energoaydut Опубліковано 21 Липня, 2015 в 11:12 Автор #76 Опубліковано 21 Липня, 2015 в 11:12 Розпочинаємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші!
energoaydut Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:18 Автор #77 Опубліковано 26 Серпня, 2015 в 09:18 Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші!
energoaydut Опубліковано 10 Вересня, 2015 в 10:56 Автор #78 Опубліковано 10 Вересня, 2015 в 10:56 Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші!
energoaydut Опубліковано 15 Вересня, 2015 в 05:13 Автор #79 Опубліковано 15 Вересня, 2015 в 05:13 Дякую за пораду!
energoaydut Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 13:22 Автор #80 Опубліковано 18 Вересня, 2015 в 13:22 Проведені перші обстеження цього сезону для визначення засмічень і пошкоджень системи опалення (пошук тепломагістральної труби в бетонній стяжці). Якщо у Вас схожі проблеми, звертайтесь!
energoaydut Опубліковано 22 Вересня, 2015 в 05:41 Автор #81 Опубліковано 22 Вересня, 2015 в 05:41 Продовжуємо прийом замовлень на проведення тепловізійного обстеження в сезоні 2015-2016!!! Замовте послугу вже сьогодні і зекономте Ваші гроші!
dimmon Опубліковано 22 Вересня, 2015 в 06:40 #82 Опубліковано 22 Вересня, 2015 в 06:40 Цена на сезон 2015-2016?
energoaydut Опубліковано 22 Вересня, 2015 в 08:39 Автор #83 Опубліковано 22 Вересня, 2015 в 08:39 http://energoaydut.jimdo.com/ Дивіться в розділі "вартість послуг"
energoaydut Опубліковано 28 Вересня, 2015 в 07:21 Автор #84 Опубліковано 28 Вересня, 2015 в 07:21 Зекономте Ваші кошти та скористайтесь нашою системою знижок:При обстеження декількох об’єктів, розташованих не далеко один від одного – знижка від 10% до 50%При повторному замовленні у нас (наприклад, після усунення недоліків, для об’єктивного визначення якості виконаних робіт) – знижка до 30%При груповому замовленні знижка можлива на користь Вас.http://energoaydut.jimdo.com/ Дивіться в розділі "вартість послуг"
energoaydut Опубліковано 29 Вересня, 2015 в 10:31 Автор #85 Опубліковано 29 Вересня, 2015 в 10:31 Всі хто зацікавився темою тепловізійного обстеження, прошу задавати свої запитання тут на форумі, або за тел. 0509012070, або на електронну energoaydut@gmail.com Дякую.
energoaydut Опубліковано 2 Жовтня, 2015 в 11:19 Автор #86 Опубліковано 2 Жовтня, 2015 в 11:19 Викладаю конструкцію пирога теплої підлоги. Якщо не важко поділіться будь-ласка інформацією, яку товщину кожного із шарів Ви робили! Інформація потрібна для дослідження, висновки по якому обов"язково викладу на форумі і на сайті. Дякую всім дописувачам! П.С. Можна писати в приват
nicolay Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 15:51 #87 Опубліковано 4 Жовтня, 2015 в 15:51 напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище.
energoaydut Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 06:19 Автор #88 Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 06:19 напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище. Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.) Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію, просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили Удачі! напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище. Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.) Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію, просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили Удачі!
energoaydut Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 06:29 Автор #89 Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 06:29 напишіть будь-ласка по правильній зборці криш, тобто є 2 поширених варіанти криш перша металочерепиця кладеться на рейкі які закріплені на крокви, а що далі думки розбігаються. і другий варіант крищи бітумна черепиця як має кластись під озб плиту і там дальше якоі товщини? що краще буде тримати тепло складений пиріг з металочерепиці чи бітумноі черепиці? криша має бути під кімнату а не горище. Доброго дня! Почну із останнього питання. Дах складений із металочерепиці або із бітумної черепиці будуть однаково добре утримувати тепло в будинку, якщо під ними правильно влаштована теплоізоляція, оскільки сама покрівля виконує лише захисну функцію і ніякої ролі в теплоізоляції не відіграє, хоча можливо хтось буде буде казати, що ОСБ має нижчу теплопровідність ніж метал, це не важливо ПОВІРТЕ! Якщо цікавить власне моя думка, то для себе я вибрав метал (а конкретно металопрофіль, далі поясню чому не металочерепиця). Не буду лукавити, мені подобаються дахи із бітумної черепиці, але є в цьому матеріалі один великий мінус... Бітум руйнується під дією ультрафіолету!!! І що б мені хто не казав, що там захисний шар зверху, плюс бітум модифікований різними добавками і так далі і тому подібне, можливо й так, але ніхто мене не переконає в тому, що бітумна черепиця простоїть довше ніж метал, НЕ ПОВІРЮ НІКОЛИ!!! Чому металопрофіль а не черепиця? Відповідь проста: 1. Відмінний схід води із даху, що зводить до мінімуму ймовірність появи моху і цвілі на даху (зверніть увагу на дахи із металочерепиці. які вже простояли 5-10 років, на північній стороні найімовірніше Ви побачите не надто привабливу картину) 2. Економія, оскільки металопрофіль легше розкроїти без відходів (мова про косі відрізи на єндовах і т.д.) Далі про утеплення: Ви написали, що покрівля кріпиться на рейки (по правильному обрешітка), які закріплені на крокви - це не правильно, обрешітка кріпиться на контробрешітку, яка в свою чергу кріпиться на крокви і тримає вітробар"єну мембрану (Strotex 1300, евробарьер) ВИКОРИСТОВУЙТЕ ТІЛЬКИ СУПЕРДИФУЗІЙНІ МЕМБРАНИ, НІ В ЯКОМУ РАЗІ НЕ ПЛІВКУ!!! Далі йде шар утеплювача (мінвата), для нашого клімату достатньо буде 20 см, але це не значить 2 шари мінвати по 10см, якщо Ви застосовуєте вату в рулонах, (як це робитиму я для себе) має бути 3 шари мінвати, якщо її прижати трохи то там не буде 10 см, максимум 7-8. Останній шар мусить лягати поперек двох верхніх для перекриття швів. Обов"язково навіть якщо Ви застосували супердифузійну мембрану, між ватою і мембраною має бути продуха в 5 см, це можна зробити якщо розтягнути шпагат між кроквами прибиваючи його степлером (робота відверто напряжна і трохи займає часу, але потрібна). Після мінвати набивається дерев"яна обрешітка із рейки 30*100 мм із кроком 40-50см, я робитиму 50 і між рейками ще повставляю пінопласт 3 см товщиною. Далі іде пароізоляція (найкраще Strotex Al 90). Всі стики пароізоляції потрібно надійно проклеїти якісним скотчем і якнайщільніше пристикувати до стін (тут уже прийдеться трохи включити фантазію, просто я ще не дійшов до цього етапу, а в неті мало інфи про цей вузол) Далі на цю обрешітку поверх пароізоляції закріплюємо металопрофіль, монтуємо гіпсокартон і радіємо, які ми молодці, що все так гарно зробили Удачі! Прийдеться прочитати 3 рази, щоб краще зрозуміти, глюк борди...
Igor8819 Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 07:11 #90 Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 07:11 Прийдеться прочитати 3 рази, щоб краще зрозуміти, глюк борди... Шановний. Не будьте наївним. За ці поради люди беруть не малі гроші. А ви, як "добрий самаритянин", роздаєте їх на ліво і на право. Можливо це у Вас така політика роботи, але все ж таки раджу замислитися над цим. Бо де-які тут пишуть що Ви дорого берете за свої послуги, а для ВЛАСНОГО дому провести енергоаудит зі спеціалістом і якісним обладнанням іх "жаба давить". Сам колись хотів привезти тепловізор. Але перекваліфікувався.)))
energoaydut Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 08:48 Автор #91 Опубліковано 5 Жовтня, 2015 в 08:48 Ну не все в цьому світі одними грошима міряється, я завжди готовий поділитись своїм досвідом і знаннями якщо це комусь потрібно! А гроші мені платять за те щоб я приїхав, обстежив і застосував ці знання для конкретного випадку, для конкретного будинку, для конкретної стіни!!! Бо ж із загальних рекомендацій будинку не збудуєш Та й взагалі бачите скільки мінусів мені понаставляли "добрі" люди... А тепер може хтось і плюс поставить, або ще мінусів сто вліплять:) П.С. Потрібна порада з будівельної справи, звертайтесь, буду радий допомогти! http://energoaydut.jimdo.com/
energoaydut Опубліковано 6 Жовтня, 2015 в 18:49 Автор #92 Опубліковано 6 Жовтня, 2015 в 18:49 І ще трохи про покрівлю. Сьогодні довелось обстежити будинок свого сусіда, а саме утеплення мансарди. Побачив цікавий метод закріплення мембрани і вати, а саме на штукатурні маяки замість дерев"яної рейки, вони міцні і займають не багато місця. Побачив там і один недолік, хоча теплоізоляція виконана і непогано, але місце примикання останнюї крокви до зовнішньої стіни (а це проміжок порядка 1-3 см від крокви до стіни) виявився порожнім, а це відповідно діра із Вашої хати майже прямо на вулицю! Висновок: БУДЬТЕ УВАЖНІ ПРИ ВИКОНАННІ ПРИМИКАНЬ ТЕПЛОІЗОЛЯЦІЇ ДО ЗОВНІШНІХ СТІН, ЩОБ ДОВГО НЕ ЗАМОРОЧУВАТИСЬ, ЇХ МОЖНА ПРОСТО ЗАПІНИТИ І ВСЕ БУДЕ ОК!
energoaydut Опубліковано 8 Жовтня, 2015 в 06:18 Автор #93 Опубліковано 8 Жовтня, 2015 в 06:18 Шановні переглядачі моєї теми! Зважаючи на подорожчання енергоносіїв, я вирішив написати невелику статтю-довідку для кожного з Вас, яка можливо допоможе Вам відповісти на питання - А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК??? Читайте тут http://energoaydut.jimdo.com/ Якщо раптом комусь ця інформація виявиться корисною, ставте + , буду знати що не даремно просидів над нею Дякую за увагу.
energoaydut Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 09:43 Автор #94 Опубліковано 9 Жовтня, 2015 в 09:43 Шановні переглядачі моєї теми! Досвід останніх обстежень показує, що ні в якому разі мідну трубу не можна ховати в бетон (стяжку), бо вона може потекти на з"єднаннях (муфта, кутовий фітинг і т.д.) внаслідок теплового розширення/звуження. Місце дефекту в стяжці знайти дуже важко, адже в основному труба знаходиться ще й в утеплювачі і протікання може проявлятись не в місці з"єднання труба-фітинг!!! З цією проблемою до мене звернулась уже достатня кількість людей, тому якщо Ви ще тільки плануєте систему опалення, не ховайте мідні труби в бетон, максимум це за гіпсокартоном, а в ідеалі до з"єднань мідної труби має бути вільний доступ. П.С. Читайте статтю "А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???" на сайті http://energoaydut.jimdo.com/
energoaydut Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 05:10 Автор #95 Опубліковано 13 Жовтня, 2015 в 05:10 Ще корисна інформація про конденсаційні котлиhttp://master-otoplenie.ru/otoplenie/49-stoit-li-pokupat-kondensacionnyy-kotel.html
sergkots Опубліковано 14 Жовтня, 2015 в 20:01 #96 Опубліковано 14 Жовтня, 2015 в 20:01 П.С. Читайте статтю "А ЧИМ ВСЕ Ж ТАКИ ОПАЛЮВАТИ СВІЙ БУДИНОК???" В ідеалі зберігати тепло. Ми виробляємо більше тепла ніж споживаємо.
energoaydut Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 05:48 Автор #97 Опубліковано 15 Жовтня, 2015 в 05:48 На жаль вічного двигуна не існує, як і ідеального утеплювача, що збереже все тепло... Але Ви праві, потрібно зберігати тепло!!! Власне для цього я і працюю! Звертайтесь ergoaydut.jimdo.com
energoaydut Опубліковано 19 Жовтня, 2015 в 08:17 Автор #98 Опубліковано 19 Жовтня, 2015 в 08:17 Шановні переглядачі моєї теми! Будь-ласка задавайте свої питання з тем будівництва і енергоаудиту тут, щоб відповіді на них були доступними для усіх відвідувачів! Дякую. Більше інформації на сайті: ergoaydut.jimdo.com За тел. 0509012070
energoaydut Опубліковано 19 Жовтня, 2015 в 17:52 Автор #99 Опубліковано 19 Жовтня, 2015 в 17:52 kalyanucЧитав вашу тему і виникло питання: замінили вікна, відкоси зовнішні зробив, питання в тому з чого робити внутрішні відкоси(щоб було тепло і гарно)?. І ще одне питання, підвіконня з квартири не змінювали, а між підвіконням і профілем монтажна пінка - чим краще заробити(щоб тепло не виходило)? Дякую!!!) Найкраще відкоси утеплити екструзійним пінополістиролом (бажано з обох сторін стіни з вулиці і з будинку), а зверху заштукатурити, якщо є місце можна на верх дати гіпсокартонну плиту замість штукатурки(звичайно це всередині будинку). А чим підвіконня зробити, то все залежить від матеріалу з чого зроблений Ваш підвіконник... Напишіть матеріал з якого він зроблений, щось придумаємо
Sirgo Опубліковано 19 Жовтня, 2015 в 18:30 #100 Опубліковано 19 Жовтня, 2015 в 18:30 Чим краще утеплити перекриття будинку? Будинок 1 поверховий, перекриття дерев'яне, з середини гіпсокартон. Чи доцільно буде зняти дошки на горищі, застелити паробар'єр, вложити мінвату або мати з базальту( доречі що краще), та повернути дошку на місце. Будинку 45_50 років. Дякую за відповідь.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.