Перейти до змісту

Обман з посмішкою.


xforester

  

170 проголосували

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

коли мене навідь випадково обдурюють в супермаркеті, я обовязково залишаю запис в книзі скарг. на мою думку це набагато ефективніше чим забрати помилкову різницю. тому що я помітив мені повернули, а хтось після мене не помітив і таких хтось може бути сотні. також принципово вимагаю решту, виключно гривнями і копійками а не конфеткою чи пачкою сирників. за відсутності здачі також пишу в книгу скарг.

Можна детальніше, чим так ефективний запис у Книзі Скарг? Як людина, яка працювала в сфері роздрібної торгівлі, можу сказати, що Книга Скарг - це річ, яка абсолютно ні до чого серйозного не зобов'язує магазин. Тобто користі від неї ніякої, шкоди теж. Теоретично по закону, на запис клієнта к КС адміністрація магазину повинна зреагувати, прийняти відповідні заходи, відписати про прийняті заходи в КС у відповідь на звернення клієнта, а також повідомити клієнта про прийняті заходи листом. На практиці ж у віповідь пишеться якась відмазка типу "проведено розслідування вашого звернення, відповідальний за інцидент працівник магазину був покараний накладанням штрафу, вибачте, заходьте ще". По факту, звичайно ж, нічого цього зроблено не було, але всі законні формальності магазин зберіг, клієнт теж підвищив своє ЧСВ типу "от який я крутий, нагнув цю шарашкіну кантору", отже всім добре та хороше. Теоретично цінність КС може бути у тому, що потенційний клієнт прочитає попередні записи і зробить висновки. Але ви коли небудь бачили клієнта, який заходить у магазин, і спочатку просить КС, а вже потім, на основі прочитаного, вирішує, купувати йому щось у цьому магазині, чи ні? Вірогідність зустріти такого клієнта приблизно така ж, як зустріти мамонта або динозавра на вулиці. Так що якщо дійсно хочете розібратися з магазином, ідіть у Службу Захисту Прав Споживачів, ті хоч якийсь вплив мають на торгові точки, та й то не завжди.

поясню якщо я зроблю декілька таких записів з певною періодичністю, то тоді в мене будуть прямі докази для спілки прав споживача, і тоді заклад можуть добре штрафанути

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 85
  • Створено
  • Остання відповідь
3. це ще стара ціна (продовження пункта 2) ;

Це можна самому помітити.

Наприклад, Ягермейстер 0.5 коштує 115грн, а в інших супермаркетах - 150. Оце і є старі залишки.

Логічно, що через місяць ціна змінилась до 150.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а я про що писав у своєму пості?

І про ситий шлунок і про список.. .

мдя.. хтось би ще читав.. .

Якщо я написала про список ще раз, це вас особисто образило?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

поясню якщо я зроблю декілька таких записів з певною періодичністю, то тоді в мене будуть прямі докази для спілки прав споживача, і тоді заклад можуть добре штрафанути

Я вас прошу. Писати в КС може будь-хто і будь-що. Написане там абсолютно не є доказом для Спілки захисту прав споживачів. Я завтра можу зайти в магазин дитячих товарів, з порогу взяти КС і написати, що менеджер продає кокс, а в підсобці в них бордель. Спілка ЗПП повинна відреагувати на вашу заяву, подану у Спілку щодо конкретного суб'єкта господарювання, прийти і виявити правопорушення. Тільки у випадку, якщо воно буде виявлено і доведено, тоді приймаються заходи щодо торгової точки. Писанина в КС може слугувати хіба інформаційним джерелом, але аж ніяк не доказовою базою. І ще один трюк: деякі торгові точки тримають 2 Книги Скарг. Вимагає клієнт КС - йому її люб'язно надають, він там пише, все що про них думає, ітд, а приходить перевірка - їм вже надають оригінальну чистеньку КС, без єдиного запису, репутація магазину бездоганна. :) І клієнт потім може скільки завгодно клястися, що "та я ж там писав, і не раз", доказів (крім слів) у нього немає. Отаке.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Намагаюся не купувати їхні готові до вживання продукти. (Там-Там, і їхній хавчик, о Боги, скільки ж там просрочки втюхано!!!!!! А в Брамі... )

ТамТам і "Брама" то різні юрособи.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТамТам і "Брама" то різні юрособи.

І шо? Це забороняє Там-Таму продавати "Брамі" просрочку? ти ж ніби дорослий чоловік, а говориш так, як ніби школьнік.

Ти власник магазину і бару, фізично. Юридично, ти там взагалі не фігуруєш. 2 різні підприємці. Хочеш сказати, що протермінована сметана з магазину не піде в бар для випічки?

Ти настільки чесний бізнесмен, що викинеш просрочку на смітник, якщо постачальник відмовився її взяти назад?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, я просто не уявляю схеми, як це зробити. ТамТам "Брамі": "купіть у нас 100 пакетів просроченої сметани по двапіісят"? А не простіше здати назад постачальнику і повернути повну вартість чи в рахунок просрочки взяти нову свіжу партію? І хто з нас після цього школьнік? І ТамТам, то не якийсь магазинчик на зупинці, постачальники радо підуть їй на будь-які поступки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А не простіше здати назад постачальнику і повернути повну вартість чи в рахунок просрочки взяти нову свіжу партію? І хто з нас після цього школьнік?

У постачальника є умови повернення товару. Коли він може забрати просрочку, а коли ні !

Коли магазин "нивка" бере 10-12 пачок сметани, а магазин "Там-Там" 10-12 ящиків, у кого просрочку забрати легше?

Перед великими святами, Ні Кичкарівка, ні Теремно, ні інші постачальники - попереджають, беріть хліба стільки, скільки зможете продати! Назад - не приймаємо.

У інші дні - без проблем. При умові, що він не лежав 3-4 дні черствий.

я просто не уявляю схеми, як це зробити. ТамТам "Брамі":

Схема просто - власник сказав забирати просрочку на кухню - забирають!

Я фірма "Мат-Мат" відписую фірмі "Хвіртка" сметану. Видаткова накладна і всі діла.

Кухня там тама просто не в змозі переробити усю просрочку, яку постачальник не забрав!

постачальники радо підуть їй на будь-які поступки.

Зовсім не радо! Зовсім. Тому що ті 5 ящиків які не пішли в там-тамі, могли б піти у тих магазинчиках на зупинці! А принести прибуток. А не гнати машину за протермінованим поверненням. і "попадати".

Звісно, постачальник знайде куди подіти просрочену сметану. Безумовно. Але йому також всі ці лишні тєлодвіженія нафіг не нада!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Zheny@, я просто не уявляю схеми, як це зробити. ТамТам "Брамі": "купіть у нас 100 пакетів просроченої сметани по двапіісят"? А не простіше здати назад постачальнику і повернути повну вартість чи в рахунок просрочки взяти нову свіжу партію? І хто з нас після цього школьнік? І ТамТам, то не якийсь магазинчик на зупинці, постачальники радо підуть їй на будь-які поступки.

Ну а можна взяти компенсацію за товар прийняти на себе утилізацію і продати :)

Недумаю що перемаркування постачальником вирішить питяння свіжості (бо вони саме так і роблять)

По темі перевіряю восновному відповідність банківського чека касовому при розрахунку карткою. Ціни звик прикидати суму в голові і якщо нема крдинальних розходжень претензій непредявляю, ціни не перевіряю.

Причина думаю банальна, приходить переоцінка(з нинішнім доларор неновина) а передруковувати стикери напряжно і дорого :) (да і там стіко всякого хлама завялось). Буде 5-7 скарг в день зачухаються заставлять чорнробочих пахати більше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні в новій лінії знов намахали, спішив та чек вже у машині переглянув коли від'їхав, цінник на хомути був 7.41грн/шт, у чеку за два шт заплатив 28.36грн. Повертатись не став, дорога назад обійдеться дорожче, та й поспішав. Чек зберіг, буду мімо їхати та заскочу, посварюсь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3. це ще стара ціна (продовження пункта 2) ;

Це можна самому помітити.

Наприклад, Ягермейстер 0.5 коштує 115грн, а в інших супермаркетах - 150. Оце і є старі залишки.

Логічно, що через місяць ціна змінилась до 150.

Козьма, здай точку де 115?))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні в "Колібрісі" на Гордіюк... Акція на вафлі "Артек" (ТМ "Світоч") класичні, пломбір, горіх: 3+1. Беру 2 пачки класичних і 2 пломбір. На касі не задумуючись оплачую весь товар. Забравши чек, на місці помічаю, що заплатив за 4 пачки. Питаю в касира, що сі трапило. Вона, подивившись чек, заявляє, що це треба брати одинакові вафлі. Я відповідаю: про це ніде ані слова, але я без проблем можу повернутися в зал і замінити всі на одинакові. Тут касир знову бере мій чек і з розумним виразом обличчя починає щось рахувати на калькуляторі. Декілька спроб, і... відкриває касу та дає мені 5 грн. Пачка вафель - 3,79 грн. Я запитую, скільки маю дати здачі. Відповідь: ні скільки. Так і не зрозумів, чому 5 грн., а не 3,79, чи 4.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Штраф тобі заплатила

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Козьма, здай точку де 115?))

Та вже місяць як ніде ;(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

особливо звертайте увагу в "нашому краї", що біля "гостинця", там печиво пробивають на касі по іншим цінам (вищим) ніж яка написана на пакунку. Мотивують що не встигли поміняти. Завше їм повертаю їх назад. Мені то та гривня ні куда не впирається, але так не гарно з їхньої сторони. Якщо ціна така на ціннику, то має і бути така на чекові :).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В лінії масове неспівпадіння цінників, або ж вони застаріли та їх просто лінуються міняти.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вони застаріли та їх просто лінуються міняти.

отак правильно. без або.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в мене в "Фуршеті" подібні акції, і майже щоразу коли у них щось купую, зазвичай 1 раз в тиджень чи в два тиждні.

Останній випадок минулої пятниці.

Купив зубну пасту дитчя по акції на 30% дешевшу, якісь ще дріб'язок та 2 бутилки Пепсі.

Після перегляду чека виявив що паста вартує повну вартість, а пепсі на 1 грн. дорожче.

Я пішов зразу приніс цінник з пепсі, менеджер ждав біля каси, за пепсі зразу віддав 2грн. по 1грн. за пляшку і з каси видали решту за пасту 6 з копійками гривень.

Це при тому що неодноразово мені вже повертали кошти таким чином.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Зайшли в Там-Там експрес купити рибки до пива.

Дівчина важила на підвісній вазі шматочки якоїсь риби в лоточках.

Наш діалог:

Мені: дивись, вона важить разом з лоточками!

Я: так вони всі однакові, напевно, зтаровані.

Мені: ні, вже було таке)

Я: не може бути...

Продавець просить подати нашу торбинку і просто кладе на вагу, ліпить етикетку і ми йдемо.

Ніяких додаткових маніпуляцій по "зняттю тари" вона не робила...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лоток дерев'яний, я надіюсь, бо якщо отой "ваздушний" з поліпропілену чи як воно там називаєься, то вас намахали грами на 2-3 всього

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніяких додаткових маніпуляцій по "зняттю тари" вона не робила...

Той лоток важить 1-2-3 грами. Ви ж не героїн купували, що він 1 грам вартує як кілограм тої риби!

От коли я купував каву, кг якої вартує 450+ грн І мене обважили на 2 грами - тоді це мало значення. Бо, 1 грам кави вартує 4,50 грн а 2 грами це 9 грн.

Нормально так? 10 чоловік по 2 грами (по 9 грн) і 90 грн на кишеню. В день.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ніяких додаткових маніпуляцій по "зняттю тари" вона не робила...

Той лоток важить 1-2-3 грами. Ви ж не героїн купували, що він 1 грам вартує як кілограм тої риби!

От коли я купував каву, кг якої вартує 450+ грн І мене обважили на 2 грами - тоді це мало значення. Бо, 1 грам кави вартує 4,50 грн а 2 грами це 9 грн.

Нормально так? 10 чоловік по 2 грами (по 9 грн) і 90 грн на кишеню. В день.

Якраз таки при ціні 450 гривень кілограм кави,- 1 грам такої кави вартує 0,45 грн(45 копійок). При наважуванні Вас на 2 грами, заробили би аж 90 копійок. Так само і з рибою, там ще менше. І кратність ваг у таких магазинах є 2 грами. Вам 33 грами риби не наважать..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

краз таки при ціні 450 гривень кілограм кави,- 1 грам такої кави вартує 0,45 грн(45 копійок). При наважуванні Вас на 2 грами, заробили би аж 90 копійок. Так само і з рибою, там ще менше. І кратність ваг у таких магазинах є 2 грами. Вам 33 грами риби не наважать..

Ooops! Точно. Щось я не так порахував. :_08: То вже було кілька років тому. Пам'ятаю що кава була така.

Може то було не 2 грами а більше, одним словом, я рахував, що сума вийшла якась цікава. Явно не копійчана. Але навіть якщо і 2 грами - то майже гривня. Все одно не цікаво.

АПД.

Згадав.

Зважили 100 грамів кави. змололи і запакували. Після цього я ставлю на вагу змелену каву, а там не 100, а 90 чи 92. Отак.

Тобто якщо грам вартує 0,45 грн, то 10 грамів, то 4,50. Пам'ятаю, що я обурювався, що мене на 10% вартості "посміхнули"!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Той лоток важить 1-2-3 грами. Ви ж не героїн купували, що він 1 грам вартує як кілограм тої риби!

Я взагалі тої риби не купувала.

Тобто коли когось най.бують на пару коп - то це не вважається обманом?

Добре, візьму до уваги)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тобто коли когось най.бують на пару коп - то це не вважається обманом?

Оксан, якщо ту упаковку саму покласти на вагу - вага не покаже НІЧОГО. 0 (нуль). Вона справді важить до 1 грама. І це на сумі покуупки не відображається НІЯК.

Проходили. Сам був такий зацєнтий. Пересвідчився - заспокоївся.

От якби ти купила 1 кг риби і заплатила суму грошей, а потім на виході зважила на контрольній вазі, і суми (вага) незбігалися б - тоді я згоден. Я б скандал би учинив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...