Перейти до змісту

"Прекрасний" Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

  • Адміністратори

Короче що треба було доказати? Все як і було, зараз 19:55 і вже неодноразово пропадав інтернет. І до чого тут роутер коли він зараз виключений а кабель на пряму підключений до комп'ютера зі справною с.картою. Взагалі все якось не логічно.. ви кажете що проблема з с.картою хоч вона і не до чого так як роутер тоді повинен би був роздавати wifi в разі несправної карти інтернет був би наприклад на телефоні тобто роутер би роздавав wifi і все було би добре але не в мене так як інтернет пропадає взагалі. Або ж тоді навпаки, кабель був би підключений до комп. і інтернет не пропадав би.. в разі чого зрозуміло було би що проблема з роутером. І можна навіть не писати що тоді проблема і в роутері і в карті так як це вже просто маячня!

Рекомендую, при написанні повідомлень, користуватись розділовими знаками. Інакше Ви тільки відштовхуєту від себе людей і не дивно, що не получається знайти контакт з провайдером.

ps: А аватарка вдала, дуже схожа з фоткою з чемпіоната :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 120
  • Створено
  • Остання відповідь

kmd, Ром, ну тут же діло не в танках))) Просто в яку тему не зайди, де люди просять поради завжди знаходяться унікуми, які старають якусь пакость сказати. Сама недавно з тим стикнулась, коли з"явились проблеми з роутером. Одразу в тему прийшли ті, хто вважає своїм обов"язком кожному написати "сама дура". Але, слава богу, таких все ж менше. Були ті, хто давав корисні поради, і в ПП в тому числі. А один користувач запропонував реальну допомогу і розрулив мою ситуацію при тому, що я навіть не знайома з цією людиною, за що йому щиро вдячна

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Google собирается отправить оптоволокно на свалку истории

Если верить документам, которые Google подала в Федеральную комиссию по связи США, интернет-гигант работает над некой революционной сверхскоростной беспроводной связью, которая должна заменить фиксированный широкополосный доступ и тем самым отправить оптоволокно на свалку истории, куда до того отправился ADSL.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

куда до того отправился ADSL.

Розкажіть це Укртелекому :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

блін, народ, ну ви забембали їйбогу

тільки в когось якісь проблеми як знайдуться вумніки з фразами "то в тебе проблеми", "ти тупий", "ти не так вчишся і взагалі не так живеш" і т.д.. Якого фіга ви лізете зі своїми висєрами у кожну тему? Навчіться бути людьми або захлопніть свою пельку в кінці кінців

і чого це наші провайдери, жеки, сантехніки і інші вважають що людина має сидіти вдома цілий день і чекати їх приходу як божого благословіння? нам до Європи як до неба рачки

А ти пам'ятаєш як він на гк першим зливався? :)

Щось точно попутав, пам'ятаю тільки як командував в ротах і все

Взагалі тут багато різних експертів але ніхто так і не сказав чітко що робити або взагалі в чому проблема.. Говорили тільки те що я і без них знаю. Сьогодні приходили з підтримки і доречі знову без дзвінку, замінили порт і сказали що зі всього під'їзду тільки в мене проблеми з натяком що всетами це проблеми в мене. Буду надіятись що заміна порту повпливає на це і все буде добре.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може проблема у кабелі? Конекторах ?

з.і. Якщо вам так потрібен Дата групп, а він єдиний ваш варіант у Луцьку, бо крім нього вам мабуть ніхто не дасть 20-30мс.То може не потрібно "кричати" і мішати їх з лайном, а спробувати вирішити все полюбовно.

Я розумію що ви клієнт і типу бла.бла.бла, хочете ідеального інтернету і за 50 карбованців і ладні "заіпсти" все на світі. Але маючи дохід у 15к купив би самий крутий роутер, як вам тут вже десять раз радили. Поміняв кабель на нормальну виту пару, конектори нормальні. Дав би пару рублів на лапу тому хлопчині з дата група, який до вас прийде, щоб це все зробив "нормально". Він може і допоможе свіч поміняти, для нормального клієнта.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Гордіюк 33а ?

роутер TL-WR740N ?

Олександр Андрійович?

треба поставити на нього openwrt і радіатор на процесор , або дійсно купити нормальний роутер. У мене також були проблеми з датагруп - але не більше і не менше ніж з іншими провайдерами.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Може проблема у кабелі? Конекторах ?

з.і. Якщо вам так потрібен Дата групп, а він єдиний ваш варіант у Луцьку, бо крім нього вам мабуть ніхто не дасть 20-30мс.То може не потрібно "кричати" і мішати їх з лайном, а спробувати вирішити все полюбовно.

Я розумію що ви клієнт і типу бла.бла.бла, хочете ідеального інтернету і за 50 карбованців і ладні "заіпсти" все на світі. Але маючи дохід у 15к купив би самий крутий роутер, як вам тут вже десять раз радили. Поміняв кабель на нормальну виту пару, конектори нормальні. Дав би пару рублів на лапу тому хлопчині з дата група, який до вас прийде, щоб це все зробив "нормально". Він може і допоможе свіч поміняти, для нормального клієнта.

Просто бісить! Перечитай уважно всю тему і тільки тоді пиши свій коментарій!

Я не "обсирав" нікого, просто описав все як є!

Не одноразово писав що мене влаштовував їхній інтернет і взагалі все було добре поки не сталась проблема яку я описав! Для чого мені робити заміну провайдера якщо мене і цей влаштовує, просто з обслуговуванням трішки вийшла "вата".

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС, чисто суб'єктивно здається, що якби в стартпості написали, що пробували (заходили з ноута додатково, підключались напряму, пробували з "чистої" машини), то троллінг не розрізся би на 5 сторінок, імхо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6798 2014-10-22 20:40:06 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6797 2014-10-22 20:40:02 Port 16 link down

6796 2014-10-22 20:39:56 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6795 2014-10-22 20:39:47 Port 16 link down

6794 2014-10-22 20:39:17 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6793 2014-10-22 20:39:15 Port 16 link down

6792 2014-10-22 20:39:12 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6791 2014-10-22 20:39:08 Port 16 link down

6790 2014-10-22 20:39:03 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6789 2014-10-22 20:38:51 Port 16 link down

6788 2014-10-22 20:38:06 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6787 2014-10-22 20:38:04 Port 16 link down

6786 2014-10-22 20:38:02 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6785 2014-10-22 20:37:57 Port 16 link down

6784 2014-10-22 20:37:52 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6783 2014-10-22 20:37:40 Port 16 link down

6782 2014-10-22 20:36:49 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6781 2014-10-22 20:36:46 Port 16 link down

6780 2014-10-22 20:36:44 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6779 2014-10-22 20:36:40 Port 16 link down

6778 2014-10-22 20:36:34 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6777 2014-10-22 20:36:29 Port 16 link down

6776 2014-10-22 20:35:54 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6775 2014-10-22 20:35:51 Port 16 link down

6774 2014-10-22 20:35:49 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6773 2014-10-22 20:35:44 Port 16 link down

6772 2014-10-22 20:35:39 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6771 2014-10-22 20:35:32 Port 16 link down

6770 2014-10-22 20:23:43 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6769 2014-10-22 20:23:40 Port 16 link down

6768 2014-10-22 20:23:37 Port 16 link up, 100Mbps FULL duplex

6767 2014-10-22 20:23:34 Port 16 link down

Таймстап может быть неверен глобально, но суть ясна, проблема конечно у нас

ЗЫ - сарказм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А если посерьезнее, какая сетевая? Интегрированная? Какие дрова? Стоит ли всякие Х-фаст лан или любые другие приблуды?

Самый надежный тест это старая добрая Intel PRO 100 сетевая, возможны глюки ОС с сбросом биндинга или же глюком dhcp опт82...

Да много чего возможно.

Кинуть скрины с пингом на шлюз, в мир.

Скинуть дамп сетевой платы в не активности по dhcp протоколу.

Дамп во время подключения.

PSS в качестве профилактики, стукнул свич - и он стал фиолетовым, в крапинку.

ЗЫЫЫ - по поводу "возле СЛОНа было всё не так на том же роутере" - таки под серой статикой там работало всё.

Как-то так :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А если посерьезнее, какая сетевая? Интегрированная? Какие дрова? Стоит ли всякие Х-фаст лан или любые другие приблуды?

Самый надежный тест это старая добрая Intel PRO 100 сетевая, возможны глюки ОС с сбросом биндинга или же глюком dhcp опт82...

Да много чего возможно.

Кинуть скрины с пингом на шлюз, в мир.

Скинуть дамп сетевой платы в не активности по dhcp протоколу.

Дамп во время подключения.

PSS в качестве профилактики, стукнул свич - и он стал фиолетовым, в крапинку.

ЗЫЫЫ - по поводу "возле СЛОНа было всё не так на том же роутере" - таки под серой статикой там работало всё.

Как-то так :)

Судячи з таблиці я зрозумів що це статистика коли в мене перезавантажувався роутер. Проблема в тому, що коли падає інтернет то допомагає його повернути на пару хвилин саме перезагрузка роутера або коли витягуєш кабель з комп'ютера який підключений напряму без роутеру. Коли це робиш, то інтернет може протянути до 5-ти хв. далі він знову вирубається і треба знову виймати кабель або перезавантажувати роутер. Що сказати ще? Підозріло взагалі що це відбувається саме ввечері коли користувачів у мережі завжди більше ніж зранку або під час обіду. Ще цікавий факт того, що вчора приходили спеціалісти і заміну зробили порту. Сказали тестувати і що з їх сторони все добре. Я почав тестувати і єдине що я помітив так це те, що інтернет десь орієнтовно в 17:00 вже пропадає.

Я знову повторююсь що проблем в мене не має бути так як підключення робив як зі свого коп'ютеру так і з чужого, симптоми залишалися (підключив напряму ноут друга).

Думаю завтра підключити нового проваєдера, якщо після підключення нового провайдеру все буде добре, то звійсно стане зрозуміло в кого були проблеми.

Я розумію що це все підозріло так як проблема така тільки в мене, але я нічого не можу вдіяти.. Пояснюю в чому причина і ніхто так і не може допомогти. Якщо би при підключенні ноута друга проблем не виникало, то я би знав що проблема в роутері або в мому комп'ютері.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

(підключив напряму ноут друга).

Когда интересно, я 3го МАСа в статистике не видел.

2 МАСа светятся при переключениее - роутер ТПлинк, и ASUSTek COMPUTER INC. -

Т.е интегрированная, сетевая плата ПК. и это я вижу с 2014-09-26

Итого - 3го МАСа вашего ноута нет, 4го МАСа ноута друга нет.

Желания делать то что просят и рекомендуют - нет.

ЗЫЫ - другой провайдер это гуд, только для полноты картины, чтобы вот точно точно знать что проблема была со стороны провайдера, надо подключатся на туже самую технологию, а даже тот-же dhcp если мне не изменяет память у нас с КС разный. А на Аирбайтс опт82 не юзают.

И всё бы ничего, погибла бы эта тема как очередной вайн, если бы не так много любопытствующих))

Ничего личного, это просто ИТ сфера)

ЗЫЫ Одна из черепашек ...

ЗЫЫЫ Шутки шутками, но сегодня с 9 утра - "Не было ни единого разрыва"(С)

Ну и так советик - если при включении напрямую, пропадает инет, и попробовать сделать ipconfig /release & ipconfig /renew - появится?)

Я тут закончил, всем спасибо за внимание:)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при стількох заявках я 100% впевнений що ДГ декілька разів перевіряв наявність нормального конекту до роутера. Попінгали, подивились логі, все нормально, відписались що проблема на стороні клієнта.

А клієнт і далі кидає заяви і їсть собі нерви замість того щоб занести свого зламка ноута в ремонт, як топікстартер с таким маленький мозгом, що сам до цього не доторопав, умудряється так гарно грати в танчики. Певне бреше і просто живе на шиї батьків...

хоча проблема може бути в порту від роутера до клієнтської машини і треба було просто переключити в іншу дірку...

(updated...прочитав попереднє повідомлення....) Хм...

проблема 100% в дюрках які виходять від роутера до клієнта, якщо заміна ноута на інший проблему не вирішила і роутер-ДГ коннект стабільний то все діло в портах на вихід на клієнта...

Рекомендую зайти до якогось начальника і висказати все що ви думаєте про ДГ і щоб замінили роутера тоді буде норм

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

саме простіше - взяти у когось ноут чи запросити у "проблемний" час когось на каву і поганяти мережу на повну катушку на двох паралельних ноутбуках, бажано різних виробників і далі все стане ясно

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

висказати все що ви думаєте про ДГ і щоб замінили роутера тоді буде норм

Роутер не наш, он просто дал обьяву:)

ЗЫ посмотрим может чего намудрим для столь интересного абонента)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

питання можна вирішити елементарним планшетом, чи телефоном.

Якщо, звісно, wifi є на роутері. перевірити той же пінг чи трейсроут за допомогою андроїд.

Благо є там таких приблуд 2 вагони!

Просто якщо проблема в дірках-портах RJ-45, то не факт, що проблема в родіомодулі.

Є можливість перевірити?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

при стількох заявках я 100% впевнений що ДГ декілька разів перевіряв наявність нормального конекту до роутера. Попінгали, подивились логі, все нормально, відписались що проблема на стороні клієнта.

А клієнт і далі кидає заяви і їсть собі нерви замість того щоб занести свого зламка ноута в ремонт, як топікстартер с таким маленький мозгом, що сам до цього не доторопав, умудряється так гарно грати в танчики. Певне бреше і просто живе на шиї батьків...

хоча проблема може бути в порту від роутера до клієнтської машини і треба було просто переключити в іншу дірку...

(updated...прочитав попереднє повідомлення....) Хм...

проблема 100% в дюрках які виходять від роутера до клієнта, якщо заміна ноута на інший проблему не вирішила і роутер-ДГ коннект стабільний то все діло в портах на вихід на клієнта...

Рекомендую зайти до якогось начальника і висказати все що ви думаєте про ДГ і щоб замінили роутера тоді буде норм

А спец ДГ не може протестити свій свіч підключившись до нього своїм ноутом ? І почерзі протестити порти, і поставивши інший свіч так же протестити. Якщо за годину проблему не виявить, піти до клієнта і через його кабель свій ноут підключити. Якщо будуть проблеми, то взяти протянути новий кабель (попередньо його протестивши).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А спец ДГ не може протестити свій свіч підключившись до нього своїм ноутом ? І почерзі протестити порти, і поставивши інший свіч так же протестити. Якщо за годину проблему не виявить, піти до клієнта і через його кабель свій ноут підключити. Якщо будуть проблеми, то взяти протянути новий кабель (попередньо його протестивши).

а можна зайти на свіч і тестонути кабель на обриви пар або порт на наявність помилок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

tcpdump (для M$ Wireshark) в зуби і дивитись, що відбувається в час пропадання інету. Причому обов'язково шнурком провайдера прямо в комп'ютер.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

*ля - методів перевірити - ну 2 вагони. але ж то треба відірвати дупу від крісла вилізти з танку робити якісь рухи.

найпростіше - накрапати на борді авось чарівним чином проблема зникне!

tcpdump (для M$ Wireshark)

Не грузи танкіста. Він таких матюків і не чув, може.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому люди зі сторони провайдера не можуть просто прийти зі своїм ноутом чи ще чимось там і перевірити? чи всім юзерам обов'язково потрібно розбиратись в "мат часті" і доказувати що проблема з тої чи іншої сторони щоб щось зрушити?

Якщо в людини не працює інет, топровайер має це вирішити або хоча б вияснити причину, а ви накунулись бо він сказав що вчиться по такій спеціальності, а якби це був звичайний пересічнй юзер

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому люди зі сторони провайдера не можуть просто прийти зі своїм ноутом чи ще чимось там і перевірити? чи всім юзерам обов'язково потрібно розбиратись в "мат часті" і доказувати що проблема з тої чи іншої сторони щоб щось зрушити? Якщо в людини не працює інет, топровайер має це вирішити або хоча б вияснити причину, а ви накунулись бо він сказав що вчиться по такій спеціальності, а якби це був звичайний пересічнй юзер

*Рукаліцо*

Тут уже пояснили. Що провадеру не потрібно навіть вставати зкрісла, щоб віддалено зайти на свіч і потестувати його, і визначити чи є там проблема чи немає.

Юзеру не потрібно розбиратися в матчасті. Але коли юзер починає "умнічати", ну, значить мат частину читав!

із власного досвіду скажу, 90 99% проблем - на стороні користувача. Починаючи від вірусні, і закінчуючи горілими портами роутера.

ДГ - не КС, і все, що йде після конектора RG45, на кінці дроту, який проклав ДГ - проблема юзера.

провайдер проклав кабель - всунув в компа і настроїв. все. Якщо юзер вирішив поставити в розроив кабеля і компа - роутер. ТО далі це вже проблеми юзера!

Оскільки провайдер за справність роутера - відповідальності не несе.!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не знаю статистики проблем, сам користуюсь ДГ і всім задоволений, не розумію чому такі проблеми не вирішуються простіше, хлопчина написав свою траблу з приходом спеців без "умнічіства", а як сказав шо грає танчики і він ІТшник то понеслось...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

теж колись була схожа проблема, теж техпідтримка *випили* з мене купу нервів, теж тема на форумі була, проблема оказалась у свічу загальному у підьїзді

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...