Перейти до змісту

Питання по гальмах


Рекомендовані повідомлення

Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна.

Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. :0141:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все таки стерлись колодки?

тормоза дискові механічні Тектро.

Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися).

;)

Напевно колодки ще й стандартні стокові стоять

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна.

Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. :0141:

Все ж таки, створив тему (

Напевно колодки ще й стандартні стоять

І шо ви вкладаєте в поняття "стандартні"?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Напевно колодки ще й стандартні стоять

І шо ви вкладаєте в поняття "стандартні"?

Ті які йшли в коплекті з каліпером або стояли уже на купленому велі. Ось, що я мав на увазі під словом "стандартні" бо не було уточнено (тому і написано "напевно") які саме колодки стоять.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В такому разі, подивіться в словнику значення терміну "стандартний". А то, що ви мали на увазі, називають - "стокові"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В такому разі, подивіться в словнику значення терміну "стандартний". А то, що ви мали на увазі, називають - "стокові"

Змінив

Так норм?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

;)

Напевно колодки ще й стандартні стоять

Так. Ви вгадали) Підозрюю з ними щось не те?)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підозрюю з ними щось не те?)

З ними все те. Якби вони не зношувались, от тоді би я сказала, що з ними щось не те

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

стерлись колодки, у мене також таке було але одна сторона рипіла, скрипіло дерло диска . поставив нові колодки все норм.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у товариша була схожа проблема після дощу. вийняли троса, почистили, змазали ... (не памятаю чим), встановили і все - гут

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

у товариша була схожа проблема після дощу. вийняли троса, почистили, змазали ... (не памятаю чим), встановили і все - гут

і потім в тих місцях де змазка вона збирає пил та все липне і воно забивається в боуден

трос коштує 5 грн + боуден 10 грн (орієнтовно), якщо справді проблема в цьому краще замінити на нове.

якщо не хочеться міняти знімаєш з кріплень рами боуден посовай його пару разів по тросу щоб окислення і всяка срань протерлась (це варіант коли нема можливості замінити) і буде ще трохи їздити, але замінити буде краще за все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Міняй колодки. При зношуванні вони вусиком (той що з дирочкою на фото) впираеться в край пазу каліпера, по якому ходять і не достають вже до диску, яке б зусилля ти б не прикладав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ти на ротор дивився? Він часом не посинів? Чого всі до колодок вцепилися? Фото ротора :0165:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Роблю ставку на тріснувший каліпер!

Як варіант, в Спука це була причина. Але в нього гідра і каліпер підтікав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене перші дискові теж були ашан-гальма зуми, так по них було видно коли жмеш то машинка розгинається, яке могло бути на них нормальне гальмування. Та ще й в дешевих галмах використовують силумін, що не найкращим чином забезпечує довговічність :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене перші дискові теж були ашан-гальма зуми, так по них було видно коли жмеш то машинка розгинається, яке могло бути на них нормальне гальмування. Та ще й в дешевих галмах використовують силумін, що не найкращим чином забезпечує довговічність :)

Тут я згідний 100%. Тільки от коли перегріваєш ротор то коеф тертя теж впаде бо його структура зміниться і + під час цього процесу залишаються відкладання (нагар) від колодок що теж вагомо роблять свій внесок. Я йому порадив перекинути колодки з заду на перід і навпаки якщо хоч трохи будуть гальмувати причина в роторі. А машинку візуально видно буде чи зходяться колодки чи розводить корпус.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Тут я згідний 100%. Тільки от коли перегріваєш ротор то коеф тертя теж впаде бо його структура зміниться і + під час цього процесу залишаються відкладання (нагар) від колодок що теж вагомо роблять свій внесок. Я йому порадив перекинути колодки з заду на перід і навпаки якщо хоч трохи будуть гальмувати причина в роторі. А машинку візуально видно буде чи зходяться колодки чи розводить корпус.

Коли перегрієш ротор, то ефективнісь гальмування звісно зменшиться, але не так, як у ТС-а, а от вібрація з'явиться, про що ТС не казав. Погоджусь з версією лопнувшого каліпера.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Поміняв я місцями тормозні колодки. Проїхався, нічого не змінилось. Задні як не тормозили так і не тормозять. Передні більш менш. Колесо заблокувати так і не вдалося. Ще пів години шаманив, крутив. В результаті - з великим зусиллям на ручку заднє колесо все таки можна заблокувати. Але всеодно це не так як було. Немає хорошої залежності між зусиллям на ручку і гальмуванням.

Каліпер цілий. Закріплений добре. Схиляюсь до того що ротор перегрітий був і що тектро гуано.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...