Driver Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:16 #1 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:16 Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна. Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово.
sanbOK Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:23 #2 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:23 Все таки стерлись колодки? тормоза дискові механічні Тектро. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Напевно колодки ще й стандартні стокові стоять
odna Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:31 #3 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:31 Ситуація така: тормоза дискові механічні Тектро. Ротор 160. Пробіг 3500 км (останні 400 в горах - були затяжні спуски, на тормозних дисках краплі води зразу закипали, шипіли і випаровувалися). Гальмували без нарікань. Вчора без яких небудь причин на 90% пропали задні гальма. Тобто прикладаю зусилля на ручку максимальне, а у відповідь погане уповільнення, не говорячи вже про блокування колеса. На швидкості 20 км/год при максимальному гальмуванні ще 10 м проїхати можна. Все таки стерлись колодки? А щодо пробігу? Зноситись могли за такий пробіг? Але чомусь не поступово, а раптово. Все ж таки, створив тему ( Напевно колодки ще й стандартні стоять І шо ви вкладаєте в поняття "стандартні"?
sanbOK Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:36 #4 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:36 Напевно колодки ще й стандартні стоятьІ шо ви вкладаєте в поняття "стандартні"?Ті які йшли в коплекті з каліпером або стояли уже на купленому велі. Ось, що я мав на увазі під словом "стандартні" бо не було уточнено (тому і написано "напевно") які саме колодки стоять.
odna Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:42 #5 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:42 В такому разі, подивіться в словнику значення терміну "стандартний". А то, що ви мали на увазі, називають - "стокові"
sanbOK Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:47 #6 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:47 В такому разі, подивіться в словнику значення терміну "стандартний". А то, що ви мали на увазі, називають - "стокові"ЗмінивТак норм?
Driver Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:51 Автор #7 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 08:51 Напевно колодки ще й стандартні стоять Так. Ви вгадали) Підозрюю з ними щось не те?)
odna Опубліковано 23 Липня, 2014 в 09:50 #8 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 09:50 Підозрюю з ними щось не те?)З ними все те. Якби вони не зношувались, от тоді би я сказала, що з ними щось не те
Yuraul Опубліковано 23 Липня, 2014 в 10:49 #9 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 10:49 Все таки стерлись колодки?Це ми у тебе питати маємо чи не стерлись)
Ніколас Опубліковано 23 Липня, 2014 в 10:53 #10 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 10:53 стерлись колодки, у мене також таке було але одна сторона рипіла, скрипіло дерло диска . поставив нові колодки все норм.
wrkwrkwrk Опубліковано 23 Липня, 2014 в 12:04 #11 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 12:04 у товариша була схожа проблема після дощу. вийняли троса, почистили, змазали ... (не памятаю чим), встановили і все - гут
Miro Опубліковано 23 Липня, 2014 в 12:29 #12 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 12:29 Солідолом :_07: Driver, хоч не вздумай справді чимось змазувати!
sanbOK Опубліковано 23 Липня, 2014 в 19:03 #13 Опубліковано 23 Липня, 2014 в 19:03 у товариша була схожа проблема після дощу. вийняли троса, почистили, змазали ... (не памятаю чим), встановили і все - гуті потім в тих місцях де змазка вона збирає пил та все липне і воно забивається в боудентрос коштує 5 грн + боуден 10 грн (орієнтовно), якщо справді проблема в цьому краще замінити на нове.якщо не хочеться міняти знімаєш з кріплень рами боуден посовай його пару разів по тросу щоб окислення і всяка срань протерлась (це варіант коли нема можливості замінити) і буде ще трохи їздити, але замінити буде краще за все.
Driver Опубліковано 24 Липня, 2014 в 09:09 Автор #14 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 09:09 зняв колодки. міняти треба?
vaz75 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 10:01 #15 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 10:01 Міняй колодки. При зношуванні вони вусиком (той що з дирочкою на фото) впираеться в край пазу каліпера, по якому ходять і не достають вже до диску, яке б зусилля ти б не прикладав.
ant@res Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:02 #16 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 12:02 Ти на ротор дивився? Він часом не посинів? Чого всі до колодок вцепилися? Фото ротора
Ukrainec Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:22 #17 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:22 Роблю ставку на тріснувший каліпер!
ant@res Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:26 #18 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:26 Роблю ставку на тріснувший каліпер!Як варіант, в Спука це була причина. Але в нього гідра і каліпер підтікав.
Driver Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:26 Автор #19 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:26 фото роторів. це передній
Ukrainec Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:27 #20 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:27 тоді я теж здається про це казав
Driver Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:27 Автор #21 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:27 а це задній (темніший здається за передній)
Ukrainec Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:34 #22 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 14:34 В мене перші дискові теж були ашан-гальма зуми, так по них було видно коли жмеш то машинка розгинається, яке могло бути на них нормальне гальмування. Та ще й в дешевих галмах використовують силумін, що не найкращим чином забезпечує довговічність
ant@res Опубліковано 24 Липня, 2014 в 15:21 #23 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 15:21 В мене перші дискові теж були ашан-гальма зуми, так по них було видно коли жмеш то машинка розгинається, яке могло бути на них нормальне гальмування. Та ще й в дешевих галмах використовують силумін, що не найкращим чином забезпечує довговічність Тут я згідний 100%. Тільки от коли перегріваєш ротор то коеф тертя теж впаде бо його структура зміниться і + під час цього процесу залишаються відкладання (нагар) від колодок що теж вагомо роблять свій внесок. Я йому порадив перекинути колодки з заду на перід і навпаки якщо хоч трохи будуть гальмувати причина в роторі. А машинку візуально видно буде чи зходяться колодки чи розводить корпус.
vaz75 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 19:15 #24 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 19:15 Тут я згідний 100%. Тільки от коли перегріваєш ротор то коеф тертя теж впаде бо його структура зміниться і + під час цього процесу залишаються відкладання (нагар) від колодок що теж вагомо роблять свій внесок. Я йому порадив перекинути колодки з заду на перід і навпаки якщо хоч трохи будуть гальмувати причина в роторі. А машинку візуально видно буде чи зходяться колодки чи розводить корпус.Коли перегрієш ротор, то ефективнісь гальмування звісно зменшиться, але не так, як у ТС-а, а от вібрація з'явиться, про що ТС не казав. Погоджусь з версією лопнувшого каліпера.
Driver Опубліковано 24 Липня, 2014 в 21:11 Автор #25 Опубліковано 24 Липня, 2014 в 21:11 Поміняв я місцями тормозні колодки. Проїхався, нічого не змінилось. Задні як не тормозили так і не тормозять. Передні більш менш. Колесо заблокувати так і не вдалося. Ще пів години шаманив, крутив. В результаті - з великим зусиллям на ручку заднє колесо все таки можна заблокувати. Але всеодно це не так як було. Немає хорошої залежності між зусиллям на ручку і гальмуванням.Каліпер цілий. Закріплений добре. Схиляюсь до того що ротор перегрітий був і що тектро гуано.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.