Перейти до змісту

Як економити бензин


yura2281

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 56
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Ідеальний режим 70-80 км/годину - маячня. У кожного авто він свій. Навіть у кожного авто однієї марки він свій.

50-70км/годину на 5-й передачі - додаткове навантаження як мінімум на коробку (велосепедисти відчувають механіку процесу найкраще).

Фура як щит - це те ж, що економити на ремонт. Вимотує сильно. 3 години "ніс в сраці" не вартий однієї втраченої миті.

Все вище написане на правах ІМХО. На медаль не претендую.

Опубліковано

Можна ще зливати вночі з припаркованих авто, але як спіймають - потрібно буде думати, як економити на зубах.

Опубліковано

Не прогрівайте на холостих обертах (3%)

На холостих обертах двигун витрачає близько 1,5 -2 л на годину. Перші хвилини краще рухатися на невеликий (до 60 км/год) швидкості - за 7-10 хвилин двигун досягне робочої температури.

Що про таке скажете.

Опубліковано

Можна деколи включати голову не розганятись/тормозити на коротких відрізках, передбачати ситуацію на дорозі і знімати ногу з газу вчасно (світлофор, поворот попереднього авто, люди на пішохідному переході).

Також треба зважати на особливості моротів: дизель чи бензин. Бензин можна згорки розігнати, щоб він накатом сам потім виїхав. З дизелями так не особо вийде, ібо компресія мотора дуже велика і під горку автомобіль швидко заповільнюється.

Опубліковано

Самий реальний спосыб економити на будь-якому пальному - їздити на велосипеді, чим зараз вдало займаюся. Пиво пальним не вважаємо чи не так?

Опубліковано

Не прогрівайте на холостих обертах (3%)

На холостих обертах двигун витрачає близько 1,5 -2 л на годину. Перші хвилини краще рухатися на невеликий (до 60 км/год) швидкості - за 7-10 хвилин двигун досягне робочої температури.

Що про таке скажете.

Не знаю за автомат, а на механіці прогрів не критичний. Можна нагріти аби "стрілка пішла вгору" і повільно їхати.

З аргументів:

- експлуатація автомобіля в літній період без прогріву, але не з робочою температурою.

- в мене авто прогрівається автоматично (інжектор) на більших обертах, а потім автоматично зкидає при певній температурі в літній період (щось воно собі знає).

Опубліковано

ДВС треба прогрівати хоча б тому щоб деталі зайняли свої технологічні зазори. Всі пам'ятають шкільний дослід на уроці фізики з кулькою і кільцем.

Опубліковано

на рахунок крейсерської швидкості. все просто

у кожного авто в паспорті зазначений оптимальний крутний момент двигуна. так от максимальна економія палива або ж його найефективніша витрата буде на найвищій передачі з стрілкою тахометра у зоні оптимального крутного моменту і трохи нижче. але не вище. ну і плюс поради першого посту взагалі буде люкс

Опубліковано

Не прогрівайте на холостих обертах (3%)

На холостих обертах двигун витрачає близько 1,5 -2 л на годину. Перші хвилини краще рухатися на невеликий (до 60 км/год) швидкості - за 7-10 хвилин двигун досягне робочої температури.

Що про таке скажете.

Наприклад я, в теплу пору взагалі не прогріваю, завів, поробила пару секунд і поїхав, тільки зразу не кручу двигун вище середніх обертів. Взимку теж особливо не прогріваю, як правило від одної до п'яти хвилин в залежності від морозу. Але перші 1-2 кілометри їду помаленько, оберти до 2-ох тисяч, 2-га передача. Так і двигун без особливого навантаження працює і вже виконує корисну роботу, і трансмісія прогрівається на невеликих обертах. А потім вже переходжу на повишені передачі. Але довго не грію не так через економію пального, а як через екномію часу, краще посплю на 10-15 хвилин довше :_02:, як відомо, вранці кожна хвилина суттєва :_02:.

З.І. Двигун ВАЗ 2106, після капіталки вже пройшов 90 тис. км, і ще живіший всіх живих (недавно компресію міряв).

Опубліковано

Самий реальний спосыб економити на будь-якому пальному - їздити на велосипеді, чим зараз вдало займаюся. Пиво пальним не вважаємо чи не так?

Не варіант. З жінкою і дитиною на рамі, мішком картошки на багажнику і купою пакетів на рулі далеко незаїдеш :_07: (це я так, для прикладу). В більшості випадків без авто аж ніяк, згоден коли "дупу" по пару кілометрів в день возити

Опубліковано

3+3+5+10+10+7+20+20+30+30=138% Це виходить, коли я всіх правил буду дотримуватися, то сам на халяву їздииму, щей зможу сусіда заправляти? :)

По-суті:

1. прогрівати треба, навіть влітку трохи. Робоча температура масла - 80-100 градусів, на них двигун (і масло) розраховане.

2. Фура як щит - забавно. Особливо ловити камінці в переднє скло і ями, що раптово вискакують із-за фури.

3. Вікна. Аеродинаміка вся після швидкості >90, а хто їздить швидше - той про розхід не думає :)

4. Шини "в тонусі" - якісь пару % може це й дає, але я ніколи не перекачую - завелике навантаження на ходову, копійчана економія виллється з часом в серйозний ремонт.

5. Тех. стан - тут згідний 100%

6. Балласт - згідний (подумую викинути запаску)

7. Не заправлятися бензином заниженого октанового числа - згідний. В місті це працює на 101%, на трасу можна трохи зекономити імхо.

8. Про нейтраль з гірки - спірне питання, особливо якщо потужність двигуна по відношенню до маси висока.

9. Після старту на підвищену - це який у кого двигун, щоб їздити 60 на 5-й.

10.Про крейсерську швидкість Borg все вірно пояснив.

Ну і на мій погляд головне- це стиль їзди Коли постійно "газуєш" "в трубу" йде ой як багато. Для всіх , хто хоче в цьому впевнитись - вижміть щеплення під час "газовки" ;)

Опубліковано

На холостих прогрів - майже на всіх нових ато (двигнуги 1.3- 3.2 л більше не юзав ) витрата по компютеру - 0.7-0.9 л/год - використовую часто не як прогрів а для того щоб на рибілці вночі не мерзнути :). Плюс всі авто мають "холодну" прокатку - яка не потребує додаткового прогріву. "Не заправляйтесь чим попало" - зараз взагалі не знаєш чим заправлятись - в мене при заправці 92-м на вогові - витрата і потуєність така сама як і на 95 (ну ціна різна ж), за котіння на нейтраці - згіден на 100%, ідеальний режи їзди маже для всіх авто варірується 80-110 км/год.

Опубліковано

"На нейтрали машина расходует порядка 2л на 100км, а если катится на передаче, этот показатель снижается до нуля" - толи лижи неедут, толи я е...нутый :0159: .

Гальмувати передачею вмію, ну щоб машину на ній накатом пускати вперше чую. Ну, попробуєм з горки та на передачі, побачу що вийде :_07:

Опубліковано

1. прогрівати треба, навіть влітку трохи. Робоча температура масла - 80-100 градусів, на них двигун і розрахований.

чому з тобою не згідні виробники авто? ти знаєш дзен який невідомий їм? :) ну от в мене в паспорті написано "не нужно прогревать двигатель. дождитесь выхода оборотов двигателя в ровный оптимальный диапазон холостого хода и сразу начинайте плавное движение"

Опубліковано

"На нейтрали машина расходует порядка 2л на 100км, а если катится на передаче, этот показатель снижается до нуля" - толи лижи неедут, толи я е...нутый

все правильно написано, на нейтралі двигун використовує пальне щоб не заглохнути, а на передачі накатом йому пальне не потрібне, бо крутиться за рахунок зчеплення, а тому комп'ютер (якщо він є) перекриває подачу пального

Опубліковано

ну так це секунд 10-15 , який тут прогрiв

Я грію сенкунд 20-30, зимою - до хвилини але зразу з гаража виїзд під гірку, гараж теплий.

Опубліковано

1. прогрівати треба, навіть влітку трохи. Робоча температура масла - 80-100 градусів, на них двигун і розрахований.

чому з тобою не згідні виробники авто? ти знаєш дзен який невідомий їм? :) ну от в мене в паспорті написано "не нужно прогревать двигатель. дождитесь выхода оборотов двигателя в ровный оптимальный диапазон холостого хода и сразу начинайте плавное движение"

Зараз виробники авто більше дбають за екологію, ніж за довговічність вузлів та агрегатів авто. Саме тому й дають такі поради. Чув, що в Німеччині навіть штрафують за прогрів авто. Ото будеш стояти під під'їдом, прогрівати, сусід поскаржиться і привіт.

З технічної сторони деякий прогрів потрібен. Однак прогрів на місці на холостих мало ефективний. Завів, трошки попрацювала на ХХ, оберти стабільні - можна їхати, але непоспішаючи.

Опубліковано

все правильно написано, на нейтралі двигун використовує пальне щоб не заглохнути, а на передачі накатом йому пальне не потрібне, бо крутиться за рахунок зчеплення, а тому комп'ютер (якщо він є) перекриває подачу пального

Навіть більшість карбюраторних авто повинні не споживати пальне при гальмуванні двигуном, якщо система ЕПХХ справна.
Опубліковано

"На нейтрали машина расходует порядка 2л на 100км, а если катится на передаче, этот показатель снижается до нуля" - толи лижи неедут, толи я е...нутый

все правильно написано, на нейтралі двигун використовує пальне щоб не заглохнути, а на передачі накатом йому пальне не потрібне, бо крутиться за рахунок зчеплення, а тому комп'ютер (якщо він є) перекриває подачу пального

Я про те, що накатом без передачі машина проїде набагато більше ніж, при гальмуванні двигуном, яких тут може бути 20%?. Взагалі сумніваюся у такій економії, різницю пройденої відстані требаж чимось компенсувати

Опубліковано

Я про те, що накатом без передачі машина проїде набагато більше ніж, при гальмуванні двигуном, яких тут може бути 20%?. Взагалі сумніваюся у такій економії, різницю пройденої відстані требаж чимось компенсувати

Бортовий компьютер, що показує миттєвий розхід пального, підтверджує, що можна добитися відчутної економії при рухові накатом на передачі. І рухаючись на 4-й , тим більше 5-й передачі пробіг буде не набагато менший, ніж на нейтралці.

. Якщо оберти двигуна при рухові накатом на передачі будуть більші, ніж 1500 об/хв, то витрата дійсно буде нульовою

. Якщо оберти впадуть нижче цієї відмітки, ЕБУ знов включає подачу бензину (~ 2-3 л/100км)

А в загальному, дотримуючись цієї рекомендації, дійсно можна зменшити витрату пального до 20%. Переконався на власному досвіді.smile4.gif

А ось на рахунок відкритих вікон і кондиціонера - тут я не згоден! :0136:

У мене з кондиціонером витрата завжди приблизно на 1 л більша, а відкриті чи закриті вікна - особливої різниці не відчуваю.

Можливо, це твердження вірне для великих швидкостей, але я звичайно при швидкості більше 100км/год вікна закриваю - дуже вже вітер шумить :_02:

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...