Перейти до змісту

Озвучення зупинок у транспорті: корисне чи недолуге?


Romek

Рекомендовані повідомлення

От досааф переклавши на українську отримаємо ТСОУ. Тут без зауважень.

Разве "Товариство Сприяння Обороні України" идентично словосочетанию "Добровольное Общество Содействия Армии, Авиации и Флоту"? ;)

Були ще старі, жовті, але не "Ікаруси" і дикі до ужаса. Моделі уже й не згадаю.

Та ну тебя... Дикие...

Клааассные такие "ЛиАЗ"-ики со здоровенным мотором за стеклом возле водителя :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 94
  • Створено
  • Остання відповідь

Ти доіпатися вирішив ?

Я чудово знаю розшифровку цих абревіатур. Смисл від того не змінився, Маю на увазі, що замість ДОСААФ-а там не став гольф-клуб чи яксь торговий комплекс "Рога & Копыта".

Клааассные такие "ЛиАЗ"-ики со здоровенным мотором за стеклом возле водителя

Які на ямах підскакували так, що я сидячи на залняьому сидінні підскакував у повітря.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Озвучення зупинок, хай яке, головне почати робити.

Між іншим, воно й було. У тролейбусах водії бубніли собі під ніс (зажавши ніс) у мікрофон (на зупинках), щось на кшталт "Автоколона", чи "Стадіон", або "досааф".

У тролейбусах і досі оголошують. Щоправда не всі водії, але озвучують досі. Також це залежить від того, наскільки якісно працює рація. Якщо шипить/рипить, то принципово не оголошують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Які на ямах підскакували так, що я сидячи на залняьому сидінні підскакував у повітря.

Мне кажется, что ты их с "ПАЗ"-иками путаешь. В тех - да, можно было головой крышу пробить, особенно на грунтовых дорогах :)

А в "ЛиАЗ"-ах задних седушек практичеки не было, как мне помнится. Там двери практически вплотную к корме и очень мало места для диванов. Там была накопительная площадка. По крайней мере в городских моделях...

Хотя спорить не буду - просто меня прёт :) - там действительно могло кидать. Я подумал про самый последний ряд, впритык к заднему стеклу... Но седушки ж можно считать задними те, которые идут от задней оси до кормы. Верю, что на них тоже подкидывало, корма достаточно длинная для этого :)

Мне больше нравилось возле водителя ездить :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вся ця незмістовна дискусія і точиться через те, що система озвучки зроблена через величезну ж....., починаючи з "геніальної" концепції назв самих зупинок та вибірковості озвучення лише тролейбусних зупинок (це виключно зручно саме для гостей міста, щоб не розслаблялися у транспорті).

На фіг досаафи і тсоу, станції і атп, даі і всякі заводи!!!

У нормальних країнах і містах людям вистачає розуму назвати зупинки назвами вулиць, на яких є всі ці "дуже надзвичайно важливі" для мешканця міста заклади. Так у всьому нормальному світі. Ніхто не переймається, що в місті відсутня зупинка з назвою станції переливання крові чи якоїсь конторки.

І ще я вважаю нормальним, що коли чую назву наступної зупинки, то вона там має бути, а не через одну чи дві. Це ж маразм.

Рагулі хотіли винайти в Луцьку ровера з тими назвами, понавидумували відмінні назви парних зупинок, поперекладали їх на псевдоанглійську на сміх. Це ж не від бідності чи обмежених можливостей, це ж виключно через куций розум.

Але всім не вгодиш - це точно. Багато людей вважають все, що вже зроблене нормальним, ніколи не прагнучи кращого і розумнішого навколо себе.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вообще-то... Если ты не заметил, то перед каждой "действительно остановкой" голос говорит, что это она.

И уже после первой "правильной", одной-двумя "промежуточными" и "второй "правильной" остановкой даже приезжий и совершенно незнакомый с принципом объявления остановок человек может сделать соответствующий вывод. Или ты считаешь, что все "не-местные" настолько тупы, что неспособны разобраться в этой системе?

Я не могу дождаться того времени, когда эти .ля.ские маршрутки начнут останавливаться лишь на остановках, а не у каждого столба...

Давай конструктивно попробуем :)

Сколько остановок у маршруток на пр.Відродження? Как ты их назвать предлагаешь? 128-й метр, 749-й метр, 1543-й метр? ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давай конструктивно попробуем :)

Сколько остановок у маршруток на пр.Відродження? Как ты их назвать предлагаешь? 128-й метр, 749-й метр, 1543-й метр? ;)

Ні, не місцеві аж ніяк не тупі. Тупа система озвучення зупинок. Здорового сенсу озвучувати лише тролейбусні зупинки, їдучи не в тролейбусі, немає. Крапка.

Відкрию тобі маленьку таємницю. У цивілізованому світі на довгих магістральних вулицях (типу Відродження) немає зупинок з такими однойменними назвами, оскільки вони не уточнюють місцезнаходження. Для того існують назви бічних вулиць (навіть дуже маленьких). До того ж є дійсно важливі чи відомі обєкти і місцеві топоніми.

Ідея з 128 метром точно родом з СССР.

40 років назва зупинки "Чехова" була відома усім лучанам, хоча на вулиці цій 3 будинки і 20 метрів.

Потім якась "світла голова" назвала цю зупинку двома різними "коронними назвами". Ну не маразм?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проводя параллели :)

30 лет ЛМКЛ всем была известна как "вторая больница" - и тут внезапно... оказалась выдуманной... Ну не маразм? :)

Ну это так, позадрачивать ;)

Открой мне ещё одну тайну... Каким образом ряд названий остановок "Московська" - "Декабристів" - "Щусєва" - "Князів Острозьких/Січова" - "Софії Ковалевської/Леонтовича" - "Богомольця" - "ЛМКЛ (там улиц нет)" - "Писаревського/Ветеранів" должен донести мне, что на самом-то деле я нахожусь на проспекті Відродження? ;)

Двойные названия потому, что остановки ближе к разным улицам, и некоторые улицы идут лишь с одной стороны от проспекта :)

И такое вот...

Нельзя назвать остановку напротив ПриватБанка "проспектом Відродження".

Хотя это было бы логично, т.к. при въезде с Рівненської проспект для маршрута как раз начинается...

Но ведь в конце ещё раз так не назовёшь остановку, а это нужно сделать, потому что при въезде на пр.Відродження с пр.Молоді этот самый проспект для встречного маршрута только начинается.

Ведь исходя из вышеописанной логики противолежащие остановки должны иметь одинаковые названия - и тут начинается глобальное противоречие всем умозаключениям :)

Или же на маршруте оказывается две одноимённые остановки (в начале и в конце проспекта) - или же нет логики, почему с одной стороны остановка "пр.Відродження" в начале движения по нему, а с другой стороны - в конце :)

Где выход? "На передние двери?" ;)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Проводя параллели :)

30 лет ЛМКЛ всем была известна как "вторая больница" - и тут внезапно... оказалась выдуманной... Ну не маразм? :)

Ну это так, позадрачивать ;)

Открой мне ещё одну тайну... Каким образом ряд названий остановок "Московська" - "Декабристів" - "Щусєва" - "Князів Острозьких/Січова" - "Софії Ковалевської/Леонтовича" - "Богомольця" - "ЛМКЛ (там улиц нет)" - "Писаревського/Ветеранів" должен донести мне, что на самом-то деле я нахожусь на проспекті Відродження? ;)

Двойные названия потому, что остановки ближе к разным улицам, и некоторые улицы идут лишь с одной стороны от проспекта :)

И такое вот...

Нельзя назвать остановку напротив ПриватБанка "проспектом Відродження".

Хотя это было бы логично, т.к. при въезде с Рівненської проспект для маршрута как раз начинается...

Но ведь в конце ещё раз так не назовёшь остановку, а это нужно сделать, потому что при въезде на пр.Відродження с пр.Молоді этот самый проспект для встречного маршрута только начинается.

Ведь исходя из вышеописанной логики противолежащие остановки должны иметь одинаковые названия - и тут начинается глобальное противоречие всем умозаключениям :)

Или же на маршруте оказывается две одноимённые остановки (в начале и в конце проспекта) - или же нет логики, почему с одной стороны остановка "пр.Відродження" в начале движения по нему, а с другой стороны - в конце :)

Где выход? "На передние двери?" ;)

Ти сам зрозумів, що написав? Чи ти просто тролиш тему?

P. S. Російською мовою слід писати "передняя дверь", так як російською мовою іменник дверь має форму однини.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я-то понял. Ты, очевидно, нет. :)

Задан конкретный вопрос про "боковые улицы" и их соотношение с пр.Відродження в плане "помощи в ориентировании".

Есть потребность расписать ещё подробнее? :)

P.S.

Да, с дверями подловил :)

Изначально хотел на украинском написать, потом что-то задумался и втыканул :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Да, с дверями подловил :) Изначально хотел на украинском написать, потом что-то задумался и втыканул :)

Лезли на лестницу, а упали с драбины? ;)

Підтримаю ursa із вулицями. Вулиця Рівненська починається у Луцьку, закінчується у Струмівці. Як бути?

Вулиці слід називати по "народним" прикметам. Типу "Околиця", "МРЕО", "Іскра/Модерн-Експо", "Пластмассовий завод" і т.д. Всі знають.

Бо спитайте, де вулиця "Георгія Ґонґадзе"? Я не дам чіткої відповіді!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вулиці слід називати по "народним" прикметам. Типу "Околиця", "МРЕО", "Іскра/Модерн-Експо", "Пластмассовий завод" і т.д. Всі знають.

Вроде как здравое предложение...

Но ведь:

На фіг досаафи і тсоу, станції і атп, даі і всякі заводи!!!

Хотя в то же время:

До того ж є дійсно важливі чи відомі обєкти і місцеві топоніми.

Наверное, у Romek-а своё представление (возможно, излишне персонализированное) о важных или известных объектах и местных топонимах :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще раз нагадаю про існування зупинки "Чехова". Хто в Луцьку до цього часу не знає, де вона? Знають всі.

Такі назви, як всякі бари, МРЕО, АТП, заводи-пароходи - в смітник.

Конкретно по просп. Відродження зупинки могли б називатися Готель Лучеськ, Декабристів, Підгаєцька, Січова (як варіант Балка), Міська лікарня (обов'язково без номерів та прикметників луцька, клінічна), Обласна дитяча лікарня, Миколаївська церква (без назв патріархатів чи ще чогось для подовження назви).

Варто назви зупинок обмежувати одним-двома словами, максимально - трьома (у виняткових ситуаціях). Зараз є одна зупинка з 6 слів (це вже хворе). У назвах зупинок сміливо можна упустити слово "вулиця".

До "Січової" всі звикнуть так само швидко, як до колишніх назв Чехова чи Шопена.

Ще раз повторю (вдесяте). Система назв зупинок громадського транспорту це не довідник підприємств міста.

Зробити її привабливою та цікавою і корисною - що тут поганого?

Мені дійсно приємніше чути Чехова, а не Станція переливання крові. А вам всім?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ursа, прошу по-трольськи не перекручувати мої слова.

Важливі чи відомі обєкти це не ТСОУ, АТП, МРЕО, ДАІ, заводи і всяка фігня. Це - автовокзал, залізничний вокзал, університет (просто університет!), драматичний театр, кінотеатр, готель, філармонія, музей, парк, майдан.... Топоніми також варто використати (в Києві ж можуть назвати станції метро Дарниця, Видубичі, Нивки).

Ніякого роздвоєнного розуміння прошу не приписувати. Раджу спочатку просто обдумати чиїсь слова.

Гадаю, мені слід завершити дискусію як безпредметну та тупикову та неможливість бути почутим співрозмовником.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

http://tf1.mosfont.ru/photo/04/72/40/472403.gif - по-моєму, такий варіант цілком вдалий, лише деякі слід підкоректувати.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Давно маршрутками не катався, але нещодавно сидів на задньому сидінні і над головою висіла колонка, яка щохвилини а то і частіше репетувала про зупинку. Реально від Лучеська до Адреналіну поки доїхав - знервувався :)

Щось недодумали трішки. Треба було ставити однакове обладнання у всіх і якусь норму гучності встановити. Але ж тут головне "шото" зробити, а як зробити - то вже фігня.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але ж тут головне "шото" зробити, а як зробити - то вже фігня.

Була вказівка - здєлать! От здєлалі. Головне ж результат! :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На Мт19 і Мт11 їхати можна, там чоловіча озвучка ненав'язлива і грамотна, а жіноча на інших маршрутах викликає когнітивний дисонанс...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...