paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:17 #1 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:17 Есть раздолбанное отверстие, бывшее когда-то 34мм, теперь оно стало овальным. Задача, как сделать отверстие отцентрованное под подшипник D-45mm или 55м. Отверстие нужно сделать в махине длиной 2.7м и весом около 400кг.В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы.
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:22 #2 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:22 Дай хоч фото, а то це те ж саме що лікування заочно призначати
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:32 Автор #3 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:32 Дай хоч фото, а то це те ж саме що лікування заочно призначати
bormotuha Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:33 #4 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:33 В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы. На координатці, якщо посадочне місце ( частина ) можна вирізати.
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:38 #5 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:38 А фото з боку щоб оцінити довжину,2bormotuha бо якщо там труба приварена, то як ти пихнеш на стіл?
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:43 Автор #6 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:43 В крайнем случае, можно отрезать ту часть где планируется посадка подшипника. Принимаются любые советы. На координатці, якщо посадочне місце ( частина ) можна вирізати. вирізате це саме останнє, що хочеться робити, але чую, що прийдеться. Потім буде доволі складно приварити на старе місце. Де у нас є коордінатка!? допоможіть будь ласка. А фото з боку щоб оцінити довжину, 2bormotuha бо якщо там труба приварена, то як ти пихнеш на стіл? довжина 2.7м ширина ви бачите на фото, десь 15-20см а висота, можна розібрати і буде десь 10, 20 см.
CompService Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:45 #7 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:45 Якщо подешевше рiшення - то "Ступенчатое сверло" типу http://kiev.ko.olx.ua/obyavlenie/stupenchatoe-sverlo-10-45-mm-diametra-IDaYOGr.html
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:46 #8 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:46 А теперішні підшипник під 34 не пробували садити на фіксатор? наприклад Так певний час ще можна так поюзатиЄ такі що до 0,5мм можна юзати
Vadimm Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:48 #9 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 13:48 Може якимсь таким же способом як розточують циліндри в автомобільних двигунах? Тоді консультуйтесь в автомайстернях.А таке свердло як в попередньому пості бачив на Старому ринку в продажі (там де підшипниками торгують), тільки мені здалося що крупніше.
Deemon Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 14:00 #10 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 14:00 локтайт не вибере таке "яйце", надто великий зазор поліз...сверло дасть дуже грубу обробку поверхні, не факт що потім підшипник гарно сяде, навіть якщо набереться потрібний діаметр.я також за станок
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 14:13 #11 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 14:13 Станок це останнє, про що потрібно думати і якомога відвинути цей момент, бо ймовірність вирізати і приварити на те ж саме місце рівна 0.тут тра фланцеву шліфмашинку, робити монтажні отвори і спеціальним буром робити отвір під посадку, але таку річ я зустрічав лише в каталогах
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 15:25 Автор #12 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 15:25 Станок це останнє, про що потрібно думати і якомога відвинути цей момент, бо ймовірність вирізати і приварити на те ж саме місце рівна 0.тут тра фланцеву шліфмашинку, робити монтажні отвори і спеціальним буром робити отвір під посадку, але таку річ я зустрічав лише в каталогахприварить можно практически на место, поставить метки, струбццина, направляющие, НО и главное задачи этой, что бы центра раздолбанного Д-30 и вновь выточеного Д-45 сходились. т.к. обязательна соосность.
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:14 #13 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:14 є ще справді ювелірний спосіб, яким я кілька років назад вдало скористався: Наварити. 1. дати кілька швів зваркою в місці еліпса, 2. потім ручною машинкою з твердосплавною, циліндричною фрезою зформувати/підігнати отвір. 3. посадити на локтайт підшипник все! Якщо з першого разу не вийде, можна повторити все з початку
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:32 Автор #14 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:32 є ще справді ювелірний спосіб, яким я кілька років назад вдало скористався: Наварити. 1. дати кілька швів зваркою в місці еліпса, 2. потім ручною машинкою з твердосплавною, циліндричною фрезою зформувати/підігнати отвір. 3. посадити на локтайт підшипник все! Якщо з першого разу не вийде, можна повторити все з початку наваривать ничего не надо! там хватает мяса для подшипника! вот только вопрос, игольчатый ставить или шариковый. Центровку тоже смог найти, если пластина приварена к станку. Вы можете мне помочь в этом вопросе? Например завтро, вознаграждение приветствуется.
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:41 #15 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:41 Завтра неділя - гріх лише з четверга буду вільний
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:48 Автор #16 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:48 Завтра неділя - гріх лише з четверга буду вільний мне понравилась идея с фрезером ручным, закрепить его на основу (просверлить и нарезать резьбу на основе) и уже с его помощью можно добиться перпендикулярности отверстия. а как же заниматься любимым хобби в неділю якщо то гріх, а моє хоббі це болгарка, сварка, дрель и в том же духе. Вот так и спивается наш народ
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:54 #17 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 16:54 Ну якщо в тебе завтра був вибір, між болгаркою і д.н.кума де має бути однин телячий, другий свинний шашлик я б побачив, що ти б вибрав
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 17:07 Автор #18 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 17:07 Я нашел, мне вот такое надо есть где в Луцке!? или ближайших районах. Ну якщо в тебе завтра був вибір, між болгаркою і д.н.кума де має бути однин телячий, другий свинний шашлик я б побачив, що ти б вибрав ну ну, держите козыри на руках до последнего, а потом бах... шах и мат!! тут даже не оговаривается надо найти в Луцке горизонтально-расточной станок.
dimmaxim Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 17:13 #19 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 17:13 Авіаремонтний завод Мотор
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:13 Автор #20 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:13 Сколько всего интересного оказуется есть. Как проделать мне желаемое на авиазаводе? Кто поможет?
Ukrainec Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:25 #21 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:25 Є менший за розмірами, але принцип той же. Правда ціна його близько 2000...3000Ойро
BanderaLutsk Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:49 #22 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:49 А фото "здорової" сторони в розборі є?Щось мені здається, що там мав би бути підшипник тертя (втулка).
paksivatova Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:59 Автор #23 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 18:59 А фото "здорової" сторони в розборі є? Щось мені здається, що там мав би бути підшипник тертя (втулка). совершенно верно, с завода там идет втулка, которая благополучно выработалась, а вместе с ней вырабаталось посадочное отверстие под втулку на 10мм где то. и вал на 5мм потому принял решение заменить её на подшипник. Вот только раздумываю на игольчатый или шариковый, пока предпочтение отдаю игольчатому.
Plum Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:04 #24 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:04 горизонтальний фрезерний станок. Питання лише з чистотою обробки і з центровкою, а також в тому як закріпити дальній кінець деталі на короткому столі, щоб ніде кута не було. Зазвичай після "грубої" обробки фрезером точний розмір все ж шліфовкою або на координатці роблять, хоча якщо хороший майстер...
sergkots Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:08 #25 Опубліковано 25 Жовтня, 2014 в 19:08 вот только вопрос, игольчатый ставить или шариковый. Які оберти на станку. Більше 1000 "шаріковий", до "ігольчатий". Я б попробував замовити конус і на токарному з подачею абразиву всверлювати його в вал. Правда якщо є реальний центр.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.