Перейти до змісту

Питання по гальмах


Рекомендовані повідомлення

Схиляюсь до того що ротор перегрітий був і що тектро гуано.

Рано робиш висновки...

спробуй поміняти місцями ротори, попередньо промаркувавши отвори для встановлення

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Схиляюсь до того що ротор перегрітий був і що тектро гуано.

Рано робиш висновки...

спробуй поміняти місцями ротори, попередньо промаркувавши отвори для встановлення

Ок! А навіщо маркувати їх?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Скористуюсь ситуацією, хочу поцікавитись у чому різниця між звичайним тросиком і гідролінією?

Власне розумію, що у способі передачі зусилля з ручки на колодки гальм, мене цікавлять експлуатаційні нюанси, і хотілось би отримати відповідь не посиланням самі знаєте куди(в гугл), а власний досвід по експлуатації і технічному обслуговуванні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Itzamna, ти певно далі алєї в парку не виїжав коли робиш такі висновки! Тримай таку дурню при собі!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ты что-то, Ярик, разошелся смотрю. Не слишком рано зазвездил и в категорию "бывалых" перешел?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще одна з причин яка може бути це зношення перемичок між канавками в самому каліпері:

post-5408-0-11838000-1406270519_thumb.jp

Це можна підлікувати відкрутивши машинку і підвівши її ближче рухомою колодкою до ротора.

В твоїй ситуація раджу спробувати:

1) поміняти місцями ротори (я думаю це нічого не змінить, але розвінчає всі наявні міфи)

2) відкрути каліпер оглянь його на предмет ртіщин та сколів; затисни лінійку міжколодками і натискаючи на ричаг перевір його жорсткість

3) не рухаючи ричаг підведи рухому колодку ближче до ротора (!!! намагайся якомога паралельніше виставти, особливо його тяне коли доручуєш гвинти кріплення!!!)

зроби притирання колодок: кількараз міцно затиснувши їх на спусках

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

вібряки взагалі нормальні до першого бездоріжжя з грязюкою, водою та всім попутнім. Я уже раз їздив рівняти обід після поїздок по нашим прекрасним дорогах. Трохи стала вісімка і все від вібрейків толку мало (підтирають), якщо і перенастроїти то буде ручка замість ходу в 2-3 см провалювати до самої гріпси. Добре, що втулку поставив уже з кріпленням під ротор ... найближчим часом посталю нові гальма (правда ХЗ які брати - гадравліку чи механіку).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ты что-то, Ярик, разошелся смотрю. Не слишком рано зазвездил и в категорию "бывалых" перешел?

Нікуди я не карапкаюся! Просто такі речі писати безпідставно це наклеп. Розумію в кожного своя думка але все ж таки. Це теж саме що я написав би "з фіга той подвес, тут горів всеодно нема!" чи нафіга ті контакти, то тільки понти на хартейлах, і топами можна норм крутити. Чи мож ти згідна що бряки на мтб краще за гідру!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Краще не краще, але знаю не одну людину, які і на вібрейках і гонки вигравали, і Карпати з Кримом з'їздили вздовж і впоперек, в тому числі говно-рейди, ні разу не гірше тих, хто був на модній гідрі ХТ. Правда, Таня? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А колись давно не було круглих коліс, були квадратні на них теж ганяли Карпати, Альпи, Гімалаї скрізь подорожували і гонки підозрюю теж вигравали :)

не розумію навіщо відповлятися від благ цивілізації, раз є дискові і вони в більшості ситуацій дають фору вібрякам так давайте їх юзати, адже в умовах глобалізації на масовий продукт ціна завше знижується.

Блін в шо тема переростає :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

Почну з того що хочу взяти колодки на elixir cr під ротор шимано xt. Хто що юзав по якій фірмі? Життя, стійкість, ціна?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...