D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 16:56 #1 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 16:56 Така ситуція.... зникаю у невідомому напрямку антифриз!З пічки пару крапель впало ну не до такого степеня що аж бачок опустів.У салоні чисто!Під авто невиявлено нічього!!!Хотів запитати тут може хтось знає причини пропажі,або почути щось розумне для вирішення проблеми!
izym Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:06 #2 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:06 Можливо пробило прокладку м1ж блоком та головкою цил1ндр1в, перев1рити легко - буде великий р1вень масла в двигун1. Перев1рь!
D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:08 Автор #3 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:08 Можливо пробило прокладку м1ж блоком та головкою цил1ндр1в, перев1рити легко - буде великий р1вень масла в двигун1. Перев1рь!теж думав сьолгодні дивився нічього не змінилося!Димності немає.Але мені кажеться він всерівно йде десь в двигун!!
SysR Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:11 #4 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:11 Яка марка авто?
D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:13 Автор #5 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:13 Яка марка авто?ВАЗ 2108
SysR Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:19 #6 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:19 Може діватись через прокладку в голові, якщо зовнішніх слідів течи не видно.
Skalyan Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:21 #7 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:21 В мене колись падав рівень гальмівної рідини в бачку, але явних підтікань не було видно. Виявилось вся рідина тікла в салон під ноги по голій блясі, не було видно, доки не підняв усі коври та устілки. Як варіант можливо й у вас втікає із пічки під коврики??
D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:24 Автор #8 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 17:24 В мене колись падав рівень гальмівної рідини в бачку, але явних підтікань не було видно. Виявилось вся рідина тікла в салон під ноги по голій блясі, не було видно, доки не підняв усі коври та устілки. Як варіант можливо й у вас втікає із пічки під коврики??Може бути!!Треба все добре перевірити!!!!Ех треба ставати робити,а так нехочеться да й часу немає)Може діватись через прокладку в голові, якщо зовнішніх слідів течи не видно.Мені теж так здається
Masik Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:07 #9 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:07 Была такая же проблема на Мерсе 124-ом - шлифанул головку блока и поменял прокладку - и всё стало "по феншую"))))))))
jurgen007 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:17 #10 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:17 Спробуй на заведеному моторі зняти кришку з розширювального бачка і погазувати, якщо будуть перти гази значить прокладка.
D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:20 Автор #11 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:20 Спробуй на заведеному моторі зняти кришку з розширювального бачка і погазувати, якщо будуть перти гази значить прокладка.подивлюся відпишу!!дякую
neznakomec Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:28 #12 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:28 можливо з під краника пічки, тече під коврик. В них є таке.
D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:31 Автор #13 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:31 можливо з під краника пічки, тече під коврик. В них є таке.капало було але не сильно крапля дві!!!!я думаю аби там під тоннель не пішло!!!Якщо там немає то значить прокладка!!!
vaz75 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:36 #14 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:36 Відкручуєш пробку маслозаливної горловини: якщо на ній інтенсивний буро-білий наліт, щось таке: - пробита прокладка, крім того повинен бути підвищений рівень масла (перевірити щупом).
D.GryWeB Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:38 Автор #15 Опубліковано 24 Листопада, 2013 в 18:38 Відкручуєш пробку маслозаливної горловини: якщо на ній інтенсивний буро-білий наліт, щось таке: - пробита прокладка, крім того повинен бути підвищений рівень масла (перевірити щупом). поняв!!!!Ясно дякую!!
romarker Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 07:24 #16 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 07:24 Провір радіатор.
Jack Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 07:58 #17 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 07:58 можливо виганяє через випускний колектор
vaz75 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 08:57 #18 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 08:57 можливо виганяє через випускний колекторВ цьому випадку повинно "булькотіти " у розширювальному бачку (оскільки тиск випускних газів значно більший ніж тиск в системі охолодження. а от через впускний ймовірніше, тоді з вихлопної труби буде прискати тосолом (на запах) тоді пробита прокладка впускного\випускного колекторів
D.GryWeB Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 13:58 Автор #19 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 13:58 Провір радіатор. Радіатор новий!!Тай я недумаю що він!можливо виганяє через випускний колекторВ цьому випадку повинно "булькотіти " у розширювальному бачку (оскільки тиск випускних газів значно більший ніж тиск в системі охолодження. а от через впускний ймовірніше, тоді з вихлопної труби буде прискати тосолом (на запах) тоді пробита прокладка впускного\випускного колекторівМені теж шось таке здаться дякую!!!!
BanderaLutsk Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 14:27 #20 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 14:27 тоді з вихлопної труби буде прискати тосоломА свічки повинні мати робочі поверхні а-ля "незаймані", тобто чисті.Якщо чисті не всі свічки, а деякі - це значно полегшить пошуки фефекту, який привів до поломки.
D.GryWeB Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 14:42 Автор #21 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 14:42 тоді з вихлопної труби буде прискати тосоломА свічки повинні мати робочі поверхні а-ля "незаймані", тобто чисті.Якщо чисті не всі свічки, а деякі - це значно полегшить пошуки фефекту, який привів до поломки.Дякую !треба глянути!
Roman12321 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 19:47 #22 Опубліковано 25 Листопада, 2013 в 19:47 В мене була колись подібна ситуація, дівалось а не знав куда, а підтікало з тонкого шлагна що йде на підігрів карбюратора, якщо звідти то капає на випускний колектор і зразу випаровується
D.GryWeB Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 17:57 Автор #23 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 17:57 Це була помпа!!!Клім ануло помпу Біда...
D.GryWeB Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 17:57 Автор #24 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 17:57 Це була помпа!!!Клім ануло помпу Біда...
foma144 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 18:00 #25 Опубліковано 26 Листопада, 2013 в 18:00 якщо пробита прокладка і рідина потрапляє у випускний коллектор - буде сильна біла пара з вихлопної. Всі іші можливі вмпадки тут вже були, треба перевіряти.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.