Перейти до змісту

Скарга на "Гарна хата"


PPArhangel

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

До фірми "гарна хата" звернулась клієнтка яка нічого не тямить в тих стелях. так склалось що монтажники вже встановили гіпсо картонний короб на стелю правда він вийшов трохи неправильний. коли клієнтка зайшла на фірму, підійшла до менеджера і сказала що бажає замовити стелю, і сказала що вже є гіпсо картонний каркас та намалювала вид з боку та з низу. на що менеджер запевнила що можна на даний каркас чіпляти стелю. наступне питання було чи можна глянцеву стелю і над нею прикріпити світлодіоди в якості підсвітки. менеджер знов запевнила що можна. Потім клієнтка вибрала колір і залишила розміри.

через певний період замість того щоб приїхати перевірити чи замовниця дала вірні розміри (ну всяке буває люди помиляються) привезли полотно. коли зайшли в кімнату глянули на стелю і відразу сказали - у вас неправильна стеля. їм відповіли що на офісі залишили малюнок як виглядає стеля і запевнили що можна виконувати монтаж натяжної. робітники взяли універсальний профіль і натягнули стелю.

замовниця була незадоволена результатом. а саме 2 сантиметри профілю стирчали горизонтально і добре проглядались нерівно зарізані стики плівка заправлена складками. орієнтовно через 2 тижні вистрелила частина стелі і трохи порвалась.

приїхали заклеїли.

коли я почав встановлювати діодну стрічку то вона відзеркалювалась і ще гірше стало видно профіль.

зрозуміло що весь цей сир бор через неправильну стелю.

потім я звернувся до директора натяжної стелі і відбувся приблизно такий діалог:

- добрий день я телефоную з ... адреси стосовно монтажа натяжної стелі. ваші робітники не якісно встановили стелю, клієнт незадоволений тому що її стеля не відповідає фотографії з вашої галереї

- у вас неправильна форма гіпсокартону. переробіть стелю і ми вам перетянемо стелю

- коли прийшли до вас в офіс вашому менеджеру намалювали план стелі і як вона виглядає, та сказали свої вимоги на що менеджер сказав що можливо виконувати монтаж.

- наш менеджер ( кажуть дружина власника) не розбирається в монтажі стелі, потрібно було звернутись до мене в сусідній кабінет і спитати чи можливо на дану стелю натягувати плівку

- а чому ваш менеджер не направив до нас

- спитайте її

- добре чому ваші робітники спочатку не приїхали не перевірили розміри і не сказали що стеля неправильна

- довга пауза

- чому ваші робітники після того як сказали що стеля неправильна приступили до монтажу а не порекомендували переробити стелю???

- моїх робітників не хвилює чи ваша стеля правильної форми чи неправильної їм ( нецензура) всерівно як виконувати монтаж,їхня справа зробити а ваша стеля неправильна!

- так чому ж про це не повідомив ваш менеджер або не порекомендував до вас звернутись

- задача менеджера продати

- на мою думку менеджер має пояснити і розяснити або направити до спеціаліста

- а ви коли їдете купляти дівчині парфуми ви її також берете з собою щоб дала пораду які подобаються ( мав на увазі що до них приходять тільки обізнані в стелях клієнти)

- не рівняйте святе з грішним, краще визнайте помилки ваших робітників

- нічого я визнавати не буду я тут во всьому правий не подобається звертайтесь в суд

ось така негарна ситуація вийшла з даною фірмою

я вважаю що директор сильно великої думки про себе. і через те що їхня фірма лідирує по продажам дозволяє такого роду хамство з клієнтами.

Опубліковано

З даною фірмою склалась також жахлива ситуація і майже схоже хамство власника.

Спочатку приїхали та заміряли і вказали суму 5300. десь через день ми поїхали до них у офіс уточнити стосовно світильників, яких ми ще не мали, але вони повинні там бути. Виявляється, що за це вони гроші буруть, а роботу зроблять коли світильники приїдуть і знову платити потрібно. На моє запитання: Чому так? - конкретної відповіді не почула. також ми відмовились від стелі в одній кімнаті та в іншій кімнаті замовили стелю на 50,00 грн. дорожчу (приб. на 400,00 до загальної суми), але після підрахунків менеджера сума збільшилась до 6900 грн.

Почали запитувати про договір, на що нам відповіли, що робочі коли зроблять роботу, нададуть. Хіба так роблять? Наполягали. Почалась біганина менеджерів по іншим кабінетам та шушукання, зрештою уклали догорів на суму до 4000 грн. Цікаво, якщо з договором, то сума зменшується майже вдвічі. дивно!?

Приїхали робочі, точніше налетіла саранча. Стіни побили, подряпали, повимазували і т.д. На початку робочого дня через кожні півгодини бігали на перекур, а в кінці роб. дня робили як хотіли.

Ми попередили, що там-то прокладена електрика, але вони всеж таки ризикнули, хоча могли, але не захотіли, бо це довше, зробити по іншому. І все таки сталось те, що мало статися. Електричний кабель пробитий у 4 місцях, на що вони відповіли, що ми зараз доточимо. Коли це почув наш електрик......роботи перенеслись на наступний день.

В одній кінматі не змогли прикріти ленту (каркас з гіпсокартону), про що заздалегіть не попередили. Запропонували приклеїти плінтус, ну ні до чого нам той плінтус.

Щастя, що на підлозі не було покриття, бо воно було повністтю пошкоджене, бо понабирали дітей-студентів - їм аби роботу зробити, а за якість ніхто не відповідає.

Коли ми висловили свої претензії, також вислухали зверхність від власника і жодної пропозиції вирішення конфліктної ситуації.

Нам потрібно зробити ще одну кімнату, але ми вже точно знаємо, що послугами "Харна хата" користуватись не будемо і Вам не раджу.

Опубліковано

на щастя допоміг вирішити проблему бордівець http://board.lutsk.u...r/9609-igariok/

замовили в нього стелю в ванну кімнату приїхав на місці зробив заміри вказав які проблеми потрібно виправити. Культурна спокійна і привітна людина РЕКОМЕНДУЮ! ! !

Опубліковано

дана фірма вже давно прославилась. в сусіда також натягнули так стелю що аж дивитись не хочеться...але ж зараз знайдеться хтось один хто буде захищати цю "гарну хату" і казати що це лише хочуть фірму репутацію зіпсувати...

Опубліковано

я не буду захищати так як сам не бачив як вони працюють...але бачив 2 результати їх роботи...цілком нормально і по ціні і по якості....можливо просто у вас така вдача була попасти на таких монтажників чи менеджерів....

Опубліковано

осьне розумію Вас люди)) є відповідні інстанції, типу з питань захисту прав споживачі) накатайте заяву, у вас є договір на руках, а акт виконаних робіт не підписаний закон на вашій стороні, "прогніть" фірму...

а потім напишіть вже сюди... а то створюєте типу анти рекламу)))

вона цій фірмі до одного.... клієнти в них будуть, а якісно виконувати роботу їх може навчити тільки людина яка виставить їм зустрічний рахунок...

Опубліковано

На початковому етапі відмовився як від їх послуг так і від натяжної стелі.

Важко назвати людину майстром, який бачить якийсь косяк і тупо нереагує на це.

Опубліковано

бандіт якщо маєте бажання подивіться на якість виконаної роботи в магазині віоковбаса на відродження під час того як я там робив ремонт вони натягували стелю. Так вот директор Влад 2 рази заставляв переробляти косяки і всерівно плінтус поклеєний не ідеально

Опубліковано

та я нічого не маю проти і не захищаю нікого...просто кажу бачив результати 2х робіт цієї фірми.... вибачте якщо мене не так зрозуміли

Опубліковано

Ставили і в мене в четвер. Після їхнього монтажу як після татарської орди. Хоча м'який куточок який не можна було винести з кімнати спеціально понакривав старими покривалами. Так вони їх позривали і ставали на куток у грязному взутті. Вирвали розетку з м'ясом. На підлозі повно сміття, шурупів. Не знаю ще чи довго протримається стеля. Але не думаю що ще раз вернусь до них і іншим не раджу.

Опубліковано

Опаньки, Гарна Хата делала год назад мне натяжной потолок, всё качественно и быстро, наверное из-за того что обратился к знакомым, но владельцы мне мягко говоря не очень нравятся, $$$ испортили их...

Опубліковано

ОФФ

Борда... Мінусують за висловлення думки.

Ой тільки не треба. Таке враження, що самі ніколи мінуси "за висловлення думки" не ставили.

І скільки вже можна мусолити тему "борда - не борда"? Самі ж є її частиною.

Оффтоп закінчив.

Опубліковано

[offtop] мінус - це не тільки "Аффтор мудак, крєатів дєрьмо", мінус - це може й просто "нє поддєржал". [/offtop]

Прикольно, що "не поддержал" можуть не всі. Вже якось не об"єктивно.

Опубліковано

Кілька місяців тому вони робили натяжні стелі в двох кімнатах. Роботи виконали швидко і якісно. Після себе сміття не залишили. В один день натягнули стелю, через два дні зробили світильники, як і домовлялися. Результами задоволені.

Опубліковано

Проблема в тому, що ніхто чомусь не "париться" про клієнтів, тому потім плачуть що немає замовлень, і приходиться продавати "лохуса" щоб було на що жити.

Знаючи людей що не всі інженери (навіть якщо так і є), дають тобі розміри, думаю по часу та грошам не затратно послати людину (робітника, який знає що таке рулетка і як правильно все поміряти). Тоді якщо будуть претензії (не хватило матеріалу, чи забагто чи там ще щось) то будуть до конкретної людини яка десь "продрушляла".

Навіть якщо клієнт себе б'є в груди що робіть мені по моїм кресленням (в даному випадку стеля, або вікно чи там ще щось таке, не заготовка якась), то краще сказати давайте наш робіник до вас приїде все переміряє, щоб якщо виникнуть не порозуміння це вже будуть проблеми нашої фірми, а не ваші.

Людина приїхала, все поміряла, клієнт все проконтролював і підписався, згоден з розмірами і так далі...

Тоді видно чийсь косяк.

PS: Історія з життя, чоловік з жінкою разом намалювали прихожу, і придумали поличку ще одну, чоловік спитав в жінки, що будеш туди ставити, вона відповіла, чоловік "прикинув" вагу й каже давай зробимо поличку тоншою, тоді буде гарний перехід, жінка погодилась, він уточнив ще раз 10 чи точно вона важчого ставити туди не буде. Монтували прихожу без нього, приходить вечором додому, бачить все зроблено ідеально по кресленням, тільки та поличка що була тонша прогнулась аж (жінка заставила її всяким важким), він каже до неї "якого куя ти так зробила", а вона у відповідь "да мало лі я там що вчора говорила, я передумала", їй ж не зрозуміти всі нюанси конструкції:))

Опубліковано

Може, так зрозуміліше буде:

Мінусують за висловлення НЕЙТРАЛЬНОЇ думки.
Ой тільки не треба.
Планувала почути тих, хто мінуснув, а не того, кому поумнічати)))
їй ж не зрозуміти всі нюанси конструкції :))
Сподіваюсь, це не узагальнення всіх жінок?
Опубліковано

Oksana04,

я не буду захищати так як сам не бачив як вони працюють.

Ага, сам не слышал, как поет Растропович, но говорят, что картавит и фальшивит, мне Рабинович напел.

Якось так це звучить.

Суть якраз таки в процесі. На скільки я зрозумів із усіх постів, то там є не одна бригада. І потрібно щоб справді "пощастило" попасти на ту, що роблять добре.

Ігарьок, уже згаданий в цьому пості, за дзвінком приїхав, САМ все переміряв і побачив. Де і як має бути опалення, освітлення, де які стіни і т.д. і.т.п. Щоб отих нюансів і не виникало.

При мені передзвонив на завод, де й замовив мою стелю по розміру, який сам поміряв. Якби щось не так - то й відповідав би (переробляв) сам.

Спочатку справді хотів було замовляти стелю у "Хаті". Але в останній момент передумав. Знайшов тему Ігора і передзвонив.

Взагалі, ніяка поважаюча себе фірма не буде виконувати замовлення по розмірам, що дав клієнт. Бо від реалій, вони можуть бути ой як далекі...

Опубліковано
Потім клієнтка вибрала колір і залишила розміри.

через певний період замість того щоб приїхати перевірити чи замовниця дала вірні розміри (ну всяке буває люди помиляються)

якось дивно,клієнтка ж не домовилася про виїзд на заміри,а надала розміри

а виїжджати і перевіряти ніхто не зобов'язаний ,якщо такої домовленості не було

а взагалі ,якщо

клієнтка яка нічого не тямить в тих стелях
,то спочатку потрібно викликати спеціаліста для консультації та замірів або почати щось тямити ,перед тим як замовляти

так,менеджер не професійний ,але сьогодні це на кожному кроці і не новина

тому,щоб зберегти свій час,гроші та нерви варто самому бути обізнаним принаймні на початковому рівні,імхо

а взагалі,ми дуже любимо відповідальність перекладати на інших людей...

Опубліковано

Добрий день всім

Не знаю як кому де ставили але хочу дещо написати

Мені і моїм знакомим ставили і задоволені, просто в нас люди привикли всю відповідальність оставляти на когось

бо привикли робити дешево і щоб було красиво.

Я був на офісі і бачив як морочать голову коли їм кажуть що краще зробити так то вони відповідають це дорого.

А писати ми всі мастаки і когось обговорюватию

А фірма працює добре, а то знаємо спочатку обсеруть а потім все одно прийдуть до них.

Бо відчув на собі коли займався ремонтом то те не так то носом крутять..

Щоб не виникало питань краще все відразу обговорити. і тоді все буде в порядку.

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...