Перейти до змісту

Перше авто... Doblo, Kangoo, Combo


oleroy

Рекомендовані повідомлення

Поділюсь і своїм досвідом...

Мав такі авто:

Москвич - ті, хто рекомендує такі тази для старту, або не мали можливості порівняти з чимось іншим (їздять все життя на тазіку і їх "влаштовує" або мають іномарочне і "умнічають" про перше просте і дешеве), або відверто знущаються. Маючи Тазік, будеш економити нємєряно, так як віддавати перевагу з часом будеш маршруткам/велосипеду/пішком, бо хай вона краще стоїть, чим мучитись в ній. З іншої сторони - на самому початку досвіду виховати у собі недбале відношення до авто, тому що воно дешеве/всеодно поміняю/нема бажання вкладати кошти/ремонтувати/на швидкість не впливає...

Пасат Б2 універсал віком 20 років на той час - супер авто з прохідністю невеликого джипа і місткістю того ж Кангу. От тільки набридало сидіти майже кожного тижня під нею, бо щось потікло/відламалось/застукало. З іншої сторони - простішого авто мабуть не існує. Завжди радувала шумоїзоляція, зручність, універсальність.

Форд Ескорт 97р універсал віком 11 років - це було кошмарне авто... гниле, розсипалось, незручне, без шумо/вібро/тепло ізоляції, низьке і мале... нема про що говорити.

Пежо Експерт 2001 р - зразу як купив нарадуватись не міг - велике, просторе, економне, порівняно плавно рухається, запчатин вистачає і ціни середньостатичні... З часом зрозумів - дрововоз. Мав досвід кататись на Т4, Т5, Кангу, Добло, Комбо, Берлінго, Трафік, Мастер - дрововози. Якої би товщини фанери на підлогу не стели, який би замш на двері не ліпи, і навіть сидіння з легкової постав - все одно дрововоз! Зимою швидко вихолодає, а буду ззаді прогріти хіба що автономкою можна, шумоізоляцію не порівняти з орігінальним пасажиром, дальні поїздки для пасажирів тяжкі - комфорту хотілось би по-більше. При чому на сьогодні з солярою, що дорожче за 95 бензин, економія сумнівна, а про ремонти дизелів порівняно з бензиновими говорити нема про що.

Якби вибирав авто зараз - дивився би на універсали, хай навіть старіші. Бензинові, і бажано на газу)). Хоча розумію, що мої поїздки зазвичай в село і на природу по вихідним, інколи на роботу, а в основному це склад для коляски і велосипеда (так, в багажник вони одночасно поміщаються) - тому для таких потреб Пиж - це нормальна машина.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Бери те, що подобається і від чого будеш отримувати задоволення. І пиріжок у наших реаліях це досить цікавий варіант, не даремно їх так багато їздить.

У мене перше авто Fiat Doblo в новому кузові (2010 р.). Є досвід користування (по роботі, є у знайомих, тощо) і іншими пиріжками від 2001 року випуску до 2010 (Doblo 2001, 2007, Kangoo 2003, Dokker 2010).

1. не потужний двигун?

- витрата палива 4 літри по трасі, 5 по місту.

- 90-100 км/год з головою, ну немає у нас де літати на машинах дешевого і середнього сегменту. Мені, наприклад, геть не приносить задоволення коли мотор реве, кузов і підвіска гримить, але ти крутий бо 120.

- але реально дизельний двигун - це лотерея, тому треба дуже добре вибирати.

- не потужний двигун також дисциплінує, без впевненості маневрувати не починаєш, бо тіпа "проскочу" дурі хватить, тому для першої машини це однозначно плюс.

2. немає кондиціонеру? ми ж їдемо 90 км/год відкрили вікно і супер. Мені, наприклад, кондиціонер взагалі не подобається, я від нього слабну. В іншій машині є кондиціонер, то я його навіть не вмикаю.

3. В старіших Doblo - ресори, то для комфорту це дійсно не айс, тому шукай машину з пружинами.

4. Сказати, що машина містка - це не сказати нічого. Я і на Світязь їздив - кинув матрац в буду (поки був вантажний) і спиш як король (не платиш гроші за сумнівні ліжка і реально комфортніше чим в наметі). Зараз - пасажирський, то 3 мішка картоплі, пів свині, кучу консервації і т.д. і т.п. не проблема. І головне не ламаєш голову як його скласти, щоб все влізло. На шашлики? Без проблем влазить 6-ро людей + двоє спокійно в багажнику сидять :_07:

5. Я майже 2 метри зростом, то для мене ну просто величезний плюс посадка. Сидиш і над головою ще 30 см. простору, а не впираєшся в стелю головою.

6. Дорожча машина (в розумних рамках) при обмеженому бюджеті - дисциплінує.

Є один мінус - зимою реально холодно, але тільки на коротких дистанціях, за 10-15 км машина прогрівається.

Якщо надумаєш брати дизель - не економ на паливі, потім може вилізти боком і краще не брати машину при -20 і нижче.

Ну і з б/у машинами треба бути дуже обережним і ретельно вибирати, бо можна взяти і кататися з задоволенням, а можна взяти і тільки на сервіс кататися і це стосується абсолютно кожної б/у машини, не залежно від року випуску, марки чи сегменту.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бери Citroen Berlingo 1.9. Сам їзжу на такому 3 роки. Міняю тільки розхідники і заправляю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бери Citroen Berlingo 1.9. Сам їзжу на такому 3 роки. Міняю тільки розхідники і заправляю.

скоро..задня балка ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там ж ричаги помойому, ні?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Там ж ричаги помойому, ні?

торсіонна балка + дуже цікаві підшипники )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бери Citroen Berlingo 1.9. Сам їзжу на такому 3 роки. Міняю тільки розхідники і заправляю.

скоро..задня балка ))

Не скоро. Срака ще задерта високо. Більше 500 кг. не вожу. А вона ломається тільки від перегрузу. Для грузової машини бегемотик не найкращій варіант, а для себе + колись щось привезти - самий раз.

П.С. доречі ціна нової задньої балки 300€ . Але якщо через 60000 км. пробігу перебирати і змащувати підшипники - то з задньою балкою буде все ок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

для автора треба написати всього декілька речень і побажань... але я вкладусь в 1-не.

Бажаю, щоб не "намахали".

П.С.

Якщо взяти машину, яку регулярно!! обслуговували і виконували регламентні!! роботи по ній, то пробіг уже перестає грати ключову роль у виборі. А марка. модель і .тд. "черевика", як горілка... Всі приблизно однакові, тільки бутилка/будка різна. Кожен хто тут буде хвалити свою машину, і історій багато розказувати. Всі ламаються, всі ремонтуються, всі їздять. Можна піти на формулу, походити по бутіках автозапчастин, поцікавитись ціни на запчастини, що найбільше купують, кожна тачка має своє слабе місце/датчик і.т.д.

Якщо машинка "свіжа" приглядайтесь до нідерландських або данських машинок, хоча і там трупів беруть... Короче "як повезе."

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думка відносно опцій.

Кондиціонер. Його завжди не вистачає в поїздках з малечою на відстань більше 20 км. Відкрите вікно нашкодить дитині більше. Так і катаюсь в поту літом..

Потужний чи слабий двигун. Їздити з відчуттям, що в тебе спущені колеса? Або вкинути в багажник більше вантажу і бути не впевненим, чи машина потягне під гірку чи на обгоні? Ні, авто має мати запас потужності.

Внутрішній простір - чим більше, тим краще. Зараз слабо уявляю себе на меншому авто - там же так тісно...

Електрика - мінімальний пакет обовязково.

В цій машині треба буде проводити деякий час, тим більше водіння - це ж підвищена небезпека, тому я вже на наступній машині на комфорті та безпеці не економитиму.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1. у ТС - обмежений бюджет, відповідно про авто з потужнішим двигуном в певній лінійці модельного ряду, зразу можна забути.

2. Електрика - мінімальний пакет обовязково. Тут підмічено точно.

3. ТС треба поїздити на всіх черевиках, так як знайомих ніколи не допросишся, то є таксі, є Борда, хтось да покатає. Тоді треба звужувати коло пошуку, і розраховувати на свій бюджет. І вже тоді собі кожен розуміє, що йому треба а машині - елекртика, кондер, 2-є бокових дверей і.т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже для себе вирішив Kangoo 2004+ бажано 1.9 дизель, орг пасажир з Європи, маю знайомих ганял. Думав брати вантажного і переобладнувати ( так як хочеться ) під пасажира з часом, та зараз вже незяя. З електрики, вже як вийде...

Ще цікавить ляда чи розпашонка????

Є якісь переваги, чи кожному своє?

Бюджет доведеться збільшити, буду далі шкрябати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки розпашонка!!!!!

Практичніша в всіх випадках.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тільки розпашонка!!!!!

Шукав собі ляду.І досі прихилик "нєїної".А чим "розпашонка" краще?

ЗЮ. Сам маю "розпашонку".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Отже для себе вирішив Kangoo 2004+ бажано 1.9 дизель, орг пасажир з Європи, маю знайомих ганял. Думав брати вантажного і переобладнувати ( так як хочеться ) під пасажира з часом, та зараз вже незяя. З електрики, вже як вийде...

Ще цікавить ляда чи розпашонка????

Є якісь переваги, чи кожному своє?

Бюджет доведеться збільшити, буду далі шкрябати.

після 2004 року практично в кенго 1,9 моторів немає, дуже рідко попадаються, пасажира можна зара купити оригінального тільки 1,5 або бензинового, краще розпашонка, зручніша, (наприклад при тісній парковці ляду можеш не відкрити, бо можеш заципити інше авто.) та практично кого не запитай в інших всі марках типу "недобусів" всі хочуть розпашонку з дворніками.

Але більшість в оригінальних пасажирів ляди. Але як ти казав кожному своє.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

zigorko, Ляда хіба сховатись на рибалці від дощу допоможе. Розпашонка на всі інші впидки)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

краще розпашонка, зручніша, (наприклад при тісній парковці ляду можеш не відкрити, бо можеш заципити інше авто.)

А те,що в голій буді (на майбутнє-пасажир),та розпашонка грає/гримить,як в тещі в грудях? То як?

Onil

Не знаю.ИМХО,ляда -добро! :)

ЗЮ, Мо,стереотип.Мав два авто перед тим.Була ляда.Певне звик. Всерівно,я прихильник ляди.

І двері на перекос не стоять.І на наших дорогах не гримають.

ЗЮ. ну то таке.) Головне ТС перше авто вибрати)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Самий вагомий аргумент в сторону ляди чув - на рибалці в дощ можна під лядою сидіти директором :)

Поки писав, вже випередили

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

oleroy

без образ.Це далеко не аргумент.

Вибирай авто,яке до душі і на яке,фінансів стане.

Повір,та й бачиш.Авто,нині дороге задоволення.Його мало того,що купити.Його ще треба обслуговувати.Масло міняти.Раз на 10 000 Тик.Бажано-раніше.

Фільтри.ТНВД,якщо дизель.А так:паливний,салону.Плюс масло...

А ще є така річ,як - гума.По теперішньому курсу,досить не дешеве задоволення...Зрештою...

Про "газолін" взагалі мовчу (((

ЗЮ, ИМХО. Коли,авто хоч трохи заробляє на себе- варто мати.Туди завіз,сюди привіз...Але якщо,тіко 5-ту точку возити...

ЗЗЮ, Але кожному своє.Дивлячись які заробітки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ок, це вже мої витрати будуть, і вони того варті!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На яке авто примірились почитайте тематичні форуми, залиште з відкладених грошей на суму на заміну витратних - масло, фільтра (хіба в знайомого берете або в людини докаже, що міняла все вчасно і є відповідний аусвайс). Коли є виявлена поломка (двигун, ходова) краще відразу відремонтувати - бо буде тягнути за собою інші поломки. Перевіряйте чи не перебиті номера. Багато дешевих авто тепер зі сходу та криму - вирішувати вам чи ризикувати. Так як водій новачок варто трохи поїздити, звикнути до авто, є можливість посадіть пасажиром досвідченого товариша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На яке авто примірились почитайте тематичні форуми, залиште з відкладених грошей на суму на заміну витратних - масло, фільтра (хіба в знайомого берете або в людини докаже, що міняла все вчасно і є відповідний аусвайс). Коли є виявлена поломка (двигун, ходова) краще відразу відремонтувати - бо буде тягнути за собою інші поломки. Перевіряйте чи не перебиті номера. Багато дешевих авто тепер зі сходу та криму - вирішувати вам чи ризикувати. Так як водій новачок варто трохи поїздити, звикнути до авто, є можливість посадіть пасажиром досвідченого товариша.

В мене з технікою проблем немає, ремонтується все вчасно. Перебиті номера, схід та крим ... Моє авто з Європи

Досвідчений товарищ... Є такий

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

яку б не купив машину, рік-два поїздиш морально набридне, схочеш чогось іншого, не обовязково кращого, а просто іншого, продасиш ту купиш іншу, і так далі, це імхо. Так що сильно не заморочуйся яку брати, головне не бути лохом при купівлі і не купити кота в мішку

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Всім дякую за поради, купив Golf 4

Нарадуватись не можу, шустренький, маленький, комфортний та ще й пахне німцем :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Всім дякую за поради, купив Golf 4

Нарадуватись не можу, шустренький, маленький, комфортний та ще й пахне німцем :_07:

Ну то ми тебе вітаємо! Нехай бігає і не ламається!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо не секрет скількі дав і якій двигун?

П.С. вітаю, гольф 4 то крута машинка!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...