Перейти до змісту

Який "тазік" вибрати


arimantaras

Який "тазік" вибрати?  

114 користувача проголосувало

Ви не маєте дозволу голосувати в цьому опитуванні або переглядати його результати. Будь ласка, войдите або зареєструйтесь для можливості голосування у цьому опитуванні.

Рекомендовані повідомлення

Постало питання в купівлі машини, є декілька варіантів, авто приблизно однієї ціни, одного року 1988-1992, і мотори 1,4-1,6 літра, чесно не знаю навіть що обрати, питав різних людей кожен каже по різному, прошу проголосувати і обгрунтувати свою відповідь.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 76
  • Створено
  • Остання відповідь

Опель і Форд з живим кузовом в таких роках знайти буде важко.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Опель і Форд з живим кузовом в таких роках знайти буде важко.

Тай Мазду теж, як і більшість авто такого віку, хоча якщо добре пошукати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Форда візьми. Міцний, надійний, з запчастинами проблем нема. Тільки не ескорт а щось серйозніше.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А чому саме зупинились на цих автомобілях? Якщо прочитати ваші вимоги до авто,то знайдеться ще купа машин, за ті самі гроші.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а VW Golf2,Golf3?

ВАЗ 9 чи 8... чи ше шось поновіше...

най оптимальніше, це беріть або 9 або Гольфа 2....

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

враховуючи, що мова йде про далеко не нові авто, рекомендації по моделі/марці практично безглузді.

треба дивитись конкретні екземпляри.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Півроку тому також постало питання вибору авто.

Дивився і Опеля і Форди і Фольци і 9-ки. Але вибір впав на 9-ку.

1) Дешевше за іноземні "аналоги" тих же років, навіть новіші, я свою за 3000 взяв 1997 року 1,5 інжектор . Але якщо, скажімо, є 3,500 - то краще вже 8-9-99. А якщо є 4,500, то ясно, що вже цікавіше взяти щось із вищеперечисленого забугорного. Воно буде і новіше, і ціліше. За 4500 можна було знайти афігєнного (в шикарному стані) Ланоса 1,5-1,6 літра. Або Джету чи Гольфа 3-ку.

2) Іноземці 88-92 років такі ж гнилі як і вітчизняні (8-9-99).

3) запчастини до іноземців трошечки дорожчі, аніж до 8-9-99. (Приклад те ж дзеркало бокове. Купив до 9-ки, за 50 грн НОВЕ!)

Якось так. Моя думка і моє бачення цього.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але вибір впав на 9-ку.

Аналогічно, тіко взяв 99-ку, 1,6, кінець 2007 р.в.

Критерії вибору Женя перечислив. Та й по, так сказати, комфорту, нічим не гірша, хіба що бракує гідропідсилювача.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Постало питання в купівлі машини, є декілька варіантів, авто приблизно однієї ціни, одного року 1988-1992, і мотори 1,4-1,6 літра, чесно не знаю навіть що обрати, питав різних людей кожен каже по різному, прошу проголосувати і обгрунтувати свою відповідь.
У кожного автомобіля є свої недоліки. Але самий основний недолік коли авто не подобається своєму власнику. Тоді автомобіль стає купою брухту на колесах.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я теж кермую пепелацом 99-ї моделі, 2005 інж. Пора, панове, створювати клюб. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за такі гроші взяв би Golf 2 або Audi 80, Audi 100, Ланос як альтернатива, але точно не ВАЗ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за такі гроші взяв би Golf 2 або Audi 80, Audi 100, Ланос як альтернатива, але точно не ВАЗ

За які гроші?? Автор ні словом не обмовився про гроші! Якщо маєте на увазі мене - то краще ВАЗ 97-го, аніж Гольф 87-го! Це моя думка.

Мені не критично, що то вітчизняна. Чи я маю гордо заявляти "інамарка"!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+ за 99-ку, не понимаю я принципа "куплю гроб 88-90 года, но ИНОМАРКУ"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я би порадив докласти "трішечки" і взяти гольфа

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Порадив би німця (Фольц, Ауді, Опель) але не старше 1995року - в цьому діапазоні ще можна знайти не дуже вбитий мотор та кузов, але треба добре пошукати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я за такі гроші взяв би Golf 2 або Audi 80, Audi 100, Ланос як альтернатива, але точно не ВАЗ За які гроші?? Автор ні словом не обмовився про гроші! Якщо маєте на увазі мене - то краще ВАЗ 97-го, аніж Гольф 87-го! Це моя думка. Мені не критично, що то вітчизняна. Чи я маю гордо заявляти "інамарка"!?

якщо говорити за іномарку 88-92 р.в., якщо нормально експлуатувалась і в хорошому стані, то ціна їй буде до 5 тис. у.о., тому особисто я взяв би старішу іномарку, хоча я не проти ваших ВАЗіків, сам їздив на цьому нащасному "подобії" машини)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Бюджет топікстартера на покупку можна оцінити з варіантів опитування. В даній ситуації теж схиляюсь до новішого ВАЗ'у. Буде, як мінімум, дешевше і простіше в обслугованні. Знайти іномарку 20-25-ти років не биту, не топлену і без гнилого кузова, - майже фантастика. А реальний пробіг уявити навіть страшно.

Vectra A (як і ще два Опеля) була свого часу у тата. Кузов Опелів тих років і корозія, - майже синоніми. З Фордами тієї ж епохи ситуація схожа.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кузов Опелів тих років і корозія, - майже синоніми

Рівно однаково гниють як і ВАЗ-ікі. Один в один. Із тією різницею, що більшість за "поварит пороги" ВАЗ-а візьме 500 грн, то за Опеля уже не менше 800. Чому, Бо ж ОПЕЛЬ!

якщо говорити за іномарку 88-92 р.в.,

Підозрюю, що саме на такій ти й їздиш?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

kravchuk сказал: якщо говорити за іномарку 88-92 р.в., Підозрюю, що саме на такій ти й їздиш?

ні не вгадав), я раніше їздив, старому німці, але він був в хорошому стані і кузов у нього був "лужоний" і за пороги я навіть не думав, а зараз катаюсь на мерені 2000 року і все там добре)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Рівно однаково гниють як і ВАЗ-ікі.

Але ВАЗ за ті ж гроші буде новіший і, як наслідок, менш гнилий (і менш битий, і менш заїжджений, і т.д.). Та й запчастини на кожному кроці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а зараз катаюсь на мерені 2000 року і все там добре)

Я за тебе радий. Але якщо уважніше придивитися до того, що хоче автор, то можна зрозуміти, що він хоче.

1) Я так зрозумів, що автогр хоче іномарку. Розумію, трішечки комфортніше, аніж у ВАЗ-і. І це хіба що стосується Омеги. Але, як уже було сказано, більшість авто тих років вбиті. І якщо купувати в Україні (а з-за кордону воно зараз приїде золоте по гроошам), то в хлам вбиті.

2) Автор не розглядав варіанту покупки вітчизняного авто. А даремно.

3) Автор не озвучив орієнтовну суму. А це важливо. Тому як між двома приблизно однаковими машинами (того ж року) може бути "розброс" навіть в 500 у.о.!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

але він був в хорошому стані і кузов у нього був "лужоний"
Луджений Оцинкований у прямому розумінні у німців з'явився тільки з 4ого покоління, це десь 1995-97 рік модельного ряду.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хочете "луджений" кузов - беріть Волгу 21-у :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а зараз катаюсь на мерені 2000 року і все там добре)

"купити" - це одне, а "обслуговувати" - це вже зовсім інша історія. + пост № 22

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...