Перейти до змісту

Бензин или газ? Mitsubichi Lancer-Х


sir.maestro

Рекомендовані повідомлення

Пасат і Омега трохи різного класу, відповідно і розхід інший..Крім дуже суттєвої економії газ ще є і екологічно чистішим по викидам і не тільки.

Дизельне авто коштує на 3 тис дол дорожче бензинового.Краще поставити газ за 500 дол, а ще дві з половиною тисячі залишаться.

В Києві дуже багато авто на газу. В Стамбулі вже 10 років назад всі таксі були на газу.

Головне не економити на ГБО та щоб було місце на балон.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 61
  • Створено
  • Остання відповідь

Дуже "класно" на дизельному авто іздити взимку

Так в 20-ти градусний мороз

Попробуй заведи

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хоч метан і подорожчав, але різниця в порівнянні з бензином на двигуні 2,6 відчувається суттєво. За 4 роки ніразу не пошкодувала про установку ГБО. Але як то кажуть - Все пізнається в порівнянні)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Шановний ви їздили на лансері з дволітровим двигуном? Знаєте його розхід, особливо в місті? Цей двигун тільки на газу і вигідний.

Їздив. Навіщо брати звіра, якого не взмозі прогодувати?

Во-во. Куплять авто модне 2-3 літри, а на світлофорі тронутись бояться (або грошей на бензин жаліють), створюють проблеми та пробки.

Нє, лучше взять новго Лануса і чи руссомобілє на ручці і газувати на світлофорах та летіти з довольним лицем що обігнав Лансера

Не треба летіти, а треба їздити. Наприклад, в Києві на світлофорі, коли загорівся зелений всі стартують майже одночасно і чим бистріше покинути перехрестя намагаються. А в нас, поки перший не тронеться, другий передачу не ввімкне і так всі. І як висновок, замість 10, перехрестя проїде 4-5 авто.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щодо бензину. Скільки горіли і ще будуть горіти. Газ не так чітко почути в салоні. Скільки машин не ремонтував, в гаражі немає чим дихати, відповідно газова система не герметична. Так, 4 покоління краще, але і старих систем багато. Двигун розраховувався на бензин з певним октанивим числом (92-95-98-100). Газ скільки має - 106-108. Бензин-рідина, газ-є газ. Спитайте моториста, які проблеми у двигуна, що їздив на газі. Мені дуже подобається коли говорять їздив рік, два, три. І що? Який пробіг за цей період? А капремонт по нормам коли. Це мені нагадує ситуацію, коли сіли в автобус-метро-тролейбус по середині маршрута, проїхали 3-4 зупинки, вийшли і починаємо дуже розумно вести мову про весь маршрут, стан дороги, протяхність і т.д. Хочете економії - купуйте просте авто, без всіяких систем (навіть на бензині, порахуйте скільки коштує ТО, якщо робити все по нормі, а не тоді, коли на галстуку притянуть) без яких можна обійтися простими речами, зменшити на 5-10 км швидкість, збільшити на 10-20 м. дистанцію, пригальмувати перед перехрестям, поворотом, а не думати, що крута система все виправить. Я не знаю куди йдуть виробники, але економія, наприклад, 1-2 л. на дизелі, на двигуні системи Common Rail, знаєте скільки коштує диагностичний стенд (без персоналу та будівлі) - від 40 тис. євро, скільки буде коштувати обслуговування, заміна. Відносно наведених витрат - витрати на пальне - це навіть не 50 відс. Тай газ теж коштуж і його теж треба обслуговувати додатково, з іншої сторони на бензині теж іноді треба іхдити, в інщому випадку хана форсункам і т.д. Думайте наперед і рахуйте. Ще приклад, Кенгу - простий дизель паливний фільтр 25 грн., а на TDCi - більше 450, про масла мовчу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Пропан має в своєму складі одорант (для ідентифікації) - зразу зрозумієте що пахне газом. Щодо взриву - страшні історії про метан. По пропану дуже важко щось знайти в інтернеті.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Газ скільки має - 106-108. Бензин-рідина, газ-є газ. Спитайте моториста, які проблеми у двигуна, що їздив на газі. Мені дуже подобається коли говорять їздив рік, два, три.

А конкретно, шановний? Про проблеми. Бо "розтеклися мислею по дрєву" а по факту нічого, аби "поговорить"? Чи Вам "на пальцях" пояснювати про корекцію запалювання і варіатор запалювання в тому ж числі?

Ви особисто двигун після газу розбирали? Бо я розбирав.

Тай газ теж коштуж і його теж треба обслуговувати додатково, з іншої сторони на бензині теж іноді треба іхдити, в інщому випадку хана форсункам і т.д. Думайте наперед і рахуйте.

Газ - коштує. Жодна ГБО без бензину їхати не буде - спочатку редуктор треба нагріти, відповідно прогрів лише на бензі, далі автоматика (або вручну, якщо не 4-5 покоління) перемикає систему на газ.

А врахувати якість нашого бензину Ви не пробували? "мертві" лямбди, свічки, МАП-сенсори, паливні насоси, заклинивші клапани ЄГР, забиті/здохші форсунки....Прайс скласти?

На ГБО ремкомплект редуктора дорожче, аніж за 400 гривень, я не бачив. Комплект газових форсунок - може бути й дорого, але їх заміна від 60 тисяч км і до 150, якщо серйозна фірма виробник.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оце спора)

Коже висловлює свою думку!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

шо ви мені лободу розказуєте їздив і не на одній і на газові теж, і скажу шо економнішої машини ніж на дізелі немає, і якшо за ним ретельно дивитися то ніколи він не зламається, старі он дізелякі як їздили так і їздять і розхід не сильно збільшується, а бензинові то вже по десять разів на капремонтах, газ то не надійна штука і якби ви шо не розказували потужність всерівно уже не та, до прикладу подивіться відсоткове співвідношення машин на газу у європі.

Причому тут лобуда? От наводили приклад з Opel Combo дизель, який витрачає 4,5 л на 100 км. В мене був Mercedes 190D. На перегоні Луцьк-Харків витрати пального склали 4,8 л на 100 км. І це старий атмосферний дизель об'ємом 2 літри без жодної електроніки. Причому пробіг там був за 25 років явно більше пів мільйона кілометрів. Толку його рівняти з сучасним 1,3 cdtі? Та й машина важча...

Мій вибір - дизель. Але якщо авто бензинове, а їздити доводиться багато, то встановлення газового обладнання вважаю цілком випраданим. Так, з цим є нюанси, ала загало економія доволі відчутна.

Їздив з колегою на море пару років назад, він бензиновою омегою на газу, а я дизельним пассатом Б5. Так ось, я заїзджав на заправку попити кави і розімяти ноги ;) а він щоразу газ заправляв-заправляв-заправляв... Мені повного баку(60л) хватило більше ніж на 1200км, і по ходу я потратив грошей на дорогу менше ніж він на "економному" газі. Моя думка така, навіщо купувати бензинове авто і пхати в нього потім газ, якщо можна відразу купить дизельне авто.

Порівнювати Passat B5 1,9TDI з дволітровою Омегою не зовсім доречно. Omega доволі велика і важка машина. Мотор слабенький, доводиться крутити. Відповідно ростуть витрати пального. Також варто звернути увагу на об'єм балона і ціну літри пального. Сьогодні газ по 6,7 грн., а солярку заправляв пару днів тому по 12,59 грн. за літр. Як мінімум, то треба щоб в Омеги балон був на 120 літрів, а то й 150 літрів, щоб можна було порівнювати пробіг на одній заправці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ті що попали в секту "Газ на авто", ніколи не признаються що їхня машина з швидкого крепкого мустангу стала лінивим ішаком, а будуть всім надалі доказувати що їхня машина не втратила ні грама потужності. Хто тобі признається в тому що для того щоб виїхати під затяжну гірку чи просто когось обігнати більшість перемикається з газу на бензин, а ті у кого новіша установка газують більше 3000 обертів щоб машина переключилась на бензин. А про те що втрачають значну частину багажника завдяки великим балонам, які ще й немало важать, ніхто не полюбляє хвастатись, а якщо балон на місці запаски то придумують всілякі чохли щоб у разі чого грязна запаска не вимазувала багажник. Та що я буду розпинатись, це пеходу перейде у спір вегетаріанців з нормальними людьми :)

Пи.Си. http://anti-gaz.narod.ru/

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інженерів Audi, BMW, Mercedes, Ford також до сектантів зараховуєш?

Ось Mercedes-Benz E200 NGT зі штатною газовою установкою.

72_main.jpg

http://www.mercedes-...ds/e200ngt.html

Є Audi A5 TFSI CNG

audi-2.jpg

Що вони роблять не так?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Scorpio,напишіть на яких машинах з пропаном Ви їздили.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Інженерів Audi, BMW, Mercedes, Ford також до сектантів зараховуєш?

Що вони роблять не так?

Все вони роблять так, але вони адаптують двигуни для роботи на газі на заводі, а не заставляють працювати бензинові двигуни у незвичному для них режимі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Scorpio,напишіть на яких машинах з пропаном Ви їздили.

лаЙнос(йому взагалі протипоказаний газ), Лексус LX470, БМВ Е34, Омега А і Б, Мерседес Спринтер 314, Паджеро Вагон і саме дебільне Мерседес 140 з мотором 6 літрів і установкою на метані в якої балони зжерли половину багажника.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все вони роблять так, але вони адаптують двигуни для роботи на газі на заводі, а не заставляють працювати бензинові двигуни у незвичному для них режимі.

І в чому полягає та адаптація? В E200 NGT стоїть звичайний M271.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Метанові балони ставлять на дах автобуса або вантажівки. Позавчорашній день.

Я їздив на одній і мені газ дуже сподобався.

Та й без газу сьогодні любу машину з мотором більше 2.0 просто не продаси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Scorpio,напишіть на яких машинах з пропаном Ви їздили.

лаЙнос(йому взагалі протипоказаний газ), Лексус LX470, БМВ Е34, Омега А і Б, Мерседес Спринтер 314, Паджеро Вагон і саме дебільне Мерседес 140 з мотором 6 літрів і установкою на метані в якої балони зжерли половину багажника.

Був ланос на метані

Пробіг більше 200 тисяч з 2007 року

Зараз їздить новий власник в Донецьку ,задоволений машиною ,спілкуємося з покупцем по сьогоднішній день

Так що газ на авто - це супер ! Навіть на ланосі

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І в чому полягає та адаптація? В E200 NGT стоїть звичайний M271.

Як мінімум програмою ЕБУ двигуна для правильної роботи на газі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Scorpio, тобто ти підтверджуєш, що конструктивно двигуни однакові.

Для ДВС немає принципової різниці на чому працювати. Правильний газ навпаки сприяє довговічності мотора та є більш екологічно чистим пальним.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Scorpio,напишіть на яких машинах з пропаном Ви їздили.

лаЙнос(йому взагалі протипоказаний газ), Лексус LX470, БМВ Е34, Омега А і Б, Мерседес Спринтер 314, Паджеро Вагон і саме дебільне Мерседес 140 з мотором 6 літрів і установкою на метані в якої балони зжерли половину багажника.

з пропаном всі вели себе так як описували вище? За метан не говоримо - це глобальна окрема тема...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене бензинове авто з об'ємом ДВЗ 1,8 л. ГБО 4 покоління ставив одразу при покупці. Коробка автомат (варіатор).

Накатав порядку 50к км. Ні разу не пошкодував, що вибрав саме таку модель економії пального.

Усім холіварщикам - піс :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для ДВС немає принципової різниці на чому працювати. Правильний газ навпаки сприяє довговічності мотора та є більш екологічно чистим пальним.

Не зовсім так, Для нормальної роботи ДВЗ на газу мае бути, як мінімум правильно налаштована програма ЕБУ.

А щоб дійсно газ як пальне (через певні особливості газу) взагалі не позначався на ресурсі двигуна ступінь стиснення бажано щоб була мінімум 11 одиниць, а ще краще 13-14.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Мені це відомо. У газу вище октанове число. Підвищення ступеню стиску дозволить ефективніше витрачати паливо і збільшити потужність, але у варіанті ТС це рішення неприйнятне. Двигун має лишатись двопаливним. В налаштуваннях ЕБУ треба збільшити кут випередження запалювання, оскільки швидкість горіння газо-повітряної суміші менша.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Маю Рекорд с двигуном омеги А інжектор. Стоїть газ пропан самий простий. Економія відчутна. Катаюсь на роботу і назад. Тяга трішки зменьшилась (приблизно на 10-15 %) але для мене це не проблема. По трасі 150-160 іде , а для міста кататись економія чудова. Комп'ютер прошитий під газ, розхід 10-12 літрів газу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Як був кілометр на газу по місту 70 коп рік назад, так і звлишився.

На бензині ж рік тому км по місту був 1.20 -1.50.

Тепер за 2 грн перевалив.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...