Перейти до змісту

СКАРГА на магазин Ельдорадо в Луцьку


lion1106

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 142
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

ОСНОВНОЕ ПРАВИЛО:!!! и не только в эльдорадо. и не только в маркетах, а и в других сферах услуг.

" Если у продавцов и после этого хватит наглости отказываться возвращать деньги, то на помощь

приходит заклинание третьего уровня — потребовать письменный документ с подписью сотрудника Эльдорадо и

печатью организации, в котором будет указано, что «такого-то числа компания отказалась вернуть деньги за такой-то

товар по такой-то причине». Это заклинание чудесным образом прочищает мозги зарвавшимся ублюдкам, раздается

звон открывающейся кассы, и несколько шелестящих купюр как по волшебству прилетают в руки доблестного

Анонимуса, отстоявшего свои права. А секрет очень прост: такая бумага — документ, имея который на руках, можно

привлечь магазин к ответственности и выиграть в суде несколько тонн убитых енотов. Не говоря уже о подпорченной

репутации магазина."

проверено.Начинают срать шлакоблоками,когда услышат требование ОФИЦИАЛЬНОГО ПИСЬМЕННО зафиксированного документа.

Опубліковано

І так "Вторая часть Марлезонского балета" після розгляду письмової заяви зателефонувала директор магазину і запропонувала принести ноут для повного відновлення в звязку звище сказаного від такої послуги відмовились побажав замінити ноут на новий з повністю заводським ПО щоб ніхто туди руки не сунув. Сьогодні ноут цілий день в сервісному центрі "Робим гуд" де потрібно отримати довідку про відсутність механічних пошкоджень та впливу вологи так забажали в Ельдорадо, вартість довідки становить 100грн зобов'язав магазин оплатити цю довідку, вони погодились хоч і з неохотою.

Опубліковано

ноут цілий день в сервісному центрі "Робим гуд" де потрібно отримати довідку про відсутність механічних пошкоджень та впливу вологи так забажали в Ельдорадо, вартість довідки становить 100грн зобов'язав магазин оплатити цю довідку, вони погодились хоч і з неохотою.

В мене дежавю. Яка довідка? Згідно якого пункту ЗУ "Про захист прав споживачів"? МАРАЗМ! Чітко, впевнено і інтелегнтно треба їх посилати на*уй читати законодавство України.

Цікава навіть логіка... Чим вони аргументують необхідність довідки? Підтвердженням факту, що ви не пошкодили механічно бук? А що заважає по-дорозі з СЦ з довідкою на руках вам викрутити HDD, RAM, ...?

Опубліковано

ноут цілий день в сервісному центрі "Робим гуд" де потрібно отримати довідку про відсутність механічних пошкоджень та впливу вологи так забажали в Ельдорадо, вартість довідки становить 100грн зобов'язав магазин оплатити цю довідку, вони погодились хоч і з неохотою.

В мене дежавю. Яка довідка? Згідно якого пункту ЗУ "Про захист прав споживачів"? МАРАЗМ! Чітко, впевнено і інтелегнтно треба їх посилати на*уй читати законодавство України.

Цікава навіть логіка... Чим вони аргументують необхідність довідки? Підтвердженням факту, що ви не пошкодили механічно бук? А що заважає по-дорозі з СЦ з довідкою на руках вам викрутити HDD, RAM, ...?

Щоб бути впевненим що все ок з ноутом і знову виставити на продаж. Комусь повезе на б/у за ціною нового ...

Опубліковано

Щоб бути впевненим що все ок з ноутом і знову виставити на продаж.

А що заважає по-дорозі з СЦ з довідкою на руках вам викрутити HDD, RAM, ...?

Опубліковано

ОСНОВНОЕ ПРАВИЛО:!!! и не только в эльдорадо. и не только в маркетах, а и в других сферах услуг.

" Если у продавцов и после этого хватит наглости отказываться возвращать деньги, то на помощь

приходит заклинание третьего уровня — потребовать письменный документ с подписью сотрудника Эльдорадо и

печатью организации, в котором будет указано, что «такого-то числа компания отказалась вернуть деньги за такой-то

товар по такой-то причине». Это заклинание чудесным образом прочищает мозги зарвавшимся ублюдкам, раздается

звон открывающейся кассы, и несколько шелестящих купюр как по волшебству прилетают в руки доблестного

Анонимуса, отстоявшего свои права. А секрет очень прост: такая бумага — документ, имея который на руках, можно

привлечь магазин к ответственности и выиграть в суде несколько тонн убитых енотов. Не говоря уже о подпорченной

репутации магазина."

проверено.Начинают срать шлакоблоками,когда услышат требование ОФИЦИАЛЬНОГО ПИСЬМЕННО зафиксированного документа.

І де ж це ти "провєряв"?

:) чудак-чєлавєк :) Вони на це просто відповідають: "нічого ми не будемо вам писати". І? твої подальші дії? :) тупочеш сердито ногами і махаєш руками?

Опубліковано

ОСНОВНОЕ ПРАВИЛО:!!! и не только в эльдорадо. и не только в маркетах, а и в других сферах услуг.

" Если у продавцов и после этого хватит наглости отказываться возвращать деньги, то на помощь

приходит заклинание третьего уровня — потребовать письменный документ с подписью сотрудника Эльдорадо и

печатью организации, в котором будет указано, что «такого-то числа компания отказалась вернуть деньги за такой-то

товар по такой-то причине». Это заклинание чудесным образом прочищает мозги зарвавшимся ублюдкам, раздается

звон открывающейся кассы, и несколько шелестящих купюр как по волшебству прилетают в руки доблестного

Анонимуса, отстоявшего свои права. А секрет очень прост: такая бумага — документ, имея который на руках, можно

привлечь магазин к ответственности и выиграть в суде несколько тонн убитых енотов. Не говоря уже о подпорченной

репутации магазина."

проверено.Начинают срать шлакоблоками,когда услышат требование ОФИЦИАЛЬНОГО ПИСЬМЕННО зафиксированного документа.

І де ж це ти "провєряв"?

:) чудак-чєлавєк :) Вони на це просто відповідають: "нічого ми не будемо вам писати". І? твої подальші дії? :) тупочеш сердито ногами і махаєш руками?

Згідно закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право письмово звернутись в магазин із законними вимогами про обмін чи повернення коштів (коли товар не користований і не пройшло 14 днів не рахуючи дати купівлі), і магазин зобов'язаний або задовольнити вимогу або письмово дати відповідь про відмову, і принаймі зареєструвати заяву споживача (поставити підпис посадової особи та штамп/печатку магазину). Якщо з будь-яких причин представник магазину цю заяву не підпише, то споживач звертається в спілку захисту прав споживачів і магазин штрафують в 10-ти кратному розмірі вартості товару(стаття 23 пункт 1 закону України "Про захист прав споживачів"), суму штрафу можете порахувати самі.

І саме так треба робити, а саме, звертатись письмово у магазин із заявою, вони її підписують/не підписують чи дають письмову відповідь і з цією заявою відразу звертатись у спілку захисту прав споживачів. В Луцьку знаходиться за адресою вул.Ковельська, 8, тел. +38 (0332) 726233, +38 (0332) 724826.

У випадку коли магазин ніяк не відреагує на звернення споживача то їм влетить солідно, і думаю до цього вони не дотянуть а захочуть піти на мирову з покупцем.

Опубліковано

Люди читайте уважно наші закони.Самі написали "Згідно закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право письмово звернутись в магазин із законними вимогами про обмін чи повернення коштів (коли товар не користований і не пройшло 14 днів не рахуючи дати купівлі), "

Тобто коли та сусідка, включила ноут, сама його почала налаштовувати, не понятно шо накляцала, а потім покликала сусіда і почала жалуватись шо їй ноут поламали....та смішно товариші....По перше це і є користування технікою яку купили, про шо і описано в законі..а по друге.... це те саме шо купила жінка машину, а в самої прав нема, сіла поїхала і розбила, а потім звернулась шо їй продали погану машину. ше раз смішно все це.

Та кожна людина яка хоч трошки розбирається в компах знає, шо якщо посадити за комп чи ноут людину яка ніразу не користувалась і залишити її на годину, що можна потім отримати, навіть викинути компа...так шо тут спорне питання...

А на рахунок того шо в магазині поставили інший віндовс, виключено на всі 100%. Тут як варіант інше питання, шо мішало цьому сусіду, забрати собі ліцензію яка стояла на ноуті з завода, поставити туда любу піратку,і сказати сусідці шо шо вам піратський віндовс поствали..а собі мати ліцензію яка коштує не малі гроші...

Опубліковано

Та кожна людина яка хоч трошки розбирається в компах знає, шо якщо посадити за комп чи ноут людину яка ніразу не користувалась і залишити її на годину, що можна потім отримати, навіть викинути компа...так шо тут спорне питання...

не гони так, просто треба буде вінт форматнути і вінду заново поставити, з жиліззячам нічого не зробиться, ну хібащо об стіл буде бити його))

А на рахунок того шо в магазині поставили інший віндовс, виключено на всі 100%. Тут як варіант інше питання, шо мішало цьому сусіду, забрати собі ліцензію яка стояла на ноуті з завода, поставити туда любу піратку,і сказати сусідці шо шо вам піратський віндовс поствали..а собі мати ліцензію яка коштує не малі гроші...

фантазер ти ще той, можна й таке нафантузувати, що і проц поміняв і опору вкрав, ну і вінт меньший обєм став і т.д., ааа ще й дісплей поміняв, бо був без битих пікселів а став з)

Опубліковано

ну вот про шо і я))

Та кожна людина яка хоч трошки розбирається в компах знає, шо якщо посадити за комп чи ноут людину яка ніразу не користувалась і залишити її на годину, що можна потім отримати, навіть викинути компа...так шо тут спорне питання...

не гони так, просто треба буде вінт форматнути і вінду заново поставити, з жиліззячам нічого не зробиться, ну хібащо об стіл буде бити його))

А на рахунок того шо в магазині поставили інший віндовс, виключено на всі 100%. Тут як варіант інше питання, шо мішало цьому сусіду, забрати собі ліцензію яка стояла на ноуті з завода, поставити туда любу піратку,і сказати сусідці шо шо вам піратський віндовс поствали..а собі мати ліцензію яка коштує не малі гроші...

фантазер ти ще той, можна й таке нафантузувати, що і проц поміняв і опору вкрав, ну і вінт меньший обєм став і т.д., ааа ще й дісплей поміняв, бо був без битих пікселів а став з)

Ну я не сильний спец в цьому, але думаю це можливо.

Опубліковано

Ну я не сильний спец в цьому, але думаю це можливо.

да ти вообщє не спец, щоб таку херню написати))

Опубліковано

Люди читайте уважно наші закони.Самі написали "Згідно закону України "Про захист прав споживачів" споживач має право письмово звернутись в магазин із законними вимогами про обмін чи повернення коштів (коли товар не користований і не пройшло 14 днів не рахуючи дати купівлі), "

Тобто коли та сусідка, включила ноут, сама його почала налаштовувати, не понятно шо накляцала, а потім покликала сусіда і почала жалуватись шо їй ноут поламали....та смішно товариші....По перше це і є користування технікою яку купили, про шо і описано в законі..а по друге.... це те саме шо купила жінка машину, а в самої прав нема, сіла поїхала і розбила, а потім звернулась шо їй продали погану машину. ше раз смішно все це.

Та кожна людина яка хоч трошки розбирається в компах знає, шо якщо посадити за комп чи ноут людину яка ніразу не користувалась і залишити її на годину, що можна потім отримати, навіть викинути компа...так шо тут спорне питання...

А на рахунок того шо в магазині поставили інший віндовс, виключено на всі 100%. Тут як варіант інше питання, шо мішало цьому сусіду, забрати собі ліцензію яка стояла на ноуті з завода, поставити туда любу піратку,і сказати сусідці шо шо вам піратський віндовс поствали..а собі мати ліцензію яка коштує не малі гроші...

Все вірно. Щоб не було таких випадків потрібно у магазині перед покупкою ноута попросити продавців увімкнути ноут та перевірити його на працездатність, і всі питання по товару задавати до покупки даного товару. До речі, в законі стаття 4 пункт 3 так і пише:

Споживачі зобов'язані:

1) перед початком експлуатації товару уважно ознайомитися з правилами експлуатації, викладеними в наданій виробником (продавцем, виконавцем) документації на товар;

2) в разі необхідності роз'яснення умов та правил використання товару - до початку використання товару звернутися за роз'ясненнями до продавця (виробника, виконавця) або до іншої вказаної в експлуатаційній документації особи, що виконує їх функції;

Тобто бігти з ноутом треба було не до сусіда а в магазин і до початку експлуатації ноута.

Опубліковано

Цікаво, а як експертиза встановить що ноутом користувались? На ньому ж нема лічильника хвилин як на мобільнику. Я про ситуацію якщо ззовні нема царапин, плівочки не здерті, не заляпані, вінт форматнутий і встановлена заново та ж вінда?

Сумніваюсь що СЦ якимось чином зацікавлений в тому чи іншому вердикті.

Опубліковано

В законі десь є прописано поняття користування? Я не зустрічав.

Можна стверджувати, що ноутом не користувалися. Не змогли встановити операційну систему, а без ОС як користуватися комп'ютером? Здійснювалася лише підготовка до роботи.

Опубліковано

Цікаво, а як експертиза встановить що ноутом користувались? На ньому ж нема лічильника хвилин як на мобільнику. Я про ситуацію якщо ззовні нема царапин, плівочки не здерті, не заляпані, вінт форматнутий і встановлена заново та ж вінда?

Сумніваюсь що СЦ якимось чином зацікавлений в тому чи іншому вердикті.

Я вам за 3 хвилини скажу коли була встановлена ОС Windows. І також цікаво як ви поставите специфічний софт від виробника, щось на зразок рековері, який взагалі може бути встановлений на прихованому розділі жорсткого диску? А всі ці операції і свідчать про користування. Справді, в законі немає пояснення що значить "користований", але на мою думку не користований, коли не можна побачити сліди користування. Якщо ж виявиться що софтом чи ОС хтось маніпулював то це може свідчити про користування. І хороший спеціаліст думаю зможе відрізнити заводську вінду зі всім софтом від тої що поставили щоб замісти сліди.

Також хотілося б почути тут думку спєців: які є методи відрізнити заводську ОС від встановленої юзером.

Опубліковано

Я взагалі не доганяю, як можна купувати ноут з Віндою де та Вінда не працює? Ну тобто не зовсім не працює, а над нею треба потанцювати з бубном. Це типу як купувати праску, але шнур окремо, і ми вам його всунемо на місце за окрему плату. Якщо покупець - лох - то так йому і треба, за пару разів навчиться.

Ніяким чином невигороджую ельдорадо, але спробуйте щось замовити з амазона (наприклад кіндл). Там теж все окремо. А в нас все аналогічно тільки в цілях бізнесу.

Питання конкретне Ельдорадо лохотрон. Ебай, аукро, Амазон. Всю можуть кинути. Але коли ти за компом сидиш і спокійно думаеш і ніхто ненависае це одне а ельдорадо це інше

Опубліковано

Тут проблема не в тому користувалися чи не користувалися ноутом, а в тому, що магазин займається розводом - видурють гроші в покупців. При цьому вимоги законів, порушують права покупців чи й просто вдають до обману і обдурють необізнаних.

Опубліковано

В законі десь є прописано поняття користування? Я не зустрічав.

Можна стверджувати, що ноутом не користувалися. Не змогли встановити операційну систему, а без ОС як користуватися комп'ютером? Здійснювалася лише підготовка до роботи.

Можна стверджувати все що завгодно, якщо немає фактів протилежного.

Тут є кілька варіантів:

- якщо ноут іде з DOS то і повертати треба з DOS а не з корявим Windows 7 чи просто форматнутим вінтом.

- якщо ноут з встановленою ОС Windows чи Linux то і повертати треба з тими ж ОС, причому не має бути змін у файловій системі.

- якщо на ноуті відразу встановлений специфічний софт на зразок рековері, як тоді бути? Знести його і сказати що його не було?

- якщо ви на ноуті не змогли встановити ОС то це ваші проблеми. Я наприклад не зможу сам встановити кондиціонера? І що? В цьому вини магазина немає. Або беріть зразу з ОС або довірте це спеціалісту. Саме для цього і є вибір який ноут брати: якщо самі знаєте як зробити то берете чистий ноут без ОС, якщо не знаєте то берете з готовою ОС трохи дорожче.

А такого поняття як "підготовка до роботи" то точно ніде немає. Є або користування або ні.

Опубліковано

Удачі Вам у непростій боротьбі. Минулого року нормально так побігав в Нову Лінію, щоб повернути товар із заводським браком

Опубліковано

Удачі Вам у непростій боротьбі. Минулого року нормально так побігав в Нову Лінію, щоб повернути товар із заводським браком

Надіюсь все закінчилось ГУД? в Серпні місяці 2012 року була проблема з магазином "мобіжук" той що в центрі біля Вопаку купив дружині телефон від Київстар якийсь там Хуавей не помню за 600грн контрак з Київстаром вже 3 роки. Після двох мвсяців користування почала пропадати мережа і тупити сенсор здав назад в магазин пройшло 14 днів на 16 день прийшов за тел сказали що зробили прийшов але із затого, що небуло печатки сервісного центру неможуть віддати юо немає гартійного талону, по умові договору в разі не повернення тел за 14 днів в них буде 30 днів з дня отримання для усунення неполадок. пройшло 31 денб прийшов поставив умову або я забираю свій тел або новий аналогічни, або гроші бистро рішили віддати гроші. бо тел навіть без гарантії в них небуло. "Пез ..ли" він навіть зроблений небув. От така проблема з "МОБІЖУКОМ та бідним продавцем Юлею яку кинули "під танк на мою поталу" ".

Опубліковано

Не можу одного зрозуміти: якщо ноут продається з встановленою ліцензійною операційною системою для чого в магазині працівники чи продавці лізуть в ноут і щось міняють чи перевстановлюють? Якби ноут був без ОС тоді зрозуміло, хочуть заробити на встановленні піратського програмного забезпечення.

І ще одне питання до lion1106: а в інструкції по експлуатації що-небудь писало про перше включення ноута, налаштування вінди до роботи та активацію через інет?

І взагалі питання до всіх власників ліцензійних ОС: щось в інструкції пишуть про перше включення і подальше налаштовування та активацію ОС?

І про гарантію: якщо ноут продається з ліцензійною ОС то її переустановка і подальші маніпуляції на гарантію не впливають? Гарантія надається лише на залізо?

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.


Hosting Ukraine
AliExpress WW


×
×
  • Створити...