Перейти до змісту

Бойлер чи центральна вода?


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Питання по бойлерах:

1. Вибір між Gorenje та Atlantic

2. Тен: сухий

3. Спосіб встановлення: самостійно. Тут саме питання - у магазині нав"язують послугу встановлення (підключення) високої вартості. Аргумент - при самостійному підключені покупець втрачає гарантію. Отож, хто в курсі цієї ситуації? Написав на офіційну сторінку Гореньє. Можливо у Луцьку є сертифіковані сервісні компанії з адекватними розцінками?

Якщо підключати самостійно, які поради дасте (що б надійно, захищено від гідроудару і т.д.)?

  • Відповідей 179
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А це вже в честь чого гарантія втрачається???

Ну це типу, як в Ельдорадо - самі активуєте вшитий віднодовс - гарантія втрачається, а ми активуєм фахово за 400 грн.)

Опубліковано
  Цитата

Тут саме питання - у магазині нав"язують послугу встановлення (підключення) високої вартості. Аргумент - при самостійному підключені покупець втрачає гарантію.

тобто якщо ти купиш молоко і відкриєш, а воно виявиться кислим, то винен ти? Бо потрібно було куштувати в магазині?

Маячня! Розводняк на бабло.

Просто фірми на продажах уже перестали заробляти свої 500%. І потрібно якось бабло заробляти. От і придумали "послуги".

А щоб народ вівся на послуги придумали всяку фігню типу "якщо ви самі, то це не правильно"

Опубліковано

Скажу більше, в тих же Ельдорадо на продажі послуги, і різної дрєбедєні типу чохла до ноуту мишки, тряпки для екрану і спрею, магазин має більше виручки ніж за продажу самого ноуту.

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 07:00, Zheny@ сказав:
  Цитата

Тут саме питання - у магазині нав"язують послугу встановлення (підключення) високої вартості. Аргумент - при самостійному підключені покупець втрачає гарантію.

тобто якщо ти купиш молоко і відкриєш, а воно виявиться кислим, то винен ти? Бо потрібно було куштувати в магазині?

Маячня! Розводняк на бабло.

Просто фірми на продажах уже перестали заробляти свої 500%. І потрібно якось бабло заробляти. От і придумали "послуги".

А щоб народ вівся на послуги придумали всяку фігню типу "якщо ви самі, то це не правильно"

З часу останньої покупки крупної побутової техніки пройшло кілька років. Зараз виникла потреба дещо оновити, дещо докупити. Стикнувся з ситуацією, що практично в усіх однакові ціни. Був здивований. Думаю, можливо ще якісь "інновації" запроваджені.

Так, такі "страшилки" озвучили в Ельдорадо. Але якісь фрази проскакували і у відгуках на Розетці.

Чекатиму відповіді від Гореньє

Опубліковано

так можна замовити через сайт ельдорадо і тоді нічого не навяжуть. цікаво як вони будуть підключати бойлер по гарантії, якщо він поїде десь в село кілометрів за 200?

Опубліковано

В Ельдорадо, Комфі і Фокстрота та Розетки, олігополістична змова.

Це як в наших нафтових трейдерів з ціною на паливо. Вони курви домовилися між собою про ціни, забрали всі дистрибуції майже в україні (щоб дрібнішим не перепало напряму недай бог дешевше.

Відповідно всі інші купують по опту в цих олігополістів і ставлять ціну таку як в них.

Дуже дрібні інтернет магазини продають техніку контрабандну із за бугра (типу польщі) по дешевшим цінам.

Ось така ситуація на ринку. П.С. Дані із достовірних джерел.

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 07:16, Zalepok44 сказав:

В Ельдорадо, Комфі і Фокстрота та Розетки, олігополістична змова.

Це як в наших нафтових трейдерів з ціною на паливо. Вони курви домовилися між собою про ціни, забрали всі дистрибуції майже в україні (щоб дрібнішим не перепало напряму недай бог дешевше.

Відповідно всі інші купують по опту в цих олігополістів і ставлять ціну таку як в них.

Дуже дрібні інтернет магазини продають техніку контрабандну із за бугра (типу польщі) по дешевшим цінам.

Ось така ситуація на ринку. П.С. Дані із достовірних джерел.

В чому проблема замовити в КТС чи на Нивках ( там де замовляє розетка і інші) ? Змова змовою, але джерела не зовсім розуміють принципи роботи.

Опубліковано

Замовляв на сайті ITBox. Забирав в Луцьку. На місці оформили гарантійний талон. Про встановлення нічого "не впарювали".

Про "гідроудар" - це "громко сказано", в квартирах можна частіше зустріти недостатність тиску в системі (на верхніх поверхах).

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 08:38, Jaguar-35769 сказав:

Замовляв на сайті ITBox. Забирав в Луцьку. На місці оформили гарантійний талон. Про встановлення нічого "не впарювали".

Про "гідроудар" - це "громко сказано", в квартирах можна частіше зустріти недостатність тиску в системі (на верхніх поверхах).

Пост про Itbox:) Як колишній працівник відкрию всі карти. Є мережа магазинів Brain, де ціни трохі нижчі різних там Ельдорадо-Фокстротів. Для конкуренції з розеткою відкрили свій інтернет магазин Itbox, ціни розеточні, закупка на тих самих складах.Тобто ви можете купити товар в Brain а можете замовити в тому ж ITbox, що звільнить вас від осточортілих впарювань перевірки монітора на биті пікселі, чи установка антивіруса на мобільний телефон та зекономити значну суму. Товар приходить в 1 ящику, часто продавці робили завтики, випадково виставляли товар ItBox на вітрину і продавали, замовники були завжди щасливі :) Так як це одна і таж фірма, і машини всеодно возять товар, тому і відсутня ціна за доставку.

P.S Юра привіт, надіюсь тебе вже звільнили.

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 11:11, S30 сказав:

Skorpio76, А скільки років гарантії дають?

Оскільки остаточно з моделлю ще не визначився, то не можу сказати. Ніби 2 роки+ 4-5-7 років на бак

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 10:11, AnimaNoir сказав:
  В 28.08.2015 в 08:38, Jaguar-35769 сказав:

Замовляв на сайті ITBox. Забирав в Луцьку. На місці оформили гарантійний талон. Про встановлення нічого "не впарювали".

Про "гідроудар" - це "громко сказано", в квартирах можна частіше зустріти недостатність тиску в системі (на верхніх поверхах).

Пост про Itbox:) Як колишній працівник відкрию всі карти. Є мережа магазинів Brain, де ціни трохі нижчі різних там Ельдорадо-Фокстротів. Для конкуренції з розеткою відкрили свій інтернет магазин Itbox, ціни розеточні, закупка на тих самих складах.Тобто ви можете купити товар в Brain а можете замовити в тому ж ITbox, що звільнить вас від осточортілих впарювань перевірки монітора на биті пікселі, чи установка антивіруса на мобільний телефон та зекономити значну суму. Товар приходить в 1 ящику, часто продавці робили завтики, випадково виставляли товар ItBox на вітрину і продавали, замовники були завжди щасливі :) Так як це одна і таж фірма, і машини всеодно возять товар, тому і відсутня ціна за доставку.

P.S Юра привіт, надіюсь тебе вже звільнили.

Ви дещо помилились.

Опубліковано

  Показати контент
snapback.pngAnimaNoir (28 серпня 2015 - 12:11) писал:

snapback.pngJaguar-35769 (28 серпня 2015 - 10:38) писал:

Замовляв на сайті ITBox. Забирав в Луцьку. На місці оформили гарантійний талон. Про встановлення нічого "не впарювали".

Про "гідроудар" - це "громко сказано", в квартирах можна частіше зустріти недостатність тиску в системі (на верхніх поверхах).Пост про Itbox:) Як колишній працівник відкрию всі карти. Є мережа магазинів Brain, де ціни трохі нижчі різних там Ельдорадо-Фокстротів. Для конкуренції з розеткою відкрили свій інтернет магазин Itbox, ціни розеточні, закупка на тих самих складах.Тобто ви можете купити товар в Brain а можете замовити в тому ж ITbox, що звільнить вас від осточортілих впарювань перевірки монітора на биті пікселі, чи установка антивіруса на мобільний телефон та зекономити значну суму. Товар приходить в 1 ящику, часто продавці робили завтики, випадково виставляли товар ItBox на вітрину і продавали, замовники були завжди щасливі :) Так як це одна і таж фірма, і машини всеодно возять товар, тому і відсутня ціна за доставку.

P.S Юра привіт, надіюсь тебе вже звільнили.

  Цитата
Ви дещо помилились.

Не звільнили? жаль-жаль

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 10:11, AnimaNoir сказав:
  В 28.08.2015 в 08:38, Jaguar-35769 сказав:

Замовляв на сайті ITBox. Забирав в Луцьку. На місці оформили гарантійний талон. Про встановлення нічого "не впарювали".

Про "гідроудар" - це "громко сказано", в квартирах можна частіше зустріти недостатність тиску в системі (на верхніх поверхах).

Пост про Itbox:) Як колишній працівник відкрию всі карти. Є мережа магазинів Brain, де ціни трохі нижчі різних там Ельдорадо-Фокстротів. Для конкуренції з розеткою відкрили свій інтернет магазин Itbox, ціни розеточні, закупка на тих самих складах.Тобто ви можете купити товар в Brain а можете замовити в тому ж ITbox, що звільнить вас від осточортілих впарювань перевірки монітора на биті пікселі, чи установка антивіруса на мобільний телефон та зекономити значну суму. Товар приходить в 1 ящику, часто продавці робили завтики, випадково виставляли товар ItBox на вітрину і продавали, замовники були завжди щасливі :) Так як це одна і таж фірма, і машини всеодно возять товар, тому і відсутня ціна за доставку.

P.S Юра привіт, надіюсь тебе вже звільнили.

можливо трохи не в тему, але зрівняв ціни розетки, Itbox і Brain - гривня в гривню... по крайній мірі по зацікавленій мною техніці) можливо хтось знає, якісь оптові склади техніки де можна купити техніку без цих брендових накруток? можна і в ОП щоб не відходити від теми)

ну, а по темі, в минулому році купував HOTLEX 80л, в документах вичитав, що загальна гарантія 5 років.. на бак 7 років, але з маленьким уточненням: раз в рік необхідно проводити профілактику спеціаліста від виробника.. тобто або майстер від виробника - сервісні центри і т. д. , або в диллерских майстернях з відповідною авторизацією, інакше, якщо в гарантійному талоні не буде штампу і відписки від відповідного вповноваженого майстра, що тех огляд пройдено - гарантія знімається, а встановлення це за бажанням) хочеш сам, а хочеш наймай спеціаліста.. головне без механічних пошкоджень, слідів вскритія ну і так далі...)

Опубліковано
  Цитата

Оскільки остаточно з моделлю ще не визначився, то не можу сказати. Ніби 2 роки+ 4-5-7 років на бак

Фігня це все. Цей термін в тебе він і так відпрацює.

Для заспокоєння пошукай офіційні сервіси по їх обслуговування (ремонту). Там тобі все розкажуть.

Особисте встановлення гарантії не усуває. Шли таких пропонувальщиків лісом і глибоко. Як правило у випадку проблем від них толку ніякого а гемору багато.

Можеш на любій іншій фірмі взяти, багато з них підтримують звязки з сервісниками.

Для прикладу мій відпахав 6-7 років поки бак не проржавів. За весь час мінявся лише раз тен і раз магнієвий стержень. Про гарантію навіть не задумувався.

Зараз інший працює.

Стосовно гідроударів. Для цього редуктор (є така штука) на врізку х.води в квартиру постав. Один на всю розводку.

Опубліковано

Перепрошую, трохи офтопну на рахунок гарантії по чайнику щоб не відкривати нову тему. (в принципі нагрівальний елемент також). Зайшов учора в магазин (колишній Ельдорадо на Волі).

Я: якщо я куплю у вас чайник, скористаюсь один раз і, якщо не буде ніякого неприємного запаху, я собі його залишу, а ні - то принесу назад.

Відповідь продавців: ні, ви не зможете його повернути, бо товар вже не буде в такому вигляді, як ви купували...

Проконсультуйте в даному питанні, Чи зможу я здати чайник, якщо він мене не влаштує??

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 13:51, Robinwood сказав:

Перепрошую, трохи офтопну на рахунок гарантії по чайнику щоб не відкривати нову тему. (в принципі нагрівальний елемент також). Зайшов учора в магазин (колишній Ельдорадо на Волі).

Я: якщо я куплю у вас чайник, скористаюсь один раз і, якщо не буде ніякого неприємного запаху, я собі його залишу, а ні - то принесу назад.

Відповідь продавців: ні, ви не зможете його повернути, бо товар вже не буде в такому вигляді, як ви купували...

Проконсультуйте в даному питанні, Чи зможу я здати чайник, якщо він мене не влаштує??

Ви можете його поміняти протягом 14 днів (десь так, трохі призабув). Якщо товар не має присутніх пошкоджень з вашого боку. Просто збережіть коробку, чек та гарантію. Можете міняти по чайнику хоч кожен день. Продавець хай каже що хоче, є закон. Ви можете купити товар прийти, і вирішити що він вам не пасує до кухонного столу, покористуватись тиждень і поміняти. Якщо продавець не хоче міняти-віддавати гроші, пишете скаргу в книгу скарг( вони боятся цього, мінуси штрафи до зп і тд) викликаєте менеджера відділу, або магазину. Якщо і той відмовляється, пишете ще одну скаргу :) Лякаєте спілкою споживачів. У нас люди плазми міняли, а ви кажете чайник)

Ахаха, магазин Brain, вже згадуваний вище пару постами:) Запамятайте іншим разом імя на бейджику, цікаво дізнатися хто це там такий розумний.

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 13:57, AnimaNoir сказав:

Можете міняти по чайнику хоч кожен день.

  В 28.08.2015 в 14:01, S30 сказав:

можна посилання на закон про 14днів використання. Саме використання.

Нуачьо? Взяв емельку, дупу покатав два тижні, потім повернув в салон. Потім взяв джіельку. Ще через два тижні - гелєндевагєна. Потім знову по колу, і так що два тижні.

Все ж по закону )))

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 14:16, yu2007 сказав:
  В 28.08.2015 в 13:57, AnimaNoir сказав:

Можете міняти по чайнику хоч кожен день.

  В 28.08.2015 в 14:01, S30 сказав:

можна посилання на закон про 14днів використання. Саме використання.

Нуачьо? Взяв емельку, дупу покатав два тижні, потім повернув в салон. Потім взяв джіельку. Ще через два тижні - гелєндевагєна. Потім знову по колу, і так що два тижні.

Все ж по закону )))

Я більше по електроніці, не знаю як там в машинах. Але якщо знати закон, якщо товар мені не подобається з тих чи інших причин я буду його замінювати. А один раз чи декілька це вже справа 10. Людина платить свої гроші, і має право.

Але ідея гарна)

Опубліковано
  В 28.08.2015 в 14:22, AnimaNoir сказав:

Я більше по електроніці, не знаю як там в машинах. Але якщо знати закон, якщо товар мені не подобається з тих чи інших причин я буду його замінювати. А один раз чи декілька це вже справа 10. Людина платить свої гроші, і має право.

Але ідея гарна)

Тільки вчора в інші темі постили

  В 27.08.2015 в 18:15, vaz75 сказав:

Що говорить Закон про повернення товару

(або що треба знати про порядок повернення товару)

Отже, повернути товар належної якості у магазин (або обміняти його на інший аналогічний) можна, якщо дотримані наступні умови повернення товару:

1. його немає у переліку тих товарів, що не підлягають обміну та поверненню;

2. він не використовувався, і зберігся у тому вигляді, якому його придбавали;

3. пройшло менше двох тижнів з моменту придбання товару;

4. є касовий або товарний чек. (http://zib.com.ua/ua...nya_tovaru.html)

В SSD записується інфа скільки він пропрацював, скільки включень, скільки байтів записано.

На законних підставах повернути його не вийде.

Вибачте за оффтоп.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...