Перейти до змісту

Вибір велоконя


Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Привет...Я вам так понял што не нравлюсь+)(Ето Spider- меня забанили временно за флуд+))Да нет ребята я ж написал вроде чего я хочу...Вот например я уже остановился на Команче томагавк..Што бы всем мозги не парить+_)Для бездорожье он подходит вроде идеально по ступенькам спуститца не проблема и прыгнуть з передней вилкой тоже можно..Только вопрос как на нем КРосс-Кантри ганять?И по шоссе как он ездит?50 км в час даст?Ну и как велик вопще?В ВелоЗоне он наверника есть а какая цена?В инете я смотрю 3700..Обратите внимания што з дисковыми тормозами надо..

Ищо раз извените за беспокойство=)

А да забыл а што такое Сумашедшый Бусел?Ето я так понял для езды по трамплинам или как?З физухой у меня всё норм!А на велике всё детство катал.

Если можно какие то фотки или как...Вопщем меня ето тоже заинтересовало по описанию то што мне нужно.

  • Відповідей 903
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Опубліковано
А да забыл а што такое Сумашедшый Бусел?Ето я так понял для езды по трамплинам или как?З физухой у меня всё норм!А на велике всё детство катал.

http://board.lutsk.ua/index.php?showtopic=38895&hl= тут про нього написано

Опубліковано

FOX большое спасибо да я ето читал...И много других тем где вы помогали выбрать велики но не розобрался тогда и создал етот топ..Короч понятно на Аисте я тож ездил помню ну ето уже вопщем сумашедствые не для меня=)Короче я твердо решыл купить всё же велик в большенстве для поездок по лесу...Ну и естественно по городу иногда можно катнуть но ето для горного велика тоже не проблема...Насчет шлема был уже передумал дествительно тежело и жарко ездить по городу в фуллфейсе но так на осень и на зиму уже покупаю то всё ровно куплю фуллфейс притом для езды по лесу челесть и зубы не помешают+0Так чё там на счет велика?Да сорри Томагавк Диск стоит 3000грв а то и меньше...Но я вот смотрю за ним идет Хурикант за 3400грв Диск и последний ДаркФайр Диск за 4000грв.В 4000 грв я вопщем ищо выложытца могу так какой лудше?Или может какието Стелсы есть?

Надеюсь теперь вы поняли какой мне надо вел+)Спасибо вам за помощь+)

Опубліковано

мало грошей а хоцца нормальний байк? дивись в сторону б/у. на велокиїві траль чи до тимца бігом (з кимсь з нас за руку). практично за такі гроші як ти називаєш (ну на грам більше) я весною брав гоночну меріду на повітряній торі... думай

ps а про їзду по ступєнькам забудь. і про трампліни. на років 2 для початку ;)

Опубліковано

ну що ти так погано про людей - хіба ти не знаєш що наявність класного байка автоматично доволяє робити фігури вищого пілотажу і ганяти на високих швидкостях. це як на дзеркальних апаратах - там кнопочка є - Шюдевр  :D

Опубліковано

Підтверджую.

Наявність крутого байку дозволяє робити фігури вищого пілотажу під які він заточений... (шосе, дьорт, стріт, крос.....).

Все інше залежить від райдера. Томагавк, як відповідно і Аіст для цього не призначений.... І на шосе тріалать.... але ТОЙ вел з чистим шосером не має нічого спільного крім зовнішнього вигляду.

В результаті спуску по сходах розібються втулки, підуть 8 по колесах... дискові гальма розваляться на запчастини...... при стрибках... зламається вилка, і може не витримати рама.....

50 км/год він вижме, але чи вижмеш ти.....? Та й їздити з такою шв на Каманчах можна хіба що з горки.. і бажано ... щоб ще вітер був в спину. :D

Дивись в сторону Б/У велів. Нові, за такі гроші, для агресивного КК чи початкового АМ ацтой. Та ще й небезпечний.

Опубліковано

Так, наявність крутого байку дозволяє робити багато чого. Так, багато чого від байка залежить. Але все-таки від самого райдера залежить, як надовго вистачить крутого байка і чи зможе він робити ці самі фігури на тому крутому байку.

Сам не катався на велі з 1998-1999 року, на Аісті, потім на німцеві з планетаркою на 3 передачі. Місяць тому придбав собі двоколісного. В сторону Команчів навіть не дивився. З самого початку хотілось взяти щось кращого рівня. Але при відсутності вільних коштів вибрав з середньої цінової категорії. Вже зараз задумуюсь про апгрейд.

Сходи до Юри, придивись на б/в-шку. Можливо щось впаде в око.

І вважай, що з купівлею вела прийдеться купу всього супутнього, необхідного для катання: велошолом, маячки, аптечку, насос, окуляри (оскільки очі не встигають заплющуватись при їзді), можливо з часом велоформу, контакти.

Ну і зрештою, як говорить Tais, купуй легкий вел, тобі його носити :D

Опубліковано

Venom Але все-таки від самого райдера залежить, як надовго вистачить крутого байка і чи зможе він робити ці самі фігури на тому крутому байку.

Справа в тому, що крутий байк має все для того, щоб бути в першу чергу БЕЗПЕЧНИМ. І не треба чекати від турінга надпрохідності а від легкої кантрійної машини швидкості 80 км/год на дунхільному спуску.

Ти вибрав вел для катання. ПВД, прогулянки лісом, їздана роботу, не важкі походи..... ось його стихія..... А коли сяде на нього райдер профік... то може зламати тобі шатуни чи винос вже при старті. Техніка має "рости" з ростом райдера, інакше вона стає для нього ж.... в першу чергу НЕБЕЗПЕЧНОЮ.

Опубліковано
Для бездорожье он подходит вроде идеально по ступенькам спуститца не проблема и прыгнуть з передней вилкой тоже можно..Только вопрос как на нем КРосс-Кантри ганять?И по шоссе как он ездит?50 км в час даст?

Для бездорожья идеально тебе подойдёт какой-нибудь двухподвес. Но не китайский, а значительно дороже - не скрипит и действительно амортизирует

По ступенькам спуститься - что-то стритовое с усиленными колёсами и широкой резиной.

Прыгать можно на чём угодно, но лучше брать что-то дёртовое, специально заточенное под прыжки. Оно хоть не сломается, по крайней мере, быстро.

И если уже так экстремалить, то одним фулфейсом не обойдёшься, нужно полный комплект защиты, если жизнь дорога ;)

Кросс-кантри - лёгкий жёсткий байк. На нём можно ездить по шоссе. По бездорожью. Можно и прыгать, да только не его это стихия.

50 км в час на шоссе - однозначно шоссейник и пару лет тренировок. Если же цель просто увидеть максимальную скорость на спидометре - на любом байке на максимально передаче можно просто за фурой стать и прогнаться в воздушном корридоре :)

На выбранном "Команче" оборудование предназначено для спокойной городской эксплуатации. Нет, конечно, какое-то время его можно напрягать, но замена запчастей на лучшие (которые будут сопротивляться дольше) будет ощутима в финансовом плане ;)

Вообще стоит взять несколько велосипедов, уж слишком много ты хочешь от байка :)

Опубліковано

Людина відштовхуться від суми. За таку суму крутий байк в новому вигляді придбати нереально. При теперішньому курсі реально придбати б/в в Юри, але тільки при присутності людей, які в цьому розуміються.

Я купував вел значно дешевший, ніж було бажання придбати, та й досвіду катання крім як на Аісті не було. При набутті досвіду люба людина, яка хоче розвиватись в певній галузі просто вимушена буде розвивати техніку. Так і я. Зараз помічаю деякі недоліки і після того, як укомплектую себе в плані безпеки - буду переукомплектовувати свій байк, або ж буду збирати кровно зароблені на байк вищого класу. Тим більше до кращого швидко звикаєш, а від гіршого швидко відмовляєшся. А свій байк не проблема залишити дружині, відвезти в село, продати. Та й мат частину вивчу на цьому, для того, щоб на дорожчому не експерементувати.

Тим більше правильно в свій час Difoto підмітив: якщо не сподобається катати, то цього цілком вистачить для пересування, сподобається - буду йти до чогось кращого. Сподобалось, іду.

Правда можна було б придбати вел кращого рівня, але тільки прийшлося б почекати місяць, два. А там і літу кінець... А за цей час я познайомився з багатьма цікавими людьми, які радять, допомагають. Оце, на мою думку, важливіше. А з часом... Час покаже.

Да пробачить мене вельмишановний модератор за флейм.

Опубліковано

Ти прав.... АЛЕ !!!

Якщо ти знав, що ти хочеш.. то тут ситуація цілком навпаки.... Хочеться 50 км/гшод швидкості, прижки, швидкість на бездоріжжі.

Такого в 1 байку сумістити НЕ РЕАЛЬНО.

Так, треба брати і кататися.. однозначно... просто брати треба з прицілом на основний вид катання і апати вже заточену під щось конкретне машину.....

От я про що..... Я хочу щоб людина зрозуміла напрямок катання.. (шосе, ХС, даунхіл, стріт....), це грубо кажучи, як вибрати гуму.... в залежності від дороги... треба вибирати або найвачу ділянку, або найдовшу... універсальність знайти дуже проблематично.

Опубліковано

а у мене простіше - катаюсь потрохи на Аісті і визначаюсь що мені треба час від час пробую як воно на інших агрегатах але короткі не довше 5хв катання навколо власника не дають ніякого змоги оцінити переваги та недоліки тої чи іншої зборки. якось треба взяти у когось хоча б на деь щоб катнутись наприклад вечером по місту, зранку у Гаразджу - от тоді думаю оціню

Опубліковано
2 madkot

Ну давай ... дам тобі Фішера свого покататися.... нема питань....

Lexx_Giant

Здається мені твій фішер буде трохи завеликий для Кості

Опубліковано

Хм....Приветик всем=)

Понемаете хотелось бы чево то новенького а не б/у.Всё же когда лошадка не обкатаная намного лудше (покрайне мери з девушками+)).

Не ну если можно купить б/у намного лудшего я знаю вот на автобазар привозять гуд велики б/у. Ну я не думал што 4 к так мало но если так то тогда внатуре буду покупать б/у потомушто много денег нет...Только возму ковото из вас можно и до Юры што бы вы посмотрели а то я не очень в великах што бы он был норм...Там насчет услуг добазаримся только говорю через месяц всё ето будет!

А да вы меня не поняли когда я имел веду ступеньки то ж блин просто з*ехать по ступенькам вниз в какомто дворе или в центре ето што такая проблема?Прям там уже всё отвалитца=)А насчет стрибков вы тоже не поняли я совсем не хочу быть триалом и стрибать на заднем колесе или з сумашедшых трамплинов просто там пару раз выехать на трамплинчик в парке или в лесу даже з чевото соскочить....В городе конешно само собой буду едить вечерами но больше всего хотелось бы в Гарадже по бездорожью кататца...

На счет одежды и защиты знаю што ето ищо всё обойдетца в стоимость велика...Я думаю купить сразу: Комплект фара, мигалка - 400грв; ФуллФейс - 900-1500грв; Куртку 500-700; штаны 300-400грв; наколенники (для леса обезательно) - 300грв;Очки мне не надо у меня козерек есть на фулле=)А маску уже зимой куплю+)Ну и перчатки, аптечку, флягу, насос - ето всё понятно...Жылет мне пока не надо+)А вот контакты тоже не хочу сечас!Да Кросс-Кантри я так сказал просто ето единственное што у нас в городе есть где проводят соревнования...И где есть хоть какоето бездорожье...А вопщем брыть ноги и одевать облипку не для меня=)Мне нравитца Даунхилл ну где ты его будеш у нас катать?В гарадже з кар*еров спускатца?=)У нас город больше а по плаской поверхности ты на нем не поедиш...Насчет Команче понятно...просто хотелось отчествинного производителя поддержать=)А вы можете фотки скинуть или модели какие я могу за 500 баксов б/у купить такого типу...Имейте веду што ето уже будет начальная осень типо скидки может=)

Огромное Спасибо Всем!

Опубліковано

Знаєш я звісно профан у цьому але твої замашки на одяг і аксесуари (приблизно 2750 нарахував по середнім показникам) то більше понти ніж необхідність - краще б ці гроші доклав у вел. потім при необхідності докупляв що треба - за кілька місяців осінь і зима і тобі нафіг не треба буде половина з того що ти описав. вчора катвся на Аісті - маленький ліхтарик за 10 грн на три світлодіоди дає шанси прогялдати дорогу. купивши на голову ліхтар за 30-50 грн зекономиш на фарі 150-200грн.  не думаю що ти будеш виїзжати у темну пору покататись часто. ти врахуй що саме ти будеш на ньому робити і коли.

Щодо сходинок то навіть банальні сходинки кам"яні краще обійти за кілометр ніж пригати по ним - це я на Аісті можу і то коли перемкне мене. Як правило не роблю цього, а велосипеди такого типу не підійдуть для цього ніяк. у лісі пригнути можна з невеличкого трампліну до50 см але треба мати навики - у тебе їх немає, отже відмінусовуємо. максимум що я бачу із стрибання - це бровка до 30 см, все інше потребує хороших навиків.

Опубліковано

Откуда ты знаеш?Што нет умений?Я ж говорю катался у меня был горный двухподвес я на нем стрыбал из трамплинов в 1 метер!Да и по ступенькам ганяв...хз...был он не очень помню *Агрессор* назывался тежелый зараза но так и не сламался я его потом продал...Да какие там панты?Куртку само сабой надо купить какую про шлем тоже говорю ето уже не понты понятно...Фанари хз...Нет если я буду по городу ездить то в часносте ночью....Ну 200 грв там уже не чего не решать а комплект той не плохой хочетца штобы норм светил и тебя было видно сзади=)Наколенники приличные просто от 300....Да штаны хз...летом можно какието бриджы я вопще не приветствую ети майки велосипедные и всю ету КК одежду...но осень надо што то норм купить...По ходу ето всё необходимое...Лудше так или купить вель и голову в лесу розбить при моим поездкам=)А ты ищо хотел контакты которые стоят норм и плюсь обувь минимум 800 грв!Видиш Фулл в основном дорого стоит да я бы купил корзинку но на Осень ето тупо...Холодно!

Опубліковано

розділові знаки та орфографія - за смаком...

визначся що хочеш і від цього танцюй.

З.І. - далі першого речення читати бридко. як з тобою ще спілкуються - хз.

Опубліковано

Да на граматику часу просто нема....Далі першого речення я писав медкоту сории надо було напевно в приват..!Просто я не люблю панти про які він подумав!

Опубліковано

Привіт вельми шановний ДИФОТО ну якщо ти так сказав то звісно ТАК!+)Ну що скажеш на рахунок б/у байка?Давай може в асю?

Опубліковано

Да ладно вам меня забанили із-за ноута=)Я його продавав так=)

Я думаю що це буде щось типу МТБ+)Фото обов*язково скину=))

Я тільки думаю чи послухати вас і купити б/у чи все таки щось новеньке...

Да місяць подумати ще є над чим...Я вас напевно дістав хоть може за місяц все уляжетця=)

Не придирайтесь до слів це все антипропаганда москалів=)

Опубліковано

Значит так:

по-украински ты разговариваешь куда приемлемее, чем по-русски, поэтому уважения добьешься только не коверкая чуждый тебе язык.

А во-вторых , твое право - слушать советы или поступить по-своему.

За те деньги, на которые ты рассчитываешь, можно купить вполне пристойный б/у велосипед, с которым можно и по асфальту, и по бездорожью, и даже чуть попрыгать. В остальном - решать тебе.

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...