Перейти до змісту

"Прекрасний" Датагруп!


Рекомендовані повідомлення

Nexy

Запрошуйте до себе ще раз "спеціалістів", якщо вже так дуже треба стабільний інтернет, то прийдеться один день дома посидіти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 120
  • Створено
  • Остання відповідь

Nexy

Запрошуйте до себе ще раз "спеціалістів", якщо вже так дуже треба стабільний інтернет, то прийдеться один день дома посидіти.

Я запрошую а вони не приходять :0157:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну з того, що Ви написали, тільки один раз вони приходили. Вас не було вдома. Подзвоніть ще раз, скажіть, що ситуація не змінилась, Ви платите гроші, якщо ні - то відмовляйтесь та і все. В нас ринкова економіка, якщо щось не подобається - відмовляйтесь та й все. Але я б на Вашому місці нормально поспілкувався б з оператором, а ще краще - зайшов до них та написав би чи заяву чи щось таке, щоб були докази того, що Ви звертались у підтримку, щоб дивним чином потім не виявилось, що Ви до них не звертались. Наберіться терпіння, я бачу, Ви з ЖЕК-ами ще не спілкувались зовсім :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ну з того, що Ви написали, тільки один раз вони приходили. Вас не було вдома. Подзвоніть ще раз, скажіть, що ситуація не змінилась, Ви платите гроші, якщо ні - то відмовляйтесь та і все. В нас ринкова економіка, якщо щось не подобається - відмовляйтесь та й все. Але я б на Вашому місці нормально поспілкувався б з оператором, а ще краще - зайшов до них та написав би чи заяву чи щось таке, щоб були докази того, що Ви звертались у підтримку, щоб дивним чином потім не виявилось, що Ви до них не звертались. Наберіться терпіння, я бачу, Ви з ЖЕК-ами ще не спілкувались зовсім :)

Телефонував, сказали що прийдуть ще. Не сподобалось те, що я спитав коли вони мають прийти і вони сказали що зателефонують...але дзвінку я не отримав, вони просто прийшли десь до 12 (саме час коли всі сидять вдома) побачили що нікого нема і пішли... досить розумно зробили.

Ну з того, що Ви написали, тільки один раз вони приходили. Вас не було вдома. Подзвоніть ще раз, скажіть, що ситуація не змінилась, Ви платите гроші, якщо ні - то відмовляйтесь та і все. В нас ринкова економіка, якщо щось не подобається - відмовляйтесь та й все. Але я б на Вашому місці нормально поспілкувався б з оператором, а ще краще - зайшов до них та написав би чи заяву чи щось таке, щоб були докази того, що Ви звертались у підтримку, щоб дивним чином потім не виявилось, що Ви до них не звертались. Наберіться терпіння, я бачу, Ви з ЖЕК-ами ще не спілкувались зовсім :)

Телефонував, сказали що прийдуть ще. Не сподобалось те, що я спитав коли вони мають прийти і вони сказали що зателефонують...але дзвінку я не отримав, вони просто прийшли десь до 12 (саме час коли всі сидять вдома) побачили що нікого нема і пішли... досить розумно зробили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy, ти явно вчишся не там, де треба, і не так, як треба.

Ну а ти пишеш не там де треба

На відміну від Вас він закінчив спеціальність "комп системи та мережі" з дипломом спеціаліста. Так, що говорити лишнього не тра.

Nexy

якщо ви виключаєте можливі проблеми з роутером то чому не догадалися замінити мережеву карту на пк чи позичити в когось ще якийсь пристрій і на ньому покористуватися??? Та й взагалі на скільки мережа піднімається??? 100/10 мегабіт??? Халф чи дуплекс??? Бо з того, що я бачу це проблема одна з двох або в вас мережева глюкає або в провайдера порт... але напевне всетаки ваша мережева... ну на конектор, кабель чи не пошкоджений я вже не говорю... Ви ж "спец" на те вчитеся і все провірили як нада :0100:

Через ~2 тижні після встановлення інета замінили порт. Проблеми в нього так і залишились. Помилок на порту 0 (ніяких взагалі). Порт зараз 100 мб фулл дуплекс (якщо дивитись зі свіча), але зараз кабель в роутері. Тому я ХЗ як в нього там мережева працює.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy, ти явно вчишся не там, де треба, і не так, як треба.

Ну а ти пишеш не там де треба

На відміну від Вас він закінчив спеціальність "комп системи та мережі" з дипломом спеціаліста. Так, що говорити лишнього не тра.

Nexy

якщо ви виключаєте можливі проблеми з роутером то чому не догадалися замінити мережеву карту на пк чи позичити в когось ще якийсь пристрій і на ньому покористуватися??? Та й взагалі на скільки мережа піднімається??? 100/10 мегабіт??? Халф чи дуплекс??? Бо з того, що я бачу це проблема одна з двох або в вас мережева глюкає або в провайдера порт... але напевне всетаки ваша мережева... ну на конектор, кабель чи не пошкоджений я вже не говорю... Ви ж "спец" на те вчитеся і все провірили як нада :0100:

Через ~2 тижні після встановлення інета замінили порт. Проблеми в нього так і залишились. Помилок на порту 0 (ніяких взагалі). Порт зараз 100 мб фулл дуплекс (якщо дивитись зі свіча), але зараз кабель в роутері. Тому я ХЗ як в нього там мережева працює.

Нічого не маю проти вашого друга, але його повідомлення сприймаю як образу і я думаю ясно чого.

Якщо ви все бачите, давайте сьогодні покористуюсь ноутбуком з прямим підключенням без роутеру і ви тоді зможете побачити в чому проблема. Вона з'являється десь після 18-19:00.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy

Те, що опрокинули з звінком - то так, Ви тут праві. Але ж Ви маєте бути зацікавлені в хорошому інтернеті, а не вони. Якщо ж по кінцевому випадку інтернет так і не стане нормальним, то звоніть на підтримку і скажіть, що хочете поспілкуватись або з начальством або з тех відділом. Останні, до речі, набагато адекватніші та допомагають, звичайно, якщо Ви технічно грамотний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

блін, народ, ну ви забембали їйбогу

тільки в когось якісь проблеми як знайдуться вумніки з фразами "то в тебе проблеми", "ти тупий", "ти не так вчишся і взагалі не так живеш" і т.д.. Якого фіга ви лізете зі своїми висєрами у кожну тему? Навчіться бути людьми або захлопніть свою пельку в кінці кінців

і чого це наші провайдери, жеки, сантехніки і інші вважають що людина має сидіти вдома цілий день і чекати їх приходу як божого благословіння? нам до Європи як до неба рачки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ave Ukrtelekom !!!

Хороший провайдер тот, чей телефон не помниш :)

Ага)

блін, народ, ну ви забембали їйбогу

тільки в когось якісь проблеми як знайдуться вумніки з фразами "то в тебе проблеми", "ти тупий", "ти не так вчишся і взагалі не так живеш" і т.д.. Якого фіга ви лізете зі своїми висєрами у кожну тему? Навчіться бути людьми або захлопніть свою пельку в кінці кінців

Ситуація в тому, що користувачу набагато простіше в себе виявити проблему, чім замовляти "спеціалістів" та чекати їх невідомо скільки, та ще й не факт, що вони прийдуть. Тому така реакція..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy, якщо не хочеш образ - не оголошуй свою спеціальність і свою зарплату. :)

Як і багато інших користувачів, я тобі раджу розпочати пошук проблем з своєї свого роутера і комп'ютера.

До чого тут взагалі це? Я просто описав чим займаюсь і що це важливо для того щоб надалі уникати повідомлення типу - "Я думав у вас справжня робота а ви просто тут в танчики граєтесь"

Ну і знову таки пишу що перепробував всі варіанти.. Почитав трохи в інтернеті про програму PingPlotter і буду її сьогодні використовувати.


Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy, походи ще по сусідах, запитай, чи є в людей схожі проблеми.

Цього не робив, треба буде

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy,

напиши тут, що "привіз з Китаю відро крутєйшого пива"

вони ще сьогодні ввечері припруться до тебе "інтернет ладити" :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Nexy,

напиши тут, що "привіз з Китаю відро крутєйшого пива"

вони ще сьогодні ввечері припруться до тебе "інтернет ладити" :)

Тоді і не тільки вони прийдуть :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене теж, частенько були з ними проблеми. Перейшов на Київстар і вже рік стабільно. Крім інтернету має бути ще сервіс, і швидкість усунення проблеми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Беремо в приклад гру "World of Tanks", коли користувався датагрупом то пінг середній в мене був 20-30 дуже рідко 40.. користуючись Київстаром він дотягував до 80 але середній був десь 60-70.

У свій час ми грали в бліцкріг, я теж брав участь в турнірах.. Правда, більше кустарних (тоді - а це 10 років назад), не все так було розвинено. Так от, у мене пінг ніколи не був нижче 500-600, а були люди які грали з GPRS і в них пінг не опускався за 1000. Безлагової гри я не бачив ніколи, і напевно - вже не побачу, т.як сервер GameSpy півроку назад закрили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче що треба було доказати? Все як і було, зараз 19:55 і вже неодноразово пропадав інтернет. І до чого тут роутер коли він зараз виключений а кабель на пряму підключений до комп'ютера зі справною с.картою. Взагалі все якось не логічно.. ви кажете що проблема з с.картою хоч вона і не до чого так як роутер тоді повинен би був роздавати wifi в разі несправної карти інтернет був би наприклад на телефоні тобто роутер би роздавав wifi і все було би добре але не в мене так як інтернет пропадає взагалі. Або ж тоді навпаки, кабель був би підключений до комп. і інтернет не пропадав би.. в разі чого зрозуміло було би що проблема з роутером. І можна навіть не писати що тоді проблема і в роутері і в карті так як це вже просто маячня!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче що треба було доказати? Все як і було, зараз 19:55 і вже неодноразово пропадав інтернет. І до чого тут роутер коли він зараз виключений а кабель на пряму підключений до комп'ютера зі справною с.картою. Взагалі все якось не логічно.. ви кажете що проблема з с.картою хоч вона і не до чого так як роутер тоді повинен би був роздавати wifi в разі несправної карти інтернет був би наприклад на телефоні тобто роутер би роздавав wifi і все було би добре але не в мене так як інтернет пропадає взагалі. Або ж тоді навпаки, кабель був би підключений до комп. і інтернет не пропадав би.. в разі чого зрозуміло було би що проблема з роутером. І можна навіть не писати що тоді проблема і в роутері і в карті так як це вже просто маячня!

проблема може бути у ноуті - віндовс чи залізо. тобто він може на деякий час глушити мережу.

яка модель ноута?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче що треба було доказати? Все як і було, зараз 19:55 і вже неодноразово пропадав інтернет. І до чого тут роутер коли він зараз виключений а кабель на пряму підключений до комп'ютера зі справною с.картою. Взагалі все якось не логічно.. ви кажете що проблема з с.картою хоч вона і не до чого так як роутер тоді повинен би був роздавати wifi в разі несправної карти інтернет був би наприклад на телефоні тобто роутер би роздавав wifi і все було би добре але не в мене так як інтернет пропадає взагалі. Або ж тоді навпаки, кабель був би підключений до комп. і інтернет не пропадав би.. в разі чого зрозуміло було би що проблема з роутером. І можна навіть не писати що тоді проблема і в роутері і в карті так як це вже просто маячня!

проблема може бути у ноуті - віндовс чи залізо. тобто він може на деякий час глушити мережу.

яка модель ноута?

Як він її може глушити коли він виключений майже завжди?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо все є так як описав Nexy, то він правий. Провайдер має прийти і хоча б щось відтестувати.Можливо проблеми на його стороні. Можливо він сам привіз з Китаю самий дешевий роутер, можливо в нього підпалена мережева, або купа вірусів на ПК. Але це треба пояснити користувачу, щоб він знав, що має робити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Короче що треба було доказати? Все як і було, зараз 19:55 і вже неодноразово пропадав інтернет. І до чого тут роутер коли він зараз виключений а кабель на пряму підключений до комп'ютера зі справною с.картою. Взагалі все якось не логічно.. ви кажете що проблема з с.картою хоч вона і не до чого так як роутер тоді повинен би був роздавати wifi в разі несправної карти інтернет був би наприклад на телефоні тобто роутер би роздавав wifi і все було би добре але не в мене так як інтернет пропадає взагалі. Або ж тоді навпаки, кабель був би підключений до комп. і інтернет не пропадав би.. в разі чого зрозуміло було би що проблема з роутером. І можна навіть не писати що тоді проблема і в роутері і в карті так як це вже просто маячня!

В мене було щось подібне, проблема в обладнанні (свічі) який стоїть в підїзді. Спитай в сусідів, в кого датагруп. Хоча, якщо звичайні користувачі.. то навряд це бачать (фільм скачав, або контакт...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо вже на то пішло то раджу письмо звернутись якщо не відреагують то "погладити" по голові

в самого аербітс проблем жодних вже 4 роки

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене було щось подібне, проблема в обладнанні (свічі) який стоїть в підїзді. Спитай в сусідів, в кого датагруп. Хоча, якщо звичайні користувачі.. то навряд це бачать (фільм скачав, або контакт...)

В свій час також мав наступну проблему з нетом від Датагруп:

we5Ul.png

В техпідтримку звертався ну дуже багато разів. Там також розповідали про проблеми на моїй стороні. Ситуація тривала близько місяця. І тільки після написання скарги керівництву проблема вирішилась заміною датагруповського свіча в під'їзді. Тому не всі клієнти Датагруп ламери і іноді корисно більш уважно ставитись до їх звернень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Адміністратори

блін, народ, ну ви забембали їйбогу

тільки в когось якісь проблеми як знайдуться вумніки з фразами "то в тебе проблеми", "ти тупий", "ти не так вчишся і взагалі не так живеш" і т.д.. Якого фіга ви лізете зі своїми висєрами у кожну тему? Навчіться бути людьми або захлопніть свою пельку в кінці кінців

і чого це наші провайдери, жеки, сантехніки і інші вважають що людина має сидіти вдома цілий день і чекати їх приходу як божого благословіння? нам до Європи як до неба рачки

А ти пам'ятаєш як він на гк першим зливався? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...