Перейти до змісту

Чи варто купляти китай Geely CK 2008 б/у чи варто вибрати іншу марку?


doc_man

Рекомендовані повідомлення

за 30т грн. бери

http://auto.ria.com/...k_13197394.html

це не вона! я просто кинув картинку, її на авто ріа немає!

але я теж поцікавився цінами на ріа, виходить меньше 4000$ її не цінять

і взагалі таких ціни немає )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Думаю, можна брати, бо ціна низька і вже є зазор по ціні на декілька років вперед, тобто в майбутньому, по ідеї, можна буде продати без проблем по такій же ціні, що і купив, а той і дорожче.

Якщо будеш брати, дуже уважно перевір всі документи і сам автомобіль (може де є якийсь серйозний косяк..), бо ціна приваблива, а таке рідко буває з нормальними авто...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Їздив на таких пасажиром на таксі.Враження нормальні,не гірше ланосів і лад.Таксист казав що майже не ламається.

В порівнянні з чері набагато краща.

Як сказали вище то за таку ціну можна брати.Можна в оренду на таксі пустити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рахунок ціни чув, що за 55 тис можна взяти нову..

тільки чи правдива ця інформація чи просто розмови?!

Давно уже таких цен нету http://geely.ua/geely-ck2.html

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за 30т грн. бери

http://auto.ria.com/...k_13197394.html

це не вона! я просто кинув картинку, її на авто ріа немає!

але я теж поцікавився цінами на ріа, виходить меньше 4000$ її не цінять

і взагалі таких ціни немає )

Цінять і віддають-дві великі різниці.Покажіть сьогодні любому продавцю реальні гроші , і він радо скине тисячу дол.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

на рахунок ціни чув, що за 55 тис можна взяти нову..

до скачка доллара була 56 000 нова. зараз не знаю.

Та, що за 56 тис. - практично "гола" - ні кондиціонера, ні гідропідсилювача, ні АБС. По суті - авто минулого століття.

В нормальній комплектації ціна від 70 тис.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на рахунок "кожен день та економічна" - потрібно не 3К у.о. А від 4,5.

Ось гарна ссилка.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А на рахунок "кожен день та економічна" - потрібно не 3К у.о. А від 4,5.

Ось гарна ссилка.

Серед того хіт параду як на мене достойні варіанти:

1.Кіа Сід

2.Октавіа А5 та Фабіа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просто всі вищеописані варіанти не будуть за 3 000 у.о. :)

Для фабії - треба щонаймеше 6 000 :)

До ТС - бери, завше за такі гроші зможеш її комусь продати!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Opel Combo 1.3 cdti в місті витягував по 4.6-5.2 літри

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лучше старенького немца, может быть только старенький немец в хорошем сохране. К новым машинам эта поговорка уже не подходит!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

По французам - діагностика ЕБУ дорого, немає автосканерів.

По Китаю - як правило на більш-менш новий (стирений) кузов ставлять старі ліцензійні мотори. Проблема в тому, яка компоновка, точніше "ми впіхнули, а ви як хочете так і ремонтуйте". Механіки навіть спец ключі роблять, а не відкрутиш - болт кудись прирається, а потів не закрутиш. Бачив такого джипа в якого щоб зняти генератор реально півмотора і навесного зняти треба було.

Завжди чув від "гонщиків" німець найкращий.

Щодо економії пально -дизель. Так ось, дизель поки їздить - добре, а якщо зламався - пропала вся економія на ремонт і запчастини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

власники джилі, які ще коментарі чи скарги на авто, розказуйте не соромтесь )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

власники джилі, які ще коментарі чи скарги на авто, розказуйте не соромтесь )

В мене зараз СК 2008 року, вже 50000 наїздив, й тестю таку саму купив.

До цього було багато жигулів, ланосів, мазд. Останні дві перед джилею BMW E36-сті, це щоб було зрозуміло.

Брав я її з пробігом менше 4000. ))) Була вдарена в праве крило. Замінив крило, бампер. Зазори стали, але запчастини ліпше брати в АІСІ, бо хотів зекономити спочатку взяв в інтеренті, повна туфта(до речі продам крило до джилі - недорого ))).

Так сталося, що тільки в ній був робочий кондер(з наявних в мене авто ))), а треба було їхати на море, то й я ризикнув... 4000 зробив на ній. 130 на автобані йшла постійно, досить економічна, двигуп по ліцензіі з міцика, тай багато що по підвісці.

Вже зараз за 2-ва роки наїздив більше 50000. Нічого крім масла не міняв. Недавно тільки пройшовся по підвісці - одна опора, дві стабіліз. стіййочки, ну й амортизатори вже треба міняти, ще передні колодки поміняв.

Я скажу одне - нормальний автомобіль за свої гроші, навіть більше ніж нормальний. Кажу жінці - що може продати, так не дає... )))

з.і. Тестю купив таку саму з пробігом 17000, довольний, тільки йому сидіння не подобаються.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

власники джилі, які ще коментарі чи скарги на авто, розказуйте не соромтесь )

В мене зараз СК 2008 року, вже 50000 наїздив, й тестю таку саму купив.

До цього було багато жигулів, ланосів, мазд. Останні дві перед джилею BMW E36-сті, це щоб було зрозуміло.

Брав я її з пробігом менше 4000. ))) Була вдарена в праве крило. Замінив крило, бампер. Зазори стали, але запчастини ліпше брати в АІСІ, бо хотів зекономити спочатку взяв в інтеренті, повна туфта(до речі продам крило до джилі - недорого ))).

Так сталося, що тільки в ній був робочий кондер(з наявних в мене авто ))), а треба було їхати на море, то й я ризикнув... 4000 зробив на ній. 130 на автобані йшла постійно, досить економічна, двигуп по ліцензіі з міцика, тай багато що по підвісці.

Вже зараз за 2-ва роки наїздив більше 50000. Нічого крім масла не міняв. Недавно тільки пройшовся по підвісці - одна опора, дві стабіліз. стіййочки, ну й амортизатори вже треба міняти, ще передні колодки поміняв.

Я скажу одне - нормальний автомобіль за свої гроші, навіть більше ніж нормальний. Кажу жінці - що може продати, так не дає... )))

з.і. Тестю купив таку саму з пробігом 17000, довольний, тільки йому сидіння не подобаються.

а сидіння чим не догодили ?? )

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

власники джилі, які ще коментарі чи скарги на авто, розказуйте не соромтесь )

В мене зараз СК 2008 року, вже 50000 наїздив, й тестю таку саму купив.

До цього було багато жигулів, ланосів, мазд. Останні дві перед джилею BMW E36-сті, це щоб було зрозуміло.

Брав я її з пробігом менше 4000. ))) Була вдарена в праве крило. Замінив крило, бампер. Зазори стали, але запчастини ліпше брати в АІСІ, бо хотів зекономити спочатку взяв в інтеренті, повна туфта(до речі продам крило до джилі - недорого ))).

Так сталося, що тільки в ній був робочий кондер(з наявних в мене авто ))), а треба було їхати на море, то й я ризикнув... 4000 зробив на ній. 130 на автобані йшла постійно, досить економічна, двигуп по ліцензіі з міцика, тай багато що по підвісці.

Вже зараз за 2-ва роки наїздив більше 50000. Нічого крім масла не міняв. Недавно тільки пройшовся по підвісці - одна опора, дві стабіліз. стіййочки, ну й амортизатори вже треба міняти, ще передні колодки поміняв.

Я скажу одне - нормальний автомобіль за свої гроші, навіть більше ніж нормальний. Кажу жінці - що може продати, так не дає... )))

з.і. Тестю купив таку саму з пробігом 17000, довольний, тільки йому сидіння не подобаються.

а сидіння чим не догодили ?? )

Жорсткі та прості, хоча я проїхав близько 1000 не встаючи - особого дискомфорта не відчував...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі моя жилька... )

post-1130-0-13853100-1395696488_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3f0aefb2b5652f187e7cbebbf0dc74765f8505178819725.jpg

Задні арки джилі. І це авто 6 років.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

3f0aefb2b5652f187e7cbebbf0dc74765f8505178819725.jpg

Задні арки джилі. І це авто 6 років.

Київська машина... по моїй тільки знизу передніх дверок є невеличке вздування фарби, да і то тогощо їздив без бризговиків, забивало постійно водою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...