Перейти до змісту

За неввімкнене ближнє світло з 1 жовтня - штраф


romaxa11

Рекомендовані повідомлення

Необов'язково. В мене наприклад є 2 режими - "птф" і "птф і задній ліхтар".
В мене протитуманки можуть включитись тільки(!) з ближнім по стандартах ЄС.

ну в мене так само. Просто ліхтар задній вмикається/вимикається.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 221
  • Створено
  • Остання відповідь
Яка різниця для "ПДР" і, тим більше, для безпеки дорожнього руху, коли і разом з чим вони вмикаються?
Велика, вони мають вимкнутись з ближнім щоб уночі на сліпити зустрічних водіїв.

Стробуй у темноті подивитись на світлодіодну смужку.

Додано:

Так от мєнт мене зупинить і буде теж доводити, що це протитуманки і типу так ніззя...
Він просто напише на тебе протокол, а ти потім доводитимеш у суді, що ДХО в тебе передбачені заводом і чи переобладнання законне. Інше питання кому це треба?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після відвідин 1 - Білорусі, 2 - Росії, 3 - Європи (де це обов"язково) завжди їзджу з ввімкненими фарами (ДХВ машина не обладнана). І дякую усім, хто чинить таким самим чином.

Спочатку можливо це дає ефект, а потім людина і звикає і не сприймає світла і ефекту від цього нуль, окрім нафтотрейдерів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Яка різниця для "ПДР" і, тим більше, для безпеки дорожнього руху, коли і разом з чим вони вмикаються?
Велика, вони мають вимкнутись з ближнім щоб уночі на сліпити зустрічних водіїв.

Стробуй у темноті подивитись на світлодіодну смужку.

SysR, :) насмішив :) Після увімкненого "ближнього" ті додаткові ДХВ вже особливо ролі не грають.

А якщо "у темноті подивитись..." - а ти подивись на "ближнє" галогенки ;) легше? ;)

Водій НІКОЛИ!!! не повинен дивитись на фари зустрічної машини! Запам'ятай сам і навчи інших.

jack74, Йдеться взагалі про те, що штраф буде, ящо їхатимеш з вимкненим ближнім і увімкненими птф.

ото ж то. Я про це й запитую. В мене нижні "протитумаки" (які, підкреслюю, я рахую ДХВогнями) можна увімкнути після ввімкнення габаритів, тобто без "ближнього". Хто це вирішив, що я щось порушую? Де це регламентовано і на основі чого мєнт на дорозі буде мати до мене претензії?

Додано: Він просто напише на тебе протокол, а ти потім доводитимеш у суді, що ДХО в тебе передбачені заводом і чи переобладнання законне. Інше питання кому це треба?

Спочатку ДАєць повинен мені предоставити докази мого порушення, правда ж? І що він мені буде предоставляти? "Я, сержант Петренко, вирішив, що у вас протитуманки"?
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

насмішив Після увімкненого "ближнього" ті додаткові ДХВ вже особливо ролі не грають.
Грають, світлодіоти не світяться постіним світлом, драйвер на них подає імпульсне живлення для підтримання сталої напруги, я думав ти в курсі цього нюансу.
Водій НІКОЛИ!!! не повинен дивитись на фари зустрічної машини! Запам'ятай сам і навчи інших.
Я без тебе знаю куди має дивитись водій на дорозі.
Спочатку ДАєць повинен мені предоставити докази мого порушення, правда ж? І що він мені буде предоставляти? "Я, сержант Петренко, вирішив, що у вас протитуманки"?
Читай пост 98, при бажанні тобі все доведуть і розкажуть.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Водій НІКОЛИ!!! не повинен дивитись на фари зустрічної машини! Запам'ятай сам і навчи інших.

..і коли повз тебе проїжає зварювальний апарат на 4 колесах який світить в небо\фейс\зону периферичного зору - просто закривай очі...)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ось тут є непогана статейка, сховав її під спойлер.

Починаючи з сьогодні водії знов за межами населеного пункту винні пересуватися виключно з ввімкненим ближнім світлом, або з ввімкненими денними ходовими вогнями (ДХВ).

Моє бачення питання: порушення данної норми ПДР винне каратися, але на рівні не вищому за розмову телефоном, чи за пасок безпеки. Тобто на сьогодні це покарання буде адекватним у вигляді попередження, і точно не більше за мінімальний штраф. Ще питання шо небезпечніше, - порушення з телефоном та паском безпеки, чи не ввімкнене світло фар вдень. Звичайно у дорозі водій не має права на помилки, проте забути ввімкнути фари у сонячний день, коли на асфальті ти не спроможній побачити горить світло чи ні, - доволі легко. Я так думаю. І якщо у темний час водій оперативно помітить і виправить власну помилку, то вдень можливо першим натяком на забувкуватість буде якраз щасливий інспектор ДАІ. Я проти суттєвих покарань за порушення обговорюваної норми, принаймні доти, поки не зміню машину на нову, з наявними заводськими білими автоматичними ДХВ. Найцікавіше шо й до законодавчих змін, рухаючись трасою, я з власної ініціативи користувався протитуманками, з метою, ідентичною до причини нововведень. Проте я відвертий противник жорстких санкцій, обіцяних ДАІ. Та це лірика. Продовжу у напрямку предметики.

Норма ПДР ( з тлумаченням термінів):

денні ходові вогні - зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією транспортного засобу, установлені спереду транспортного засобу і призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби

9.8. З 1 жовтня по 1 травня на всіх механічних транспортних засобах поза населеними пунктами повинні бути ввімкнені денні ходові вогні, а в разі їх відсутності в конструкції транспортного засобу - ближнє світло фар.

Почнемо з найпростішого, опустивши питання безпосередньо ближнього світла:

1) ДХВ має бути штатним, тобто входити до заводської комплектації вашого авто, стандартно чи опційно. Перевіряється це елементарно через дилерів, дистриб’юторів, і безпосередньо через представництва заводів-виробників авто. Це може перевірити, як водій, так і даішники (якщо Дуже трібні докази). Тому гра з самопальними ДХВ не панацея, певен.

2) ДХВ мають бути виключно білого кольору. Жовті (наприклад) заводські ДХВ, яких вистача на авто, не підпадають під норми ПДР, тобто, як це не смішно, не визнаються у Правилах тими самими ДХВ. Жовті ДХВ не є ДХВ, у розумінні ПДР. За наявності жовтих ДХВ водій зобов’язаний користуватися ближнім світлом, інакше – порушення ПДР9.8.

З цим наче більш-менш зрозуміло. Тер найцікавіше.

Як будемо захищатися від інспекторів, і що нам загрожує? Захищатися ми будемо Законодавством. Бо ж ми не злодії, і кийок чи самопал, - не наша зброя.

В першу чергу, для «затравки», раджу звернути увагу на наступне:

1) Карати водіїв будуть по-за населеним пунктом.

2) На трасі даішники патрулюють виключно на машинах, тобто у русі. Слідкувати пішки/стоячи – права не мають! (Наказ МВС №111, п. 9.4.1.). У травні прес-служба ДАІ Дніпропетровської області розповсюдила через ЗМІ офіційну заяву, і у т.ч. там є таке: «На загородных трассах патрулирование на служебных автомобилях ДПС осуществляется в движении, стоять на месте позволяется для документирования нарушения ПДД, обеспечения специальных мероприятий, а также для оформления ДТП».

Виходячи з п.1., та п.2. за містом даішники не мають права стояти «у кущах» за-для фіксації порушень ПДР водіями ВЗАГАЛІ! А відповідно і зупиняти «з позиції стоячи», і штрафувати. Проте будуть і стояти, і зупиняти. Реалії.

Продовжимо. Інспектор зупинивши водія за порушення ПДР, категорично ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ мати докази порушення. Що ж може бути доказом порушення щодо ближнього світла та ДХО? В першу чергу це Свідки. На трасі? І я про те саме. ))) Доказ інспектора «Я своїми глазами видел» ми взагалі не обговорюємо, як абсурдний. Лишаються фото-відеодокази порушення. ЗУ про міліцію надає право використовувати для фіксації порушень ПДР тіки ті технічні пристрої, шо прямо передбачені відповідними відомчими НПА. Єдиним НПА МВС, що регламентує перелік техзасобів для фіксації ПДР, є Наказ МВС №33. Для фіксації порушень інших від швидкісних, передбачені (і більш-менш придатні) наступні технічні засоби:

1) вимірювач швидкості радіолокаційний відеозаписувальний "ВИЗИР" з активованою функцією "автоматичний режим" модифікації "ВИЗИР 03";

2) вимірювач швидкості радіолокаційний з фотофіксацією "АРЕНА";

3) лазерний вимірювач швидкості транспортних засобів "TruCAM".

Вам теж ріже слух «вимірювач швидкості» у всіх трьох згаданих техзасобах? До чого вимірювач швидкості у питанні фіксації порушення щодо ввімкненого світла? Абсурдно чи незаконно? Доречі зверніть увагу, шо згаданий «Візир» не просто «Візир», а «Візир 03». І пам’ятайте шо записи фотоапаратів і відеокамер інспектори мають право переглядати теплими вечорами вдома, а не використовувати у якості доказів.

Висновки:

1) Жовті ДХВ не визнаються ДХВ у ПДР.

2) Перевірити чи передбачені опційно для машини ДХВ реально, як для водія, так і для принципового даішника.

3) На трасі фіксувати порушення щодо світла фар та ДХВ, інспектори мають право тіки у русі, а не стоячи на узбіччі. Це у т.ч. офіційна позиція нашого обласного ДАІ. Виключення - стаціонарні пости ДАІ.

4) Докази порушення з серії «Я сам видел!» та «Вот гляньте на моем фотоаппарате!» - фігня, незаконні.

5) Порушення водія має бути обов'язково підтверджене доказами. У вигляді свідчень третіх осіб, або фото-відеозаписами «Візира 03», «Арени», чи «TruCAM». І хай ще потім доведуть, шо фіксували у русі, патрулюючи на машині, у автоматичному режимі фіксації (вимога Наказу МВС №33). І хай пояснять як можна фіксувати вимкнене світло фар вимірювачем швидкості.

Ще є питання, як будуть карати. Є різні думки, буде то ст. 122/2, чи то ст. 125 КУАПу. У другому випадку передбачається лише попередження (!!!). А перший варіант (ст. 122/2) карає за порушення «правил користування зовнішніми освітлювальними приладами», що передбачені окремим розділом 19 ПДР проти нашого пункту 9.8. Тому у теорії 122/2 не можуть застосовувати, а відповідно каратимуть у відповідності до 125КУАП, тобто лише і виключно попередженнями.

Теоретично…

Андрій Сколота

Источник: http://zovzakona.org...t#ixzz2geuL1xA8

Ключові фрази щодо саморобного ДХВ:

1) ДХВ має бути штатним, тобто входити до заводської комплектації вашого авто, стандартно чи опційно. Перевіряється це елементарно через дилерів, дистриб’юторів, і безпосередньо через представництва заводів-виробників авто. Це може перевірити, як водій, так і даішники (якщо Дуже трібні докази). Тому гра з самопальними ДХВ не панацея, певен.

2) ДХВ мають бути виключно білого кольору. Жовті (наприклад) заводські ДХВ, яких вистача на авто, не підпадають під норми ПДР, тобто, як це не смішно, не визнаються у Правилах тими самими ДХВ. Жовті ДХВ не є ДХВ, у розумінні ПДР. За наявності жовтих ДХВ водій зобов’язаний користуватися ближнім світлом, інакше – порушення ПДР9.8.

Що я думаю з цього приводу. Маю місце в бампері, під ПТФ, самих ПТФ немає - згубив .

post-3379-0-67155000-1380801156_thumb.jp

На їх місце встановлю ДХВ, такого плану, "правильні" білого кольору, з розсіяним світлом і включатимуться вони не через модуль керування світлом (бо тре габарити включати), а самостійно. Теоретично , з 2013 року моя машина почала випускатися з ДХВ (правда вони замість габаритів ставляться заводом, але то таке), і цим фактом будем сперечатися з колядниками. Буду мати ДХВ для сліпих і ДАІ, а габарити і ближнє будуть собі відпочивати, всі задоволені. В туман ДХО включатиму, думаю функцію протитуманок вони будуть виконувати. Якось так.

Питання одне, чи вимахають продавці паличок?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Deemon, :) ну, це вже твоя порада :)

насмішив Після увімкненого "ближнього" ті додаткові ДХВ вже особливо ролі не грають.
Грають, світлодіоти не світяться постіним світлом, драйвер на них подає імпульсне живлення для підтримання сталої напруги, я думав ти в курсі цього нюансу.

:) і що? ну світяться вони не постійним світлом, і що далі? Мені ж не потрібно на них дивитись постійно, чи робити під них уроки ;), що те непомітне моргання почне якось погіршувати мені зір.
Спочатку ДАєць повинен мені предоставити докази мого порушення, правда ж? І що він мені буде предоставляти? "Я, сержант Петренко, вирішив, що у вас протитуманки"?
Читай пост 98, при бажанні тобі все доведуть і розкажуть.

читаю
... поїхавши на стенд різниця буде і з середини ;) ДХО світять розсіяним світлом а фари направленим, у фари є фокусуючий елемент є різниця?

ті лампи, про які я толкую, не мають взагалі ніякого фокусуючого елемента! Хоча більшість народу думає, що це - протитуманки! І "Петренко" теж може так рахувати! Так от чим він буде (ПОВИНЕН) керуватись у визначені, протитуманка це чи ДХВ???????

В "ПДР" ніяк не обумовлені "протитуманки", а отже їх невідповідність ДХВогням недоведена.

Тому я й запитую, чи є у нас хоч якісь документ, на основі якого мєнт і я могли б відрізнити ДХВ від протитуманки.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я не розумію, невже так складно ввімкнути ближнє світло фар за містом, якщо ДХВ не передбачено заводською комплектацією? Нащо ці "велосипеди"?

Что бы ни делать, лишь бы ничего не делать.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я думаю, що за "протитуманку" (штатну) задовбеться даєць мене штрафувати.

В тебе має бути два свідка, що була недостатня видимість. В ДАІшника їх буде п"ять-шість, що не було. А на рахунок "туманок" - ні один юрист не доведе , що вони ДХВ.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

зачекай-зачекай! доводити мають мені, а не я! презумпцію пам'ятаєш?

А то інакше, наприклад, на вогнегасник, який я показую, ДАЄць скаже "нє віжу! це не вогнегасник, а пляшка!" і буде писати прОтокол?

Я не розумію, невже так складно ввімкнути ближнє світло фар за містом, якщо ДХВ не передбачено заводською комплектацією? Нащо ці "велосипеди"?

Что бы ни делать, лишь бы ничего не делать.

ні, не складно, звичайно. Справа принципу. Якщо допускати двозначне трактування закону, то завжди будуть неправомірні дой...бки.

Та й, наприклад, в мене ближнє не вимикається ключем запалювання, а от нижні лямпки (які всі сприймають як протитуманки) вимикаються. Тобто, якщо я ВДЕНЬ їхав, зупинився і пішов в магазин, забувши вимкнути світло, то "ближнє" буде садити акумулятор, а от ті нижні фонарі вимкнулись би...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Після відвідин 1 - Білорусі, 2 - Росії, 3 - Європи (де це обов"язково) завжди їзджу з ввімкненими фарами (ДХВ машина не обладнана). І дякую усім, хто чинить таким самим чином.

Спочатку можливо це дає ефект, а потім людина і звикає і не сприймає світла і ефекту від цього нуль, окрім нафтотрейдерів.

Не згоден.

Одне врятоване життя важливіше усіх доходів нафтотрейдерів.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну-ну... Побачиш це буде як і у більшості країн - спочатку на півіроку і за містом, потім цілий рік за містом, а потім - цілий рік і в місті і за містом... А потім з заводу в констркуції авто неможливість вимкнути ближнє взагалі...

А чи врятує воно якесь життя - це під питанням. Може і забрати...

Подавляющее большинство машин у нас не оснащены ходовыми огнями (как на Западе), Поэтому каждый включает то, что он считает нужным: одни включают ближний свет, другие - дальний (причем, галогенки слепят даже днем), третьи – габариты, четвертые – противотуманки, пятые включают все, что только можно, а процентов 10- 20 вообще ничего не включают – на дороге полный бардак. От постоянных бликов зрение устает быстрее, ухудшается оценка ситуации на дороге с вытекающими отсюда отрицательными последствиями.

Многие сторонники "за" приводят аргумент, что, мол, если данный закон спасет хотя бы одну жизнь, то он нужен. Полностью согласен. Но те, кто принимал данный закон, по-моему меньше всего думали о спасенных жизнях. Я перекопал интернет в надежде найти серьезные исследования о том, что постоянный ближний свет в населенных пунктах безусловно полезен. Да, есть эксперименты, проведенные журналом «Автомир» в 1993 году в Дании, выводы из которых были исчерпывающими: положительные результаты от езды с включенным ближним светом могут быть лишь непродолжительное время, через определенный промежуток аварийность вновь станет больше и существенных изменений не будет, наоборот, наблюдается увеличение аварий с пешеходами и мотоциклами.

Повністю згоден з цією думкою.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ну-ну... Побачиш це буде як і у більшості країн - спочатку на півіроку і за містом, потім цілий рік за містом, а потім - цілий рік і в місті і за містом... А потім з заводу в констркуції авто неможливість вимкнути ближнє взагалі...

А чи врятує воно якесь життя - це під питанням. Може і забрати...

Це дуже добре, коли цілий рік і всюди ввімкнуто! (ІМХО)

ЗІ. Принаймні шведів, фінів і датчан я ідійотами не важаю.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я наприклад вдень чудово бачу, світло фар скоріше дратує і відволікає, коли вечоріє - згоден треба вмикати ближнє. Думаю як мінімум процентів 30%-40% від усіх ДТП - це через поганий стан доріг. Чомусь владі насрати на це, але їх так турбує питання ввімкнених фар вдень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хлопці, на плафоні фари є МАРКУВАННЯ по якому видно, що це саме ПРОТИТМАНКА. Про що ви сперечаєтесь? Хіба проблема ДАЙцю нагнутись та побачити маркування: B – противотуманная фара. Все, ввімкнена не за правилами = штраф.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

забувши вимкнути світло, то "ближнє" буде садити акумулятор
З заводу в кого як, в кого ближнє вимикається разом із двигуном в кого із вийманням ключа поворотом ключа в першу позицію. Якщо ближній/дальній горить в любому випадку це лише означає, що твою проводку перебирали жопорукі електрики і неправильно підключили споживачів.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Непоганий пристрій продає українська компанія MagnuM. І ціна 150 Грн. цілком прийнятна.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

хлопці, на плафоні фари є МАРКУВАННЯ по якому видно, що це саме ПРОТИТМАНКА. Про що ви сперечаєтесь? Хіба проблема ДАЙцю нагнутись та побачити маркування: B – противотуманная фара. Все, ввімкнена не за правилами = штраф.

по перше, де таке написано? я про маркування протитуманок. Я не доковирююсь, а, якщо це дійсно так, хочу взяти це за аргумент, бо в мене, здається, такої буковки нема.post-8369-0-55992800-1380810981_thumb.jp

А, по-друге, щоб за це був штраф, десь якимось нормативним документом повинно бути чітко охарактеризовано, що є ДХВогнями, а що ними не є. Бо поки що в "ПДР" це поняття сильно розмазане, і під нього якраз підходять багато штатних білих "протитуманок".

денні ходові вогні - зовнішні світлові прилади білого кольору, передбачені конструкцією транспортного засобу, установлені спереду транспортного засобу і призначені для покращення видимості транспортного засобу під час його руху у світлий час доби;
... Якщо ближній/дальній горить в любому випадку це лише означає, що твою проводку перебирали жопорукі електрики і неправильно підключили споживачів.

уявляєш, машина з салону, і обслуговується тільки в сервісних СТО і ніхто в схему ще не лазив :)
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

. Якщо ближній/дальній горить в любому випадку це лише означає, що твою проводку перебирали жопорукі електрики і неправильно підключили споживачів.

Не факт. Далеко не у всіх автомобілях (в т.ч нових) світло фар пов'язане з замком запалювання.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ліва лампочка спалена, не розказуй байок. Така металізація відбувається в момент перегоряння. І на якій підвищеній напрузі (причому, багато часу!) могла працювати та лампочка? Несправний генератор був? Вони б тоді горіли одна за одною і акумулятор би викіпав.

Нирки по телевізору лікував Чумак і Кашпіровський, незнаю як там в них то виходило. Звідки ти взяв шо лампа в авто стояла? Діагноз теж цікавий.

По суті: автомобілька габаритна лампа яка сфотографована використовується в якості нагрузки із-за зручності використання і дешевизни. Пристрій невимикається тижнями!!! А лапма крім нагрузки частково виконує роль запобіжника. Як практика показує перегорівша лампа просто чорна, а з металевим осадом - дзеркальна, чим менший корпус лампи тим менше осідає.

В галогенці проходять процеси описані Ді вище, до чого слід доповнити що якщо лампа не прогрівається до 250С то внутрішня поверхня поступово металізується і від цього нерятують навіть закачені галогени. Пониження напруги дає як результат непрогрівання лапми зі всіма витікаючими.

Коротше кожен вирішує сам що робити і що воно дасть в результаті.

По топіку: в правилах є визначення терміну ДХО, воно там досить розмите, але в пункті 9.8 чітко написано, що за його відсутності тільки ближнє світло.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Хто тут лампочки на життя дітлахів розмінює?

Я, подарую 5, нє 10, лампочок, аби Ви їздили з ввімкненими фарами!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Подаруй краще лампочки Луцьсвітлу і дай капусти на електроенергію, бо вони вкручують хрен знає які лампочки, які ніфіга не світять і ще вмикають їх по одну сторону дороги в кращому випадку завжди. Думаю це спасе в десятки більше життів, ніж увімкнені фари вдень.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І крім цього, буває ліхтарі світяться серед білого дня (недавно на Рівненській, вже 10-та ранку, а вони світяться). Забувають відключити, чи автоматика глючить?..

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

це просто замінюють згорівші

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...