Ukrainec Опубліковано 13 Лютого, 2015 в 21:05 #76 Опубліковано 13 Лютого, 2015 в 21:05 Ще з літа їжджу, чую тріск з шатуна, грішу на підшипник в каретці, але постійно відкладаю його заміну. Зима. Тріск все сильшіше і сильніше лише в одному положені шатунів при будь якій увімкненій передачі. Почався чутись подвійни тріск після кількох поїздок з намоканням і обліпленим снігом велосипедом. Все думаю, пора ставати і міняти підшипники в каретці Shimano SM-BB51, хоча жодних люфтів, гальмувань чи потріскувань в холостому режимі я так і не відчуваю. На одометрі 3200км. Як для цієї каретки це мегакруто! після деяких танців з бубном , про які я напишу окремо, ставлю ендурівські підшипники ВСЕ! моя душа зраділа, не почути остогидлого тріску. А виїхавши вчора знову з перших метрів чую знайомий тріск! Бля! після поїздки знову перекидаю вел і починаю шукати тріщини в рамі іііііііііі нічого! Вирішив зняти педалі, перевірити. Нічого не виявивши ставлю назад, попередньо змастивши в них різьбу! Ще раз виїжджаю і тиша! Це ж стільки часу воно мені чесало мізки , а проблема потребувала на ніготь змазки, ще підшипники замінив даремно! Так що будьте уважні, ретельно "корміть" мастилом своїх велоконей у всіх місцях яких вони потребують.
odna Опубліковано 15 Лютого, 2015 в 07:19 Автор #77 Опубліковано 15 Лютого, 2015 в 07:19 Походу, вони в тебе не були добре вкручені. Мав попасти ще й на шатуни, якби ще так "потерпів" трохи ))
Ukrainec Опубліковано 15 Лютого, 2015 в 19:09 #78 Опубліковано 15 Лютого, 2015 в 19:09 Вкручені вони були огого як! Я з літа кілька разів перевіряв затяжку, 1-2-рази знімав, докручував, а різьбу змазувати не змазував Ніби щось мокрілося при візуальному огляді, але виявляється цього було не достатньо
Єретик Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 19:00 #81 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 19:00 SΩLΩMΩN, в мене таке було разів з 5. і які ти зробив висновкі з цього? від чого таке стається?
Jl6owa Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 19:09 #82 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 19:09 я влізу)це скоріше за все через малу натяжку цепа (спереду і ззаду цеп на зірках з найменшою кількістю зубців, або близько того).
Shkoder Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:12 #83 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:12 в мене таке було досить часто на Cannondale F29 доки не зняв "колхозний" дабл та встановив нормальну систему. моя проблема була в малій відстані між середньою зіркою та пером. як доповнюючі фактори, слаба пружина в перекидці (дотягнув) та екстремально брудний цеп (почистив, змазав).
Ukrainec Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:30 #84 Опубліковано 8 Квітня, 2015 в 20:30 Приїхав до мене товариш типу подивись щось перекидка погано працює: -ланцюг 10ка на 9ці, -кожух троса "трішки" корткуватий -гтрос для гальм встановлений на перемикач, в рубашці з під перемикачів. Це свідчення того наскільки люди бувають терплячі, людина прокаталася так ПІВ РОКУ! Все звісно було це було виправлено, троси замінено і власник покотився додому.
odna Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 06:22 Автор #85 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 06:22 Але як?! Хто? Як вни втулили троса в манетку?Я колись зустріла мужика теж катався давно і далі поїхав, бо йому нормально. А він ланцюг провів спочатку через нижній ролік, ну як просилося, а потім за верхній. Так, вісімкою заплутаний, і тянув. А чо.
St@S_ Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 06:45 #86 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 06:45 а ланцюг якимось солідолом змазаний?
ant@res Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 06:48 #87 Опубліковано 9 Квітня, 2015 в 06:48 Теж таке зустрічав, буває троси на вузол біля перекидки завязують. А ще зустрічав що цеп викривлений в 5 ти місцях. А ще на шіфтах 6ках їздять в комплекті з тріщоткою 7кою, і кажуть все нормально перемикає. Короч чудесій хватає.
Дартаньян Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 00:17 #88 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 00:17 Вид на крепление седла после падения меня вперёд влево на грязноскользской горбатоканавной тропинке; велосипед, предположительно, навернулся об седло. Итого в остатке, 19.5 км "на море качка". Мораль: два винта эм шесть брошено в бардачок. //--------- Взамен утраченой шайбы, была сколхожена аналогичная, потому что гофрированая и слегка полукруглая. Не знаю, есть ли в ней смысл. //--------- Ок.
Shkoder Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 08:09 #89 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 08:09 ага, я теж з собою возив мішок болтів, доки не придбав динамометричного ключа ) просто не затягуй ті болти з усією пролєтарською нєнавистю, вони й не будуть стріляти. ~13нм там більш ніж достатньо. оця стаття тобі на допомогу.
Tatarin Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 14:52 #90 Опубліковано 10 Квітня, 2015 в 14:52 6і 7 то питання ще поправіме . Но як на тій рамі ( доречі колись моїй ) , таке чудо втворити, і ще й так їздити ???
Dgura Опубліковано 12 Травня, 2015 в 19:44 #91 Опубліковано 12 Травня, 2015 в 19:44 Результат елітного трампліна, недолетів і полетів землю орать. Перша жертва Ктулуху за нову групу, самі знаєте де. In the action
Vadimm Опубліковано 13 Травня, 2015 в 14:35 #93 Опубліковано 13 Травня, 2015 в 14:35 Dgura, це плата за малу вагу колеса. Хоча і з важчим могло в цій же ситуації бути те саме.
Yaryk Опубліковано 13 Травня, 2015 в 18:53 #94 Опубліковано 13 Травня, 2015 в 18:53 Вага немає жодного відношення до цього випадку. Народ складає і даунхільні ободи при неправильному приземленні.
sanbOK Опубліковано 13 Травня, 2015 в 18:58 #95 Опубліковано 13 Травня, 2015 в 18:58 Так він і приземлявся, як мішок з картоплею
sanbOK Опубліковано 15 Червня, 2015 в 19:02 #96 Опубліковано 15 Червня, 2015 в 19:02 Сьогодні співробітник зламав переклюк коли рушав на 2-1. Переклюк зацепився за спиці через погнутий пітух і цеп заклинило між трещоткою та спицями. Переклюк напівпласмасовий і з одної сторони вирвало пласмасу на якій тримається лапка .......... короче розворотило до м'яса Остання фотка трохи попливла. Трос переклюка я відкрутив бо по іншому не можна було виривати цеп прийшлось грубою силою бо більше ніяк не вийшло. В результаті потрібно міняти переклюк, пітух та пару спиць.
Ukrainec Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 11:57 #98 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 11:57 Зато дупа тепер зіскользувати не буде
Гість rl72 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 18:31 #99 Опубліковано 18 Серпня, 2015 в 18:31 для повноти картини треба фотку другої сторони... після контакту
odna Опубліковано 28 Серпня, 2015 в 08:31 Автор #100 Опубліковано 28 Серпня, 2015 в 08:31 shit happens, звичайно ж, у перший день карпатського походу, на першому ж підйомі: Кому не зрозуміло - це консольний багажнік. Був. Весь багаж прийшлося терміново дефрагментовувати, форматувати - розсереджувати по байку, чипляти до наплічника. І далі так возити ще тиждень по горах, постійно удосконалюючи свою майстерність у пакуванні і монтажу цього всього барахла на бідний мій байк.
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.