Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Ще з літа їжджу, чую тріск з шатуна, грішу на підшипник в каретці, але постійно відкладаю його заміну. Зима. Тріск все сильшіше і сильніше лише в одному положені шатунів при будь якій увімкненій передачі. Почався чутись подвійни тріск після кількох поїздок з намоканням і обліпленим снігом велосипедом. Все думаю, пора ставати і міняти підшипники в каретці Shimano SM-BB51, хоча жодних люфтів, гальмувань чи потріскувань в холостому режимі я так і не відчуваю. На одометрі 3200км.

post-5408-0-17706000-1423860581_thumb.jp

Як для цієї каретки це мегакруто!

після деяких танців з бубном :0134: , про які я напишу окремо, ставлю ендурівські підшипники

post-5408-0-18799300-1423860695_thumb.jp

ВСЕ!

моя душа зраділа, не почути остогидлого тріску. А виїхавши вчора знову з перших метрів чую знайомий тріск! :0148:

Бля!

після поїздки знову перекидаю вел і починаю шукати тріщини в рамі іііііііііі нічого!

Вирішив зняти педалі, перевірити. Нічого не виявивши ставлю назад, попередньо змастивши в них різьбу!

Ще раз виїжджаю і тиша!

Це ж стільки часу воно мені чесало мізки :0028: , а проблема потребувала на ніготь змазки, ще підшипники замінив даремно! :_31:

Так що будьте уважні, ретельно "корміть" мастилом своїх велоконей у всіх місцях яких вони потребують.

  • Відповідей 116
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Походу, вони в тебе не були добре вкручені. Мав попасти ще й на шатуни, якби ще так "потерпів" трохи ))

Опубліковано

Вкручені вони були огого як! Я з літа кілька разів перевіряв затяжку, 1-2-рази знімав, докручував, а різьбу змазувати не змазував :(

Ніби щось мокрілося при візуальному огляді, але виявляється цього було не достатньо

  • 1 місяць потому...
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

я влізу)

це скоріше за все через малу натяжку цепа (спереду і ззаду цеп на зірках з найменшою кількістю зубців, або близько того).

Опубліковано

в мене таке було досить часто на Cannondale F29 доки не зняв "колхозний" дабл та встановив нормальну систему. моя проблема була в малій відстані між середньою зіркою та пером. як доповнюючі фактори, слаба пружина в перекидці (дотягнув) та екстремально брудний цеп (почистив, змазав).

Опубліковано

Приїхав до мене товариш типу подивись щось перекидка погано працює:

post-5408-0-27034700-1428524483_thumb.jp

-ланцюг 10ка на 9ці,

-кожух троса "трішки" корткуватий

-гтрос для гальм встановлений на перемикач, в рубашці з під перемикачів.

Це свідчення того наскільки люди бувають терплячі, людина прокаталася так ПІВ РОКУ!

Все звісно було це було виправлено, троси замінено і власник покотився додому.

Опубліковано

Але як?! Хто? Як вни втулили троса в манетку?

Я колись зустріла мужика теж катався давно і далі поїхав, бо йому нормально. А він ланцюг провів спочатку через нижній ролік, ну як просилося, а потім за верхній. Так, вісімкою заплутаний, і тянув. А чо.

Опубліковано

Теж таке зустрічав, буває троси на вузол біля перекидки завязують. А ще зустрічав що цеп викривлений в 5 ти місцях.

А ще на шіфтах 6ках їздять в комплекті з тріщоткою 7кою, і кажуть все нормально перемикає. Короч чудесій хватає.

Опубліковано

Вид на крепление седла после падения меня вперёд влево

на грязноскользской горбатоканавной тропинке;

велосипед, предположительно, навернулся об седло.

post-961-0-48977400-1428624636_thumb.jpg post-961-0-19560500-1428624702_thumb.jpg post-961-0-69866000-1428624708_thumb.jpg post-961-0-94635400-1428624713_thumb.jpg post-961-0-83632000-1428624720_thumb.jpg

Итого в остатке, 19.5 км "на море качка".

Мораль: два винта эм шесть брошено в бардачок.

//---------

Взамен утраченой шайбы, была сколхожена аналогичная,

потому что гофрированая и слегка полукруглая.

Не знаю, есть ли в ней смысл.

post-961-0-95665400-1428624727_thumb.jpg post-961-0-17956600-1428624742_thumb.jpg

//---------

Ок.

Опубліковано

ага, я теж з собою возив мішок болтів, доки не придбав динамометричного ключа ) просто не затягуй ті болти з усією пролєтарською нєнавистю, вони й не будуть стріляти. ~13нм там більш ніж достатньо. оця стаття тобі на допомогу.

Опубліковано

6і 7 то питання ще поправіме . Но як на тій рамі ( доречі колись моїй ) , таке чудо втворити, і ще й так їздити ???

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Результат елітного трампліна, недолетів і полетів землю орать.

Перша жертва Ктулуху за нову групу, самі знаєте де.

o2j3Q.th.jpg eWZCo.th.jpg

In the action

Опубліковано

Вага немає жодного відношення до цього випадку. Народ складає і даунхільні ободи при неправильному приземленні.

  • 1 місяць потому...
Опубліковано

Сьогодні співробітник зламав переклюк коли рушав на 2-1. Переклюк зацепився за спиці через погнутий пітух і цеп заклинило між трещоткою та спицями. Переклюк напівпласмасовий і з одної сторони вирвало пласмасу на якій тримається лапка .......... короче розворотило до м'яса

Остання фотка трохи попливла. Трос переклюка я відкрутив бо по іншому не можна було виривати цеп прийшлось грубою силою бо більше ніяк не вийшло.

В результаті потрібно міняти переклюк, пітух та пару спиць.

3667a7540047eaa7aa08c2d0ecccf7412ea4a6217054354.jpg

cf933131dc83f21eeca25671bcf3cbb22ea4a6217054355.jpg

6e58462809b3434c2a06ad77a080a6232ea4a6217054355.jpg

65af6972102f12d9c0cd0c989022044f2ea4a6217054356.jpg

  • 2 місяця потому...
  • 2 тижня потому...
Опубліковано

shit happens, звичайно ж, у перший день карпатського походу, на першому ж підйомі:

%2525D0%2525A4%2525D0%2525BE%2525D1%252582%2525D0%2525BE0412.jpg

%2525D0%2525A4%2525D0%2525BE%2525D1%252582%2525D0%2525BE0413.jpg

Кому не зрозуміло - це консольний багажнік. Був.

Весь багаж прийшлося терміново дефрагментовувати, форматувати - розсереджувати по байку, чипляти до наплічника. І далі так возити ще тиждень по горах, постійно удосконалюючи свою майстерність у пакуванні і монтажу цього всього барахла на бідний мій байк.

%2525D0%2525A4%2525D0%2525BE%2525D1%252582%2525D0%2525BE0415.jpg

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...