Перейти до змісту

перше авто


Factory

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

З власного досвіду знаю що запчастини до Москаля знайти набагато важче чим до Жигулика :0152:. Тай вартуватимуть вони дорожче. На рахунок Таврії то зараз є багато нових запчастин вироблених в Україні, не знаю правда скільки вони коштуватимуть, але їхня якість залишає бажати кращого. Б/ушка якісніша, але знайти її набагато важче, так як розбіркою Таврій мало хто займається.

  • 4 тижня потому...
  • Відповідей 90
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

А як, потім продати той "радянський свободний-комфорт"

як казав один мудрий кіт "что би продать что-нібудь нєнужноє, нужно сначала купіть что-нібудь нєнужноє" :)

Опубліковано

Фіат уно для першої машини саме те.

Точно, купив і потім фіг продасиш.. нема у нас уників в норм стані, а ті що є в норм стані вартують як .... Фіат у нас машина НЕ ХОДОВА і погано купляєма, я маю на увазі ті що до 92 р.в.

Опубліковано

всім так бачу подобаються жигулі, чесно кажучи не моє то, от шось то не то,

таки оприділиася на 412, переїду на дачу, гараж маю)

яму для всіх удобств ремонта вирию і буду займатись само освітую в плані москалика)

на рахунок дівчини то скажу що не по машині вибирають,

якшо наші порадники люблять дівчат на вечір то в нас можна і в кума взяти)

якщо дівчина твоя тебе любить то я думаю якщо приспічить і там можна розвернутись)

поки що наблюдаю як зелень тупо росте та і ще попав на весілля і христини,

так що маю поки час ще подумати

p.s якщо руки прямі то з 2.4 мерсовського мотора можна зробити непоганий тракторець)

Опубліковано

Фіат уно для першої машини саме те.

Точно, купив і потім фіг продасиш.. нема у нас уників в норм стані, а ті що є в норм стані вартують як .... Фіат у нас машина НЕ ХОДОВА і погано купляєма, я маю на увазі ті що до 92 р.в.

Уника до нормального стану привести набагато легше, ніж жигуля з такого ж року.пального він споживає на третину а то й на половину менше від різної радянської класики. На рахунок не ходова теж не зовсім вірно. Маю знайомого, що спеціалізується чисто на цих машинках. За останній рік продав штук десять мабуть. Запчастини не дорожчі жигулівських, тільки треба пошукати не полінуватися.

Опубліковано

Фіат уно для першої машини саме те.

Точно, купив і потім фіг продасиш.. нема у нас уників в норм стані, а ті що є в норм стані вартують як .... Фіат у нас машина НЕ ХОДОВА і погано купляєма, я маю на увазі ті що до 92 р.в.

Уника до нормального стану привести набагато легше, ніж жигуля з такого ж року.пального він споживає на третину а то й на половину менше від різної радянської класики. На рахунок не ходова теж не зовсім вірно. Маю знайомого, що спеціалізується чисто на цих машинках. За останній рік продав штук десять мабуть. Запчастини не дорожчі жигулівських, тільки треба пошукати не полінуватися.

Мав на увазі що номерв кузова майже завжди в критичному стані. Його не відреставруєш.

Опубліковано

номер кузова можно відновити, аби він був не переварений (експерта треба буде проходити). трохи їзди, трохи грошей (5000 грн - два роки назад), але це здійсненна і абсолютно легальна задача.

Опубліковано

Якщо номер не читається (більша полрвина вигнила) то це проблема. Ставив автівку на облік з допомогою знайомих у відповідних службах, там кандидат один з вищеописаною проблемою не міг перереєструвати на іншого власника автівку. Видно було лише 3 символи. Так ті знайомі відмовили, сказали що то нереальна процедура, там авто чи то в Київ чогось гнати треба чи ще щось, короче пішов чоловік розстроєний капец. І гроші пропонував і те і се, ноль.

Опубліковано

p.s якщо руки прямі то з 2.4 мерсовського мотора можна зробити непоганий тракторець)

Ви його надумали в 412-й впихнути?, і який конкретно 2,4 ? А як з місцем під капотом, а що з вагою мотора і перевантаженням передньої підвіски? Є якась інформація про подібні успішні операції?, цікаво дуже.

Опубліковано

якщо більша половина номера вигнила це всеодно рішається, аби не було слідів втручання, а якщо повторювач номера є, то це взагалі без проблем.

в мрео будьяке відхилення від звичайної постанови/зняття/друкування в техпаспорті того що треба - зустрічаєтся в штики і вважається неможливим. мені треба було змінити об"єм двигуна з 1.6 на 2.0, при тому 2.0 на такі авто з завода не ставився, цінник у рішал починався з 5000 гривень " і взагалі це дуже проблемно і практично не реально, і начальник мрєо ні за які гроші не підпише, давайте ми вам в техпаспорті надрукуємо 2.0, а в базі буде 1.6."(с). ця процедура мені обійшлась абсолютно легально і офіційно - 1200грн. тепер тикаю дулі гаїшникам.

якщо берете москвич з думкою потім щось туди запихнути щоби їхало але лишалось москалем то беріть 2141 - начинка від ауді80 з чотирициліндровим мотором влазить без особливих переробок. 412ий так і лишиться 412им як би ви не старались і гроші туда не кидали, так само як і жигулі класика

Опубліковано

Блін, мене взагалі не так зрозуміли, навіщо впихати мотора в 412?

я взагалі писав про тракторець чи для вас 412 і тракторець одне і теж?

якщо я надумав значить знаю навіщо і знаю як потім буду експлуатувати авто,

взагалі хоч одна людина знайдеться яка любить ретро? чи тут одні любителі спорткарів?

ну і як то кажуть я люблю класику)

post-6664-0-52375900-1418153395_thumb.jp

і їздять і гордяться)

на спідометрі вроді 50 максимум, добре не розгледів,

в салоні була жіночка, казала частенько так як я фотографуються

Опубліковано

отже нарисовується як то кажуть велике бажання купити перше авто

трохи фінанси вже підзбирав, думаю до весни таки буде більше якшо на сесію багато не піде :)

отже маю на меті купити москалика ижовского 412 иэ,

просто батьки колись такого поки не продали, облазив його як то кажуть вздовж і в поперек як був малим, от думаю що було б непогано взяти щось знайоме

хто що може порадити, або відговорити

і взагалі якою повинна бутти перша машина?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...