Перейти до змісту

Коли вживані авто дешевшими стануть?


Martene

Рекомендовані повідомлення

піпець.....

блін скільки можна  над людом знущатися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 558
  • Створено
  • Остання відповідь
47 хвилин тому, Віталій СК сказано:

Кажуть Водинтуробраний наклав вето. 

http://gazeta.ua/articles/politics/_poroshenko-naklav-veto-na-podeshevshannya-inomarok/702072

 

В Адміністрації Президента спростували ветування, кажуть, ще навіть Парубій не підписав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

посилання на джерело?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Megaherz , то й же, але є ще й таке:

file.php?id=92608&mode=view

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

10 минут назад, Rock сказал:

дуже розумно.. до чого цей пост? поумнічати?

 

а по темі: сьогодні на автобазарі було значно більше автівок, на авторіа на деякі моделі ціну поспускали. Т тепер таке велике розчарування, злість і ненависть тих людей, хто чекав підписання цього закону. А особливо тих, хто за ці дні швиденько "спихнув" авто за значно заниженою ціною.

 

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

@Rock , як швидко вона влилась в колектив...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені найбільш смішно в цій ситуації не те що порох ветував (хоча, наскільки я зрозумів то офіційно це ще ніде не озвучено?), а те що в цій темі писали що цей закон був зроблений під пороха і рошен і тут бац - ВЕТО ))))))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ждемс офіційний результат- сповіщення. поки тільки все на рівні слухів

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А як митники розраховують вартість авто? Бо навіть в різних країнах ціна на однакові авто різна буває. І ще таке питання - чи повертає пдв та країна де купив авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На мобіле де  в оголошенні  на конкретне авто написано  повертають, чи ні. Повертають фірми, приватні авто -ні. Написано ціну  брутто і нетто   https://www.mobile.de/ru/категория/автомобиль/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

НЕПОГАНА стаття... аналіз по 5-ть машин, які найбільш доцільно приганяти під цей закон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а є десь список, хто з депутатів і як голосував за розмитнення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

22 хвилин тому, BARAKUDA сказано:

НЕПОГАНА стаття... аналіз по 5-ть машин, які найбільш доцільно приганяти під цей закон.

Аналізатору тому напишіть що всі ці авто належать до С класу, а не тільки Октавія.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 година тому, Kiolan сказано:

Написано ціну  брутто і нетто

Ну брутто і нетто я знаю що означають в продуктових товарах, але що це означає при купівлі авто?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ціна з ПДВ і без.  Якщо купите авто по ціні брутто і вивезете  з країни , то потім можна повернути ПДВ 19% і Вам вийде ціна нетто.  Так само як при купівлі , наприклад, телевізора

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А ось, власне, і причина прийняття закону. Піклувалася держава насамперед аж ніяк не про "пересічних"

"УкрАвто" займеться продажем б/у автомобілів

Цитувати

Корпорація “УкрАвто” буде продавати старі автомобілі. В рамках роботи окремого бізнес-проекту “АВТОХІТ” корпорація Таріела Васадзе планує продавати по 20 тис. Б / у автомобілів в рік.
“Ринок нових автомобілів займає приблизно 10% від усіх угод на авторинку, і ця тенденція, на жаль, довготривала. За останні роки сильно впала купівельна спроможність населення, найбільше постраждали покупці так званого бюджетного сегмента, а автокредитування залишається на вкрай низькому рівні. Водночас наші клієнти як і раніше відчувають потребу в автомобілях “, – пояснює Вахтанг Васадзе.
За словами Вахтанга Васадзе, основу бази б / у автомобілів складуть більше 1 млн проданих “УкрАвто” автомобілів за останні 5-6 років. “Ми знаємо, що це за автомобілі, як їх обслуговували, як на них їздили, які поломки у них були. Ми готові викупити ці автомобілі у наших клієнтів і запропонувати за них ринкову ціну. А далі вже вирішує сам продавець: він хоче отримати гроші відразу, зарахувати вартість свого авто в рахунок покупки нового автомобіля або обміняти його на більш свіжий старий автомобіль “, – резюмував він.
Крім автомобілів, які продавали дилери, “УкрАвто” буде брати на реалізацію підтримані авто у своїх партнерів: лізингових компаній ALD, AVIS, OTP Leasing і великих корпоративних покупців. За оцінками “УкрАвто” основна частина угод буде в діапазоні до $ 15 тис.

 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

прикольно з фейковим ветуванням. такий вброс на вентилятори на всіх форумах, контактах, мордокнигах

 

Березюк заявил о вето на закон про снижение акцизов на авто. АП опровергает

 

Данные на сайте парламенте не подтверждают слова политика.

Глава фракции "Самопомощь" Олег Березюк заявил, что президент Петр Порошенко ветировал закон о резком снижении акцизов на подержанные авто.

"Маленький нюанс. Закон о снижении акцизов на подержанные авто - единственный, который отдает деньги людям реально в карманы. На него почему-то наложено вето. Это плата за сегодняшнее голосование [об изменении Конституции]", - сказал он журналистами в кулуарах парламента, намекая на то, что президент пошел на уступки автомобильному лобби в Верховной Раде.

В карточке соответствующего законопроекта (№3251) на сайте парламента не указано, что закон ветирован. Более того, нет даже данных о том, что закон подписан спикером и направлен на подпись президенту.

Українські Новини, реагируя на заявление Березюка, спросили у пресс-секретаря президента Святослава Цеголко, правда ли это.

"Текст закона еще даже не поступил в Администрацию Президента", - ответил Цеголко.

Напомним, 31 мая Верховная Рада приняла закон о резком снижении акцизов (в 2-28 раза в зависимости от объема двигателя) на подержанные автомобили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підписання закону відкладається ще далі, або продовження цирку:

у Верховній раді зареєстрований Проект Постанови про скасування рішення Верховної Ради України від 31 травня 2016 року про прийняття в другому читанні та в цілому як закон проекту Закону України про внесення змін до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів

Вгадайте хто ініціатор - Святаш Дмитро Володимирович, співвласник групи компаній "АІС".

Напевно йому вигідніше продавати задрипані Ниви по 10 000$, або "буханки" по 12 000.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вже й Парасюк в мордокнизі кричить про зраду,що президент наклав вето.А на пряме запитання чи 100% інформація відповів,що якщо не наклав,то думає накласти. Парасюк=Ванга? Читає думки президента?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Слова дані політикам, аби приховувати їх справжні наміри.

Любе рішення у ВР ,чи самій задрипаній СР є продукт домовленостей між депутатами.

Ти голосуєш за рішення потрібне мені, а я проголосую за рішення потрібне тобі.

І навіть самий ярий патріот не буде розповідати відкрито про ці домовленості.Бо патріот не означає ідіот (хоча виключення бувають).

Те,як Березюк підскакує у ВР говорить лише про одне- на їх фракцію поклали болт і від них тепер нічого не залежить.

Від тебе мало що залежить,якщо ти не в Більшості. А часи ,,золотих акцій,, Мороза та Литвина вже пройшли.

Ну і добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Проект Закону про внесення змін до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів відправлено на підпис президенту.

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56718 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часа назад, Wettal сказал:

Проект Закону про внесення змін до підрозділу 5 розділу ХХ "Перехідні положення" Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку ринку вживаних транспортних засобів відправлено на підпис президенту.

http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=56718 

 

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тем временем, пока наш главный "автоэксперт" страны Олег Назаренко вешает всем лапшу на уши, об отвратительном автохламе из заграницы старше 5 лет, который представляет опасность на дороге и портит воздух, какой то Премьер-МинистрDavid Cameron, какого-то небольшого островного государства, под названием Соединенное Королевство Великобритания, покупает б/у машину для своей жены.

Машина эта не гоночный болид, ни раритет, ни собственность какой-то звезды, это обычная Ниссан Микра третьего поколения 2004 года за 1,500 фунтов стерлингов(около 2200 долларов США). Пробег автомобиля составил около 150 тыс км.

Это ж как ненавидит David Cameron свою жену, что подвергает ее такой опасности. Как он ненавидит экономику своей страны, которую он возглавляет, что покупает б/у автомобили, лишая рабочих мест отечественных британских автопроизводителей.

То ли дело наши министры и зам министры и их замы, и замы замов покупают новые дорогие автомобили, заботясь о своих женах, детях, тещах, и родственниках, а так же давая отечественному ГОВНО АВТО ПРОИЗВОДИТЕЛЮ, производить и продавать говно, благодаря которому они ездят на авто премиум класса.

Народ! Не слушай брехуна Олега Назаренко! Требуй снижения акцизов на импорт б/у автомобилей! Требуй отмены коррупционного закона о ЕВРО5!

Репост если согласен!

Такая же микра у нас: https://auto.ria.com/search/…

Ссылка на оригинал статьи:http://www.telegraph.co.uk/…/prime-minister-buys-used-niss…/

Подпишись RT ‪#‎ВільніЛюдиМаютьАвто‬❗️

#ВільніЛюдиМаютьАвто

 
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.

  • Останні відвідувачі   0 користувачів онлайн

    • Жодного зареєстрованого користувача не переглядає цієї сторінки



×
×
  • Створити...