Перейти до змісту

Майстер по ремонту/сервісу авто


difoto

Рекомендовані повідомлення

Розшукую майстра по ремонту задньої балки в сітроєн-берлінго 2007р.

знайшов вузько профільну майстерню в Полонному (Хмельницька обл.) , та хочеться в Луцьку то зробити, щоб не їхати так далеко.

хто знає майстрів в Луцьку і розцінки, пишіть, буду вдячний.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть телефон до майстра\ів по підвісці на Мамусурова в жені. Щоб попередньо домовитись за ремонт.

050 862 24 17 Петро,робить діагностику.думаю щось підкаже.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підкажіть телефон до майстра\ів по підвісці на Мамусурова в жені. Щоб попередньо домовитись за ремонт.

Я би до них не звертався, моя рекомендація.

Розкажу свою історію, в березні придбав авто, діагностував перед покупною на волинь-авто, там вже мене попередили що через пів року/раніше потрібно буде міняти передні стойкі. В травні перша діагностика підвіски в женіка, поробили на 900 грн, сказали що стойкі передні просто бомба. до кінця літа розбита в хлам підвіска, все тарабанило. Нова діагностика в кінці веренся сказала про купу нових з/ч. Здивувало те що вони сказали про мої передні стойкі, що будуть ще їздити довго. Діагностики на Сафроні і Пітстопі показали що передніх стойок в мене геть нема, а також ряд запчастин які не сходяться зі списком Автоцентр плюс. Думаю варто задуматичь чи "Пєтя" і його колеги не розводять на ремонти людей.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавить чи в Луцьку хтось ремонтує електрогідропідсилювачі керма? Відгукніться хто знає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавить чи в Луцьку хтось ремонтує електрогідропідсилювачі керма? Відгукніться хто знає.

Kango? Роблю таке...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чи міг би хтось сьогодні на каддіку стерти помилки?

Маю 3 електронщика - всі святкують...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на Кангу 1.9д порвався тросик куліси включення задньої передачі, знаю тут немало власників Кенгурят,

хто стикався з даною прооблемою?

замінюєтся цей тросик?

гугл мовчить...

від одного чув що треба міняти кулісу повністю.

хелп, машина потрібна кожен день :(

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skoda Fabia 2004 року, не відкривається багажник, проблема в кнопці або в проводці думаю. Хтось зтикався з такім ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Skoda Fabia 2004 року, не відкривається багажник, проблема в кнопці або в проводці думаю. Хтось зтикався з такім ?

1-запобіжник.

2-проводка в задньому лівому крилі( така ж боляка у Октавіїї).

3- кнопка, аль помер привод...

Седан чи універсал?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хэтчбек.

Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часу

Змінено користувачем Ooops
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хэтчбек.

Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часу

По твоїх словах, то діло якраз і у кнопці, гроші-час залежить від поломки, телепати відсутні!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хэтчбек. Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часу
Дріт у дверній гофрі розірвався. Якщо дружиш з паяльником то можеш і сам попаяти.

Інша причина, якщо проводка ціла, те що через раз працювало це симптоми імовірного вмирання кінцевика в замку, це болячкі всіх VAGів того періоду. Офіційно ремонтується заміною замка, але наші люди навчились ремонтувати такі замкі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хэтчбек. Більше всього склоняюся до проводки, адже кнопка робила через раз, потім декілька раз ще відкрила і перестала, не схоже на запобіжника. Взагалі до кого можна звернутися аби глянули, скільки приблизно по грошах, і по часу
Дріт у дверній гофрі розірвався. Якщо дружиш з паяльником то можеш і сам попаяти.

Інша причина, якщо проводка ціла, те що через раз працювало це симптоми імовірного вмирання кінцевика в замку, це болячкі всіх VAGів того періоду. Офіційно ремонтується заміною замка, але наші люди навчились ремонтувати такі замкі.

Все вірно, окрім пайки, з великою ймовірнісю, у майбутньому саме в цьому місті( через надмірну жорсткість) буде новий надлом. Міняти провід з запасом за гофру, і там паяти.

Зіі... Шкод з заломом проводів у гофрі не зустрічав. А от концевики- то да, боляка всієї ваговської групи :_07:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все вірно, окрім пайки, з великою ймовірнісю, у майбутньому саме в цьому місті
Собі я доточував, бо зтягнути було неможливо. За разом відремонтував обігрів заднього скла.

Ну там не залом, там швидше з часом проводка зтягується і від натягу провода просто рвуться в місці найбільшого навантаження.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замінили датчик post-13697-0-16611600-1389349334_thumb.j. Пропрацював три місяці, навіть менше.

Як замінили, ждали коли три рази спрацює вентилятор і нагріється датчик, потім знову тест (комп"ютер), все нормально було.

Питання:

1. Який в датчика, так сказати, "ресурс"? Рік-два, пару днів? Звісно, залежить відвиробника.

2. Яким "макаром" ще провіряють його "профпридатність"? А то через три місяці по 100 грн. викидати якось не тойво.

3. Мо причину шукати в чомусь іншому?

Дякую!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Офіційно ремонтується заміною замка, але наші люди навчились ремонтувати такі замкі.

Офіійно знаю, хто знає майста який зможе глянути та зробити таке

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

2. Яким "макаром" ще провіряють його "профпридатність"? А то через три місяці по 100 грн. викидати якось не тойво.
Читають помилки ЕБУ. Як правило там з'являється щось типу "Датчик такий-то сигнал недостстовірний". А в чому була причина заміни?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А в чому була причина заміни?

Попередній "навирнувся". Як було: Загорівся "ЧЕК", підключили комп, прочитали - оказався цей датчик. Замінили - машинка нормально почала працювати (обороти не скакали уже). Через три місяці знову почали скакати обороти. Комп ще не підключав, але "симптоми" такіж самі. От і вирішив що то він знову вийо.

ПС. Куплю новий, заміню вже сам. Цікавить ще питання № 3 з попереднього мого топу.

ПСС. Але і міняти так часто не хочеться. 100-ня до 100-ні - підвіску краще повесні зроблю)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Замінили - машинка нормально почала працювати
Б/У -- ставив? Підключайся дивись помилки тоді можна буде про щось говорити.

п.3 вирішиться сам по собі як помилки зчитаєш.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пежо Експерт 1,9D у охолоджуючу рідину потрапляє масло. Думаю, що це через теплообмінник. Підкажіть, будь-ласка, хто може якісно поремонтувати за адекватну ціну.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потрібно налагодити паливну апаратуру на дизельному моторі від Mersedes MB100. Підскажіть до кого звернутись?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...