opel95 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 06:03 #476 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 06:03 перевір запалювання....неправильно вставлена апаратура ( там вроді шпонка але буває при вставлянні апаратури її закушує )....або ж плунжер в апаратурі.в Коршовці є майстер звати Павло (молодий хлопець) дуже добре шарить в БМВ. в нас була така проблема з тдс-кою вирішив за пів дня.
SysR Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 07:21 #477 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 07:21 перевір запалювання....Не плутайте людей, на дизелях немає запалювання, це називається момент подачі палива або кут випередження подачі палива, в народі - "відрегулювати апаратуру". 1 1
olly_asd Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 08:39 #478 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 08:39 (змінено) Порадьте майстра по заміні диска счеплення у FIAT DOBLO 1.9 JTD 2005 р.в. (Яка ціна та терміни виконання) Змінено 20 Лютого, 2013 в 08:39 користувачем olly_asd
Terrable Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 09:06 #479 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 09:06 По поводу топливной и двигателя дизельной аппаратуры советую обращаться в с. Коршовец, там берут дорого, но делают нормально. За перездом первый поворот налево, там указатель еще будет.
opel95 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 16:49 #480 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 16:49 перевір запалювання....Не плутайте людей, на дизелях немає запалювання, це називається момент подачі палива або кут випередження подачі палива, в народі - "відрегулювати апаратуру".не чіпляйтесь до слів...всі все правильно зрозуміли.Порадьте майстра по заміні диска счеплення у FIAT DOBLO 1.9 JTD 2005 р.в. (Яка ціна та терміни виконання)орієнтовно 800-1000гр. але треба було б освіжити память глянувши з ями.
special Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 20:26 #481 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 20:26 Порадьте майстра по заміні диска счеплення у FIAT DOBLO 1.9 JTD 2005 р.в. (Яка ціна та терміни виконання)Ігор 0637506048, працює переважно з добликами.
slk35 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 20:47 #482 Опубліковано 20 Лютого, 2013 в 20:47 Зорієнтуйте хто знає, що буде приблизно коштувати робота: замінити поршневі кільця, шатунні вкладиші, притерти клапани + замінити сальники клапанів, замінити ремінь ГРМ + ролики. Volkswagen Passat B5 1,6i 8V 1997 р.в.Завчасно вдячний.
yari4ok Опубліковано 21 Лютого, 2013 в 07:30 #483 Опубліковано 21 Лютого, 2013 в 07:30 Маю "Таврію". Зимою в самому економному режимі їзди по місту стала брати близько від 10,5 л/100 км по місту.Мені потрібно майстра який комплексно зможе відрегульовати клапана, запалення бажано стробоскопом і карбюратор на стенді. Бо їздити від моториста до карбюраторщика (і потім вони женуть один на одного) не хочеться.Пріоритет в налаштуванні - це економія палива, навіть при втраті потужності, динаміки і т.д.Готовий платити за якість.
opel95 Опубліковано 21 Лютого, 2013 в 07:44 #484 Опубліковано 21 Лютого, 2013 в 07:44 Зорієнтуйте хто знає, що буде приблизно коштувати робота: замінити поршневі кільця, шатунні вкладиші, притерти клапани + замінити сальники клапанів, замінити ремінь ГРМ + ролики. Volkswagen Passat B5 1,6i 8V 1997 р.в.Завчасно вдячний.робота - 1600гр.шліфовка головки якщо треба - 100гр.хонінговка блока - 80гр.
Nicolia Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 18:30 #485 Опубліковано 25 Лютого, 2013 в 18:30 (змінено) opel95, Де можна зробити акпп бмв 735.е32 Змінено 25 Лютого, 2013 в 18:32 користувачем Nicolia 1
Sidor Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 15:07 #486 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 15:07 хто підкаже де можна обжати шланг d ~10-15мм пресс-фітінгами. Приблизно отак:
opel95 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 19:33 #487 Опубліковано 26 Лютого, 2013 в 19:33 opel95, Де можна зробити акпп бмв 735.е32якщо в нас то в Милушах, в Пантелеймонюка... зразу кажу дорого. возять на Рівне і на Львів вроді краще але координатів не маю.
Sidor Опубліковано 1 Березня, 2013 в 12:50 #488 Опубліковано 1 Березня, 2013 в 12:50 (змінено) Автомобиль опель рекорд 19 86 года начали стучать гидрокомпенсаторы ну я их заменил. Сейчас после замены автомобил стал плохо ехать тоесть плохаю тяга ну стучат клапана. Нада мастера чтоб регульнул клапана или поставил гидрики так как нада чтоб етот стук пропал 1) Перевірити нутроміром посадочні місця під гідрики, і по літературі звірити їх розміри. На старих автомобілях може бути їх спрацювання 2) Перевірити тиск масла в головці. (Рівень масла в двигуні ) А якщо глобальніше - зняти голову, добре промити/продути канали, перевірити втулки клапанів, радіальне биття клапанів, провести їх дефектовку. Шліфанути клапани, поправити сідла клапанів, при необхідності перепресувати втулки. Змінено 1 Березня, 2013 в 12:52 користувачем Sidor
yura18 Опубліковано 7 Березня, 2013 в 10:24 #489 Опубліковано 7 Березня, 2013 в 10:24 Підкажіть будь-ласка майстра який толково і недорого зміг би зрізати кришу з однієї машини і переставити на іншу, машина Opel Vectra C
kekc Опубліковано 8 Березня, 2013 в 11:15 #490 Опубліковано 8 Березня, 2013 в 11:15 opel95, Де можна зробити акпп бмв 735.е32В Боголюбах, 066-417-74-72 Никита. Занимается ремонтом мкпп и акпп
Linark Опубліковано 18 Березня, 2013 в 15:12 #491 Опубліковано 18 Березня, 2013 в 15:12 Шукаю координати майстра по АКПП в Милушах(пояснили за Роялдач 30 метрів зліва) гугл знаходить тільки в Маяках,-Юру, можливо це один і той самий?підкажіть хто має телефони.дякую.
Серега89 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:33 #492 Опубліковано 20 Березня, 2013 в 16:33 Зіткнувся з такою проблемою: на слизькій дорозі авто після 60 км/год починає "гуляти" по дорозі, відчувається що задок "уходить" вправо, на асфальті відчувається що трохи веде в ліво. Розвал-сходження, переставляння коліс недопомогло. Можливо хтось мав з таким справу або підкажете куди звернутись. Авто Passat B4 (універсал), була помята задня ліва дверка і крило.
Nikandr Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:19 #493 Опубліковано 22 Березня, 2013 в 18:19 (змінено) Зіткнувся з такою проблемою: на слизькій дорозі авто після 60 км/год починає "гуляти" по дорозі, відчувається що задок "уходить" вправо, на асфальті відчувається що трохи веде в ліво. Розвал-сходження, переставляння коліс недопомогло. Можливо хтось мав з таким справу або підкажете куди звернутись. Авто Passat B4 (універсал), була помята задня ліва дверка і крило. навіть не значний, на перший погляд, удар може призвести до порушення геометрїї кузова. Тому радив би звернутись до кузовщика-жестянщика для перевірки геометрії кузова. Змінено 22 Березня, 2013 в 18:20 користувачем Nikandr
AndreViktorovi4 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 13:44 #494 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 13:44 робота - 1600гр. шліфовка головки якщо треба - 100гр. хонінговка блока - 80гр.Де ж то такі дешеві ціни?Зняття установка двигуна біля 800 грн.Робота з мотором приблизно 750 грн за циліндр.Плюс помити все у бензині 300 приблизно.Шліфовка головки 150-200 по місту ціни.Ну і саме цікаве як то ви так дешево блок хонінгуєте? Можна відео? Знаючи що це за процес і правильність його виконання (від 1-го до 4-го камня) це займає 1-2 години для двох людей на 4 циліндра.
Sidor Опубліковано 23 Березня, 2013 в 15:28 #495 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 15:28 Робота з мотором приблизно 750 грн за циліндр.і що входить в ці 750 грн за циліндр?
opel95 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:04 #496 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:04 робота - 1600гр. шліфовка головки якщо треба - 100гр. хонінговка блока - 80гр. Де ж то такі дешеві ціни? Зняття установка двигуна біля 800 грн. Робота з мотором приблизно 750 грн за циліндр. Плюс помити все у бензині 300 приблизно. Шліфовка головки 150-200 по місту ціни. Ну і саме цікаве як то ви так дешево блок хонінгуєте? Можна відео? Знаючи що це за процес і правильність його виконання (від 1-го до 4-го камня) це займає 1-2 години для двох людей на 4 циліндра. дубнівська 68 б приватна автомайстерня а для чого його там знімати ? космос....що за робота? помити все входить в 1600гр. (можливо добавим на миючі 100гр...залежить в якому стані двигун) пишете дурницю...шліфовка такої головки 100гр. ну і хонінговка...так як блок залишається на машині це робиться ручним хоном і спец. брусками а не камінням і шкуркою як це робилось колись. звичайно правильна хонінговка робиться на станку (ми це також робим)... в даному випадку просто поправляються циліндри звідси і ціна 80гр.
AndreViktorovi4 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:22 #497 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:22 .так як блок залишається на машині це робиться ручним хономЩе більш цікавіше. Як наводиться хон на блоці із поршнями? Він не поправить всієї площини ходу кілець. Тобто це до одного місця. Покажіть хоть на фото результати такої роботи.Камінням і шкуркою оце дійсно варварство.і що входить в ці 750 грн за циліндр?Повністю перебрати двигун. На "Баварії" за БМВ бенз 4,4 Е65 за переборку двигуна 20 000 грн. запросили. Так що 750 грн за циліндр то не дорого.
EleKtrik Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:25 #498 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:25 .так як блок залишається на машині це робиться ручним хономЩе більш цікавіше. Як наводиться хон на блоці із поршнями? Він не поправить всієї площини ходу кілець. Тобто це до одного місця. Покажіть хоть на фото результати такої роботи.Камінням і шкуркою оце дійсно варварство.А певно піддон, колінвал, шатуни і поршень знімаються, ні?
slk35 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:40 #499 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 17:40 (змінено) Ще більш цікавіше. Як наводиться хон на блоці із поршнями? Він не поправить всієї площини ходу кілець. Тобто це до одного місця. Покажіть хоть на фото результати такої роботи.Камінням і шкуркою оце дійсно варварство.А певно піддон, колінвал, шатуни і поршень знімаються, ні?Ну, колінвал остається на місці на корінних підшипниках. Та і такий поточний ремонт (заміна кілець) - як правило роблять на вже втомлених двигунах перед продажою машини, щоб жор масла і синій дим припинити (не надовго, бо циліндри і поршні вже поношені, та і направляючі з клапанами теж). А якщо для себе - то капіталку треба робити, яка вже влетить в дуже немалу копійку.. Змінено 23 Березня, 2013 в 17:41 користувачем slk35
Sidor Опубліковано 23 Березня, 2013 в 18:47 #500 Опубліковано 23 Березня, 2013 в 18:47 і що входить в ці 750 грн за циліндр?Повністю перебрати двигун. На "Баварії" за БМВ бенз 4,4 Е65 за переборку двигуна 20 000 грн. запросили. Так що 750 грн за циліндр то не дорого.а конкретніше можна? за 750 грн Ви мені усуните конусніть, овальність циліндра, навидете хон, поправите шийки колінвала, врівноважите поршень з шатуном, замінете напрявляючі клапанів, поправите сідло клапана, поправите тарілку клапана?
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти