Перейти до змісту

інтернет від Westnet.


Рекомендовані повідомлення

1 година тому, Savage сказано:

От тільки ВОМ забив хєр на приватний сектор на Львівській, а ВестНет туди дотягнувся. Так що не треба тут отак за всіх розписуватися.

По-перше, де ти прочитав, щоб я тут в чомусь за когось розписувався?

А по-друге, ось я бачу ВОМів в приватному секторі Львівської

Цитувати

 


Screenshot_2016-12-06-10-57-48.png
 

 

Я щось не знаю?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 788
  • Створено
  • Остання відповідь

Топ авторів теми

Топ авторів теми

в мене  ВОМ  на дубнівській приватний сектор оптіволокно

не розумію чому нам 1000 мегабіт за 250гр а львівській за 200гр

ми шо якісь інші

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

1 час назад, jack74 сказал:

А по-друге, ось я бачу ВОМів в приватному секторі Львівської

Живу в районі школи №2 на Львівській. Ніякого ВОМа тут нема. Або глючний Укртелеком з убогою швидкістю і відсутністю інета, коли йде дощ/сніг, або з недавніх пір норм ВестНет.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6 годин тому, Savage сказано:

Живу в районі школи №2 на Львівській. Ніякого ВОМа тут нема.

Туди вони ще не дійшли

Список вулиць де є  

Перелiк вулиць доступних до підключення:

  • Левітана
  • Трутовського
  • Степова
  • Баранова
  • Гончарівка
  • Городецька
  • Львівська
  • Дмитра Донцова
  • Павлова
  • Вересая
  • Вишенського
  • Мурашка
  • Макаревича
  • Вериківського
  • Станіславського
  • Маковського
  • Ярослава Стецько
  • пров. Степовий
  • пров. Грінченка

2016-12-06_19-27-23.png

Hide  
  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Дивний збіг, але після прочитання смс на телефоні про підвищення тарифів інтернет дійсно погіршився.
З початку думав, що це діло в роутері, довго танцював з бубном і кабелями, але все марно.
Тепер, що з роутером, що без нього швидкість завжди стабільно зависає на 750+ на прийом і на відачу 440Мбит. Користуюсь даним провайдером майже рік, за цілий рік це уперше таке значне погіршення.
P.S. Для вимірювання швикості завжди користуюсь Speedtest'ом net і завжди вибираю сервер Луцьк.
P.S.S. Також замітив погіршення при перегляді twitch, тепер завжди яке відео не увімкну, через деякий час починається буферизація. (але тут не впевнений, чи це також на совісті провайдера, хоча... до спадів швидкості такого раніше не спостерігав)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Цікавить інформація по можливості і ціні підключення будинків по вул. Північна, с. Струмівка, дачний масив "Діброва"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Банальне питання, але як поміняти тарифний план?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 19.12.2016 at 22:36, RememberMe сказал:

Дивний збіг, але після прочитання смс на телефоні про підвищення тарифів інтернет дійсно погіршився.
З початку думав, що це діло в роутері, довго танцював з бубном і кабелями, але все марно.
Тепер, що з роутером, що без нього швидкість завжди стабільно зависає на 750+ на прийом і на відачу 440Мбит. Користуюсь даним провайдером майже рік, за цілий рік це уперше таке значне погіршення.
P.S. Для вимірювання швикості завжди користуюсь Speedtest'ом net і завжди вибираю сервер Луцьк.
P.S.S. Також замітив погіршення при перегляді twitch, тепер завжди яке відео не увімкну, через деякий час починається буферизація. (але тут не впевнений, чи це також на совісті провайдера, хоча... до спадів швидкості такого раніше не спостерігав)

на швидкості 750 мбіт буфиризація))) думаю, це від провайдера точно не залежить)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В 20.12.2016 at 18:05, Knightlore сказал:

Банальне питання, але як поміняти тарифний план?

Дзвониш до них і кажиш - "Хочу 1Гбіт", чи "Хочу 100 Мбіт" )))))

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 4 тижня потому...

А які умови припинення дії послуги, що з обладнанням !? В договорі нічого конкретного не вичитав, питання актуальне бо хочу IPTV, а у Вас воно за додаткову плату. Дякую. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

31 минуту назад, Set сказал:

А які умови припинення дії послуги, що з обладнанням !? В договорі нічого конкретного не вичитав, питання актуальне бо хочу IPTV, а у Вас воно за додаткову плату. Дякую. 

Доброї ночі. Передзвоніть будь ласка за телефоном 093 170 07 08 де наші менеджери дадуть Вам відповідь на Ваше питання. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Прекрасна  "Швидкість доступу до зарубіжних ресурсів"...
Сижу і дивуюсь, чому ж це twitch.tv любить частенько йти в буферизація (720p, 1080p, неважно, як не як, а в хаті ж інтернет зі швидкістью 1Гбіт), тепер ясно, дякую за 1Гбіт, ой, вибачте, "до 1Гбіт", майже така швидкість, яку заявляєте в прайсі.
P.S. Коли тількі підключив тариф, відразу провірив інші країни, тоді було 400-500-300 Мбіт, ну не як зараз 8Мбіт.
P.S.S. До речі в рамках тесту заливав фільми в вк, заливались буквально за 3-5 секунд, а не по 20-30хв., як тепер.

5988888335.png

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

12 часа назад, RememberMe сказал:

Прекрасна  "Швидкість доступу до зарубіжних ресурсів"...
Сижу і дивуюсь, чому ж це twitch.tv любить частенько йти в буферизація (720p, 1080p, неважно, як не як, а в хаті ж інтернет зі швидкістью 1Гбіт), тепер ясно, дякую за 1Гбіт, ой, вибачте, "до 1Гбіт", майже така швидкість, яку заявляєте в прайсі.
P.S. Коли тількі підключив тариф, відразу провірив інші країни, тоді було 400-500-300 Мбіт, ну не як зараз 8Мбіт.
P.S.S. До речі в рамках тесту заливав фільми в вк, заливались буквально за 3-5 секунд, а не по 20-30хв., як тепер.

5988888335.png

Доброго Вам дня. По таким проблемам дзвоніть будь ласка в технічну підтримку 093 170 07 08 або 296 296, дякую

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Напевно тиждні три як минуло, після мого дзвінка у Ваш сапорт а так нічого і не закрили :

Відвалилась кришка від Вашої карабайки

20170203_134128.jpg

20170203_134118.jpg

20170203_134114.jpg

Hide  
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброї ночі.  Дякуюємо Вам за повідомлення, обов'язково закриємо. Напишіть будь ласка вулицю на якій вісить даний бокс. 

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

14 годин тому, Westnet сказано:

Напишіть будь ласка вулицю на якій вісить даний бокс. 

Там же на фотографії видно - вул. Гастелло, 14

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня. Дякую, вже розібралися.

  • +1 1
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Розкажу свою історію. Усе почалося давно живу у Струмівці дачний масив побачив рекламу про підключення позвонив заповнив заявку і усе недозвонився не відповіли. Підключився до Інтертелекому маю від 5-8мб для смарт тв достатньо. Недавно Прочитав рекламу про підключені від 1 грн зацікавився позвонив і тут бац 1500 тисячі за підключення. Я в шоці я розумію що на моїй вулиці Сніжній немає кабелля але е на паралейній він е і до будинку від стовпа максимум 50 м. Саме головне ніякого кошторису просто озвучена сума 1500 і усе. Взяв паузу на роздуми. Тут вчора позвонили і знову запитали про підключення крім Того почали розповідати про те що треба 500 метрів кабелю тянути до мене. Монополія у Луцьку за 1 грн можна підключитися конкуренція а тут при оплаті 200 грн абонплати немає слів крім Того що я добросовісний платник. А договора взагалі жах. Напочатку вулиці сусіда підключили проплатив він іще перед Новим роком а інтернету немає до цього часу на 02.02.17 р

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Крім Того на сайті ніякої адреси немає крім телефонів а це не правильно.

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн.  Дякуємо за розуміння. 

Ціна на електрику не змінилася. Не дурять

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн.  Дякуємо за розуміння. 

Ціна на електрику не змінилася. Не дурять

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн.  Дякуємо за розуміння. 

Ціна на електрику не змінилася. Не дурять

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн.  Дякуємо за розуміння. 

Ціна на електрику не змінилася. Не дурять

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заклинило кнопкк

Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Одним словом - жахливий провайдер.

Розкажу свою історію. Хотіли підключитись до даного провайдера як тільки флаєрки в двері всунули. Одними з перших подали заявку...Після того тишина, на дзвінки з питаннями "коли підключете?" отримували - ну десь за тиждень - два, хоча, увага! оптика була прокладена, будинок підключений. Так пройшли 7 місяців, хоча телефонували мало не кожного тижня, а бувало і частіше. Було, навіть, таке що нам зателефонували і сказали що підключать завтра, після чого тишина. І знову купа дзвінків і знову відмазки типу "технічні проблеми", хоча сусіди вже мали інтернет. Також було багато іншої брехні про яку я вже говорити не буду. 

Тому, вирішуйте самі, якщо є конкуренти, то вибирайте їх :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь

Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар

Створити обліковий запис

Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!

Реєстрація нового користувача

Увійти

Вже є акаунт? Увійти до системи.

Увійти



×
×
  • Створити...