Перейти до змісту

Велоподія на 24 серпня


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

24 серпня на день незалежності України планується подія в якій можуть бути задіяні велосипедисти.

-Що там буде відбуватися?

-Буде велопробіг центральною вулицею та гонка на 3 категорії.

-Що для цього потрібно?

-Потрібні волонтери які допоможуть з організацією пробігу та гонки в кількості 20 чоловік та кошти в розмірі 10 000 грн.

Як пропонував Шкодер, заздалегідь запускається кікстартер в якому може прийняти участь любий бажаючий. Самоорганізація без залучення і долучення спонсорів.

Дедлайн 1 серпня, якщо за цей період не будуть зібрані кошти та люди, кошти залучаються серед спонсорів як політичних так і не політичних.

  • Відповідей 68
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

я бачу в тексті мене згадали, дякую. але кращого способу перекрутити мою ідею годі й думати. "кікстартер" має надавати максимум інформації, в тебе її нуль. таке враження, що топік створений якраз з метою виправдати залучення коштів "серед спонсорів як політичних так і не політичних" :dont:

Опубліковано

я бачу в тексті мене згадали, дякую. але кращого способу перекрутити мою ідею годі й думати. "кікстартер" має надавати максимум інформації, в тебе її нуль. таке враження, що топік створений якраз з метою виправдати залучення коштів "серед спонсорів як політичних так і не політичних" :dont:

На даний момент я написав те що я знаю так як це тільки планується.

Опубліковано

На даний момент я написав те що я знаю так як це тільки планується.

але ж 10000 звідки взялись? про 20 людей промовчу. сподобалась гарна цифра?

Опубліковано

На даний момент я написав те що я знаю так як це тільки планується.

але ж 10000 звідки взялись? про 20 людей промовчу. сподобалась гарна цифра?

Так как все планируется указаны максимальные затраты.

Опубліковано

тобто, є взята з стелі сума, яку велогромаді треба зібрати за місяць з гаком, щоб отримати подію, яка ще планується

Опубліковано

тобто, є взята з стелі сума, яку велогромаді треба зібрати за місяць з гаком, щоб отримати подію, яка ще планується

Именно так. Потому что это событие может и не состоятся. Сообщается информация как можно быстрее.

Опубліковано

тобто, є взята з стелі сума, яку велогромаді треба зібрати за місяць з гаком, щоб отримати подію, яка ще планується

Именно так. Потому что это событие может и не состоятся.

в народі така штука називається "лохотрон"

Сообщается информация как можно быстрее.

та да, я вже готую попкорн на ранок, бо нюхом чую який в сьому топіку почнеться срач

Опубліковано

тобто, є взята з стелі сума, яку велогромаді треба зібрати за місяць з гаком, щоб отримати подію, яка ще планується

Именно так. Потому что это событие может и не состоятся.

в народі така штука називається "лохотрон"

Сообщается информация как можно быстрее.

та да, я вже готую попкорн на ранок, бо нюхом чую який в сьому топіку почнеться срач

Если начнется срач на это есть модератори.

Опубліковано

starOFF, ти гадаєш хтось буде здавати гроші не знаючи на що вони витрачатимуться? Який-не-який кошторис полегшить справу. А може хтось долучиться не коштами, а послугами чи товарами з кошторису.?

Опубліковано

Вставлю і я своїх 5 копійок

Щороку велопробіг до Дня державного прапору 23 серпня організовував комітет по фізичній культурі і спорту Луцької міської ради. Вони забезпечували супровід, медичне забезпечення, звук, нагородження (солодкі призи для наймолодших учасників)

Були часи коли всім учасникам снікерси давали

Так, не було виділено коштів на інформаційне забезпечення (флаєрки та афішки роздруковували та роздавали волонтери)

Але ж пробіг відбувався. Так, учасників було менше, ніж на велодень. Але все ж

А що бачимо сьогодні? Давайте, велосипедисти, 10 000 грн і ми зробимо вам пробіг + гонку??? І чи не завелика це сума враховуючи те, що планується задіювати волонтерів (я так розумію, що платити їм ніхто не буде за допомогу)?

А куди підуть кошти міста виділені на цей захід? (так, можливо бюджет на проведення скоротили у скрутний час, але все ж кошти на проведення передбачені)

Опубліковано

Бюджет гонки на 3 категорії орієнтовно 1000 грн. Це з номерами, грамотами, медалями, кубками(за перші місця), розміткою, чаєм, печивом, Але реально можна скоротити до 500. Це легко збирається стартовими внесками по 40-60 грн.

Опубліковано

і тут постає питання куда підуть інші 9К грн? Степан, розпиши, як ти бачиш список витрат в 10К грн на пробіг та гонку? За перше місце ребу мають давати з таким бюджетом

Опубліковано

Розписати я поки що не можу точно, можу приблизно. На рахунок того куди підуть гроші і тд. Буде картка на яку вони будуть надходити і буде звіт по руху коштів.

Гонка

Нормальні кубки грамоти й медалі коштують половину від бюджету, призи учасникам можуть коштувати весь бюджет. Для того що зацікавити як учасників так і глядачів призи мають бути солідні. Професійний відео та фотозвіт біля 1 000 грн. Якщо буде звук то можна запросити діджея з мс.

Пробіг

На пробіг по суті нічого не треба окрім того що я хочу бачити на людях які регулюють колону яскраві маніжки або краще футболки.

Чому 20 волонтерів? Тому що волонтерів багато не буває а роботи багато.

10 000 грн це 50 грн Х 200 чоловік. Це могли би бути членські внески АВЛовців.

  • Адміністратори
Опубліковано

Пропоную відсторонити цього бізнесмена від АВЛ. Нехай проводить свої івенти без імені АВЛ.

Опубліковано

Нормальні кубки грамоти й медалі коштують половину від бюджету...

Ось перша ссилка яку видав гугл. Це для орієнтування в цінах.

Опубліковано

Нормальні кубки грамоти й медалі коштують половину від бюджету...

Ось перша ссилка яку видав гугл. Це для орієнтування в цінах.

Саме дешеве може так і коштувати, нормальне буде дороще.

Пропоную відсторонити цього бізнесмена від АВЛ. Нехай проводить свої івенти без імені АВЛ.

Щоб мене відсторонити спочатку треба вступити в АВЛ і заплати членський внесок :)

  • Адміністратори
Опубліковано

Синку, якшо ти не вкурсі. То ми можемо тебе усунути не тільки на зборах АВЛ.

Опубліковано

starOFF, мені так "подобається" твоє планування і розповсюдження ідей, і оце: "я хочу", "мені треба" :0158: , що аж сумно, що ти в АВЛ!

Якщо ти подав ідею, то розвивай її та долучай до неї хоча б 25% своєї власної праці, а тоді і підтягнуться волонтери, що виявлять бажання допомогти не лише фізично, а й фінансово! Це необов"язково будуть гроші, можливо інші капіталовкладення :) хтось має можливість роздрукувати флаєрки, хтось-скотч може дістати дешевше, хтось-папір, хтось-розмітку, і т.д. Покажи приклад своєї роботи на ентузіазмі без залучення спонсорів! Повір, якщо є значне бажання це робити - то у тебе має вийти! Прикладів організації і організаторів даних подій ти знаєш, запитуй, радься, вони чемні - не відмовлять у допомозі!

Удачі!!!

P.S. і будь привітним на дорозі!

Опубліковано

Синку, якшо ти не вкурсі. То ми можемо тебе усунути не тільки на зборах АВЛ.

Батьку я тебе на боюсь :)

Опубліковано

Просто ремарка: у 2009 році для проведення "Велофоруму" тільки один "Ерсте банк" надав кошти у розмірі 6000 грн. По тодішньому курсу долара. А було ще кілька менших спонсорів. Так що 10 кілогривень - сума далеко не захмарна для професійного влаштування свята, але...

Чи буде воно дійсно професійно зроблено? І без приблизного кошторису ніхто не зкине ні копійки, бо дійсно - а на що гроші, Карл???

Опубліковано

Просто ремарка: у 2009 році для проведення "Велофоруму" тільки один "Ерсте банк" надав кошти у розмірі 6000 грн. По тодішньому курсу долара. А було ще кілька менших спонсорів. Так що 10 кілогривень - сума далеко не захмарна для професійного влаштування свята, але...

Чи буде воно дійсно професійно зроблено? І без приблизного кошторису ніхто не зкине ні копійки, бо дійсно - а на що гроші, Карл???

Кошторис буде після того як цю подію внесуть в календар і офіційно затвердять. Ось тоді буде складений кошторис

  • Адміністратори
Опубліковано

Синку, якшо ти не вкурсі. То ми можемо тебе усунути не тільки на зборах АВЛ.

Батьку я тебе на боюсь :)

Тебе хтось лякає? :)

Опубліковано

Синку, якшо ти не вкурсі. То ми можемо тебе усунути не тільки на зборах АВЛ.

Батьку я тебе на боюсь :)

Тебе хтось лякає? :)

Батьку робіть шось :) І доречі ви дали оголошену суму раніше не Велодень чи ні?

Опубліковано

Просто ремарка: у 2009 році для проведення "Велофоруму" тільки один "Ерсте банк" надав кошти у розмірі 6000 грн. По тодішньому курсу долара. А було ще кілька менших спонсорів. Так що 10 кілогривень - сума далеко не захмарна для професійного влаштування свята, але...

Чи буде воно дійсно професійно зроблено? І без приблизного кошторису ніхто не зкине ні копійки, бо дійсно - а на що гроші, Карл???

Кошторис буде після того як цю подію внесуть в календар і офіційно затвердять. Ось тоді буде складений кошторис

Якщо кошторису немає, то звідкіля ти взяв цифру 10000?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...