Перейти до змісту

Питання по гальмах


Рекомендовані повідомлення

Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна.

Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. :0141:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все таки стерлись колодки?

тормоза дискові механічні Тектро.

Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися).

;)

Напевно колодки ще й стандартні стокові стоять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна.

Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. :0141:

Все ж таки, створив тему (

Напевно колодки ще й стандартні стоять

І шо ви вкладаєте в поняття "стандартні"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно колодки ще й стандартні стоять

І шо ви вкладаєте в поняття "стандартні"?

Ті які йшли в коплекті з каліпером або стояли уже на купленому велі. Ось, що я мав на увазі під словом "стандартні" бо не було уточнено (тому і написано "напевно") які саме колодки стоять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В такому разі, подивіться в словнику значення терміну "стандартний". А то, що ви мали на увазі, називають - "стокові"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В такому разі, подивіться в словнику значення терміну "стандартний". А то, що ви мали на увазі, називають - "стокові"

Змінив

Так норм?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

;)

Напевно колодки ще й стандартні стоять

Так. Ви вгадали) Підозрюю з ними щось не те?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підозрюю з ними щось не те?)

З ними все те. Якби вони не зношувались, от тоді би я сказала, що з ними щось не те

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все таки стерлись колодки?

Це ми у тебе питати маємо чи не стерлись)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

стерлись колодки, у мене також таке було але одна сторона рипіла, скрипіло дерло диска . поставив нові колодки все норм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у товариша була схожа проблема після дощу. вийняли троса, почистили, змазали ... (не памятаю чим), встановили і все - гут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Солідолом :_07: :_07:

Driver, хоч не вздумай справді чимось змазувати! :_09:
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у товариша була схожа проблема після дощу. вийняли троса, почистили, змазали ... (не памятаю чим), встановили і все - гут

і потім в тих місцях де змазка вона збирає пил та все липне і воно забивається в боуден

трос коштує 5 грн + боуден 10 грн (орієнтовно), якщо справді проблема в цьому краще замінити на нове.

якщо не хочеться міняти знімаєш з кріплень рами боуден посовай його пару разів по тросу щоб окислення і всяка срань протерлась (це варіант коли нема можливості замінити) і буде ще трохи їздити, але замінити буде краще за все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зняв колодки. міняти треба?

oDveI77hJsY.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міняй колодки. При зношуванні вони вусиком (той що з дирочкою на фото) впираеться в край пазу каліпера, по якому ходять і не достають вже до диску, яке б зусилля ти б не прикладав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти на ротор дивився? Він часом не посинів? Чого всі до колодок вцепилися? Фото ротора :0165:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Роблю ставку на тріснувший каліпер!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Роблю ставку на тріснувший каліпер!

Як варіант, в Спука це була причина. Але в нього гідра і каліпер підтікав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

фото роторів.

це передній

4lmReirzPdA.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

тоді я теж здається про це казав
:)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а це задній (темніший здається за передній)

uVO625gvhpY.jpg

lECpkgGBgK8.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене перші дискові теж були ашан-гальма зуми, так по них було видно коли жмеш то машинка розгинається, яке могло бути на них нормальне гальмування. Та ще й в дешевих галмах використовують силумін, що не найкращим чином забезпечує довговічність :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене перші дискові теж були ашан-гальма зуми, так по них було видно коли жмеш то машинка розгинається, яке могло бути на них нормальне гальмування. Та ще й в дешевих галмах використовують силумін, що не найкращим чином забезпечує довговічність :)

Тут я згідний 100%. Тільки от коли перегріваєш ротор то коеф тертя теж впаде бо його структура зміниться і + під час цього процесу залишаються відкладання (нагар) від колодок що теж вагомо роблять свій внесок. Я йому порадив перекинути колодки з заду на перід і навпаки якщо хоч трохи будуть гальмувати причина в роторі. А машинку візуально видно буде чи зходяться колодки чи розводить корпус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут я згідний 100%. Тільки от коли перегріваєш ротор то коеф тертя теж впаде бо його структура зміниться і + під час цього процесу залишаються відкладання (нагар) від колодок що теж вагомо роблять свій внесок. Я йому порадив перекинути колодки з заду на перід і навпаки якщо хоч трохи будуть гальмувати причина в роторі. А машинку візуально видно буде чи зходяться колодки чи розводить корпус.

Коли перегрієш ротор, то ефективнісь гальмування звісно зменшиться, але не так, як у ТС-а, а от вібрація з'явиться, про що ТС не казав. Погоджусь з версією лопнувшого каліпера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поміняв я місцями тормозні колодки. Проїхався, нічого не змінилось. Задні як не тормозили так і не тормозять. Передні більш менш. Колесо заблокувати так і не вдалося. Ще пів години шаманив, крутив. В результаті - з великим зусиллям на ручку заднє колесо все таки можна заблокувати. Але всеодно це не так як було. Немає хорошої залежності між зусиллям на ручку і гальмуванням.

Каліпер цілий. Закріплений добре. Схиляюсь до того що ротор перегрітий був і що тектро гуано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...