Перейти до змісту

Вибухнула тойота на чернишевського


Marshall

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

На рахунок краштестів, ви б якщо спеціаліст глянули спочатку на якій швидкості вони заміряються. На тих швидкостях на яких люблять ганяти х5, каєни і т.д. заводський краштест вже не актуальний.

http://www.segodnya....ine-575343.html

  • Відповідей 161
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Напиши чому їздити на ГБО по дибільному? Я на повному серйозі, без образ і без шуток. Просто цікаво..

Не я тут почав тему про ніщєбродів на дорогих авто з ГБО, то й не мені для тебеі це пояснювати. І наголошу, мова про авто середнього (ми ж почали з Кемрі) і вищого цінового сегменту, бо вигідність використання ГБО на Ланос-таксі очевидна.

Опубліковано

Я хіба щось маю проти дорогих автомобілів? Хто має можливість собі таку купити, це ж супер і так, дорожчі іномарки кращі від дешевших в дуже багатьох моментах.

Опубліковано

Напиши чому їздити на ГБО по дибільному? Я на повному серйозі, без образ і без шуток. Просто цікаво..

Не я тут почав тему про ніщєбродів на дорогих авто з ГБО, то й не мені для тебеі це пояснювати. І наголошу, мова про авто середнього (ми ж почали з Кемрі) і вищого цінового сегменту, бо вигідність використання ГБО на Ланос-таксі очевидна.

мені от теж цікаво, чи оголосити як прописну істину, що на преміумі з ГБО це по дибільному - то можна, а пояснити, то ні ? Доречі, поки що ЖОДЕН з тих, хто розказував, що ГБО на джипі , то погано, непристижно, по дебільному, жлобство, не ставлять там то й там то (потрібне підкреслити), ЖОДЕН не привів ЖОДНОЇ вміняємої причини на захист своєї думки, я як мінімум розраховував хоча б на байку про * прогорання клапанів* , але чомусь й за це мовчать

Опубліковано

..А у вузькому сенсі "джип" - це те що має вищеперелічені в цій темі властивості, і не їздить з ГБО ібо це буде по-дибільному.

Не я тут почав тему про ніщєбродів на дорогих авто з ГБО, то й не мені для тебеі це пояснювати. І наголошу, мова про авто середнього (ми ж почали з Кемрі) і вищого цінового сегменту, бо вигідність використання ГБО на Ланос-таксі очевидна.

1. то всеж таки, чому на ГБО на 4 літрових крузерах / патрулях по дибільному?

2. "і вищого цінового сегменту, бо вигідність використання ГБО на Ланос-таксі очевидна" ... шедевр...на ланосі із росходом 9л бенз / 10 л. газ вигідно, а на крузаку з розходом під 20л бенз / 20-22 газ ні?? я тобі більше скажу - ресурс роботи мотора на газі 1.6 ланоса буде значно меншим ніж 4.0-6.0 патруля/ЛК.

Опубліковано

розраховував хоча б на байку про * прогорання клапанів* , але чомусь й за це мовчать

Друже))) Якраз це - не байка. А факт.

А от те, що "газ сушить двигун/карбюратор/резинки/мозг (потрібне вибрати)" от якраз байкою і є.

Опубліковано

розраховував хоча б на байку про * прогорання клапанів* , але чомусь й за це мовчать

Друже))) Якраз це - не байка. А факт.

А от те, що "газ сушить двигун/карбюратор/резинки/мозг (потрібне вибрати)" от якраз байкою і є.

я посиленно штудіював два форуми по цих питаннях, якщо коротко, то регулярність цієї поломки приблизно така ж як і без ГБО, тобто незначна, а опис від беспосереднього власника такого авто, взагалі рідкість, в основному хтось десь чув, когось там бачив й хтось розказував. Й вся проблема ВИКЛЮЧНО в криворукості майстрів

Опубліковано

Давайте почнемо з того, що в цивілізованому світі на джипах чи позашляховиках їздять єгєрі, лісники, фермери, лісоруби, військові і тп.

На німецьких автобанах офроудери та інші SUVи і CUVи дійсно зустрічаються нечасто. А заїдь десь в центр більшого міста, так їх трохи є. Але у великих чорних джипах там в більшості випадків сидять чорні дяді та інші алахакбари. Принаймні, так мені траплялось в Бремені: на 5 ВЧД лише в одному будуть німецькі пенсіонери або молодь, а в 4 - вихідці з країн з дуже теплим кліматом.

Але то Бремен, "кримінальна столиця" ФРН )))

Опубліковано

мені от теж цікаво, чи оголосити як прописну істину, що на преміумі з ГБО це по дибільному - то можна, а пояснити, то ні ? Доречі, поки що ЖОДЕН з тих, хто розказував, що ГБО на джипі , то погано, непристижно, по дебільному, жлобство, не ставлять там то й там то (потрібне підкреслити), ЖОДЕН не привів ЖОДНОЇ вміняємої причини на захист своєї думки, я як мінімум розраховував хоча б на байку про * прогорання клапанів* , але чомусь й за це мовчать

Тут вже десь вище писали про Айфон 6 із 2,5 на рахунку. Спочатку розкошелитись на махіну з 5-літровим двіжком, шкіряним салоном і іншими прєлєстями, а потім встановити ГБО бо ж бенз цука дорогий?! Купуй Гольфа і не вийо.

то всеж таки, чому на ГБО на 4 літрових крузерах / патрулях по дибільному?

Бо це виглядає по-дебільному, я вище описав.

"і вищого цінового сегменту, бо вигідність використання ГБО на Ланос-таксі очевидна" ... шедевр...на ланосі із росходом 9л бенз / 10 л. газ вигідно, а на крузаку з розходом під 20л бенз / 20-22 газ ні?? я тобі більше скажу - ресурс роботи мотора на газі 1.6 ланоса буде значно меншим ніж 4.0-6.0 патруля/ЛК.

Ти тільки робиш вигляд що в танку чи дійсно там? Чи намагаєшся мене підловити на математиці? Про яку економність може йти мова якщо авто розкішне? Чувак на Ланосі заробляє на прожиття, і економія за рахунок ГБО для нього - уєнний плюс в рентабельності. Про яку рентабельність чи економність можна говорити коли купляють 3х тонне авто із величезним двигуном щоб возити одну жопу переважно, і переважно по асфальту, і ставлять на нього ГБО? Якщо не подобається "по-дебільному" - то перефразую - це моветон, некошерно, не по понятіям і так далі. Ще дрібніше розжовувати наміру не маю.

Опубліковано

Тут вже десь вище писали про Айфон 6 із 2,5 на рахунку. Спочатку розкошелитись на махіну з 5-літровим двіжком, шкіряним салоном і іншими прєлєстями, а потім встановити ГБО бо ж бенз цука дорогий?! Купуй Гольфа і не вийо.

Ти тільки робиш вигляд що в танку чи дійсно там? Чи намагаєшся мене підловити на математиці? Про яку економність може йти мова якщо авто розкішне? Чувак на Ланосі заробляє на прожиття, і економія за рахунок ГБО для нього - уєнний плюс в рентабельності. Про яку рентабельність чи економність можна говорити коли купляють 3х тонне авто із величезним двигуном щоб возити одну жопу переважно, і переважно по асфальту, і ставлять на нього ГБО? Якщо не подобається "по-дебільному" - то перефразую - це моветон, некошерно, не по понятіям і так далі. Ще дрібніше розжовувати наміру не маю.

А що на розкішному авто потрібно гроші на вітер викидати?? Це кошерно, по понятіям і так далі??

як з математикою туго, фіг з ним порахую за тебе..

середній пробіг в рік в знайомих 40-50 тис.

крузак профіт 141000 тис. грн

л/100 ціна пробіг сума

20 22,5 500 225000

21 8 500 84000

ланос профіт 40 000тис. грн.

8 19 500 76000

9 8 500 36000

ГБО ставлять на преміум не тому що бензин дорогий, а тому, що люди рахують гроші які заробляють, і на вітер не викидають. Пора вже за 6 сторінок теми зрозуміти..

за скільки часу 141 тис грн. заробиш???

викинути 141 тис. це кошерно і по понятіям...

Опубліковано

Ти тільки робиш вигляд що в танку чи дійсно там? Чи намагаєшся мене підловити на математиці? Про яку економність може йти мова якщо авто розкішне? Чувак на Ланосі заробляє на прожиття, і економія за рахунок ГБО для нього - уєнний плюс в рентабельності. Про яку рентабельність чи економність можна говорити коли купляють 3х тонне авто із величезним двигуном щоб возити одну жопу переважно, і переважно по асфальту, і ставлять на нього ГБО? Якщо не подобається "по-дебільному" - то перефразую - це моветон, некошерно, не по понятіям і так далі. Ще дрібніше розжовувати наміру не маю.

Тобто якщо ти ходиш в адідасах натуральних то мойви й оселедця не їсиш, бо то дешева риба ? Що тебе ловити на математиці, якщо взагалі рахувати не хочеш. А порахувати таки варто, може б такої фігні не писав. І так рахуєм, мій двохлітровий бус споживає приблизно 10 літрів на 100 км, що дорівнює еквіваленту приблизно 210грн на 100км, джип типу тойоти з дизельним двигуном споживае приблизно 12 літрів соляри, що є приблизно 240грн на 100 км, такий же 4 літровий на газу споживає приблизно 20 літрів газу, що дорівнює приблизно 170грн, тобто на газу дешевше ніж на дизелі й дешевше ніж мій, хоча обьем двигуна в ДВА раза більший зі всіма витікаючими. Це раз ! Тепер берем на бензині й на газу, бензини такий жре біля 18 літрів, що дорівнює приблизно 380 грн, тобто більш ніж в ДВА рази. Тепер рахуєм приблизний пробіг 20т км на рік , при економії 200грн на 100км це 40 000 , для деяких напишу буквами СОРОК ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ економії на рік, тобто 2 штуки баксів, тобто за 5 років це ДЕСЯТЬ ТИСЯЧ баксів. А якщо пробіг на рік не 20, а 40 тис км ? То за 5 років виходить майже ще один такий самий джип. То все приблизно й суми можуть коливатись, але сподіваюсь проста арифметика зрозуміла. Тому люба НОРМАЛЬНА людина, яка рахує гроші, буде їздити на великій, комфортній, безпечній машині й платити за паливо меньше ніж я на мому задрипаному бусі. Так що не треба тут чесати про дибільність ГБО , бо походу це стосуєтся кой чого іншого

о , в дурнів думки сходятся (с) :) Я трохи довше рахував і думав , але смисл той же :)

Опубліковано

Ти тільки робиш вигляд що в танку чи дійсно там? Чи намагаєшся мене підловити на математиці? Про яку економність може йти мова якщо авто розкішне? Чувак на Ланосі заробляє на прожиття, і економія за рахунок ГБО для нього - уєнний плюс в рентабельності. Про яку рентабельність чи економність можна говорити коли купляють 3х тонне авто із величезним двигуном щоб возити одну жопу переважно, і переважно по асфальту, і ставлять на нього ГБО? Якщо не подобається "по-дебільному" - то перефразую - це моветон, некошерно, не по понятіям і так далі. Ще дрібніше розжовувати наміру не маю.

Тобто якщо ти ходиш в адідасах натуральних то мойви й оселедця не їсиш, бо то дешева риба ? Що тебе ловити на математиці, якщо взагалі рахувати не хочеш. А порахувати таки варто, може б такої фігні не писав. І так рахуєм, мій двохлітровий бус споживає приблизно 10 літрів на 100 км, що дорівнює еквіваленту приблизно 210грн на 100км, джип типу тойоти з дизельним двигуном споживае приблизно 12 літрів соляри, що є приблизно 240грн на 100 км, такий же 4 літровий на газу споживає приблизно 20 літрів газу, що дорівнює приблизно 170грн, тобто на газу дешевше ніж на дизелі й дешевше ніж мій, хоча обьем двигуна в ДВА раза більший зі всіма витікаючими. Це раз ! Тепер берем на бензині й на газу, бензини такий жре біля 18 літрів, що дорівнює приблизно 380 грн, тобто більш ніж в ДВА рази. Тепер рахуєм приблизний пробіг 20т км на рік , при економії 200грн на 100км це 40 000 , для деяких напишу буквами СОРОК ТИСЯЧ ГРИВЕНЬ економії на рік, тобто 2 штуки баксів, тобто за 5 років це ДЕСЯТЬ ТИСЯЧ баксів. А якщо пробіг на рік не 20, а 40 тис км ? То за 5 років виходить майже ще один такий самий джип. То все приблизно й суми можуть коливатись, але сподіваюсь проста арифметика зрозуміла. Тому люба НОРМАЛЬНА людина, яка рахує гроші, буде їздити на великій, комфортній, безпечній машині й платити за паливо меньше ніж я на мому задрипаному бусі. Так що не треба тут чесати про дибільність ГБО , бо походу це стосуєтся кой чого іншого

о , в дурнів думки сходятся (с) :) Я трохи довше рахував і думав , але смисл той же :)

в мене пробіг закладений більший..

на рах. дизелів..їх до нас не дуже хочуть везти, бо соляра не якісна + як правило в дизелів міжсервісний інтервал меньший + дизель рахується що голосніше працює, тобто в салоні звуку буде більше..хоча багато хто вважає, що повноцінний джип зі всіма витікаючими має бути на солярі.

багато моделей кросоверів/джипів на солярі в нас офіційно не продається/не продавалось.

Опубліковано

в мене пробіг закладений більший..

на рах. дизелів..їх до нас не дуже хочуть везти, бо соляра не якісна + як правило в дизелів міжсервісний інтервал меньший + дизель рахується що голосніше працює, тобто в салоні звуку буде більше..хоча багато хто вважає, що повноцінний джип зі всіма витікаючими має бути на солярі.

багато моделей кросоверів/джипів на солярі в нас офіційно не продається/не продавалось.

та я в курсі, але б полюбому дизель згадали б, тому працюю на випередження :) Це ж не перший холівар по такому поводу, який читаю :) Все вже було спитано й відповіджено до нас :)

Опубліковано

Так що не треба тут чесати про дибільність ГБО , бо походу це стосуєтся кой чого іншого

аплодую стоячи..)

та я в курсі, але б полюбому дизель згадали б, тому працюю на випередження :) Це ж не перший холівар по такому поводу, який читаю :) Все вже було спитано й відповіджено до нас :)

ладно, то таке..кому треба той і без нас все порахує і зробить висновки..

доречі, кажуть що гаазове обладнання безпечніше за бензинове..причому чув це від багатьох обізнаних людей.

Опубліковано

Мань'як, а що, мойву їдять щоб зекономити?

Я думав щоб економити на заправці купляють малолітражки, а ніфіга, купляють п'ятилітрові монстри і ставлять гбо.

ГБО на Camry? A на Бентлі, Феррарі, Порши теж ставлять?

Опубліковано

жлоби на Теслах взагалі повикидали нормальні мотори і на акумуляторах їздять. З розеток заправляються, бідота.

Опубліковано

Мань'як, а що, мойву їдять щоб зекономити?

Я думав щоб економити на заправці купляють малолітражки, а ніфіга, купляють п'ятилітрові монстри і ставлять гбо.

це коли бабла впритик, й економія виходь на передній план відносно безпеки й комфорту, то так, купляють малолітражки, або коли комусь подобаются іменно такі машини. А так, людина може й на великій потужній машині їздити й їздити скільки влізе й розхід мати як в малолітражки. Що ж тут не зрозумілого то ? Купуєш малолітражку по ціні джипа, то купуй, в кожного ж свій вибір, навіщо ж безосновано вважати, що хтось дурніший від тебе ?

Опубліковано

Яка економія в джипі за 70 000 баксів? Якісні расходніки, сервісні ТО повністю нівелюють всі виграші на переобладнанні під ГБО. На одні тормозні колодки звичайній людині працювати пару місяців - економічно шо капєц.

Кожен може легко порахувати, що в булочную на таксі набагато дешевше ніж мати власний автомобіль. Власний автомобіль має економічний сенс виключно як засіб певного виробництва - транспортування товарів, пасажирів.

Зараз є певні тенденції в розвитку дизельних двигунів. Я на прикладі Спринтера скажу: об'єм 2,2CDI, середній розхід (зі слів гонщика 7,5л/100км.), періодичність ТО по паспорту 21500км, але за одне ТО міняють біля 11,5 літрів якісного мастила. Тенденція полягає в малому об'ємі двигуна і його турбуванні однією чи двома турбінками, при цьому для захисту мотора практично в два рази збільшили кількість масла в картері. Розхід мізерний, потужність, тяга колосальні. Інтервали ТО зросли в два рази. Правда мінус, що такі апарати попадають до нас не новими а б/у, коли вже виконали всі своїзобов'язання перед першим власником, а далі як повезе.

Опубліковано

Яка економія в джипі за 70 000 баксів? Якісні расходніки, сервісні ТО повністю нівелюють всі виграші на переобладнанні під ГБО. На одні тормозні колодки звичайній людині працювати пару місяців - економічно шо капєц.

Кожен може легко порахувати, що в булочную на таксі набагато дешевше ніж мати власний автомобіль. Власний автомобіль має економічний сенс виключно як засіб певного виробництва - транспортування товарів, пасажирів.

Зараз є певні тенденції в розвитку дизельних двигунів. Я на прикладі Спринтера скажу: об'єм 2,2CDI, середній розхід (зі слів гонщика 7,5л/100км.), періодичність ТО по паспорту 21500км, але за одне ТО міняють біля 11,5 літрів якісного мастила. Тенденція полягає в малому об'ємі двигуна і його турбуванні однією чи двома турбінками, при цьому для захисту мотора практично в два рази збільшили кількість масла в картері. Розхід мізерний, потужність, тяга колосальні. Інтервали ТО зросли в два рази. Правда мінус, що такі апарати попадають до нас не новими а б/у, коли вже виконали всі своїзобов'язання перед першим власником, а далі як повезе.

я тебе поважаю, але вибач, якщо до джипів/кросоверів німців ще можна застосувати твій тезис, то до японців це трохи не туда, тим більше при їх надійності. Тим більше, розглядати автомобіль ВИКЛЮЧНО як засіб певного виробництва, це вже майже дно, хоча при нинішньому стані речей, це майже і не дивно. А всі тенденції розвитку дизельних двигунів, при нашій якості соляри можна сміло засовувати в дупу, тому й не возять до нас офіційно багато хороших дизелів, й попандос на форсунки повністю нівелює економію. Тому й так виходить, старі дізеля надійні але не такі економічні, ще й при такій теперішній ціні на соляру відносно бензину, а нові економічні дізеля дуже чутливі до якості пального. Та й мова ведется не про економію впринципі, а про те, що за допомогою ГБО можна зменьшити розходи і на преміумі. Блін, невже ж не зрозуміло. Ну самий простий приклад, ти визвав два таксі, один просить 50 грн за дорогу , але авто на бензині, інший просить 40грн, а авто на газу. Навіщо платити більше ? Задовбався очевидні речі пояснювати, та й попередні пости перечитувати треба , нє ? За декілька років при нормальних пробігах на газу, ще одна НОВА машина получаєтся, навіщо на вітер викидати гроші, якщо їх можна заощадити ?

Опубліковано

Яка економія в джипі за 70 000 баксів? Якісні расходніки, сервісні ТО повністю нівелюють всі виграші на переобладнанні під ГБО. На одні тормозні колодки звичайній людині працювати пару місяців - економічно шо капєц.

Кожен може легко порахувати, що в булочную на таксі набагато дешевше ніж мати власний автомобіль. Власний автомобіль має економічний сенс виключно як засіб певного виробництва - транспортування товарів, пасажирів.

Зараз є певні тенденції в розвитку дизельних двигунів. Я на прикладі Спринтера скажу: об'єм 2,2CDI, середній розхід (зі слів гонщика 7,5л/100км.), періодичність ТО по паспорту 21500км, але за одне ТО міняють біля 11,5 літрів якісного мастила. Тенденція полягає в малому об'ємі двигуна і його турбуванні однією чи двома турбінками, при цьому для захисту мотора практично в два рази збільшили кількість масла в картері. Розхід мізерний, потужність, тяга колосальні. Інтервали ТО зросли в два рази. Правда мінус, що такі апарати попадають до нас не новими а б/у, коли вже виконали всі своїзобов'язання перед першим власником, а далі як повезе.

тенденції до зменшення обєму двигуна, повязані з податками в європі, по крайній мірі це одна із причин.

"Яка економія в джипі за 70 000 баксів?" - на попередній сторінці пораховано..140 тис. грн. в рік не економія?

Опубліковано

ну вам же сказали: багато джипів їздять на газу! І це не фантазії бордівських фінансових психологів, а ФАКТ! А хтось вважає це неправильним? - стань один з другим на газовій заправці і будеш лікувати збоченців на джипах, котрі будуть під'їжджати заправлятись.

ПиСи перетворили тему на суцільний офтоп

Опубліковано

розраховував хоча б на байку про * прогорання клапанів* , але чомусь й за це мовчать

Друже))) Якраз це - не байка. А факт.

А от те, що "газ сушить двигун/карбюратор/резинки/мозг (потрібне вибрати)" от якраз байкою і є.

я посиленно штудіював два форуми по цих питаннях, якщо коротко, то регулярність цієї поломки приблизно така ж як і без ГБО, тобто незначна, а опис від беспосереднього власника такого авто, взагалі рідкість, в основному хтось десь чув, когось там бачив й хтось розказував. Й вся проблема ВИКЛЮЧНО в криворукості майстрів

Ну не те щоб....

Коротко фізика процесу: Газ має високе октанове число (102-105), але, в порівнянні з бензином, довший час згоряння в камері. Відповідно, коли випускні клапана відкриваються, через них у вихлопну трубу йдуть не гази, а вогонь. Для того, щоб не було з часом прогару клапанів, якраз і виставляють запалення раніше на 5-7 градусів, щоб раніше підпалити суміш. На старіших авто - трамблером (ГБО1-2) а на інжекторних встановлюю т.зв. варіатор запалювання, який робить зміщення/коррекцію через зміну імпульсів на ЕБУ.

Вцілому ж, газ для двигуна це лише позитивні моменти (не змивається масляна плівка зі стінок циліндрів, немає нагару на свічках, не "вмирають" ті ж самі свічки, лямда-зонди і т.д)

Опубліковано

Вцілому ж, газ для двигуна це лише позитивні моменти (не змивається масляна плівка зі стінок циліндрів, немає нагару на свічках, не "вмирають" ті ж самі свічки, лямда-зонди і т.д)

+ економія на паливному фільтрі)) ..

Опубліковано

А переобладнані машини випускають в Європу?

потрібно реєструвати газ і можеш їхати. В Європі також їздять на газі.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...