Перейти до змісту

У кого какой расход топлива? (Статистика)


flashhero

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано
6 часов назад, yu2007 сказал:

Далекувато до дизельгейтнутого дива німецьких інженерів)) 

 

 

 В мене є Гольф 6 1.6 ТДІ (дизель)  і Октавія А5 1.6 МПІ (бензин).  Гольф бере  палива на 2л менше. Але в Гольфі є турбіна .двохмасове щеплення,недешеві форсунки. ТНВД. клапан ЄГР, сажевий фільтр...Всього  цього немає в Шкоді  Чи перекриє єкономію в паливі заміна чогось одного з вищеперечисленого? Я вже не кажу про декілька. Недавно в Гольфі здохла форсунка.Ціна нової 300$

  • +1 2
Опубліковано (змінено)
7 часов назад, yu2007 сказал:

 

 

 

 

6 минут назад, Cherman сказал:

Щось багато в тебе Гольф бере. Має бути більша різниця з бензином, тим більше МРІ. 

Гольф  при 80-90 бере 4л , при 120 5.3-5.5.  Шкода при 80-90  6-6.3л. при 120 7.3-7.5.  Я спеціально не заміряв, це по борткомпу. Але обидва авто одного концерну , тож брешуть приблизно однаково :)

Змінено користувачем Kiolan
  • +1 1
Опубліковано
1 hour ago, Kiolan said:

Гольф  при 80-90 бере 4л , при 120 5.3-5.5.  Шкода при 80-90  6-6.3л. при 120 7.3-7.5. 

А ти в основному на Київ машинами кілометраж намотуєш?:) 

По місту/селу витрати будуть більші, у мпі певно не менше 9, а зимою і всі 10))


 

 

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
9 часов назад, Zheny@ сказал:

І знову ж таки  "до повного", хтось ллє, поки відстрелить пістолет, а хтось ще "трамбує" виймаючи трошки пістолета з горловини, щоб аж під горло!

 

Щоб було корректно (я так робив), заправляєшся перший раз до повного і другий раз (після 500 км їзди) до повного на одній і тій же заправці, на одній і тій же колонці, і до першого відстрілу (не доливати більше), або в обох випадках помпувати до горловини

Змінено користувачем Юріч
Опубліковано (змінено)
В 05.04.2021 в 20:03, Kiolan сказал:

 

Гольф  при 80-90 бере 4л , при 120 5.3-5.5.  Шкода при 80-90  6-6.3л. при 120 7.3-7.5.  Я спеціально не заміряв, це по борткомпу. Але обидва авто одного концерну , тож брешуть приблизно однаково :)

 

В бензинках теж хватає своїх тараканів. І бензинка не дає тих відчуттів при їзді, як турбодизель. І ресурс в дизеля більший мінімум в півтора раза. Якщо було б все так пєчально з дизелем, як ти тут представив, не їздили би на ньому в такій кількості...а дизельних машин у нас суттєво більше

Змінено користувачем Юріч
  • +1 1
Опубліковано
5 часов назад, Kiolan сказал:

Чи перекриє єкономію в паливі заміна чогось одного з вищеперечисленого?

Дивлячись на якому кілометражі. 100 тис км - це економія 60000 грн.

Опубліковано (змінено)
7 часов назад, volks сказал:

Дивлячись на якому кілометражі. 100 тис км - це економія 60000 грн.

Так, але щоб вернути вартість тієї ж форсунки треба проїхати 10 000 км. А їх 4 і невідомо коли привітає наступна. І ми говоримо не про нове авто , а  з пробігом вже біля 200т.км .І якщо бензинове авто буде з газом, то різниця в витратах зменшиться.

 

8 часов назад, Юріч сказал:

 

В бензинках теж хватає своїх тараканів. І бензинка не двє тих відчуттів при їзді, як турбодизель. І ресурс в дизеля більший мінімум в півтора раза. Якщо було б все так пєчально з дизелем, як ти тут представив, не їздили би на ньому в такій кількості...а дизельних машин у нас суттєво більше

   Але і не дарма кажуть, що дизель не економить , а дає в борг :) .Головне  продати до терміну повернення боргу.

Змінено користувачем Kiolan
  • +1 1
  • 4 тижня потому...
  • 3 місяця потому...
Опубліковано
6 годин тому, Waver сказано:

Маю питання хто в темі:

Катаюсь на Форд Фюжин 2017 року з газовим обладнанням і помітив, що коли їздиш тільки на газу то всеодно потрошки зменшується рівень бензину в баці... за останні 500км на газі поступово пішло десь літрів 8-10 бензину.

Як взагалі та вся система працює? 

 

Від пуску двигуна десь до 50 градусів його температури авто працює на бензині. Потім переключається на газ. Якщо ті 500 км складались з купки невеликих відрізків руху то тоді все норм

  • +1 3
Опубліковано
29 минут назад, vampirich сказал:

Від пуску двигуна десь до 50 градусів його температури авто працює на бензині. Потім переключається на газ. Якщо ті 500 км складались з купки невеликих відрізків руху то тоді все норм

Может и на 30 градусов настроено быть.

Опубліковано (змінено)
On 05.04.2021 at 19:38, Kiolan сказано:

 В мене є Гольф 6 1.6 ТДІ (дизель)  і Октавія А5 1.6 МПІ (бензин).  Гольф бере  палива на 2л менше. Але в Гольфі є турбіна .двохмасове щеплення,недешеві форсунки. ТНВД. клапан ЄГР, сажевий фільтр...Всього  цього немає в Шкоді  Чи перекриє єкономію в паливі заміна чогось одного з вищеперечисленого? Я вже не кажу про декілька. Недавно в Гольфі здохла форсунка.Ціна нової 300$

в бензинових лямбда зонди летять, каталізатори є, свічки тре міняти, катухи горять.  в сучасних ще турбіни є і маховики не відрізняються.

якщо ви їздите в магазин за хлібом і намотуєту 5 тищ в рік, то ні, дизель не для вас. якщо у вас 15ккм і більше в рік, то да, перекриє. сукупні витрати на утримання і експлуатацію будуть такі ж.

дизель без суттєвих поломок накручує 200-250 тисяч. далі як повезе. при правильній експлуатації люди накручують 400 ккм і більше без капіталки.

тому за весь цей час можна заощадити 5-7 тищ баксів на паливі, якщо ваш бензин звичайно відпрацює 300 ккм хоча б...

ну а потім це піде в ремонт - сажевий, егр, турбінка, форси, ПНВТ. ~3-4k$ прийдеться викласти.

 

але є одне але, не забувайте що машина машині рознь. і перш ніж купити, треба думати чи хватить у вас бабла її обслужити, а то як з людьми які в кредит іфони беруть, а гроші на рахунок закинути нема з чого.

форсунки бувають різні в ціні. від 100 і до 500. Є такі що ремонтуються легко і швидко, є одноразові...

люба машина ламається, нажаль.

гляньте відоси луцького кента, корисно перед покупкою авто 

ну і суто по темі. Г7 траса, режим 90-110 з мінімальним кондюком. соляра, трохи загружений

PXL_20210802_102948004_MP.jpg.ac195eb27e3af67dad5ca06d71230c82.jpg

по місту десь на літр-два більше, залежно які пробки.

P.S. https://pikabu.ru/story/audi_s_nebolshoy_polomkoy_8172028

Змінено користувачем laser
  • +1 1
Опубліковано
11 годин тому, Waver сказано:

Маю питання хто в темі:

Катаюсь на Форд Фюжин 2017 року з газовим обладнанням і помітив, що коли їздиш тільки на газу то всеодно потрошки зменшується рівень бензину в баці... за останні 500км на газі поступово пішло десь літрів 8-10 бензину.

Як взагалі та вся система працює? 

Особливості роботи ГБО на двигунах з прямим вприском, там при їзді на газу всеодно іде вприск бензину в камеру, десь 20% від того як при їзді на бензині.

Опубліковано (змінено)
7 минут назад, Lisovic сказал:

Особливості роботи ГБО на двигунах з прямим вприском, там при їзді на газу всеодно іде вприск бензину в камеру, десь 20% від того як при їзді на бензині.

Такого нет. Некоторые мозги делают довпрыск при большой нагрузке, и в некоторых из них эту функцию можно отключить. Но большинство не делает. Есть системы с впрыском газа в жидкой фазе. Есть со смазкой.

Змінено користувачем romanc
Опубліковано
14 хвилин тому, romanc сказано:

Такого нет. Некоторые мозги делают довпрыск при большой нагрузке, и в некоторых из них эту функцию можно отключить. Но большинство не делает. Есть системы с впрыском газа в жидкой фазе. Есть со смазкой.

Газовщики з тобою не згідні.

Цитувати

Встановлення ГБО на двигун TSI або будь-який подібний агрегат зовсім не означає повну відмову від бензину. Щоб не «спалити» форсунки, доводиться залишати циркуляцію рідкого палива, але лише в тому обсязі, якого достатньо для утримання температури нижче критичної. Відбувається це за рахунок періодичного включення бензофорсунок. На холостих і низьких обертах частка бензину в загальних витратах палива становить 10%, а із зростанням обертів цей показник збільшується. На скільки – залежить від конкретного мотора.

https://vipgaz.ua/uk/articles/bezposerednye-vporskuvannya-i-gaz

  • +1 1
Опубліковано (змінено)
4 годин тому, Asashi сказано:

на рахунок бензинових авто, це просто в європі на автобанах пішла така думка, що дизель довже їздить

є дуже проста різниця бенз/дизель. перші роблять на оборотах 2500-3000 в оптималі, другі — 1500-2500. а також різні температури згорання. відповідно моторесурс в перших спрацьовується трохи швидше. тут банальна фізика.

  

2 годин тому, Cherman сказано:

Гольфа 7-го купив?:)

так.

Змінено користувачем laser
Опубліковано

незатратні, пока не приходить справа міняти мертву батарею на другу. а дохнуть там батареї досить швидко

 

Опубліковано

оті ліфи які сюди нагнали то перше покоління, там хімія гавно. якшо електро, то брати не раніше 16 року хоча б. це до всіх виробників, не лише нісани

 

Опубліковано
1 година тому, laser сказано:

є дуже проста різниця бенз/дизель. перші роблять на оборотах 2500-3000 в оптималі, другі — 1500-2500. а також різні температури згорання. відповідно моторесурс в перших спрацьовується трохи швидше. тут банальна фізика.

нові бензинові зараз також працюють 1500-2000 оборотах для звичайної їзди

3000оборотів це вже 110км/год.

  • Подобається 1
  • +1 1
Опубліковано
17 minutes ago, Vikvik Mawr said:

нові бензинові зараз також працюють 1500-2000 оборотах для звичайної їзди

3000оборотів це вже 110км/год.

 

Підтверджую. В мене на 1,6 щоб вийти на 3000 обертів в круїзі, це треба тримати всі 120, чи 110, коли 5 пасажирів і повний багажник)

 

Правда не зрозуміло, що таке "нові", бо мій корчик позаминулого десятиліття :) 

  • Ха-ха 1

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти
×
×
  • Створити...