переходя в ручной режим, мог случайно зацепить этот кнюпель, и не заметил, так как жаловался до этого на хроническую усталость. В ином случае — это какой-то еще невиданный сюрприз автоматики.

Последние шесть секунд в кабине, по словам нашего источника, слышен нечеловеческий крик. Мы не стали это воспроизводить. Самолет с ускорением врезается в землю в 1 час 41 минуту и 00 секунд по Гринвичу. Погибли все 62 человека. Еще раз повторим, что официальные выводы о причинах катастрофы могут быть сделаны только по итогам следствия.

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 23.03.2016 at 12:30, Mykola81 сказал:

Краш-тест винищувача

Практично  анігіляція , вціліли кінці крил , бо пролетіли поряд зі стіною  і , ніби , шматок хвоста

Те саме і з цим літаком

 

 

Відео немає нічого спільного з розбитим боїнгом, розміри літаків і швидкість не порівнюються взагалі.

ось як приклад аналогічна ситуація при заході на посадку, порівняйте кількість і розміри уламків.

а це останки літака що віз подвійний запас пального і боєприпаси. і таких прикладів масса.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуація  якраз аналогічна  з винищувачем --- втикання в тверду поверхню  носовою частиною  під кутом , близьким до прямого , швидкості приблизно такі самі   ,   розміри тут  особливого значення не мають  , матеріали конструкції   ті  самі

 

Літак поляків  летів горизонтально , з невеликою швидкістю на невеликій висоті  , зачепив  дерево  і тоді впав .   Він просто розколовся на кілька частин і згорів . Якби це було  в обладнаному аеропорту --- його б швидко погасили  і   великих фрагментів було б більше

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3 часа назад, Mykola81 сказал:

Ситуація  якраз аналогічна  з винищувачем --- втикання в тверду поверхню  носовою частиною  під кутом , близьким до прямого , швидкості приблизно такі самі   ,   розміри тут  особливого значення не мають  , матеріали конструкції   ті  самі

 

Літак поляків  летів горизонтально , з невеликою швидкістю на невеликій висоті  , зачепив  дерево  і тоді впав .   Він просто розколовся на кілька частин і згорів . Якби це було  в обладнаному аеропорту --- його б швидко погасили  і   великих фрагментів було б більше

про що ти говориш, які швидкості, уявлення про фізику маєш, 750км це практично крейсерська швидкість пасажира на висоті 10 тис. а не при посадці.

якщо вірити тому відео то видно як літак заходить на посадку але чомусь не сідає і з висоти на рівні дерев починає підйом до метрів 250-300, тобто при підйомі в його швидкість теж не висока, не більше 300км, але ж не 750. При підйомі ніс задертий завжди, далі видно як літак зависає(в цей момент швидкість підйому і падіння нульова, думаю при зустрічі з землею в такому випадку не більше 200км) і різко обвалюється не по дузі а по прямій до землі, поясніть як він міг розвернути носа щоб війти ним 90 градусів якщо там не було для цього ні часу ні відстані, максимальний кут там міг бути не більше похибки 5градусів, він впав би на пузо і то хвостом навіть раніше ніж носом.

в аеропорту сотні камер але нема жодного відео в мить падіння, хоча записи ведуться, але ми бачимо пряму трансляцію з аварії поляків в лісі, то питається навіщо приховувати якщо "шапка не горить"?

як на мене зібрали купу хламу з керосином і підірвали, навіть вирва схожа як від вибуху а не падіння.

Бачили відео з уламками літака розбитого над синаєм на висоті вище 7 км і заправленого під завязку, по такій теорії там все мало б розлетітись на пилюку.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Dieselsmart ти якусь фігню зморозив, чесно, ти відео дивився? Там же на відео чудово видно що падав він явно носом уперед і з висоти явно не 200 м.

За першим разом він сісти не зміг і пішов на друге коло, але далі щось пішло не так і він зірвався в піке і швидкість там буде явно більше 200км і кут падіння з відео видно що більше за 45 градусів. І навіть якби він падати почав через втрату швидкості, то все одно б падав носом у низ в не хвостом, того як ніс опустився б значно раніше аніж швидкість відносно повітря впала б до нуля.

Якщо версія зі перекладанням стабілізаора в режим пікірування правдива, то це цілком поясню те що сталось, тут причому ще й двигуни могли бути увімкнені на повну, таким чином екіпаж міг намагатись використати особливості літака щоб вийти з піке.

Отут пілот досить гарно розкладає по поличкам версію з стабілізаором, і розказує що до цього могло призвести http://denokan.livejournal.com/140650.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Lisovic там на відео не видно ніх"я крім фанара, ти уявлення про фізику маєш, передивись сотні відео де літаки сідають чи злітають, вони навіть сідаючи ніс піднімають не кажучи вже про зліт, це великі літаки і маневреність в них низька, там не хватить часу і відстані щоб ніс опустити, а про швидкість якщо не знаєш то подивись характеристики таких літаків і їхню швидкість при зльоті і посадці. не морозь фігні.

І ще одне, чому нема офіційного відео, чому нема .... та там таких чому десятки на які нема хоч якогось пояснення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Dieselsmart причому тут відео як літаки сідають, при посадці пілоти контролюють літак, тут же літак падав. І падати почав не при заході на посадку а після того як пішов на друге коло і набрав висоту. Задирання і опускання носа не залежить від маневреності і може відбуватись досить швидко.

https://ru.wikipedia.org/wiki/Катастрофа_Ил-18_под_Шереметьевом_(1973) схожа авікатасрофа, тут літак взагалі пішов в піке при заході на посадку при меншій швидкості і висоті, і як бачиш вистачило і часу і відстані щоб взагалі майже під прямим кутом уткнутись в землю.

Боїнг же перед початком падіння встиг набрати висоту, тобто і часу і відстані в нього було більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім того , не варто  змішувати вертикальну і горизонтальну щвидкість літака

 

Те , що видно на камері як зависання літака   --- просто в цьому напрямку відносно камери вертикальна швидкість  рівна нулю . Але горизонтальна може бути якою завгодно  . Цього по камері не  визначити .

Літак не міг зависнути   носом доверху , скинувши швидкість до нуля  , а потім клюнути носом  і  падати .

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

з деякими унікалами не можна сперечатись, а особливо коли кацапський зомбоящик засів в голові намертво.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

36 хвилин тому, Dieselsmart сказано:

з деякими унікалами не можна сперечатись, а особливо коли кацапський зомбоящик засів в голові намертво.

Не шукай того - чого немає. Там просто трагедія.  Все. крапка.

Із поляками мутна до цих пір історія. Не плутай її сюди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

СМИ назвали новую версию крушения Боинга в Ростове

Цитата

В результате расшифровки "черных ящиков" Boeing 737-800, разбившегося в аэропорту Ростова-на Дону, главной версией причины аварии стала ошибка пилотов. В последние минуты полета между пилотами произошел конфликт по поводу того, как выводить лайнер из сложной ситуации. Совершая вторую попытку приземлиться, экипаж был вынужден снова отказаться от посадки. Оба захода пилоты совершали в автоматическом режиме, и всякий раз им мешали погодные условия - шквалистый ветер, постоянно меняющий направление. Из-за этого плохо работал автомат тяги, обеспечивающий движение самолета по заданной траектории снижения или подъема в режиме автопилота. Поэтому было решено заходить на посадку уже в ручном режиме. На высоте около 270 метров и не долетев при этом около шести километров до взлетно-посадочной полосы, один из летчиков нажал клавишу TOGA (Take off. Go around), задающую команду для ухода на второй круг, и отключил автопилот, взяв управление на себя. Как полагают эксперты, при этом экипаж не учел специфику перехода Boeing 737 из режима посадки в режим набора высоты. При быстром переходе в этих условиях с автоматики на ручное управление, если летчик будет тянуть штурвал на себя, лайнер резко устремится вверх. Самопроизвольный маневр самолета пилоты своевременно не распознали, вероятно, из-за усталости или отсутствия опыта. Когда скорость начала падать, в кабине произошел конфликт. Управляющий летчик, продолжая подъем, попытался набрать скорость, увеличив режим работы двигателей. Его напарник полагал, что в первую очередь следует опустить нос. Он вразумлял партнера криками "Стой. Куда? Стоять! Стоять!" и одновременно пытался прекратить набор высоты, отталкивая штурвал от себя. В результате рассогласования сигналов управления самолет устремился вниз со скоростью 325 километров в час и под углом около 45 градусов. В оставшиеся до столкновения несколько секунд оба пилота лишь кричали от ужаса и отчаяния. Распознать по записи переговоров в кабине, кто из летчиков совершил роковую ошибку, а кто пытался ее исправить, специалисты пока не могут из-за схожести голосов.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пілоти молодці. Уявляю як там людям було.........

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2 годин тому, ForZa сказано:

СМИ назвали новую версию крушения Боинга в Ростове

 

Якщо комусь цікаво, тут пілот розбирає можливість такої ситуації http://denokan.livejournal.com/139711.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

754592625969206.jpg

Цитувати

На базе Ростовского завода гражданской авиации № 412 продолжаются работы по идентификации и «выкладке» фрагментов воздушного судна.

Источник рассказал, что экспертам в Ростове-на-Дону пришлось проделать в течение десяти суток огромную работу (в этом деле были заняты около двадцати специалистов), исследовавших порядка 4,5 тысяч образцов так называемых биоматериалов.

- Удар при столкновении лайнера с землей был настолько большой силы, что самолет разлетелся на мелкие части, - отметил он. - Радиус разброса обломков составил полуторы-две сотни метров. Очень печально об этом говорить... но самый крупный фрагмент человеческих останков, который удалось обнаружить, - это чья-то нога. Дальше делайте выводы сами...

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...