Перейти до змісту

Покупка в "Фокстроте" на пр-те Воли :((


rusel33

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

А начале января зашел в магазин с целью купить в кредит смартфон, купившись на рекламу из ценника, типа, 10 платежей под 0,01%. Цена была 2399 грн. Попросил продавца выписать счет для взятия кредита, на что мне было сказано: "Необходимо еще купить аксессуары и страховку"(всё вместе около 500грн.). Понимая, что мне хотят "впарить" то, что мне не нужно стал отказываться, эта "беседа" с продавцом немного затянулась, уж очень он не хотел выписывать сам телефон. В итоге мой родственник сказал, что добавит немного денег и я согласился на телефон+аксессуары(СД карта 17Гб)+ страховка. Пошел брать кредит, побеседовал с одним "банком", с другим, что-то дорого получалось в месяц и большая переплата, более 30%. Потом выписали мне счет только на сматрфон. И каково было мое удивление??? В месяц платеж не уменьшился, а увеличился, переплата стала еще больше. Никто мне не ответил, почему так. Ладно, взял в кредит все, что предложили: тел+mSD+страховку.

Забираю, проверяю, выписывают гарантию и О-ПА!!! Нет наушников, спрашиваю: "Где?", а мне говорят нет в комплекте.....Они значит на коробке (единственное место, где указана комплектация) повредили надпись "Наушники" (царапина на коробочке), но забыли английский вариант поцарапать. Короче, полчаса тот продавец-стажер метался по магазину в поиске наушников, приносит. Я ему говорю: "Это что за фигня за 20 грн.?" Давай из другой коробки той-же фирмы. Он полез, достает наушники, но без вкладышей (резинок), потом он опять тупил, говоря, что других нет. В конце-концов дал нормальные этой фирмы из другой коробки, но белые. Фиг с ним, думаю, жене отдам. Как я сдержался, чтобы там скандал не устроить, я себе удивляюсь ( в машине меня родственники ждали , 2 часа сидели, я пожалел просто). Приехал домой. все нормально, глядь!!!! флеха на 8Гб. Я чуть сознание не потерял. На следующий день позвонил директору, но говорил с замом, все объяснил. Вечером пришел, флешку поменяли на 16Гб (в чеке тоже была 16Гб, при выходе охранник не проверял), заместитель директора (так представился) извинялся.

Вывод: вся реклама - ВРАНЬЕ про 10 платежей под 0,01%, продавцы наглые, хотят "впарить" пользуясь незнанием клиентов, продавцы "мутят" себе наушники и в наглую обнывают клиентов, проверяйте все сами (работоспособность, номера, комплектацию, конфигурацию).

Опубліковано

Шарашкіна контора. Багато знаю таких магазинів з наглими продавцями, але не буду розписувати, бо надовго затягнеться. Скажу тільки про магазин із самими знахабнілими продавцями - це "Шок", що в приміщенні Фуршета. В них усіх зарплата залежить від того скільки вони "впарили".

Опубліковано

ВРАНЬЕ про 10 платежей под 0,01%

це саме так кредит під 0,01% інша сума це "обслуговування кредиту"

Опубліковано

і ще одне, якщо сьогодні взяти телефон в кредит, а завтра заплатити всю суму, вам страховка кредиту і страховка від магазину вийде безкоштовно... мені телефон вийшов на 180грн дешевше і ніякі інтернет магазини непотрібні...

там все дуже "хитро" написано...

Опубліковано

Блін, народ, це все стандартна фігня у всіх магазинах!

Купував дружині на День Народження мультиварку. (в ельдорадо) Хотіли впарити ще якісь "послуги" , то я сказав, що відмовляюяся купувати. І мені швиденько переробили рахунок на такий, як треба, правда 160 грн за "обслуговування кредиту" чи як там його - втюхали, але то вже банк. (раніше цього не було).

Хоча перед тим брав ТВ та миючий порохотяг в кредит (ельдорадо) - то вийшло ще дешевше ,як на ціннику :) Сума розбилася на рівні платежі, які я успішно достроково погасив.

Потрібно вміти не боятися відстояти своє.

Бо оці "послуги" - де холявні проги з плеймаркета на смарт чи планшет за 300 грн... це пздц. "Страховка" чи ще якась лажа... ТО розводняк чистої води!

Опубліковано

Я зайшов в Нльдорадо просто глянути на телевізори. Щось спитав чувака на рахунок характеристики. Так він мені мол ще треба перевірку на биті пікселі. Сказав я сам перевірю і якщо мені не сподобається я верну тєл. Я нічого не купував а мені вже впарювали всяку хню.

Опубліковано

Там є така штука, як середня кількість товарів в чеку. Чим вона більша тим більша і зарплата. Послуги це теж гроші з повітря, найчастіше вони проходять мимо каси. Биті пікселі це взагалі розвод для лохів, включається звичайне слайдшоу з градаціями різних кольорів.

Опубліковано

Народ, не ведіться на рекламу типу "10 платежів без відсотків". Хотіли взяти в АЛЛО Lenovo s660. Виявилось, що для цих "платежів" обов'язковим є пакет послуг, ціна якого для кожного телефону своя. Нам заспівали 500грн. Знаєте за що? За "експлюзивний" антивірус, вартість якого, ви собі тільки уявіть, аж 300грн, а нам він дістався б аж за 50! Фантастика! А ще пакет абсолютно непотрібних програм типу ліхтарика або читалки qr-кодів вкупі з операми міні та іншними безкоштовними додатками. Коротше кажучи, шукайте "оплату частинами" від Привата (хоча, вона може бути не на кожен товар) або збирайте одразу всю суму - і буде вам щастя ^_^

Опубліковано

Купував я в Фокстроті телефон-трубку. Ну мені відразу продавець тіпа почав парити акумулятори до нього. А в мене вдома є шість відповідних акумуляторів - я хвилин зо пять пояснював шо мені не треба акумулятори. Короч уламав (дива та й годі) і купивши пішов додому. Вдома почав монтувати тіліпон і оппа, а в трубці є фірмові акумулятори з встановленою запобіжною плівкою... :)

Як я зрозумів з розмов в томуж Фокстроті, єдиний кредит, де не переплачувалось на той час - це 4 рівні частини від Приватбанку. І не було додаткових послуг на кредит.

Опубліковано

наскільки я знаю зараз продавці в магазинах мають непогані бонуси за послуги, але дуже малі за товар (в ельдорадо точно так)

тому продавши ват телевізор - продавець заробить копійки. А продавши телевізор і додаткову гарантію - уже пару гривень є. тому ті додаткові сервіси так старанно там впарюються

Опубліковано

Купував я в Фокстроті телефон-трубку. Ну мені відразу продавець тіпа почав парити акумулятори до нього. А в мене вдома є шість відповідних акумуляторів - я хвилин зо пять пояснював шо мені не треба акумулятори. Короч уламав (дива та й годі) і купивши пішов додому. Вдома почав монтувати тіліпон і оппа, а в трубці є фірмові акумулятори з встановленою запобіжною плівкою... :)

Як я зрозумів з розмов в томуж Фокстроті, єдиний кредит, де не переплачувалось на той час - це 4 рівні частини від Приватбанку. І не було додаткових послуг на кредит.

Це не зовсім кредит. Називається оплата частинами, якщо на вашій картці (кредитці) є доступний кредит здається більше 3 тисяч, ви можете скористатися послугою оплата частинами, різні магазини дають різний термін. І так, якщо ви користуєтесь своїми коштами а не кредитними, тобто зверху, тоді ніяких переплат не буде.

Опубліковано

Я вже давно кажу продавцям на прохання шото додатково встановити: будьласка, робіть що хочете, встановлюйите шо хочете, я купую оцю річ, подивіться на цінник, більше ніж там написано я вам не заплачу.

Якось відразу вони передумують щось встановлювати, дива якісь. Навіть не знаю чого :)

Звичайно кредитні речі так не купити, там банкіри своїх пару десятків відсотків накручують полюбому.

Опубліковано

Хотіли взяти в АЛЛО Lenovo s660.

Якщо гуртова ціна Lenovo S660 несертифікованого зараз 140-145 дол.=2800 грубо.

+оренда у центрі міста+ зарплата продавцім+ зарплата менеджерам, то за яку кінцеву ціну треба продати телефон, щоб не бути в мінусі?

До речі нова роздрібна ціна сертифікованого S660 відсьогодні 4 400 грн

Опубліковано

+оренда у центрі міста+ зарплата продавцім+ зарплата менеджерам

Це їх геморой. Невже не можуть доперти, що тепер є добіса інтернет -магазинів? Вони (інтернет-магазини) платять в рази меньше за "вітрину"

Опубліковано

Невже не можуть доперти, що тепер є добіса інтернет -магазинів? Вони (інтернет-магазини) платять в рази меньше за "вітрину"

а от народ і далі косяками пре в оффлайн склєпи, чому ж не парити їм усяке фуфло?

Опубліковано

+оренда у центрі міста+ зарплата продавцім+ зарплата менеджерам

Це їх геморой. Невже не можуть доперти, що тепер є добіса інтернет -магазинів? Вони (інтернет-магазини) платять в рази меньше за "вітрину"

Чого ж, "доперають " вони, ще й не погано)))Інет-магазин, це очікування 2-7 днів, а там сьогодні і зараз, на цьому і акцентують.))) Забув, що то значить купувати якусь "техніку" в Фокстроті чи Ельдорадо, тільки через інет- магазин. Чесне слово, психологічно не витримую нав'язливого "впарювання", хоча і розумію, що ті хлопці таким робом заробляють, інакше, фіг буде мати а не зарплатню.
Опубліковано

ще добавлю про встановлення програм в планшет...

кум тікошо дзвонив то йому запропонували встановити програми в планшет за ціною від 150 до 600 грн

тобто зарееструвати акаунт і зайти в плеймаркет де стягнути проги ...круто...лохотрон на вищому рівні..добре шо кум має такого кума як я...я йому розтлумачив шо моя

похресниця це все зробить сама...

кстаті зараз в Луцьку ще проходить лохотрон від Bauer можна цю фразу загуглити то там ще маркетинг шагнув далі Я виграв путівку в Турцію ...

Опубліковано

ще добавлю про встановлення програм в планшет...

кум тікошо дзвонив то йому запропонували встановити програми в планшет за ціною від 150 до 600 грн

тобто зарееструвати акаунт і зайти в плеймаркет де стягнути проги ...круто...лохотрон на вищому рівні..добре шо кум має такого кума як я...я йому розтлумачив шо моя

похресниця це все зробить сама...

кстаті зараз в Луцьку ще проходить лохотрон від Bauer можна цю фразу загуглити то там ще маркетинг шагнув далі Я виграв путівку в Турцію ...

А знаєте чим аргументують встановлення платних програм в "Мобілочці"??? Готуйтесь:

"Встановлення неліцензійних програм знімає продукт з гарантії автоматично". Тобто ми вам, мол, встановлюємо мінімальний пакет прог - і увас усьо харашо :)

Опубліковано

теж надумав взяти в кредит щось трохи краще. надивився цікавий телефон у Фокстроті, навіть оплата частинами була доступна

але коли сказав оформлювати почалось "впихування" їхніх сертифікатів додаткових гарантій і т.д.

коли сказав, що відмовляюся, продавець заявив наступне:

- а що ви будете робити коли зламається телефон?

питаю: - а як же стандартна гарантія?

відповідь просто добила:

- ну вона розповсюджується тільки на заводський брак

послав подалі і пішов звідти

зрештою взяв собі телефон в Алло, доречі без всяких сервісів і пакетів програм

Опубліковано

Не беріть в кредит, я взяв "Оплату частинами " Привата, хоч спочатку і стрьомно було звязувватися з Приватом, але все нормально.Доречі, В ельдорадо раніше працював узокоокий парнішка, він разом з менеджером працювали в парі- розвод такий- коли береш товар менеджер запитує як будеш платити, якщо готівкою виписував на бумажці оплату, якщо карткою, то давав електронну чек до оплати(тули він пихав різного роду послуги) - короче мені показали як користуватися фотоапаратом за 110 грн :_09: .Коли я почав робити кіпіш, то почали морозитися ,мовляв я сам погодився...Зате тепер як я заходжду і щось купую після мого першого "НІ " відстають, бо вже один "мудрий" менеджер ледь в пику не получив за свої слова...Будь нагліше- вони іншої мови не розуміють.

Опубліковано

Знайома у Фокстроті збиралась купувати смарт тв за 5000 грн, то продавець почав впарювати за 300 грн установку МЕГОГО і ще кучу всякіх безкоштовних додатків... , пояснив тим що, якщо не замовити цю послугу, то гарантії небуде. Вона просто розвернулась і пішла, як результат купила в іншому місці без всілякіх впарювань непотрібних послуг.

Опубліковано

по-перше, за продаж дорогого та ходового товару без додаткового "на@балова" менеджера штрафують, а деколи розкидають "пеню" на всю групу – залежить від торгової мережі. а за "впарювання" додають бонусів чи списують штрафи. тому менеджери так лізуть із своїми "пропозиціями". по-друге, всі ці розсрочки платежа розраховані на людей, що не вміють планувати покупки, а купують те, що хоче та підказує анальний вау-імпульс. наприклад, смартфон ціною в річну зарплату. тобто розрахунок на лохів. всякі розумники запливають в ці тенета дуже рідко. то що ви дивуєтесь? :smile3:

Опубліковано

рішев дану проблему доволі просто) береш книгу відгуків і пропозицій й пишеш звернення до керівництва)) як правило мені на слідуючий день продавали товар без проблем) і переплати

Опубліковано

"Встановлення неліцензійних програм знімає продукт з гарантії автоматично"

Воно, там говно, напевно, навіть, не відрізнить рутований від не рутованого, не кажучи вже про неліцензійні програми.

  • 4 тижня потому...
Опубліковано

Раніше до Фокстроту було більш позитивне ставлення чим до Ельдорадо. Приходив вибирав це це і це у відповідь чув "можливо потрібна додаткова гарантія" відповідав "ні" і на цьому все завершувалося. Але до вчорашнього дня. Вирішив купити планшет (річ в принципі не дуже потрібна але на фоні знецінення гривні та можливості взяти 0% кредит буде подарунком дружині). Отже прийшов пощупав, зразу з'явився менеджер і перша фраза від нього "цей поганий візміть оцей" звичайно ж на 1000 дорожчий. Почувши відповідь "ні дякую", спробував впарити чохол, плівку. В нього звичайно ж нічого не вийшло і він перейшов до необхідності встановлення додаткового "ліцензійного програмного забезпечення". На питання що саме мені так необхідно встановити за кровні кількасот гривень отримав відповідь "офісний пакет". Я відповів що Google Docs встановлю сам після чого почув що мені буде встановлено "ліцензійні" Google Docs. Я вибачте на слові прих#]в і відповів що вони по замовчуванні наскільки я знаю безкоштовні. Менеджер зробив хід конем і сказав, що якщо я в них не замовлю будь-якої додатково послуги "нажаль" вони мені не зможуть продати цей товар. Тут я прих#]в ще більше, і намагаючись не вживати не ввічливих слів попросив покликати головного менеджера чи хто в них там. Через 5 хв з'явився якийсь чоловік і на моє питання в чому проблема, сказав ніяких проблем немає підходьте будь-ласка до каси. Вже біля каси матеарілізувався "встановлювальник ліцензійного програмного забезпечення" і запропонував ну щоб ви думали - додаткову гарантію, яка порятує мій планшет від розбиття залиття водою і напевне армагедону та захоплення прибульцями. Ще після 30 сек і восьми слів "ні" я став власником планшету, але з трохи зіпсованим настроєм. Я розумію що робота є робота, але витрачаючи гроші хотів щоб мені допомогли розповівши про плюси і мінуси якогось товару, а не намагалися впарити якусь х#йню. Особисто для мне я зробив один дуже важливий висновок - краще купувати в інтернет магазині навіть тому ж Фокстроті чи Ельдорадо. Замовив прийшов забрав і спокій.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...