Перейти до змісту

Роутер від Київстар - не беріть, бо разводняк


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Суть проблеми така. Потрібен був вдома wi-fi. А так як користуюсь інтернетом від Київстар, то і роутер вирішила брати у них, бо пропозиція приваблива. Платиш за нього 200 грн, але протягом наступних 10 місяців платитимеш на 20 грн менше абонплати і в результаті роутер виходить безкоштовним.

Ну вирішено - зроблено. Роутер замовили, 27 серпня його принесли і встановили, гроші з рахунку зняли. І тут почалось...

От ніби він і працює, але по декілька разів на день інтернет пропадає (мені таке не підходить). Два тижні часу оператори Київстару морочили мені голову відповідями: "а спробуйте перегрузити комп", "а спробуйте перегрузити роутер", "а спробуйте другий порт", "а спробуйте третій порт", "а спробуйте ще на всяк випадок четвертий", "а передзвоніть ще раз тоді коли інтернет пропаде", "а спробуйте відключити роутер і підключитись на пряму, щоб зрозуміти чи проблема дійсно в роутері". Так, в роутері.

Гаразд, сказали адресу сервісного центру - ідіть, там або замінять або відремонтують. Пішли (9 вересня). Роутер не прийняли - нема чека і штампу. Дзвоню знов до оператора, питаю: "Де можу отримати чек і проставити потрібний штамп" (тут, мабуть, і моя помилка, що не звернула уваги на наявність чеку і штампу коли встановлювали роутер, але тоді дійсно було не до того).

Проте оператор запевнив, що мені нікуди йти не треба, а чеку нема, бо то акційний роутер. І що то в сервісному центрі сидять бякі-буки, які не мали права його не прийняти, бо в них же з ними договір, і вони мусять приймати роутер без будь-яких документів і безкоштовно ремонтувати/заміняти протягом 15 місяців з терміну його виготовлення. Декілька різних операторів дзвонили і всі возмущались непрофесіоналізмом сервісного центру і уточнювали різні деталі - в скільки точно годин ми носили його у сервісний центр, ім"я того хто носив, якийсь там код роутера на коробці.

Ну думаю, серйозна контора, он як бодро взялись за діло. Сказали, що офіційно мають вирішити цю проблему до 12 вересня, але постараються все зробити, щоб було швидше.

Гаразд, чекаю. 12 вересня приходить смс, що по технічним причинам термін розгляду вашого звернення продовжено до 16 вересня.

16 вересня смс, що перенесено на 18 вересня

18 вересня смс, що перенесено на 22 вересня

22 вересня смс, що перенесено на 24 вересня

Ну терпіння ж то не безмежне. Дзвоню сьогодні знову оператору. Та падає на мороз, мол це все технічний відділ, вона тут ні при чому і не в курсі, вона лише бачить що така заявка є. Зв"язали мене з технічним відділом зі старшим по зміні. Після (знову) розповіді усіх пригод роутера діалог такого типу:

- так, є ваша заявка - розглядається

- скільки ще разів буде переноситись?

- ну не знаю, скільки треба буде

- мають же бути прописані якісь встановлені межі

- їх немає

- тобто? у вас немає вказаного максимального періоду розгляду заявок?

- ні, немає

- то таким чином можна голову морочити рік і два

- нє, ну стільки часу ми не будемо. Ми можемо переносити скільки треба буде, головне, що абонент попереджений (смс) і взагалі, то не наш відділ вирішує

- як не ваш? опертор сказала. що раз по тех. причинам значить ваш

- ні, тут є працівники, які вирішують, що треба термін перенести, а ми вже просто його переносимо

- як зв"язатись з тим, хто це вирішує

- ну, я таку інформацію не надаю

А мораль сєй басні такова: купіть краще роутер в нормальному магазині і не ведіться на той київстар, краще заплатити більше, але нерви зберегти. Ціль оповіді проста - попередити можливих потенційних покупців від помилки здійсненої мною

  • Відповідей 70
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ну раз на раз не приходится) у меня такой же год наверно , а может и больше.Всё норм работает, перепрошил на Airbites полёт нормальный)

Опубліковано

Huawei чи TP-link?

Huawei

Ну раз на раз не приходится) у меня такой же год наверно , а может и больше.Всё норм работает, перепрошил на Airbites полёт нормальный)

може й не приходиться, кажу про свій тільки випадок. І все ж нерви дорожче, раз київстар так недобросовісно виконує свої зобов"язання... Ні не так - він їх взагалі не виконує

Опубліковано

просто роутер глючний попався, буває :(

в знайомого були проблеми з їхнім ТП-Лінком, то КС його відправив в СЦ ТП-Лінка (в Луцьку) і все вирішилось позитивно

Опубліковано

Проблема може бути не в роутері, а банально в надломаному чи занадто довгому пачкорді.

Підключіться напряму до порту КС, точно визначите чи роутер чи фізика.

Якщо виясниться що роутер то він гарантійний, занесіть де брали, нехай замінять.

З.І. Не факт що в нормальному магазині не попадеться такий же "робочий" постачальники з Китаю ті ж самі.

Опубліковано

та я розумію що роутер (як і інший прилад) може будь-де попастись несправним. Питання в тому як компанія в такому випадку реагує - вирішує проблему чи мізки пудрить покупцю.

Що до інету, то без роутера він не пропадає. Єдине що коли включаєш компа, то інету нема і приходиться запускати діагностику і тоді тільки з"являється

Опубліковано
Що до інету, то без роутера він не пропадає. Єдине що коли включаєш компа, то інету нема і приходиться запускати діагностику і тоді тільки з"являється
Є сенс перевірити фізику іншим пристроєм, нариклад, ноутом товариша.
Опубліковано

от ще б розбиралась я в тому всьому.

Та й не моя це задача. Якщо КС впевнені що то якась дрібниця, то хай би прийшов спеціаліст і перевіряв, а не я повинна розібратись у всіх дрібницях роботи приладу і можливих глюків та їх причин

Опубліковано

З трьох роутерів один має бути "з сюрпризом". Буває. А от "морозитись" з гарантією у вік інтернету - нерозумно, алеж КС - корпорація, там своя "логіка" (шо начальник у Куйові сказав - те вони і роблять).

Опубліковано

Ну тоді непотрібно кричати що КС така погана кантора, всіх розводить, а Ви для себе не можете визначити у чому проблема.

З того що ви написали проблема може бути і на вашому ПК, оскільки:

Єдине що коли включаєш компа, то інету нема і приходиться запускати діагностику і тоді тільки з"являється
а за ваш ПК технічні спеціалісти КС не несуть відповідальності.
Опубліковано

Ну тоді непотрібно кричати що КС така погана кантора, всіх розводить, а Ви для себе не можете визначити у чому проблема.

З того що ви написали проблема може бути і на вашому ПК, оскільки:

Єдине що коли включаєш компа, то інету нема і приходиться запускати діагностику і тоді тільки з"являється
а за ваш ПК технічні спеціалісти КС не несуть відповідальності.

хм... дивна у вас логіка

1) через кабель в мене інет не пропадає

2) визначати технічні причини не моя робота

3) сервісний центр не повинен дивитись роутер? 0_о

4) якщо перестане працювати праска/холодильник чи ще щось інше, може мені варто навчитись самій їх розбирати?

5) ви як до лікаря ходите вам теж кажуть - спочатку виясни причину хвороби і постав діагноз, а тоді вже я буду тебе лікувати?

6) де я написала, що КС розводить ВСІХ?

Опубліковано

Як я бачу оцю ситуацію уважно прочитавши перший пост теми. Людина користувалась послугами КС якийсь час без роутера - ну не було потреби. Потім захтілося оце роутера - взяли, і оппа - маєте проблему з послугою. Чого деякі відписувачи в чомусь звинувачують ТС? Не розумію бажання декого звинуватити ТС в чомусь.

Повірте в мене була дуже схожа проблема з Датагруп, шо я тільки не перевіряв і не доказував... а виявилось що таки обладнання провайдера глючило...

Опубліковано

Как бы это грустно и несправедливо было, но брак есть на каждом производстве. Вам этот неисправный роутер попался совершенно случайно.

Опубліковано

Ну тоді непотрібно кричати що КС така погана кантора, всіх розводить, а Ви для себе не можете визначити у чому проблема.

так визначили в чому проблема, в тому, що КС морозится й кормить *завтраками* . Імхо будь кому краще чекати скажімо два тижні, ніж щоб ті два тижні через день морозились й переносили термін

ЗІ Якщо проблема навіть не в роутері, а в компі, то всервно КС повинні це визначити й чітко це сказати, проблема не в роутері й закрити тему, а не кормити завтраками

Опубліковано

Ні не так - він їх взагалі не виконує

А що в договорі сказано?

Якщо що - то в суд на них. Прийдуть одразу.

Опубліковано
хм... дивна у вас логіка

1) через кабель в мене інет не пропадає

2) визначати технічні причини не моя робота

3) сервісний центр не повинен дивитись роутер? 0_о

4) якщо перестане працювати праска/холодильник чи ще щось інше, може мені варто навчитись самій їх розбирати?

5) ви як до лікаря ходите вам теж кажуть - спочатку виясни причину хвороби і постав діагноз, а тоді вже я буду тебе лікувати?

6) де я написала, що КС розводить ВСІХ?

1) але і не одразу зявляється, отже якась проблема є, це я кажу Вам як ІТ спеціаліст

2) але посприяти Ваша

3) треба піднятись з крісла і туди сходити, якщо ви впевнені що проблема саме у роутері

4) праска чи холодильник або працює або ні у вас по факту роутер працює.

5) я принаймні не лінюсь до лікаря прийти і сказати де болить а не вимагаю діагноз по телефону

6) у назві теми

так визначили в чому проблема, в тому, що КС морозится й кормить *завтраками* . Імхо будь кому краще чекати скажімо два тижні, ніж щоб ті два тижні через день морозились й переносили термін
Ти думаєш ТС єдиний користувач у КС в будинку?

Проблема є проблемою коли кілька користувачів одразу з одного місця звертаються. Якщо проблема одинична то це проблема користувача.

Телепатично ще діагнози ніхто ставити не навчився. Якщо визначили шо проблема з роутером, то треба піднятись і сходити в сервісний а не чекати з моря погоди.

ЗІ Якщо проблема навіть не в роутері, а в компі, то всервно КС повинні це визначити й чітко це сказати, проблема не в роутері й закрити тему, а не кормити завтраками
Не повинен, це платна послуга. Або сам визначаєш або платиш.

Виправлено: Точніше я не так висловився, щоб визначити проблему з компом чи ні це треба викликати спеціаліста на місце, а це вже не безкоштовно.

Опубліковано

Як на мене, то кИЇВСТАР НЕ має права так злосно морозитися.

Була схожа проблема на Airbites, то вони сказали, що мають 3 дні на обробку проблеми, і це, нібито, зазначено в договорі. Хоча я там такого не знайшов.

Але факт той, що терміни на усунення проблеми є зазначені.

Опубліковано

Якщо роутер дали в користування новий, то це має відразу вирішити СЦ найпростішим способом - перепрошити роутер та віддати. Якщо в користування дають старий роутер, то його потрібно замітнити відразу при зверненні користувача, я не впевнений що СЦ його тестує. Але все рівно має бути певний час на вирішення проблеми, бо гроші за аренду то беруть, навіть якщо роутер не працює....

Опубліковано

Проблема є проблемою коли кілька користувачів одразу з одного місця звертаються. Якщо проблема одинична то це проблема користувача. Телепатично ще діагнози ніхто ставити не навчився. Якщо визначили шо проблема з роутером, то треба піднятись і сходити в сервісний а не чекати з моря погоди.

чоловіче, ну як тобі ще пояснити, щоб ти мене зрозумів? Я вже 4 роки користуюсь інетом КС і до появи роутера все було нормально. В сервісний центр я зверталась (читай уважно перший пост) - роутер не прийняли навіть на діагностику. Ну що ще незрозуміло?

Опубліковано
Я вже 4 роки користуюсь інетом КС і до появи роутера все було нормально. В сервісний центр я зверталась (читай уважно перший пост) - роутер не прийняла навіть на діагностику. Ну що ще незрозуміло?
Так а КС Вас чим обманув? Бракованим роутером? Недобропорядним СЦ?

Те що СЦ ви*обується то треба було з цього починати і одразу зазначити назву (часом не на Київському майдані колишній Рем-Сервіс?). КС ніяк не може впливати на недобропорядні СЦ окрім того щоб розірвати договір, але тоді клієнтам треба буде їхати в інше місто.

Коли у Рем-Сервісі у мене не хотіли прийняти гарантійний монітор без документів який був куплений юридичною особою, бо бачте їм треба папірчик. То я на місті додзвонився до офіційного представника і виявляється папірчик не потрібен був.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...