nickel Опубліковано 22 Квітня, 2016 в 21:32 #101 Опубліковано 22 Квітня, 2016 в 21:32 Хто там порівнював ціни з російськими? Цитата Автоваз получил убыток в 2015 году - 73,9 млрд. рублей, произвел 470 тысяч машин - т.е. на каждую машину 157234 рубля убытка... В чем прикол? Может реально место проклятое?
BARAKUDA Опубліковано 16 Травня, 2016 в 21:41 #102 Опубліковано 16 Травня, 2016 в 21:41 Цікаво хто організатор цього дійства ... Ідея хороша...
Гість rl72 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 04:12 #103 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 04:12 On 15.04.2016 at 11:17, alexvvv сказано: Цитувати On 15.04.2016 at 11:10, nikifor сказано: Ой народ, брєд від ніщєти теї української говорите, машини по 10-15 штук купувати хочете гарантію ще, да ті машини які тут купують по 10-15 штук у європі вони в 2 рази дешевші, і там в случай поломкі їх ніхто не капіталить на свалку і все, навіть на дорогах скільки покидають машин нормальних, бо вони вартість теї автіки за пів місяця можуть заробити, що для них час дорожчий потрачений на ремонт теї автівки ніж її вартість, наприклад на вторинний смарт а там він стоїть 1000-1300 євро у німеччині тих тисчу євро якщо руки є і трохи голови можна за тиждень заробити. А в нас в людей автівки як золоті корови, вкладають в них кучу бабла бо неможуть купити нової, бо бідні... Треба робити реформи щоб люди багатшали, і вопрос з автівками відпаде самий собою, вони тоді самі подешевшають, і для людей авто тоді стане просто засобом для пересування, а не то тут ті пассати по 13 штук, а в німечині 6500 євро, немає в нас середнього класу і тому така срака з автівками була є і буде боки народ не стане багатшим. а зміна мита нас не спасе якщо в людей карманах пусто буде. Все відносно, наприклад: Мільярд людей нині голодують і 5 мільйонів дітей щороку помирають від голоду нікіфор напевно ніколи дальше свого села не виїздив, бо інакше б дурниць типу про заробітки в Німеччині від 1000 євро. в тиждень не писав. такі заробітки можливі, але це одиничні випадки, які не можна поширити на загальне населення Німеччини, і люди, які отримують такі доходи, явно не їздять на бушних смартах. п.с. в Україні також є люди, які отримують від 1000 євро в тиждень. але це не означає, що всі можуть так отримувати. і наявність рук чи голови тут ні до чого.
Zheny@ Опубліковано 17 Травня, 2016 в 07:12 #104 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 07:12 9 годин тому, BARAKUDA сказано: Цікаво хто організатор цього дійства ... Ідея хороша... Хороша тим, хто з Польщі возить сюди товар. Катаються щотижня. Тим може й добре. Там за 300 баксів взяв машину і їздиш. А не тут за 3 000. Треба розмитнення робити за 150-200 у.о. А не за 2500. + мито в державне корито. З якого потім жеруть 450 дармоїдів. "Крім Ляшка" ©
Barugan Опубліковано 17 Травня, 2016 в 07:18 #105 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 07:18 5 хвилин тому, Zheny@ сказано: Хороша тим, хто з Польщі возить сюди товар. Катаються щотижня. Тим може й добре. Там за 300 баксів взяв машину і їздиш. А не тут за 3 000. Треба розмитнення робити за 150-200 у.о. А не за 2500. + мито в державне корито. З якого потім жеруть 450 дармоїдів. "Крім Ляшка" © а можна ще простіше 20% вартості і все, ніякого кардебалЄту.
RojkFV Опубліковано 17 Травня, 2016 в 07:50 #106 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 07:50 http://avtovod.org.ua/news/731718687-v-rade-anonsirovali-otmenu-akciza-dlya-b-u-avto.html
Zheny@ Опубліковано 17 Травня, 2016 в 10:44 #107 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 10:44 3 годин тому, Barugan сказано: а можна ще простіше 20% вартості і все, ніякого кардебалЄту. Вартості чого? Авто? Ну то мені німець / поляк / француз напише, що продав за 200 євро. і ще 40 я заплачу ПДВ? Так виходить? Ти говориш про вже відому схему. Заниження чи завищення дійсної вартості товару з метою отримання прибутку. ЩО може бути простіше. Кубики - це цілком справедливо. + в'їзне мито ще якихось 1-2%. (митниці на хліб) Все. Ніяких ПДВ / ПФ / ЄСВ / TCP-IP і іншої лобуди!
Гість rl72 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:07 #108 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:07 1 година тому, Zheny@ сказано: Кубики - це цілком справедливо. + в'їзне мито ще якихось 1-2%. (митниці на хліб) Все. Ніяких ПДВ / ПФ / ЄСВ / TCP-IP і іншої лобуди! ТСР-ІР то троха з іншого розділу борди
Zheny@ Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:11 #109 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:11 2 хвилин тому, rl72 сказано: ТСР-ІР то троха з іншого розділу борди та пофіг! Малося на увазі що не варто платити за те, що більшість навіть уяви має!
AID Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:13 #110 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:13 1 хвилина тому, Zheny@ сказано: не варто платити за те, що більшість навіть уяви має! Пєтя не згоден з вами хто тоді куплятиме вітчизняні відра по ціні автомобілів?
Zheny@ Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:19 #111 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:19 7 хвилин тому, AID сказано: хто тоді куплятиме вітчизняні відра по ціні автомобілів? Вітчизняні? Останнє вітчизняне авто було випущене у 2011 році. І звалося воно " славута." далі, нажаль - китай смердючий. Який скручувався на заводі десь у Лісічанську чи Запоріжжі клеїлася лейба.
Zheny@ Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:32 #112 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:32 2 хвилин тому, NightVision сказано: Корея в основному Китай!! Якби корея - то це було б ще ВЕЛИКЕ щастя!
volker78 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:58 #113 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 12:58 24 минуты назад, Zheny@ сказал: Китай!! Якби корея - то це було б ще ВЕЛИКЕ щастя! тоді вже і цих треба сюда примазати
Соромітник Опубліковано 17 Травня, 2016 в 14:04 #114 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 14:04 Смутно доганяю з якого переляку на імпортне авто повинно докручуватися щось окрім ПДВ (воно ж мито при перетині кордону) Ну нехай поставити на облік ще і документи виготовити А то понавидумували куйні шоби грошей побільше красти
Barugan Опубліковано 17 Травня, 2016 в 14:45 #115 Опубліковано 17 Травня, 2016 в 14:45 3 годин тому, Zheny@ сказано: Вартості чого? Авто? Ну то мені німець / поляк / француз напише, що продав за 200 євро. і ще 40 я заплачу ПДВ? Так виходить? Ти говориш про вже відому схему. Заниження чи завищення дійсної вартості товару з метою отримання прибутку. ЩО може бути простіше. Кубики - це цілком справедливо. + в'їзне мито ще якихось 1-2%. (митниці на хліб) Все. Ніяких ПДВ / ПФ / ЄСВ / TCP-IP і іншої лобуди! Фактурна вартість товару - саме так. Рахую, що при бажанні саме в цій схемі легше навести порядок. І більше ніяких мит. Стосовно кубиків- т.з. *податок на розкіш* показав що тут не всі моменти можна врахувати.
Smith Опубліковано 19 Травня, 2016 в 14:06 #116 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 14:06 Цікаве дослідження польської газети " Wyborczа" про те, скільки і в якій країні треба працювати для того, що б купити автомобіль. Там є дуже цікава інфографіка і Україна в ній на 1 місці, але це не те 1 місце, яким можна пишатись. І в кінці фраза: українцям треба працювати 8 років, що б купити Тойоту Яріс чи Фіат Пунто, поляку - 1 рік. Бля, так і живемо. ((( Jak długo Europejczycy muszą pracować na swoje samochody?
Nokian Опубліковано 19 Травня, 2016 в 20:29 #117 Опубліковано 19 Травня, 2016 в 20:29 ну так. тільки любому поляку треба працювати скільки років .щоб купити рендж ровер.напевно з 10. а в нас на бурштині -кілька місяців.
RojkFV Опубліковано 21 Травня, 2016 в 07:48 #118 Опубліковано 21 Травня, 2016 в 07:48 Все в житті відносно і середньостатистично, якщо не мислити шаблонно і не ставити себе в рамки то можна багато чого досягти (в рамках закону звісно)
Jack Опубліковано 21 Травня, 2016 в 09:55 #119 Опубліковано 21 Травня, 2016 в 09:55 Коли вживані авто дешевшими стануть? в Україні - відповідь: ніколи!
Jack Опубліковано 21 Травня, 2016 в 10:31 #120 Опубліковано 21 Травня, 2016 в 10:31 34 хвилин тому, NightVision сказано: За два роки стали суттєво дешевшими. А от коли їх ціна буде приблизно така ж, як в Європі - питання риторичне. як в Європі - не будуть тому що згідно закону прийнятому поточним Урядом заборонено ввіз авто старіше 5 років і класом двигуна E5, а такі авто і в Європі - дорогі для прикладу Skoda OCTAVIA TDI 2013 року - 9 500 $, не говорячи про дорожчі авто, причому в Україні 21 200 $ - по курсу 534 000 грн.скільки Вам прийдеться робити щоб заробити на авто. в Україні напевно життя не вистачить .
AID Опубліковано 31 Травня, 2016 в 10:52 #121 Опубліковано 31 Травня, 2016 в 10:52 невже прийшло покращення? Рада снизила ставки акцизного сбора на б/у авто в 28 раз
rossonero1899 Опубліковано 31 Травня, 2016 в 10:57 #123 Опубліковано 31 Травня, 2016 в 10:57 треба швидко продавати своє корито щоб не втратило в ціні
Barugan Опубліковано 31 Травня, 2016 в 11:01 #125 Опубліковано 31 Травня, 2016 в 11:01 Также ставки не применяются на авто произведенные до 1 января 2010 года и те, которые ввозятся на таможенную территорию Украины лицом для собственного использования или в пользу других лиц по договорам купли-продажи, поставки, комиссии, поручения, поручительства и тому подобное. --- щось я не врубаюсь, що прийняли??
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.