Rimaro Опубліковано 25 Грудня, 2013 в 15:11 #676 Опубліковано 25 Грудня, 2013 в 15:11 Розшукую майстра по ремонту задньої балки в сітроєн-берлінго 2007р.знайшов вузько профільну майстерню в Полонному (Хмельницька обл.) , та хочеться в Луцьку то зробити, щоб не їхати так далеко.хто знає майстрів в Луцьку і розцінки, пишіть, буду вдячний.
sobchuk30k Опубліковано 25 Грудня, 2013 в 15:47 #677 Опубліковано 25 Грудня, 2013 в 15:47 В 25.12.2013 в 14:07, ineedmoney сказав: Підкажіть телефон до майстра\ів по підвісці на Мамусурова в жені. Щоб попередньо домовитись за ремонт.050 862 24 17 Петро,робить діагностику.думаю щось підкаже.
mister_lol Опубліковано 26 Грудня, 2013 в 10:41 #678 Опубліковано 26 Грудня, 2013 в 10:41 В 25.12.2013 в 14:07, ineedmoney сказав: Підкажіть телефон до майстра\ів по підвісці на Мамусурова в жені. Щоб попередньо домовитись за ремонт.Я би до них не звертався, моя рекомендація.Розкажу свою історію, в березні придбав авто, діагностував перед покупною на волинь-авто, там вже мене попередили що через пів року/раніше потрібно буде міняти передні стойкі. В травні перша діагностика підвіски в женіка, поробили на 900 грн, сказали що стойкі передні просто бомба. до кінця літа розбита в хлам підвіска, все тарабанило. Нова діагностика в кінці веренся сказала про купу нових з/ч. Здивувало те що вони сказали про мої передні стойкі, що будуть ще їздити довго. Діагностики на Сафроні і Пітстопі показали що передніх стойок в мене геть нема, а також ряд запчастин які не сходяться зі списком Автоцентр плюс. Думаю варто задуматичь чи "Пєтя" і його колеги не розводять на ремонти людей.
NoGood Опубліковано 29 Грудня, 2013 в 20:44 #679 Опубліковано 29 Грудня, 2013 в 20:44 Цікавить чи в Луцьку хтось ремонтує електрогідропідсилювачі керма? Відгукніться хто знає.
Mykola81 Опубліковано 29 Грудня, 2013 в 21:50 #680 Опубліковано 29 Грудня, 2013 в 21:50 Я займаюсь , але на роботі буду 3 числа
EleKtrik Опубліковано 30 Грудня, 2013 в 07:34 #681 Опубліковано 30 Грудня, 2013 в 07:34 В 29.12.2013 в 20:44, NoGood сказав: Цікавить чи в Луцьку хтось ремонтує електрогідропідсилювачі керма? Відгукніться хто знає.Kango? Роблю таке...
lightman Опубліковано 1 Січня, 2014 в 14:51 #682 Опубліковано 1 Січня, 2014 в 14:51 Чи міг би хтось сьогодні на каддіку стерти помилки?Маю 3 електронщика - всі святкують...
SysR Опубліковано 1 Січня, 2014 в 15:29 #685 Опубліковано 1 Січня, 2014 в 15:29 Можу спробувати, див ПП.
St@S_ Опубліковано 2 Січня, 2014 в 21:12 #686 Опубліковано 2 Січня, 2014 в 21:12 на Кангу 1.9д порвався тросик куліси включення задньої передачі, знаю тут немало власників Кенгурят, хто стикався з даною прооблемою? замінюєтся цей тросик? гугл мовчить... від одного чув що треба міняти кулісу повністю. хелп, машина потрібна кожен день
Ooops Опубліковано 10 Січня, 2014 в 09:56 #687 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 09:56 Skoda Fabia 2004 року, не відкривається багажник, проблема в кнопці або в проводці думаю. Хтось зтикався з такім ?
EleKtrik Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:02 #688 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:02 В 10.01.2014 в 09:56, Ooops сказав: Skoda Fabia 2004 року, не відкривається багажник, проблема в кнопці або в проводці думаю. Хтось зтикався з такім ?1-запобіжник.2-проводка в задньому лівому крилі( така ж боляка у Октавіїї).3- кнопка, аль помер привод... Седан чи універсал?
Ooops Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:06 #689 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:06 (змінено) хэтчбек.Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часу Змінено 10 Січня, 2014 в 10:06 користувачем Ooops
EleKtrik Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:08 #690 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:08 В 10.01.2014 в 10:06, Ooops сказав: хэтчбек.Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часуПо твоїх словах, то діло якраз і у кнопці, гроші-час залежить від поломки, телепати відсутні!
SysR Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:14 #691 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:14 Цитата хэтчбек. Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часуДріт у дверній гофрі розірвався. Якщо дружиш з паяльником то можеш і сам попаяти.Інша причина, якщо проводка ціла, те що через раз працювало це симптоми імовірного вмирання кінцевика в замку, це болячкі всіх VAGів того періоду. Офіційно ремонтується заміною замка, але наші люди навчились ремонтувати такі замкі.
EleKtrik Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:19 #692 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:19 В 10.01.2014 в 10:14, SysR сказав: Цитата хэтчбек. Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часуДріт у дверній гофрі розірвався. Якщо дружиш з паяльником то можеш і сам попаяти.Інша причина, якщо проводка ціла, те що через раз працювало це симптоми імовірного вмирання кінцевика в замку, це болячкі всіх VAGів того періоду. Офіційно ремонтується заміною замка, але наші люди навчились ремонтувати такі замкі. Все вірно, окрім пайки, з великою ймовірнісю, у майбутньому саме в цьому місті( через надмірну жорсткість) буде новий надлом. Міняти провід з запасом за гофру, і там паяти. Зіі... Шкод з заломом проводів у гофрі не зустрічав. А от концевики- то да, боляка всієї ваговської групи
SysR Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:27 #693 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:27 Цитата Все вірно, окрім пайки, з великою ймовірнісю, у майбутньому саме в цьому містіСобі я доточував, бо зтягнути було неможливо. За разом відремонтував обігрів заднього скла.Ну там не залом, там швидше з часом проводка зтягується і від натягу провода просто рвуться в місці найбільшого навантаження.
bodia88888 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:33 #694 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:33 Замінили датчик . Пропрацював три місяці, навіть менше. Як замінили, ждали коли три рази спрацює вентилятор і нагріється датчик, потім знову тест (комп"ютер), все нормально було. Питання: 1. Який в датчика, так сказати, "ресурс"? Рік-два, пару днів? Звісно, залежить відвиробника. 2. Яким "макаром" ще провіряють його "профпридатність"? А то через три місяці по 100 грн. викидати якось не тойво. 3. Мо причину шукати в чомусь іншому? Дякую!
Ooops Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:34 #695 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 10:34 Цитата Офіційно ремонтується заміною замка, але наші люди навчились ремонтувати такі замкі. Офіійно знаю, хто знає майста який зможе глянути та зробити таке
SysR Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:09 #696 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 11:09 Цитата 2. Яким "макаром" ще провіряють його "профпридатність"? А то через три місяці по 100 грн. викидати якось не тойво.Читають помилки ЕБУ. Як правило там з'являється щось типу "Датчик такий-то сигнал недостстовірний". А в чому була причина заміни?
bodia88888 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 12:11 #697 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 12:11 Цитата А в чому була причина заміни?Попередній "навирнувся". Як було: Загорівся "ЧЕК", підключили комп, прочитали - оказався цей датчик. Замінили - машинка нормально почала працювати (обороти не скакали уже). Через три місяці знову почали скакати обороти. Комп ще не підключав, але "симптоми" такіж самі. От і вирішив що то він знову вийо.ПС. Куплю новий, заміню вже сам. Цікавить ще питання № 3 з попереднього мого топу.ПСС. Але і міняти так часто не хочеться. 100-ня до 100-ні - підвіску краще повесні зроблю)))
SysR Опубліковано 10 Січня, 2014 в 14:44 #698 Опубліковано 10 Січня, 2014 в 14:44 Цитата Замінили - машинка нормально почала працюватиБ/У -- ставив? Підключайся дивись помилки тоді можна буде про щось говорити.п.3 вирішиться сам по собі як помилки зчитаєш.
Dvm Опубліковано 13 Січня, 2014 в 10:18 #699 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 10:18 Пежо Експерт 1,9D у охолоджуючу рідину потрапляє масло. Думаю, що це через теплообмінник. Підкажіть, будь-ласка, хто може якісно поремонтувати за адекватну ціну.
prg Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:55 #700 Опубліковано 13 Січня, 2014 в 13:55 Потрібно налагодити паливну апаратуру на дизельному моторі від Mersedes MB100. Підскажіть до кого звернутись?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти