Перейти до змісту

Рекомендовані повідомлення

Ще з літа їжджу, чую тріск з шатуна, грішу на підшипник в каретці, але постійно відкладаю його заміну. Зима. Тріск все сильшіше і сильніше лише в одному положені шатунів при будь якій увімкненій передачі. Почався чутись подвійни тріск після кількох поїздок з намоканням і обліпленим снігом велосипедом. Все думаю, пора ставати і міняти підшипники в каретці Shimano SM-BB51, хоча жодних люфтів, гальмувань чи потріскувань в холостому режимі я так і не відчуваю. На одометрі 3200км.

post-5408-0-17706000-1423860581_thumb.jp

Як для цієї каретки це мегакруто!

після деяких танців з бубном :0134: , про які я напишу окремо, ставлю ендурівські підшипники

post-5408-0-18799300-1423860695_thumb.jp

ВСЕ!

моя душа зраділа, не почути остогидлого тріску. А виїхавши вчора знову з перших метрів чую знайомий тріск! :0148:

Бля!

після поїздки знову перекидаю вел і починаю шукати тріщини в рамі іііііііііі нічого!

Вирішив зняти педалі, перевірити. Нічого не виявивши ставлю назад, попередньо змастивши в них різьбу!

Ще раз виїжджаю і тиша!

Це ж стільки часу воно мені чесало мізки :0028: , а проблема потребувала на ніготь змазки, ще підшипники замінив даремно! :_31:

Так що будьте уважні, ретельно "корміть" мастилом своїх велоконей у всіх місцях яких вони потребують.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 116
  • Створено
  • Остання відповідь

Походу, вони в тебе не були добре вкручені. Мав попасти ще й на шатуни, якби ще так "потерпів" трохи ))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вкручені вони були огого як! Я з літа кілька разів перевіряв затяжку, 1-2-рази знімав, докручував, а різьбу змазувати не змазував :(

Ніби щось мокрілося при візуальному огляді, але виявляється цього було не достатньо

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...
  • 2 тижня потому...

SΩLΩMΩN, в мене таке було разів з 5. :)

і які ти зробив висновкі з цього? від чого таке стається?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

я влізу)

це скоріше за все через малу натяжку цепа (спереду і ззаду цеп на зірках з найменшою кількістю зубців, або близько того).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

в мене таке було досить часто на Cannondale F29 доки не зняв "колхозний" дабл та встановив нормальну систему. моя проблема була в малій відстані між середньою зіркою та пером. як доповнюючі фактори, слаба пружина в перекидці (дотягнув) та екстремально брудний цеп (почистив, змазав).

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Приїхав до мене товариш типу подивись щось перекидка погано працює:

post-5408-0-27034700-1428524483_thumb.jp

-ланцюг 10ка на 9ці,

-кожух троса "трішки" корткуватий

-гтрос для гальм встановлений на перемикач, в рубашці з під перемикачів.

Це свідчення того наскільки люди бувають терплячі, людина прокаталася так ПІВ РОКУ!

Все звісно було це було виправлено, троси замінено і власник покотився додому.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Але як?! Хто? Як вни втулили троса в манетку?

Я колись зустріла мужика теж катався давно і далі поїхав, бо йому нормально. А він ланцюг провів спочатку через нижній ролік, ну як просилося, а потім за верхній. Так, вісімкою заплутаний, і тянув. А чо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Теж таке зустрічав, буває троси на вузол біля перекидки завязують. А ще зустрічав що цеп викривлений в 5 ти місцях.

А ще на шіфтах 6ках їздять в комплекті з тріщоткою 7кою, і кажуть все нормально перемикає. Короч чудесій хватає.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вид на крепление седла после падения меня вперёд влево

на грязноскользской горбатоканавной тропинке;

велосипед, предположительно, навернулся об седло.

post-961-0-48977400-1428624636_thumb.jpg post-961-0-19560500-1428624702_thumb.jpg post-961-0-69866000-1428624708_thumb.jpg post-961-0-94635400-1428624713_thumb.jpg post-961-0-83632000-1428624720_thumb.jpg

Итого в остатке, 19.5 км "на море качка".

Мораль: два винта эм шесть брошено в бардачок.

//---------

Взамен утраченой шайбы, была сколхожена аналогичная,

потому что гофрированая и слегка полукруглая.

Не знаю, есть ли в ней смысл.

post-961-0-95665400-1428624727_thumb.jpg post-961-0-17956600-1428624742_thumb.jpg

//---------

Ок.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ага, я теж з собою возив мішок болтів, доки не придбав динамометричного ключа ) просто не затягуй ті болти з усією пролєтарською нєнавистю, вони й не будуть стріляти. ~13нм там більш ніж достатньо. оця стаття тобі на допомогу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

6і 7 то питання ще поправіме . Но як на тій рамі ( доречі колись моїй ) , таке чудо втворити, і ще й так їздити ???

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Результат елітного трампліна, недолетів і полетів землю орать.

Перша жертва Ктулуху за нову групу, самі знаєте де.

o2j3Q.th.jpg eWZCo.th.jpg

In the action

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Dgura, це плата за малу вагу колеса. Хоча і з важчим могло в цій же ситуації бути те саме.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вага немає жодного відношення до цього випадку. Народ складає і даунхільні ободи при неправильному приземленні.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 1 місяць потому...

Сьогодні співробітник зламав переклюк коли рушав на 2-1. Переклюк зацепився за спиці через погнутий пітух і цеп заклинило між трещоткою та спицями. Переклюк напівпласмасовий і з одної сторони вирвало пласмасу на якій тримається лапка .......... короче розворотило до м'яса

Остання фотка трохи попливла. Трос переклюка я відкрутив бо по іншому не можна було виривати цеп прийшлось грубою силою бо більше ніяк не вийшло.

В результаті потрібно міняти переклюк, пітух та пару спиць.

3667a7540047eaa7aa08c2d0ecccf7412ea4a6217054354.jpg

cf933131dc83f21eeca25671bcf3cbb22ea4a6217054355.jpg

6e58462809b3434c2a06ad77a080a6232ea4a6217054355.jpg

65af6972102f12d9c0cd0c989022044f2ea4a6217054356.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...
  • 2 тижня потому...

shit happens, звичайно ж, у перший день карпатського походу, на першому ж підйомі:

%2525D0%2525A4%2525D0%2525BE%2525D1%252582%2525D0%2525BE0412.jpg

%2525D0%2525A4%2525D0%2525BE%2525D1%252582%2525D0%2525BE0413.jpg

Кому не зрозуміло - це консольний багажнік. Був.

Весь багаж прийшлося терміново дефрагментовувати, форматувати - розсереджувати по байку, чипляти до наплічника. І далі так возити ще тиждень по горах, постійно удосконалюючи свою майстерність у пакуванні і монтажу цього всього барахла на бідний мій байк.

%2525D0%2525A4%2525D0%2525BE%2525D1%252582%2525D0%2525BE0415.jpg

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...