Перейти до змісту

За неввімкнене ближнє світло з 1 жовтня - штраф


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Варто вмикати ближнє за містом? Яскравості вистачає, це явно не колхозно приліплена китайська світлодіодна стрічка.
Ззовні ніхто тобі не зможе сказати, що твоє авто не обладнане ДХВ. Тепер головне коректно його під'єднати щоб вмикалось разом із запалюванням і вимикалось із ближнім.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 221
  • Створено
  • Остання відповідь

Варто вмикати ближнє за містом?

Ти краще скажи чому НЕ варто включати ближнє за містом. Лампочку шкода?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Варто вмикати ближнє за містом?

Ти краще скажи чому НЕ варто включати ближнє за містом. Лампочку шкода?

лампочку - оптичку - проводку - генератор - паливо :_07:

нічого не пропустив?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просмотр сообщенияDream (16 жовтня 2013 - 11:17) писал: Просмотр сообщенияDimaxa сказал: Варто вмикати ближнє за містом? Ти краще скажи чому НЕ варто включати ближнє за містом. Лампочку шкода? лампочку - оптичку - проводку - генератор - паливо :_07: нічого не пропустив?

Шо буде з оптикою, проводкою, генератором якщо буде ввімкнена лампочка рекомендована заводом виробником? Поцікався чи в європі на аналогічних авто ці пункти частіше ремонтуються ніж на тих же машинах у нас.

Багато палива зекономиш при їзди по трассі? чи ти завжди рухаєшся в самому економному режимі?

невже це така проблема просто ввімкнути ближнє

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просмотр сообщенияDream (16 жовтня 2013 - 11:17) писал: Просмотр сообщенияDimaxa сказал: Варто вмикати ближнє за містом? Ти краще скажи чому НЕ варто включати ближнє за містом. Лампочку шкода? лампочку - оптичку - проводку - генератор - паливо :_07: нічого не пропустив?

Шо буде з оптикою, проводкою, генератором якщо буде ввімкнена лампочка рекомендована заводом виробником? Поцікався чи в європі на аналогічних авто ці пункти частіше ремонтуються ніж на тих же машинах у нас.

Багато палива зекономиш при їзди по трассі? чи ти завжди рухаєшся в самому економному режимі?

невже це така проблема просто ввімкнути ближнє

вибачаюсь за оффтоп, вам смайлик ні про що не говорить?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Читав недавно в АвтоМир історію винекнення тих ДХВ і чому зараз воно саме таке. Так от (багато букав) - колись давно в Америці теж прийняли закон про ближнє світло у будь-яку пору доби. Всім сподобалось, аварійність впала... але там є люди які дивляться наперед, думають головою, та отримують за це гроші (наші депутати роблять лише останнє). І от екологи забили тревогу - виявилось, що при прийнятті закону всі забули про маленьку дрібничку, при ввімкненні ближнього світла вмикається ще купа лампочок в авто, а це призводить до збільшення споживання електрики, і, як наслідок, пального. Не багато - 3-7%. Але на величезну к-ть авто в Америці ці 3-7% вилились мегоцифрою у викидах в атмосферу за день.... Тому закон той відминили. Але виробників зобовязали щось придумати, щоб зберегти показники аварійності на межі, коли діяв закон. І тоді придумали ДХВ, які працюють як і зараз - лише світло попереду, та лише до вмикання ближнього світла, ну і відповідно економні джерела світла.

До чого я - пояснити ДАЙцю що в тебе не ПТФ а ДХВ просто, треба просто продемонструвати йому режим роботи цих ліхтарів. Завів авто - ввімкнулись лише саме ці ліхтарі, без габаритів та прочих світлових приладів. Ввімкнув ближнє - вони автоматично вимкнулись і не можуть примусово ввімкнутись до вимкнення ближнього та габаритів. Нічого складного, крім як доказати інспектору що він верблюд. Щоб того всього не робити, та не тратити час на розмови, та сперечання, вмикаю ближнє і уперед :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нічого складного, крім як доказати інспектору що він верблюд.

Та їм плювати на наші докази. Треба робити плани, - пише протокол легкою рукою з непохитним почуттям виконаного обов'язку. Даїшнику від твого "згоден" / "не згоден" в протоколі ні холодно, ні жарко. А ти йди і доказуй в суд.

Якщо не впевнений у своїй правоті на всі 100%, то краще не провокувати і не вийо!

Ще ні один не назвав ВАГОМИЙ аргумент не виконувати вимогу на рахунок ближнього світла! Один успішний топ-менеджер, з яким доводилося працювати, казав: "Ну чому наш народ, коли доручаєш якусь роботу, спочатку спробує всі варіанти не виконувати цю роботу, і тільки коли зрозуміє, що такої можливості не існує, приступає до виконання безпосередньо?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

бла-бла-бла....

Щоб того всього не робити, та не тратити час на розмови, та сперечання, вмикаю ближнє і уперед :)

MaestroA, останнє написане мною речення я написав тіпа "чисто поржать"? Чи воно білими літерами по білому фону написано...? Своїми двома абзацами ти просто повторив те що я і сказав :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Один успішний топ-менеджер, з яким доводилося працювати, казав: "Ну чому наш народ, коли доручаєш якусь роботу, спочатку спробує всі варіанти не виконувати цю роботу, і тільки коли зрозуміє, що такої можливості не існує, приступає до виконання безпосередньо?"

це сюди трішки не ліпиться.

Вписуючи в "Правила ДР" цей новий пункт про ввімкнене світло, автори ставили метою зменшення аварійності на дорогах. Тобто, задумка полягала в тому, щоб зробити автомобіль більш помітніший на дорозі, змусивши водіїв включати світло. А для того, щоб не було якраз отих "випробовувань не виконувати", чітко вказали, що "габарити" для цього не підходять.

... Але..., як завжди у нас в Гондурасі, автори внесли іншу "недомовку", згадавши в тому ж пункті (типу намагаючись вгодити Європейським нормам) про ДХВ, при цьому забувши, що у нас ніде толком не прописано, що таке оті ДХВ... А ця недомовка, як завжди в цій країні, відразу породила варіації інтерпретацій на зразок "протитуманки не підходять", хоча якщо дивитись на мету (нагадую - зробити автомобіль помітнішим на дорозі за-для зменшення аварійності), то ПТФ повністю виконують цю функцію (на відміну від "габаритів"). А Як вони там вмикаються, і чи сліплять вони сильніше за "ближній" - це вже "децкій лєпєт", бо всі ми, водії, добре знаємо, який буває "ближній" в деяких оригіналів (що лупить не на дорогу, а тобі в очі, бо воно не знає, що фари потрібно регулювати), які бувають самовстановлені "ксенони" і т.д.

Так що моя думка - поки не буде чітко вказано якимось нормативним документом що ж таке ДХВ, потрібно їздити тільки з ближнім,

бо навіть якщо у вашому авто дійсно є заводські ДХВ, нашому "дай"-інспектору все-одно завжди може "здатися", що це у вас не ДХВ, і ніякий там "перелік комплектації" чи клацання вимикачами з цитуванням міжнародної конвенції тут не допоможуть.

...от-такі реалії гондурасу... "от-така ху..ня, малята", як казав дід Панас...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74, сподіваюсь ця стаття тобі допоможе і зрозуміти все і спілкуватись з ДАІ http://cripo.com.ua/?sect_id=8&aid=163912

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Просмотр сообщенияDream (16 жовтня 2013 - 11:17) писал: Просмотр сообщенияDimaxa сказал: Варто вмикати ближнє за містом? Ти краще скажи чому НЕ варто включати ближнє за містом. Лампочку шкода? лампочку - оптичку - проводку - генератор - паливо :_07: нічого не пропустив?

Шо буде з оптикою, проводкою, генератором якщо буде ввімкнена лампочка рекомендована заводом виробником? Поцікався чи в європі на аналогічних авто ці пункти частіше ремонтуються ніж на тих же машинах у нас.

Багато палива зекономиш при їзди по трассі? чи ти завжди рухаєшся в самому економному режимі?

невже це така проблема просто ввімкнути ближнє

Я хочу побачити переконливі докази ефективності вмикання ближнього світла вдень, результати досліджень. Чи проводились такі в Україні? Чи це просто пролобійовано в Україні кимось і прийнято усе просто так, калька з Європи? Для мене суттєво +10% до витрат палива не змінять ситуацію, але коли кілька мільярдів людей роблять це щодня, то хтось дуже суттєво багатішає і скоріш за все за рахунок вигадок якихось. Я вважаю такі закони повинні прийматись на основі якихось наукових досліджень, інакше це просто фарс. Тобі вбили вже в голову "ЦЕ БЕЗПЕКА", а я от так не вважаю, може тому в кого поганий зір це допоможе, я наприклад на даний момент відволікаюсь на тих що їдуть вдень на зустріч з увімкненим світлом особливо в місті і менше дивлюсь вперед. Повинна бути статистика ДТП - за 3 місяці жовтень-грудень минулого року було стільки ДТП з причини саме того, що не побачив когось на дорозі і цього року провести експеримент на 3 місяці - увімкнене світло, чи зменшилась кількість ДТП чи ні. І тоді приймати закон. Повторюсь вкотре - в нас потрібно зробити дороги перш за все, розмітку і освітленість вулиць, знаки і стовпчики ставити які добре відбивають світло. Це значно зменшить аварійність точно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я хочу побачити переконливі докази ефективності вмикання ближнього світла вдень, результати досліджень.

Ви серйозно? В дзеркало заднього виду гляньте.

Особисто мені машина позаду значно видніша у дзеркало, коли у неї ввімкнені фари. Мовчу за пасмурну погоду, чи мряку - хочеться придушити тих воділ, які шкодують в таких умовах лампочки.

У самого чорна машина - тому завжди, особливо останнім часом, коли в салоні може бути малолітній син, включаю ближнє, не зважаючи на час, місце і погоду.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто мені, достатньо для цього габаритів, хоча й проти ближнього нічого немаю, клацнув тумблером і забув - жодних проблем.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я хочу побачити переконливі докази ефективності вмикання ближнього світла вдень, результати досліджень.

Ви серйозно? В дзеркало заднього виду гляньте.

Особисто мені машина позаду значно видніша у дзеркало, коли у неї ввімкнені фари. Мовчу за пасмурну погоду, чи мряку - хочеться придушити тих воділ, які шкодують в таких умовах лампочки.

У самого чорна машина - тому завжди, особливо останнім часом, коли в салоні може бути малолітній син, включаю ближнє, не зважаючи на час, місце і погоду.

Я серйозно. За дзеркала не погоджуюсь, а за пасмурну погоду, мряку і сутінки - згоден.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я хочу побачити переконливі докази ефективності вмикання ближнього світла вдень, результати досліджень.

Wang, Jing-Shiarn. The Effectiveness of Daytime Running Lights for Passenger Vehicles (англ.) (108 ст., PDF 3,3 Мб). NHTSA

+10% до витрат палива

Може не варто копіпастити перший знайдений в Google безглуздий маразм набір букв і цифр невідомого походження? З ближнім і без розхід в рамках "х,х" літрів/100км = 1/1!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

+10% до витрат палива

Може не варто копіпастити перший знайдений в Google безглуздий маразм набір букв і цифр невідомого походження? З ближнім і без розхід в рамках "х,х" літрів/100км = 1/1!

Ну може не +10%, а +5% нехай. Але витрати збільшуються - це 100%. Заведене авто, увімкнений миттєвий розхід палива, вмикаєш кондиціонер - збільшується, ближнє - збільшується, дальнє - збільшується, птф - збільшується. Перевіряв на своєму авто. Коли вмикаєш кондиціонер, дальнє, птф, навіть чутно по звуку двигуна як збільшується навантаження і стрілка оборотів в момент увімкнення шевелиться. При увімкненні ближнього вмикаються габарити 4 лампочки, 2 ближніх по 55 Вт кожна, пыдсвытка номера і з 20 дрібних лампочок в салоні - приборка, кожен перемикач, підсвітка кондиціонера, регуляторів дзеркал, попільнички, прикурювача, індикатора АКПП і т.д.

MaestroA, почитай заодно ще коментарі америкосів до твоїх документів.

Daytime Running Lamps:a waste of energy, materials and effort, entirely worthless.
there are people in this God Forsaken country who will bold face, blatantly defy the ruling and will proceed with the de-activation and/or complete removal of these unsafe, unstudied, and otherwise useless features.

і як гинуть мотоциклісти через надто яскраві ДХВ фур, за якими не видно світла мотоциклістів.

Ну але що доведеш людям, яким сказали з ящика про грип і вони скупили всі ліки і понатягали маски на обличчя... Зараз сказали, що світло забезпечує безпеку. А я думаю насрати їм усім на вашу безпеку, їм головне власні інтереси.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Black, Світло включене, все разом, включаючи підсвітку попільнички, бере ну хай 200 Ват. У мене двигун розвиває 80000 Ват , тобто увімкнені лямпи відбирають в нього 0,3% :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto, то пиши вже як банкіри - від 0,3%

Чи в тебе двигун постійно працює на максимальній потужності?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Особисто мені машина позаду значно видніша у дзеркало, коли у неї ввімкнені фари. Мовчу за пасмурну погоду, чи мряку - хочеться придушити тих воділ, які шкодують в таких умовах лампочки.
Особливо коли якесь му*ило навмесне задирає ліву фару щоб сліпити у відповідь тих хто його сліпить і до компанії всіх хто їде на зустріч. І сидиш ти за кермом а тобі ззаду через дзеркало очі випалюють. Я не проти того щоб їздити з ближнім, просто із введенням пункту про БС ще б трохи подрюкали тих в кого невідрегульоване/невідповідне світло.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

jack74, сподіваюсь ця стаття тобі допоможе і зрозуміти все і спілкуватись з ДАІ http://cripo.com.ua/?sect_id=8&aid=163912

:) дякую за посилання :)

"Розуміти" я якраз і розумів, не вистачало тільки хоч якихось документів для підтверджень. Сподіваюсь тепер і ти мене зрозумів :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

difoto, то пиши вже як банкіри - від 0,3%

Чи в тебе двигун постійно працює на максимальній потужності?

В мене кіловатний усилок, так шо на світло, дворники і вентилятор пічки мені якось теєво :) Ше я тіко графікі не малював. В мене бус і розхід пального варіюється від 8 до 15 л/100км, але аж ніяк не від лампочок :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Лише бензина в Україні продається 5 000 000 тонн в рік, навіть твої 0,3% (хоча реально більше) - це 15000 тонн бензину, тобто 21150000 л. *0,66 (8 місяців)= палиться лишніх 14100000 л за цей період.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Якщо всі виключать кондиціонери в авто - прикинь, яка економія в рамках держави!?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нє, я не так економлю! На машині не тільки лампи, магнітолу і кондиціонер не вмикаю, а й двигун стараюсь не заводити! :_07:

І взагалі, в таку погоду велосипедом ще нормально кататись.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...