Перейти до змісту

перше авто


Factory

Рекомендовані повідомлення

отже нарисовується як то кажуть велике бажання купити перше авто

трохи фінанси вже підзбирав, думаю до весни таки буде більше якшо на сесію багато не піде :)

отже маю на меті купити москалика ижовского 412 иэ,

просто батьки колись такого поки не продали, облазив його як то кажуть вздовж і в поперек як був малим, от думаю що було б непогано взяти щось знайоме

хто що може порадити, або відговорити

і взагалі якою повинна бутти перша машина?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 90
  • Створено
  • Остання відповідь

як перша машина то не погана, але гаманець постійно буде на дієті

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100 % на 100 грн звичайно можна купити відро запчастин, але їх треба купувати постійно, та й старенька вже. За такими машинами треба глаз да глаз... Краще вже якогось гольфіка 2 чи поло взяти. І економніша, і не так ламатись буде...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

моя думка - кльова перша машина ланос

дешева в обслуговуванні і просто хороша

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

можливо 2101 пошукайте. трохи дорожче, але вибір дещо ширший. і потім, в ремонті і обслуговуванні простіше і з запчастинами поки проблем ніяких (як б.в так і нові). з москаликом ситуація в цьому плані гірша.

про гольфіка 2 писали, в принципі по підвісці порівняно запчастини не дорогі, проте двигун - що, наприклад, для жигуля в гривнях, то там те саме, тільки в у.о. (це я про поршні, вкладиші і т.п.). тобто, якщо з мертвим двигуном купити - фінансова яма забезпечена.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

100 % на 100 грн звичайно можна купити відро запчастин, але їх треба купувати постійно, та й старенька вже. За такими машинами треба глаз да глаз... Краще вже якогось гольфіка 2 чи поло взяти. І економніша, і не так ламатись буде...

ну так а досвід з відки візьметься?

як на мене якщо машина доглянута то вона й неламається без причини, чи я помиляюсь?

з початку полюбом прийдеться троха запчастин купити, довести до путя, правильно?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Из личного опыта: первым моим "ведром" была Таврия.

Из плюсиков: проста, экономична, всегда и везде есть запчасти, передний привод, легкая и проходимая. При большом желании мелкий и не очень ремонт можно сделать всегда самому.

Минусы: качество запчастей препаршивое, цена запчастей немного выше вазовских (с чем связано, до сих пор не понимаю), не удобная (частично лечится заменой сидушек) ну, одним словом поле для всякого рода тюнинга

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за першу Таврію.

Просто, дешево та сердито (і головне передній привід).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

москвич можно взять за баксов 500, ато и меньше, а таврию или жигуля на ходу в который есть смысл деньги вкладывать дешевле 1000 не найдеш. как помне москвич идеальный вариант, а если на газу повезет отхватить то очень повезло.

в теремно на ул. Вересневой есть кондиционерщики и тамже сбор металолома и разборка москвичей, многие приежжают своим ходом, можно поговорить с хозяеном, купить москвич, а когда надоесть или начнет мозг парить, сдать обратно.

я так понемаю про переоформление на себя речи не идет?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я так понемаю про переоформление на себя речи не идет?

поки неорінтуюсь в цінах на юридичні послуги, але думаю краще на себе оформлю бо буду катати десь до трьох - чотирьох років

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если опыта вождения нет/минимальный, настоятельно НЕ рекомендую задний привод. Лучше уж маршрутками. А за 1000-1200 можно взять относительно не "мозготр@хующий" тавролет. Хотя на вкус и цвет...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

если опыта вождения нет/минимальный, настоятельно НЕ рекомендую задний привод. Лучше уж маршрутками. А за 1000-1200 можно взять относительно не "мозготр@хующий" тавролет. Хотя на вкус и цвет...

якщо зимою, то згідний. Зимою взагалі не рекомендую ніякий привод, ще толком їздити не вміє людина припустим, а тут на тобі складні погодні умови. Якщо ж літом, то впринципі пофіг на привід, якщо не лихачити й не корчити з себе *гонзалеса*

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вариант не плохой, но этих экземпляров с целыми номерами кузовов остались единицы...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

гольфа 2 в норм стані від 3000 у.е. ціна стартує..... і це не мені так захотілось а це така реалія, хоча я сам не бачу за шо платити 4-6 у.е.... но такі реаліїї сумно(((

1500-2000 у.е купиш відро в якого не буде живого місця (я про гольф)

до 1000-1500 у.е. Ford Escort, Sierra(но буде вже задньоприводна), якшо повезе то можеш і Opel Kadet найти, але у всіх опелів проблема кузов... такшо з опелем обережно...

ше є така машина як Wartburg проста як двері, мін електроніки і по ціні більш менш підходить..

На рахунок ЗАЗа не користувався я і всіми остальними ТАЗами... нічього про них поганого чи хорошого сказати не можу....

на моє бачення передньоприводна машина дешевша в обслуговуванні в ній банально менше запчастин...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

півтора року тому стояв перед вибором.

Дивився і на гольфи і на опелі і на ваз-и.

Зупинився на ваз-і. Взяв 9-ку.

Основним критерієм було те, що погнуте крило ваз-а вартує як купити, так і відремонтувати значно дешевше, аніж опеля чи ланоса.

Як і решта запчастин. та й "зловити бровку" не так обідно, як скажімо, маючи нове з салону авто чи дороге.

(купив 2 бв. фари в зборі на барахолці за 20 грн. а одне нове скло (на фару) вартує 75 грн)

Скажу так, для навчитися кращого варіанту годі й шукати.

P.S. і да - передній привід рулить! Особливо для першого авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Москвич" обов'язково має бути ІЖ? Є в селі AЗЛК-2140. Мотор, ходова в хорошому стані. Салон також живий, не сильно затасканий. З недоліків - треба фарбувати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

"Москвич" обов'язково має бути ІЖ? Є в селі AЗЛК-2140. Мотор, ходова в хорошому стані. Салон також живий, не сильно затасканий. З недоліків - треба фарбувати.

цікао ж скільки на селі таке коштує :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо є реальний інтерес, то дам координати.

напиши хоча б стан, зїжджений в нуль мотор і згнивший кузов думаю мало кому тре (в пп бажано)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Моя первая машина ЗАЗ 968М. И ездить научишься и ремонтировать. Я накатал порядка 50 000 км., ремонтировал все, что только можно и не по одному разу.

Преимущество:

1.
Освоив ЗАЗ – поедете на любом автомобиле,

2.
Простота ремонта – имея книжку можно отремонтировать все.

3.
Проходимость – не нашел такого болота из которого не выехал,

4.
На дороге ЗАЗ боятся все

5.
Не высокая стоимость, можно найти за 200-300 мертвых ам. президентов.

Недостатки:

1. Холодно зимой, хотя при рабочей печке очень даже тепло

2. Дорогие и не качественные запчасти

3. Требует много времени в обслуживании.

P.S. От ЗАЗа только один позитив, есть до сих пор, правда уже другой!
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я б посоветывал вообще ничего не покупать за такие деньги...Ноль престижа, ноль надежности, куча растрат, еще и бензина не мало пьет...Мне кажется лучше на маршрутке, или на велосипеде ...и подкопить хоть на ВАЗ 2106.

У меня была первая машина ВАЗ 2108, попалась в хорошем состоянии, но сейчас я б точно посоветовал старенького японца в районе 3000-4000у.е.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...