jack74 Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 09:23 #526 Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 09:23 1 година тому, Savage сказано: От тільки ВОМ забив хєр на приватний сектор на Львівській, а ВестНет туди дотягнувся. Так що не треба тут отак за всіх розписуватися. По-перше, де ти прочитав, щоб я тут в чомусь за когось розписувався? А по-друге, ось я бачу ВОМів в приватному секторі Львівської Цитувати Я щось не знаю?
westboiuu Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 10:22 #527 Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 10:22 в мене ВОМ на дубнівській приватний сектор оптіволокно не розумію чому нам 1000 мегабіт за 250гр а львівській за 200гр ми шо якісь інші
Savage Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 10:39 #528 Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 10:39 1 час назад, jack74 сказал: А по-друге, ось я бачу ВОМів в приватному секторі Львівської Живу в районі школи №2 на Львівській. Ніякого ВОМа тут нема. Або глючний Укртелеком з убогою швидкістю і відсутністю інета, коли йде дощ/сніг, або з недавніх пір норм ВестНет.
Maniko Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 17:31 #529 Опубліковано 6 Грудня, 2016 в 17:31 6 годин тому, Savage сказано: Живу в районі школи №2 на Львівській. Ніякого ВОМа тут нема. Туди вони ще не дійшли Список вулиць де є Перелiк вулиць доступних до підключення: Левітана Трутовського Степова Баранова Гончарівка Городецька Львівська Дмитра Донцова Павлова Вересая Вишенського Мурашка Макаревича Вериківського Станіславського Маковського Ярослава Стецько пров. Степовий пров. Грінченка Hide 1
RememberMe Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 20:36 #530 Опубліковано 19 Грудня, 2016 в 20:36 Дивний збіг, але після прочитання смс на телефоні про підвищення тарифів інтернет дійсно погіршився. З початку думав, що це діло в роутері, довго танцював з бубном і кабелями, але все марно. Тепер, що з роутером, що без нього швидкість завжди стабільно зависає на 750+ на прийом і на відачу 440Мбит. Користуюсь даним провайдером майже рік, за цілий рік це уперше таке значне погіршення. P.S. Для вимірювання швикості завжди користуюсь Speedtest'ом net і завжди вибираю сервер Луцьк. P.S.S. Також замітив погіршення при перегляді twitch, тепер завжди яке відео не увімкну, через деякий час починається буферизація. (але тут не впевнений, чи це також на совісті провайдера, хоча... до спадів швидкості такого раніше не спостерігав)
KILLER Опубліковано 20 Грудня, 2016 в 09:03 #531 Опубліковано 20 Грудня, 2016 в 09:03 Цікавить інформація по можливості і ціні підключення будинків по вул. Північна, с. Струмівка, дачний масив "Діброва"
Terrable Опубліковано 20 Грудня, 2016 в 16:05 #532 Опубліковано 20 Грудня, 2016 в 16:05 Банальне питання, але як поміняти тарифний план?
pomchik Опубліковано 21 Грудня, 2016 в 20:33 #533 Опубліковано 21 Грудня, 2016 в 20:33 В 19.12.2016 at 22:36, RememberMe сказал: Дивний збіг, але після прочитання смс на телефоні про підвищення тарифів інтернет дійсно погіршився. З початку думав, що це діло в роутері, довго танцював з бубном і кабелями, але все марно. Тепер, що з роутером, що без нього швидкість завжди стабільно зависає на 750+ на прийом і на відачу 440Мбит. Користуюсь даним провайдером майже рік, за цілий рік це уперше таке значне погіршення. P.S. Для вимірювання швикості завжди користуюсь Speedtest'ом net і завжди вибираю сервер Луцьк. P.S.S. Також замітив погіршення при перегляді twitch, тепер завжди яке відео не увімкну, через деякий час починається буферизація. (але тут не впевнений, чи це також на совісті провайдера, хоча... до спадів швидкості такого раніше не спостерігав) на швидкості 750 мбіт буфиризація))) думаю, це від провайдера точно не залежить)))
pomchik Опубліковано 21 Грудня, 2016 в 20:36 #534 Опубліковано 21 Грудня, 2016 в 20:36 В 20.12.2016 at 18:05, Knightlore сказал: Банальне питання, але як поміняти тарифний план? Дзвониш до них і кажиш - "Хочу 1Гбіт", чи "Хочу 100 Мбіт" ))))) 1
Set Опубліковано 14 Січня, 2017 в 20:12 #535 Опубліковано 14 Січня, 2017 в 20:12 А які умови припинення дії послуги, що з обладнанням !? В договорі нічого конкретного не вичитав, питання актуальне бо хочу IPTV, а у Вас воно за додаткову плату. Дякую.
Westnet Опубліковано 14 Січня, 2017 в 20:47 #536 Опубліковано 14 Січня, 2017 в 20:47 31 минуту назад, Set сказал: А які умови припинення дії послуги, що з обладнанням !? В договорі нічого конкретного не вичитав, питання актуальне бо хочу IPTV, а у Вас воно за додаткову плату. Дякую. Доброї ночі. Передзвоніть будь ласка за телефоном 093 170 07 08 де наші менеджери дадуть Вам відповідь на Ваше питання.
RememberMe Опубліковано 22 Січня, 2017 в 19:30 #537 Опубліковано 22 Січня, 2017 в 19:30 Прекрасна "Швидкість доступу до зарубіжних ресурсів"... Сижу і дивуюсь, чому ж це twitch.tv любить частенько йти в буферизація (720p, 1080p, неважно, як не як, а в хаті ж інтернет зі швидкістью 1Гбіт), тепер ясно, дякую за 1Гбіт, ой, вибачте, "до 1Гбіт", майже така швидкість, яку заявляєте в прайсі. P.S. Коли тількі підключив тариф, відразу провірив інші країни, тоді було 400-500-300 Мбіт, ну не як зараз 8Мбіт. P.S.S. До речі в рамках тесту заливав фільми в вк, заливались буквально за 3-5 секунд, а не по 20-30хв., як тепер.
Westnet Опубліковано 23 Січня, 2017 в 07:39 #538 Опубліковано 23 Січня, 2017 в 07:39 12 часа назад, RememberMe сказал: Прекрасна "Швидкість доступу до зарубіжних ресурсів"... Сижу і дивуюсь, чому ж це twitch.tv любить частенько йти в буферизація (720p, 1080p, неважно, як не як, а в хаті ж інтернет зі швидкістью 1Гбіт), тепер ясно, дякую за 1Гбіт, ой, вибачте, "до 1Гбіт", майже така швидкість, яку заявляєте в прайсі. P.S. Коли тількі підключив тариф, відразу провірив інші країни, тоді було 400-500-300 Мбіт, ну не як зараз 8Мбіт. P.S.S. До речі в рамках тесту заливав фільми в вк, заливались буквально за 3-5 секунд, а не по 20-30хв., як тепер. Доброго Вам дня. По таким проблемам дзвоніть будь ласка в технічну підтримку 093 170 07 08 або 296 296, дякую
Set Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:48 #539 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 21:48 Напевно тиждні три як минуло, після мого дзвінка у Ваш сапорт а так нічого і не закрили : Відвалилась кришка від Вашої карабайки Hide
Westnet Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 22:00 #540 Опубліковано 10 Лютого, 2017 в 22:00 Доброї ночі. Дякуюємо Вам за повідомлення, обов'язково закриємо. Напишіть будь ласка вулицю на якій вісить даний бокс.
Maniko Опубліковано 11 Лютого, 2017 в 12:06 #541 Опубліковано 11 Лютого, 2017 в 12:06 14 годин тому, Westnet сказано: Напишіть будь ласка вулицю на якій вісить даний бокс. Там же на фотографії видно - вул. Гастелло, 14
Westnet Опубліковано 11 Лютого, 2017 в 12:09 #542 Опубліковано 11 Лютого, 2017 в 12:09 Доброго дня. Дякую, вже розібралися. 1
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:35 #543 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:35 Розкажу свою історію. Усе почалося давно живу у Струмівці дачний масив побачив рекламу про підключення позвонив заповнив заявку і усе недозвонився не відповіли. Підключився до Інтертелекому маю від 5-8мб для смарт тв достатньо. Недавно Прочитав рекламу про підключені від 1 грн зацікавився позвонив і тут бац 1500 тисячі за підключення. Я в шоці я розумію що на моїй вулиці Сніжній немає кабелля але е на паралейній він е і до будинку від стовпа максимум 50 м. Саме головне ніякого кошторису просто озвучена сума 1500 і усе. Взяв паузу на роздуми. Тут вчора позвонили і знову запитали про підключення крім Того почали розповідати про те що треба 500 метрів кабелю тянути до мене. Монополія у Луцьку за 1 грн можна підключитися конкуренція а тут при оплаті 200 грн абонплати немає слів крім Того що я добросовісний платник. А договора взагалі жах. Напочатку вулиці сусіда підключили проплатив він іще перед Новим роком а інтернету немає до цього часу на 02.02.17 рНадіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:39 #544 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:39 Крім Того на сайті ніякої адреси немає крім телефонів а це не правильно. Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:48 #545 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:48 Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн. Дякуємо за розуміння. Ціна на електрику не змінилася. Не дурять Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:49 #546 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:49 Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн. Дякуємо за розуміння. Ціна на електрику не змінилася. Не дурять Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:52 #547 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:52 Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн. Дякуємо за розуміння. Ціна на електрику не змінилася. Не дурять Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:53 #548 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 03:53 Доброго дня, Шановні абоненти! З 1 січня 2017 р. у зв’язку зі значним підвищенням цін на електроенергію, обладнання, матеріали та експлуатаційні витрати компанії для обслуговування мережі, будуть змінені тарифні плани для приватних будинків. Тариф Стандарт до 100Мбіт/с - 190грн., Преміум до 1 Гбіт/с- 240грн. Дякуємо за розуміння. Ціна на електрику не змінилася. Не дурять Надіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
Юрій Буханкович Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 04:09 #549 Опубліковано 18 Лютого, 2017 в 04:09 Заклинило кнопккНадіслано від мого Nomi C08000, використовуючи Tapatalk
akemi194 Опубліковано 19 Лютого, 2017 в 09:21 #550 Опубліковано 19 Лютого, 2017 в 09:21 Одним словом - жахливий провайдер. Розкажу свою історію. Хотіли підключитись до даного провайдера як тільки флаєрки в двері всунули. Одними з перших подали заявку...Після того тишина, на дзвінки з питаннями "коли підключете?" отримували - ну десь за тиждень - два, хоча, увага! оптика була прокладена, будинок підключений. Так пройшли 7 місяців, хоча телефонували мало не кожного тижня, а бувало і частіше. Було, навіть, таке що нам зателефонували і сказали що підключать завтра, після чого тишина. І знову купа дзвінків і знову відмазки типу "технічні проблеми", хоча сусіди вже мали інтернет. Також було багато іншої брехні про яку я вже говорити не буду. Тому, вирішуйте самі, якщо є конкуренти, то вибирайте їх
Рекомендовані повідомлення
Для публікації повідомлень створіть обліковий запис або авторизуйтесь
Ви повинні бути користувачем, щоб залишити коментар
Створити обліковий запис
Зареєструйте новий обліковий запис у нашій спільноті. Це дуже просто!
Реєстрація нового користувачаУвійти
Вже є акаунт? Увійти до системи.
Увійти