Перейти до змісту

Куплю Volkswagen Passat B6


kushmiruk

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Власне, шукаю авто. Акцентую увагу на Volkswagen Passat B6 універсал з двигуном 1,4 TSI і АКПП DSG не старший ніж з 2009року випуску

типу такого: http://auto.ria.com/...6_15879277.html

Вимоги до авто:

колір - значення немає, але хотів би, якийсь не звичний :_06:

Комплектація - можна і без шкіри, але щоб і не бідова.

можливий варіант - пригнати під замовлення, або допомога людини, яка добре розуміється в нюансах купівлі б/в авто.

ціна бажано не вище 11к$. Хоча все залежить від пропозиції.

Опубліковано

А чим не подобається авто у прикладі?

1. Це не в Луцьку. (хоча не так і далеко, можна і поїхати)

2. Треба людину, яка розуміється в покупці б/в авто, щоб могла зі мною оглянути "апарат", а наданий момент такої людини нема.

Опубліковано

А чим не подобається авто у прикладі?

1. Це не в Луцьку. (хоча не так і далеко, можна і поїхати)

2. Треба людину, яка розуміється в покупці б/в авто, щоб могла зі мною оглянути "апарат", а наданий момент такої людини нема.

Можу допомогти з пунктом №1 і №2.

Опубліковано

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Опубліковано

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року.

Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки :0155:

А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.

Опубліковано

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року.

Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки :0155:

А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.

І що на сервісі скажуть?

Опубліковано

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Так, я таке теж читав, а ще пишуть, що ці нюанси виправили в авто, які випускали з 2008року.

Ну і люблю, я, такі нові технологічні штучки :0155:

А ще планую перед покупкою на сервіс заїхати.

І що на сервісі скажуть?

дивлячись хто платити буде :D

Опубліковано

Вибачаюся за оффтоп, просто цікаво, чому потрібна саме АКПП DSG? Просто на цю коробку багато нарікань, люди навіть збирають колективні скарги, і на більшості автосайтів її не рекомендують.

Стоит ли брать машину с семиступенчатой DSG?

Если вы выбираете подержанный автомобиль, то однозначно нет. На первые годы выпуска пришелся пик проблем с коробкой, и покупатель такой машины автоматически попадает в группу риска. Затраты на ремонт могут быть неоправданно высокими, а сложностей с перепродажей в будущем будет много в любом случае.

Стосовно DSG - більше 2 років на такій катаємось - одні плюси.

Опубліковано

Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений

Опубліковано

Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений

двигун гольфа 2000х років не таки як в в6 2010 років.

однаковий об'єм не означає ідентичність двигунів

Опубліковано

б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.

Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.

тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.

а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.

Опубліковано

б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.

Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.

тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.

а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.

район 350-400тик, якщо бути не голослівним )

Опубліковано

б\в авто з таким двигуном я б не брав, нове так - а б\в ні.

Потужність там як у 1.8Т - але в тому 1.4 стоїть компресор і турбо, і двигун високофорсований, що означає що на деталі іде підвищена навантаженість.

тому ресурс у двигуна 1.4 TSI явно менший ніж 1.8Т.

а оскільки пробіг у авто по ссилці в пості №1 сягає 184 тис.км - то капіталка мабуть там буде не за горами, і явно не дешева.

район 350-400тик, якщо бути не голослівним )

угу, і ще не факт що отих 184 тис. - це справжні, не скручені.

Опубліковано

Повністю згідний з Davids та Саня

Цей 1.4 TSI має 150 коней, їх цілком вистачить на цей універсал. Адже він мені потрібен не для перегонів.

З цих 150 коней 100 вже загнані .

Віднедавна будьякий товар з характеристиками нижче середнього виготовляють так, аби людина не користувалась ним довго, а змушена була купувати новий товар.

Як кажуть англійці ,,Ми не такі багаті, аби купувати дешеві речі,,

Опубліковано

Чому 1.4? Гольф з таким двигуном не їде, а Пасат більший, важчий то взагалі буде важко якщо загружений

двигун гольфа 2000х років не таки як в в6 2010 років.

однаковий об'єм не означає ідентичність двигунів

А що в гольфа 1.4 тільки 2000х років двигуни є??? Взагалі то гольф оновлюється бистріше ніж пассат, і також є 1.4, В 6 гольфа 1.4 122к.с - 160к.с в 7 гольфа 1.4 140 к.с , а в пассата 150 к.с,

Опубліковано

Якщо практичні німці купували собі новий пасат універсал,то явно не повітряні кульки ним возили.

І з тих 1.4 мотору за 400 тиспробігу витиснули максимум, а тепер хочуть збути загнану клячу дурним українцям.

І те и, що там гордо красується емблема Фольксваген -зовсім не рятує від цього факту.

А всі ці сили надуті маркетингово точнісінько як мегапікселі в кмерах деяких телефонів.Або восьмиядерні проци в різній китайчатині.

Опубліковано

Нова Skoda Octavia 1.4TSI з DSG їде веселіше VW Passat B5 1.8T на ручці і по витраті пального економніша.

Цілком згідний, цієї весни місяць відкатав по Україні на Octavia 1.4TSI з DSG 2014 року... машинка - просто КЛАССС!!! Маленький, економний але доволі потужний двигун в поєднанні з новою коробкою-роботом, чесно скажу - машинка справила враження! Після нової Октавії знову покатався на братовому VW CC 2.0T 2011 року з механікою... потім сів на свою VW Jetta 2.5 звичайний автомат... і зрозумів, що нова Октавія з роботом (впевненний що в нових VW такі ж коробки і двигуни) - всеодно набагато веселіша по динаміці і краща по економії пального, особливо сподобався новий автомат, а верніше - швидкість з якою він переключає передачі. Також, інколи їзжу на батьковій Hyundai Sonata 2.5 2015 року (звичайний двигун і звичайний автомат) то нова шкода (маю на увазі двигун TSI в поєднанні з коробкою DSG) - всеодно їде веселіше і єкономніше!

Кому тільки не давав спробувати як їде машинка з новим 1.4 і новим автоматом - всі прозрівали. В общім, щоб зрозуміти - потрібно самому спробувати!

Опубліковано

Я розумію, що пригнані авто мають за 300к пробігу, але там і сервіс їхній, а не наш, який небуть!

тому на пробіг не орієнтуюсь!

роблю акцент на загальний стан авто.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...