Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

По контрактному номеру не так просто контролювати, бо сума грошей відразу після дзвінка/смс/інтернет тощо не оновлюється, і не видно скільки грошей використано за конкретну подію. а вранці наступного дня прокидаєшся, а рахунок "похудів" на кілька грн..... а за що зняло гроші можна довідатись лише в центрі обслуговування...... в припейді все набагато простіше: подзвонив, перевірив рахунок і бачиш скільки злизало......

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І в мене довго перевіряли. Сказали передзвонити за годину - і буде інфа. Передзвонив раз, другий - але добився. В любому випадку, в них має бути інформація.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Швидше за все заборгованість виникла ще до написання заяви про відключення.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ТС, контракт на те і контракт, що навіть викинувши сімку на сміття ви зобов"язані виконувати умови контракту, або оплатити пеню за кожен день, що залишився до закінчення терміну контракту. варто було б перечитати умови, а то емоції допоможуть роздути заборгованість з 90 до ннннооооїїї суми.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Костя!

Умови контракту зобов"язаний виконувати не тільки я, а й інша сторона - МТС. Щось я не пам"ятаю, що б в контракті десь було написано "... постачальник має право безпідставно нараховувати кошти за ненадані послуги, ......... покупець (абонент) зобов"язується беззаперечно оплачувати всі виставлені рахунки....", чи щось типу такого. А до написання заяви про відключення заборгованість аж ніяк не могла виникнути, бо був підключений інтернет 2000 Мб за 20 грн., і станом на той час було використано близько 200 Мб.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

все-таки дочекайтеся розгорнутої роздруківки про рух коштів по номеру телефону - коли поповнювався рахунок, коли і за які послуги відбувалося списання коштів. Тоді буде все ясно.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все ж таки "добро перемагає зло"... Вчора забув паспорт, тому в МТС не пішов. Пішов сьогодні... По дорозі приймаю вхідний дзвіночок з номера 0501178900. Приємний жіночий голос, представився Анною, та в претензійній формі мене повідомив про суму боргу на моєму рахунку, і поцікавився коли ж я його оплачу. Реакція на мою категоричну відповідь "я не збираюсь нічого платити" була цілком очікуваною, голос впав в ступор на кілька секунд, і потім запинаючись поцікавився про причини такого "хамства", та небажання оплатити надані послуги. На моє запитання "за які такі надані послуги я маю платити?" голос чітко не зміг відповісти, почав щось перевіряти по комп"ютері, і в кінцевому рахунку, після кількох хвилин поневірянь, запропонував мені звернутись до центру обслуговування абонентів. В офісі мене зустріла неймовірна спека, і кілька осіб в чергах до працівників філії експертів (ніби то так називаються). Через 20 хв. очікування мене прийняла приємна дівчина на ім"я Руслана, і під час нетривалої розмови ми, спільними зусиллями, все ж таки вияснили, що компанія МТС, невідомо з якого банана, нарахувала мені 11 Мб інтернет-трафіка по 10 грн./Мб, при т ому, що на час нарахування була підключена послуга 2000 Мб. на місяць за 20 грн. з яких на той момент було використано 170 Мб. (після обіду того ж дня послуга інтернет була взагалі відключена). Я написав відповідну заяву, і мені тихо, мирно і спокійно розблокували мій номер, з обіцянкою врегулювати фінансову сторону питання протягом 1-3 травня.

Все ж таки в луцькій філії ПрАТ "МТС Україна" працюють приємні люди... А слідкувати за своїм рахунком своїми грошами та не боятись доводити свою правоту повинен кожен.

Всім дякую за увагу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Все ж таки в луцькій філії ПрАТ "МТС Україна" працюють приємні люди...

Теж декілька разів звертався туди для вирішення питань та допомоги - залишалися лише приємні враження

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Сьогодні 3 травня, перевірив рахунок, і приємно здивувався: позитивний баланс - + 4 грн. 80 коп. Не обманули....... :0123:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб не плодити лишньої теми, щодня знімало 41 коп, не розумів за що, тариф Супер МТС 3D Ноль 35+, був " регіональний ", оператор сам перевів на Супер МТС 3D Ноль 35+. Подзвонив до опертора, сказали є можливість відключити, це оплата за безкоштовні хв., дали код набрати *101*400# клавіша виклику.

Підключили "100 % знижка на щоденну плату"

Можливо, комусь пригодиться. :0124:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ага, з цим 101*400 це просто для тих хто знає, розбирається..А так оператор нагло непублічно косить ті копійки з мільйонів абонентів...офсайт там не поможе - такої послуги ніде не афішовано. десь там на їхньому фейкбуку знаходяться згадки. Отакто якось..Хто поговорив з оператором предметно - має економію. По суті - послуга "Ми у вас щоденно бабла не одбираєм " активована :0155:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

НЕ СРАЗУ УВИДЕЛ ЭТУ ТЕМУ ПОЭТОМУ ПОВТОРЮСЬ

у меня вообще полный цирк,исчезло со счета позавчера 31гр. звоню в службу 111 оператор говорит что я отправил смс на короткий номер стоимостью 31гр. я еще в своем уме и никаких смс на короткие номера никогда не отправлял,знаю про лохотроны,оператор стал говорить,что я это мог сделать случайно,но на 2симочном андроиде что-бы отправить смс нужно нажать минимум 3 кнопки,я ему пытался обьяснить ,что случайно это сделать невозможно,но он как попугай доказывал мне ,что я смс отправил и деньги сняты законно,оказалось,что номер на который отправлялось смс принадлежит дочерней фирме мтс,тариф у меня супер35+,вот вам и бесплатные минуты,они сами с пульта отправляют смс с вашего номера,а потом доказывают,что вы это сделали сами,доказать ничего невозможно ,поскольку смс на короткие номера не фиксируются телефоном,вообщем с киевстаром на второй симке никаких проблем подобных никогда не было,стоило перйти на так сказать,бксплатный мтс и он уже за полмесяца влетел мне в 70гр,больше просто на счету небыло,вот и делайте выводы о этом операторе,он расчитан на лохов, сплошное кидалово.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Див пост № 22 шановного frv

при встановлені програм потрібно дивитись, які дії може виконувати програма і якщо якась прога просить дозвіл на відсилку смс на платні номери краще її не ставити);

В даному випадку у вхідних смс повинне бути повідомлення з якимось паролем чи чимось подібним.......... Зазвичай прога не питає дозволу, а сама відсилає повідомлення вартістю кілька десятків грн.......
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...