kushmiruk Опубліковано 16 Липня, 2015 в 12:54 #1 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 12:54 Власне, шукаю авто. Акцентую увагу на Volkswagen Passat B6 універсал з двигуном 1,4 TSI і АКПП DSG не старший ніж з 2009року випуску типу такого: http://auto.ria.com/...6_15879277.html Вимоги до авто: колір - значення немає, але хотів би, якийсь не звичний Комплектація - можна і без шкіри, але щоб і не бідова. можливий варіант - пригнати під замовлення, або допомога людини, яка добре розуміється в нюансах купівлі б/в авто. ціна бажано не вище 11к$. Хоча все залежить від пропозиції.
justice777 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 13:29 #2 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 13:29 А чим не подобається авто у прикладі?
kushmiruk Опубліковано 16 Липня, 2015 в 14:30 Автор #3 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 14:30 А чим не подобається авто у прикладі?1. Це не в Луцьку. (хоча не так і далеко, можна і поїхати)2. Треба людину, яка розуміється в покупці б/в авто, щоб могла зі мною оглянути "апарат", а наданий момент такої людини нема.
Davids Опубліковано 16 Липня, 2015 в 15:22 #4 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 15:22 А чим не подобається авто у прикладі?1. Це не в Луцьку. (хоча не так і далеко, можна і поїхати)2. Треба людину, яка розуміється в покупці б/в авто, щоб могла зі мною оглянути "апарат", а наданий момент такої людини нема.Можу допомогти з пунктом №1 і №2.
Serpent Опубліковано 16 Липня, 2015 в 16:45 #5 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 16:45 Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.
kushmiruk Опубліковано 16 Липня, 2015 в 18:00 Автор #6 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 18:00 Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують. Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае. Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року. Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.
kolialutsk Опубліковано 16 Липня, 2015 в 20:02 #7 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 20:02 Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують. Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае. Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року. Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати. І що на сервісі скажуть?
Davids Опубліковано 16 Липня, 2015 в 21:43 #8 Опубліковано 16 Липня, 2015 в 21:43 Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують. Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае. Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року. Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати. І що на сервісі скажуть? дивлячись хто платити буде
molotokk Опубліковано 17 Липня, 2015 в 06:24 #9 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 06:24 Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае. Стосовно DSG - більше 2 років на такій катаємось - одні плюси.
justice777 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 06:51 #10 Опубліковано 17 Липня, 2015 в 06:51 molotokkЯкий загальний пробіг?6 чи 7-ступка?
Саня Опубліковано 18 Липня, 2015 в 08:34 #11 Опубліковано 18 Липня, 2015 в 08:34 DSG6 також з двома зчепленнями і вона вважається більш витривалою.
Alexandrex Опубліковано 18 Липня, 2015 в 14:28 #12 Опубліковано 18 Липня, 2015 в 14:28 Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений
Davids Опубліковано 18 Липня, 2015 в 15:14 #13 Опубліковано 18 Липня, 2015 в 15:14 Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загруженийдвигун гольфа 2000х років не таки як в в6 2010 років. однаковий об'єм не означає ідентичність двигунів
Саня Опубліковано 18 Липня, 2015 в 16:03 #14 Опубліковано 18 Липня, 2015 в 16:03 Нова Skoda Octavia 1.4TSI з DSG їде веселіше VW Passat B5 1.8T на ручці і по витраті пального економніша.
kushmiruk Опубліковано 18 Липня, 2015 в 17:44 Автор #15 Опубліковано 18 Липня, 2015 в 17:44 Повністю згідний з Davids та СаняЦей 1.4 TSI має 150 коней, їх цілком вистачить на цей універсал. Адже він мені потрібен не для перегонів.
Megaherz Опубліковано 19 Липня, 2015 в 11:58 #16 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 11:58 б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.
Davids Опубліковано 19 Липня, 2015 в 19:15 #17 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 19:15 б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.район 350-400тик, якщо бути не голослівним )
Megaherz Опубліковано 19 Липня, 2015 в 19:42 #18 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 19:42 б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.район 350-400тик, якщо бути не голослівним )угу, і ще не факт що отих 184 тис. - це справжні, не скручені.
Nokian Опубліковано 19 Липня, 2015 в 20:34 #19 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 20:34 Повністю згідний з Davids та СаняЦей 1.4 TSI має 150 коней, їх цілком вистачить на цей універсал. Адже він мені потрібен не для перегонів.З цих 150 коней 100 вже загнані .Віднедавна будьякий товар з характеристиками нижче середнього виготовляють так, аби людина не користувалась ним довго, а змушена була купувати новий товар.Як кажуть англійці ,,Ми не такі багаті, аби купувати дешеві речі,,
R9 Fenomen Опубліковано 19 Липня, 2015 в 20:47 #20 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 20:47 Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загруженийдвигун гольфа 2000х років не таки як в в6 2010 років.однаковий об'єм не означає ідентичність двигунівА що в гольфа 1.4 тільки 2000х років двигуни є??? Взагалі то гольф оновлюється бистріше ніж пассат, і також є 1.4, В 6 гольфа 1.4 122к.с - 160к.с в 7 гольфа 1.4 140 к.с , а в пассата 150 к.с,
Nokian Опубліковано 19 Липня, 2015 в 20:58 #21 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 20:58 Якщо практичні німці купували собі новий пасат універсал,то явно не повітряні кульки ним возили.І з тих 1.4 мотору за 400 тиспробігу витиснули максимум, а тепер хочуть збути загнану клячу дурним українцям.І те и, що там гордо красується емблема Фольксваген -зовсім не рятує від цього факту.А всі ці сили надуті маркетингово точнісінько як мегапікселі в кмерах деяких телефонів.Або восьмиядерні проци в різній китайчатині.
Waver Опубліковано 19 Липня, 2015 в 22:28 #22 Опубліковано 19 Липня, 2015 в 22:28 Нова Skoda Octavia 1.4TSI з DSG їде веселіше VW Passat B5 1.8T на ручці і по витраті пального економніша.Цілком згідний, цієї весни місяць відкатав по Україні на Octavia 1.4TSI з DSG 2014 року... машинка - просто КЛАССС!!! Маленький, економний але доволі потужний двигун в поєднанні з новою коробкою-роботом, чесно скажу - машинка справила враження! Після нової Октавії знову покатався на братовому VW CC 2.0T 2011 року з механікою... потім сів на свою VW Jetta 2.5 звичайний автомат... і зрозумів, що нова Октавія з роботом (впевненний що в нових VW такі ж коробки і двигуни) - всеодно набагато веселіша по динаміці і краща по економії пального, особливо сподобався новий автомат, а верніше - швидкість з якою він переключає передачі. Також, інколи їзжу на батьковій Hyundai Sonata 2.5 2015 року (звичайний двигун і звичайний автомат) то нова шкода (маю на увазі двигун TSI в поєднанні з коробкою DSG) - всеодно їде веселіше і єкономніше! Кому тільки не давав спробувати як їде машинка з новим 1.4 і новим автоматом - всі прозрівали. В общім, щоб зрозуміти - потрібно самому спробувати!
kushmiruk Опубліковано 20 Липня, 2015 в 00:48 Автор #23 Опубліковано 20 Липня, 2015 в 00:48 Я розумію, що пригнані авто мають за 300к пробігу, але там і сервіс їхній, а не наш, який небуть!тому на пробіг не орієнтуюсь!роблю акцент на загальний стан авто.
Alexandrex Опубліковано 21 Липня, 2015 в 20:42 #24 Опубліковано 21 Липня, 2015 в 20:42 Дизельні варіанти не розглядаєте?
kushmiruk Опубліковано 22 Липня, 2015 в 11:01 Автор #25 Опубліковано 22 Липня, 2015 в 11:01 Дизельні варіанти не розглядаєте?дизель, принципово - ні!
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.