Перейти до змісту

Вакансия менеджера (дитячі товари)


karnagos

Рекомендовані повідомлення

Компаныя «Дитячий Рай» розширює свою діяльність та потребує у новій кандидатурі.

Вимоги:

вік від 20 років

досвід роботи не обовязковий (все вирішує співбесіда)

порядність

креативність (любе питання можна вирішити)

комунікабельність(колектив не великий але спілкуватися доведеться з різними клієнтами) та чемність

налаштованість на довготривалу співпрацю — громадяни, які хочуть десь пересидіти 3-6 місяців, можуть не турбуватися і спокійно продовжувати займатися своїми справами

вміння швиденько в’їжджати в ті задачі, які ставить керівництво

не мати страху ставити уточнюючі питання, щоб не доводилось потім червоніти

вміння коректно розставляти пріоритети задачам

Чим доведеться займатись:

Ну перш за все робота з клієнтами (в основному по телефону)

Повідомити про наявність товару, вказати ціну, повідомити дані на оплату, передати документи на склад для відгрузки товару.

Робота в соціальних мережах.

Наповнювати групи контентом, спілкуватись з учасниками.

Виставляти товар, проводити продажі.

Більш детально про фронт робіт розповім на співбесіді.

Умови праці:

робочий день з 10.00 до 18.00 (бажано не спізнюватись і не стояти в 17.55 в низькому старті на виході :smile3: )

окремий кабінет

нормальні меблі

сан вузол, кухня

мобільний телефон з передоплаченою сумою

робота за ноутбуком

робота за планшетом

Нюанси:

резюме бажане, але живої розмови воно не замінить

100% будуть 2-3 співбесіди при прийомі: 1 з нинішнім адміном, 2 зі мною, 3 з керівництвом

“пріходящій” начальник відділу (тобто я :0011: ) Я маю на увазі, шо чим краще ви будете виконувати свою роботу, то тим менше в мене буде причин з’являтися в офісі і капати вам на мізки

дискримінації по статі претендента не буде

чи візьмуть на роботу студента — не факт, але спробувати можете

Контакти:

для початку писати на [email protected]

далі менеджер розповість, що робити

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Умови праці класні але безкоштовно точно ніхто не погодить працювати, вкажіть з\п

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100% будуть 2-3 співбесіди при прийомі: 1 з нинішнім адміном, 2 зі мною, 3 з керівництвом

Ви там підпільно космонавтів не набираєте?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100% будуть 2-3 співбесіди при прийомі: 1 з нинішнім адміном, 2 зі мною, 3 з керівництвом

Ви там підпільно космонавтів не набираєте?

Ні, просто ТС бездумно скопіпастив зразок, який подав Zheny@ в правилах, і навіть не спробував мінімально відредагувати під себе. Якийсь лінивий HR в них на фірмі. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

оффтоп

скопіпастив зразок, який подав Zheny@ в правилах

Я вже мав необережнiсть поспiлкуватись з "прiблiжонними" :-) Маразматизм 80го рiвня, ЧСВ зашкалюе :-)

На бордi краще робити, як хочуть вони (, але знати свое) - такi правила, пiд якими ставили "галочку".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже мав необережнiсть поспiлкуватись з "прiблiжонними" :-) Маразматизм 80го рiвня, ЧСВ зашкалюе :-) На бордi краще робити, як хочуть вони (, але знати свое) - такi правила, пiд якими ставили "галочку".

Не зрозумів про що мова??

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я вже мав необережнiсть поспiлкуватись з "прiблiжонними" :-) Маразматизм 80го рiвня, ЧСВ зашкалюе :-) На бордi краще робити, як хочуть вони (, але знати свое) - такi правила, пiд якими ставили "галочку".

чьотко:) гниди є скрізь
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100% будуть 2-3 співбесіди при прийомі: 1 з нинішнім адміном, 2 зі мною, 3 з керівництвом

Ви там підпільно космонавтів не набираєте?

Ні, просто ТС бездумно скопіпастив зразок, який подав Zheny@ в правилах, і навіть не спробував мінімально відредагувати під себе. Якийсь лінивий HR в них на фірмі. :)

Саме так. Правив приклад. Десь упустив це речення.

Я підбором не займаюсь, мене попросили я написав у тому стилі яким вирішив.

Доречі OLX оголошення не прийняв. У всіх свої правила.

ЗП орінтовно 2500 грн, деталі при співбесіді.

Робочий графік: Понеділок - Пятниця

Вихідні: Субота, Неділя.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо буде 3000 грн - то сидіти в офісі, гарячий чай, кава і не капає на голову. (Якби ще не капали на мозок начальнікі) :) - нормально.

Розумію, що офіційних 1500 грн. + % від того, що заробиться, на фіналі 2500-3000 грн.

Не потрібно плюватися жовчю, щодо малої ЗП, в наш скрутний час будь-яка зароблена копійка має вагу!

А сидіти без роботи і нити, що мало - це голімі відмазки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікава позиція - роботодавець (точніше майбутній керівник потенційного працівника) заявляє "шо чим краще ви будете виконувати свою роботу, то тим менше в мене буде причин з’являтися в офісі і капати вам на мізки" і сам показує приклад поганої роботи.

Якщо вже взявся (чи змусили) виконувати функцію HR, будь добрий - роби її як належить. З одного боку декларуєш, що дуже цінуєш свій час, але разом з тим в оголошенні лишаєш мільйон недомовок, через які будуть типові питання у тих самих претендентів. І кожному доведеться відповідати, витрачаючи свій дорогоцінний час.

Скажу так - серйозний роботодавець шукає людей, які будуть вирішувати проблеми, а ті, хто вважають себе хитрими (а раптом вдасться знайти селючку, яка згідна буде працювати і за 1500 грн, хоча ми планували платити 2500 грн. Це ж яка економія). От такі роботодавці замість того, що б займатися основними справами витрачають уйму часу на набір працівників через "хитрування" з оголошеннями і постійною плинністю "дешевих" працівників.

Вкажіть відразу ЗП, умови преміювання (хоча б основні), назву фірми, адресу офісу, ймовірність відряджень та інші важливі речі. Таким чином вам не доведеться давати сотні відповідей на однотипні питання а також рідше стикатиметеся з плинністю.

Якщо буде 3000 грн - то сидіти в офісі, гарячий чай, кава і не капає на голову. (Якби ще не капали на мозок начальнікі) :) - нормально.

Розумію, що офіційних 1500 грн. + % від того, що заробиться, на фіналі 2500-3000 грн.

Не потрібно плюватися жовчю, щодо малої ЗП, в наш скрутний час будь-яка зароблена копійка має вагу!

А сидіти без роботи і нити, що мало - це голімі відмазки.

Тим більше, що на цій фірмі можна стартувати, а далі - кращі пропозиції від партнерів чи конкурентів.

А ще краще - вияснити механізм бізнесу і створити свій клон. Є чимало прикладів таких успішних кар"єрних ростів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"шо чим краще ви будете виконувати свою роботу, то тим менше в мене буде причин з’являтися в офісі і капати вам на мізки"

Це фраза нашого бордівчанина ,який складав вимоги до прийому на роботу. Ось повний тест, топікстартер просто його здер і не відредагував. ЩО погано.

Далі по тексту все є.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"шо чим краще ви будете виконувати свою роботу, то тим менше в мене буде причин з’являтися в офісі і капати вам на мізки"

Це фраза нашого бордівчанина ,який складав вимоги до прийому на роботу. Ось повний тест, топікстартер просто його здер і не відредагував. ЩО погано.

Далі по тексту все є.

А хто каже, що фраза погана?

Використавши її в оголошенні ТС повсністю, 100% погодився з нею, так же ш?

Отож ми можемо спостерігати невідповідність заяв про принципи роботи у компанії (типу у компанії все чітко відналагоджено, і результат залежить виключно від персоналу), а насправді купа недомовок, через які зараз претендентам потрібно задавати ТИПОВІ питання, а потім, в офісі діяти на свій страх і ризик та відгрібати через недоробки керівника.

Хороший керівник повине в усіх аспетках роботи бути взірцем, або не вимагати те, що сам неспроможний забезпечити.

Якщо ТС, будучи старшим менагером по збуту "підписався" займатися пошуком персоналу, то має вміти складати РЕКЛАМНІ оголошення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо ТС, будучи старшим менагером по збуту "підписався" займатися пошуком персоналу

Ти ж сам розумієш, як у наших компаніях (більшості) із підбором персоналу. Сgравжнього HR - вдень з вогнем.

Заставили якогось простого рядового манагера взяти на роботу ще одного. А "Підписався" - бо змусили.

Як колись було - йдеш з роботи (звільняєшся) шукай собі заміну! все.

Чоловік як зміг так і зробив, да постарався хєрово, але нічого - вказали на помилки - на наступний раз буде краще.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дякую за підтримку Zheny@

Оправдуватись не буду, це моя провина що я так помилився.

Для ясності я не менеджер і не директор.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну, ви тим, хто вам резюме відправив, хоч щось би перднули у відповідь для прілічія, як це у нормальних людей заведено.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Ну, ви тим, хто вам резюме відправив, хоч щось би перднули у відповідь для прілічія, як це у нормальних людей заведено.

Всі хто нам писали і приходили отримали відповідь. Я не менеджер по персоналу і на цьому форумі не відповідав на резюме. В оголошені було вказано куди звертатись.

Дякую всім зацікавленим.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені про це нічого не відомо. Але я можу попитати. Напищіть від кого було резюме (сюди або в лічку)?

Тоді ми вибачаємось, що не було реакції на ваше резюме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...