Перейти до змісту

Поради водіям. Техніка водіння.


laska

Рекомендовані повідомлення

Так, але не зовсім так... Якщо під пухким снігом виявиться лід, то, натиснувши на гальма при увімкненій передачі, ти відразу заблокуєш колеса і, відповідно, заглохне двигун.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 60
  • Створено
  • Остання відповідь

:) Перевзувайтесь вчасно, до-речі пора вже...

Жартуєте?, на вулиці майже +20, я в футболці ходжу

У всех переднеприводных он наоборот опустится.....

Мабуть ви ніколи різко не рушали з місця на ПП авто? Якраз передок так задирається, що колеса тільки і свистять, так як коефіцієнт зчеплення зменшується. Славута може і на другій шліфувати, особисто перевірено. Тому і всі самі швидкі автомобілі дрег-рейсінгу задньо- або повноприводні, але ніяк не з переднім приводом.

А Волинянка тим і славиться, що у неї є колісні редуктори, що крім збільшення кліренса (вони збільшують крутний момент на колесах, отже, можна встановлювати менші редуктора на осях, що збільшує кліренс), дають кращий коеф. зчеплення, через ефект ніби присідання при рушанні з місця. Там півосі обертаються в протилежному напрямку відносно коліс.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, але не зовсім так... Якщо під пухким снігом виявиться лід, то, натиснувши на гальма при увімкненій передачі, ти відразу заблокуєш колеса і, відповідно, заглохне двигун.

Звісно, якщо натиснути досить сильно, то на авто з переднім приводом заглохнеш, а взагалі гальмують на передачі саме для того, щоб не допустити блокування коліс. Двигун створює певний обертальний момент, перешкоджаючи блокуванню. Та й легше вловити момент, коли сильно падає швидкість обертання коліс і, відповідно, частота обертання колінчастого валу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що у гарного водія іржавіє, а у поганого блищить? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що у гарного водія іржавіє, а у поганого блищить?

Відчуття "бога доріг".
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Не спішити і не суєтитись на дорозі. Всі твої маневри повинні бути зрозумілі іншими учасниками дорожного руху, особливо це стосується міста.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Так, але не зовсім так... Якщо під пухким снігом виявиться лід, то, натиснувши на гальма при увімкненій передачі, ти відразу заблокуєш колеса і, відповідно, заглохне двигун.

Звісно, якщо натиснути досить сильно, то на авто з переднім приводом заглохнеш, а взагалі гальмують на передачі саме для того, щоб не допустити блокування коліс. Двигун створює певний обертальний момент, перешкоджаючи блокуванню. Та й легше вловити момент, коли сильно падає швидкість обертання коліс і, відповідно, частота обертання колінчастого валу.

це добре діє у задньоприводних. Для переднього приводу це не завжди панацея. Навпаки, різке гальмування передка може закинути зад в занос... Хоча, звичайно, гальмувати без передачі - ще гірше.

Іншими словами: для задньоприводних - гальмувати тільки з передачею, для передньоприводних - теж, але акуратно.

Також потрібно підкреслити, що даний метод гальмування втрачає свій сенс для авто з АБС.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також потрібно підкреслити, що даний метод гальмування втрачає свій сенс для авто з АБС.
Нічого подібного. У мене ПП + АБС.

Завжди намагаюсь гальмувавти на зчепленні з двигуном, ІМХО з двигуном гальмувати ефективніше і гальма менше зношуються і взагалі на зчепленні авто стабільніше себе поводить.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Будьте обережні, тверезі, уважні, ввічливі, не спішіть і НЕ ТУПІТЬ. Щасливої дороги.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Також потрібно підкреслити, що даний метод гальмування втрачає свій сенс для авто з АБС.
Нічого подібного. У мене ПП + АБС.

Завжди намагаюсь гальмувавти на зчепленні з двигуном, ІМХО з двигуном гальмувати ефективніше і гальма менше зношуються і взагалі на зчепленні авто стабільніше себе поводить.

:) для досвідчених - так, для початківців - ні.

АБС не спрацює поки не гальманеться колесо. Досвідчений не дасть загальмуватись колесам, тобто в досвідченого АБС навіть і не буде брати участі в гальмуванні.

А недосвідчений водій буде тиснути до гальмування коліс, тут вже буде спрацьовувати АБС, і ці ривки будуть "бити" по щепленю і по двигуну.

Короче, на цей рахунок кожен водій сам собі повинен спробувати всі варіанти (на порожній дорозі, звичайно) обрати собі ефективніший для нього і для його авто метод гальмування на ожеледиці.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Часто наблюдал как у людей залипают щетки стеклоочистителя во время снегопада при слабом морозе или при низкой плюсовой температуре. Так вот, главное в такую погоду во время движения, чтоб щетки постоянно работали (первый скоростной режим без задержки) и легкий обдув переднего стекла. Постоянная работа щеток не позволит снегу оседать на них, а легкий подогрев не будет давать стеклам запотевать и снег с наружной стороны не будет успевать подтаивать, за счет чего он легко смахиваться и не забивает щетки.

А ще краще на зиму придбати безкаркасні склоочисники - чистять краще, сніг майже не намерзає, служать довше.

Більш детально про склоочисники ТУТ

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Що у гарного водія іржавіє, а у поганого блищить? ;)

Це уже раритет або дороге захоплення :D

До речі, всі заводять двигун з вижатим зчепленням?

І ще цікавить мова автомобілістів, окрім попередження про дайців.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, всі заводять двигун з вижатим зчепленням?
Зимою це важливо, особливо на карбюраторних авто.
І ще цікавить мова автомобілістів, окрім попередження про дайців.
Не забувати подякувати аварійкою тому хто позаду.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одна актуальна (при нинішньому стані доріг) порада від мене. При проїзді ями відпускайте педаль тормозу. Тобто гальмуйте до самої ями, а під час попадання в неї відпускайте педаль. Таким чином буде значно зменшений удар на колесо і підвіску. Колесо прокотиться через яму, а не просто влупиться в неї.

...а перед лежачим поліцейським навпаки - трохи підгазонути щоб передок припіднявся.

Не дельный совет :( Совсем не дельный.... Это у каких машин поднимается передок при наборе скорости? Только у задне приводных, да и то как газонуть то надо перед прегдадой :0157: У всех переднеприводных он наоборот опустится..... Лежачего полицейского проезжают совсем не так. Подьезжают к нему, притормаживают и в момент переезда отпускают тормоз. Тогда гарантировано на любой машине, капот с подвеской идёт вверх.

Моя передньоприводна 15-шка при гальмуванні клює носом, при підгазовці його ж задирає. Що я роблю не так? :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, всі заводять двигун з вижатим зчепленням?
Зимою це важливо, особливо на карбюраторних авто.

Завжди вижимаю зчеплення після розповідей знайомого, який двіччі ледь не влупив авто попереду, коли поспішаючи заводив машину з ввімкненою передачею і не вижатим зчепленням. :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В автошколі цього не вчили, відповідно як і лишати автомобіль на передачі припаркованим. Чоловік пробував мене переучувати. Перевчилась в мить після того, як сіла за кермо після нього і завівши мотор вискочила передніми колесами на бордюр. Благо ніхто не постраждав.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

До речі, всі заводять двигун з вижатим зчепленням?
Зимою це важливо, особливо на карбюраторних авто.

Завжди вижимаю зчеплення після розповідей знайомого, який двіччі ледь не влупив авто попереду, коли поспішаючи заводив машину з ввімкненою передачею і не вижатим зчепленням. :)

А я ніколи не вижимаю. Більше того, зимою навіть не сідаю в машину, поки не прогріється - повернув ключ і стою збоку, курю :0131:

Давно вже маю звичку - зупинився, затягнув ручне гальмо, поставив на нейтралку, відпустив усі педалі, заглушив двигун.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зупинився, затягнув ручне гальмо, поставив на нейтралку

не буду довго розписувати, які можуть бути наслідки. Просто краще став на передачу. А взимку взагалі користуватися "ручніком" протипоказано. Чому писалося вище

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давно вже маю звичку - зупинився, затягнув ручне гальмо, поставив на нейтралку, відпустив усі педалі, заглушив двигун.

зимою таки не канає. Тільки передача, тільки хардкор. :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зупинився, затягнув ручне гальмо, поставив на нейтралку

не буду довго розписувати, які можуть бути наслідки. Просто краще став на передачу. А взимку взагалі користуватися "ручніком" протипоказано. Чому писалося вище

17 років за кермом, практично кожен день, за будь-якої погоди - немалий досвід, чи не так? :_04:

І я НІКОЛИ не залишу автомобіль на передачі, хто б що не казав з цього приводу.

Навіть якщо примерзнуть гальмівні накладки (чого у мене, до речі, ніколи не траплялося) - наслідки будуть менш плачевні, ніж коли випадково завести двигун з увімкненою передачею...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І я НІКОЛИ не залишу автомобіль на передачі, хто б що не казав з цього приводу.

І на схилі?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

проблема навіть не в гальмівних колодках, а в тому, що, не дай Бог, автомобіль може банально покотитися вниз по похилій площині через послаблення троса "ручніка", через заклинювання поршня суппорта і т.д.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І я НІКОЛИ не залишу автомобіль на передачі, хто б що не казав з цього приводу.

І на схилі?

І на схилі теж. :_02: По-перше, автомобіль, як відомо - джерело підвищеної небезпеки, і всі системи в ньому (особливо гальмівна і рульове керування) повинні бути повністю справними, а по-друге, при зупинці на схилах кермо потрібно повернути так, щоб у випадку самовільного руху автомобіля колеса вперлися в якусь перешкоду (бордюр, якесь підвищення на узбіччі тощо). Або ж (при тривалій зупинці) підкласти під колеса упори.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зупинився, затягнув ручне гальмо, поставив на нейтралку

не буду довго розписувати, які можуть бути наслідки. Просто краще став на передачу. А взимку взагалі користуватися "ручніком" протипоказано. Чому писалося вище

17 років за кермом, практично кожен день, за будь-якої погоди - немалий досвід, чи не так? :_04:

І я НІКОЛИ не залишу автомобіль на передачі, хто б що не казав з цього приводу.

Навіть якщо примерзнуть гальмівні накладки (чого у мене, до речі, ніколи не траплялося) - наслідки будуть менш плачевні, ніж коли випадково завести двигун з увімкненою передачею...

Я перед заведенням двигуна завжди щеплення вижимаю, і для стартера легше двигун без КПП крутити.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давно вже маю звичку - зупинився, затягнув ручне гальмо, поставив на нейтралку, відпустив усі педалі, заглушив двигун.

зимою таки не канає. Тільки передача, тільки хардкор. :)

Коли на морозі прихватить тормозні колодки (спіймав трошки водички - і тут тобі мороз), тим паче на "ручнікові" - зразу стане зрозуміло, що краще залишати " на передачі" .

ЗІ.Сам не робив, але розказували, що доводилось пісяти на колеса, причому багато,... і не одному хлопаку, щоб "відпустило".

У мене така ситуація була (прихопило морозом), але біля хати, тож "відтаював" іншим шляхом

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...