Dieselsmart Опубліковано 8 Березня, 2015 в 11:14 Автор #26 Опубліковано 8 Березня, 2015 в 11:14 YVitaliy, я знаю свій тарифний план.Revolver, всі ці записи і інструкції, танці з бубнами не для мене, мені потрібна одна чітка і зрозуміла програма яка все покаже а не купа невідомо чого мені непотрібного на пів гіга.OlegSkull, чищу прогою Auslogics BoostSpeed. Всі браузери таке видають, проблема не в них.Скоріше за все укртелеком почав партачити з ІР.
YVitaliy Опубліковано 8 Березня, 2015 в 11:37 #27 Опубліковано 8 Березня, 2015 в 11:37 YVitaliy, я знаю свій тарифний план.Revolver, всі ці записи і інструкції, танці з бубнами не для мене, мені потрібна одна чітка і зрозуміла програма яка все покаже а не купа невідомо чого мені непотрібного на пів гіга.OlegSkull, чищу прогою Auslogics BoostSpeed. Всі браузери таке видають, проблема не в них.Скоріше за все укртелеком почав партачити з ІР.Ну, як скажете. У мене тарифний план "dsl_stand", а у друга - "dsl_stand_nat". Раз - два на місяць у нього аналогічна ситуація. Причому, ніде це не вказується напряму (про nat). Є у нас на станції прога для виміру параметрів лінії абонента, от вона і показує, у кого який реальний тарифний план (прописується в портові).На рахунок "зайти з іншого компа/завантажити іншу ОС" - імхо, в найближчий час результату не дасть, гугл IP запам'ятав швидше за все , а не комп чи ОС. Вимкніть модем на добу-дві, потім зайдіть відразу в гугл і дивіться - якщо норм буде, то я неправий, якщо ні - ... (IP у Вас на модемі і IP за NAT-ом різні, гугл бачить саме IP за NAT, яким користуються і інші користувачі вашої NAT)..PS Рівненська обл.
Revolver Опубліковано 8 Березня, 2015 в 14:04 #28 Опубліковано 8 Березня, 2015 в 14:04 всі ці записи і інструкції, танці з бубнами не для мене, мені потрібна одна чітка і зрозуміла програма яка все покаже а не купа невідомо чого мені непотрібного на пів гіга.https://technet.microsoft.com/ru-ru/sysinternals/bb897437.aspx285 кб
vasya83 Опубліковано 27 Березня, 2015 в 13:38 #29 Опубліковано 27 Березня, 2015 в 13:38 YVitaliy, я знаю свій тарифний план. Revolver, всі ці записи і інструкції, танці з бубнами не для мене, мені потрібна одна чітка і зрозуміла програма яка все покаже а не купа невідомо чого мені непотрібного на пів гіга. OlegSkull, чищу прогою Auslogics BoostSpeed. Всі браузери таке видають, проблема не в них. Скоріше за все укртелеком почав партачити з ІР. 1 перш ніж ігнорити поради, почитай в неті про АдБлокери, і чим з ними боротись, 2 проблема може бути не в провайдері а в маленькому вірусняку, від яких падають не тещо звичайні стаціонарні ПК, а цілі компсистеми з кучею обслуговуючого персоналу, тому не думай що твій пк з краденим ключем чи ще краще безкоштовним це фортеця. 3 ні однин антивір не дасть тобі 100% результату, спробуй прогу типу Malwarebytes, для пошуку троянів та іншого, як правило їх не бачить ні один антивір бо вони маскуються під системні процеси 4 в кожного виробника антивіра є лайв диск для лікування, абож його аналог зроблений прогамістами на базі убунту, лінукса чи Віндовс РЕ А тепер мої 5 копійок, візьми в знайомого ноут чи ПК на 1 годину і вдома зайди в свій нет з ньго, якщо проблема такаж буде тоді шукай як лікувати роутер чи обматюкати телеком за телефоном 0-800-506-800 А на майбутнє не ігноруй попередження тогож гугла про потенційно небезпечний сайт, бо хлопці які в ньому працюють добре знають свою роботу за яку їм платять не малі гроші :_39:
vasya83 Опубліковано 28 Березня, 2015 в 21:50 #30 Опубліковано 28 Березня, 2015 в 21:50 АдБлокери тьху оЧепятку зробив мав на увазі Вінлокер
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.