Перейти до змісту

Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!


difoto

Рекомендовані повідомлення

  • Відповідей 194
  • Створено
  • Остання відповідь

Можливо це і тролінг, але за узагальнюючими назвами Укравтодор, держава, правосуддя, за назвами всяких різних міністерств і відомств, кабінетів і відділів, стоїть персональна відповідальність конкретних людей. І коли ось такі речі писати про ненависть до неживих аморфних понять, воно нічого не змінить, а дія яка нічого не змінює, можливо це й є тролінг? Нами керує система безвідповідальності на всіх рівнях. До якого рівня саме це звернення?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Укравтодор на моє імхо буде радий роботі, як і усі. Питання - хто з'їв призначені на це гроші? Ну і заодно - хто прихватизував асфальтовий заводик і вздув ціни так, що кілометр порядної дороги вартує мільйони? Ну і заодно - хто це все дозволив зробити? Ми?. Ну тоді не ображайтеся, маємо, шо маємо :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Нами керує система безвідповідальності на всіх рівнях. До якого рівня саме це звернення?

Розумієш, тут питання о багатьох кінцях, але ти вірно помітив, що в загальному потрібно бути проти певних осіб, які набивають кармани за рахунок наших підвісок-дисків-гуми. Але - мені не цікаво, хто там краде в Автодорі, це - структура, на чолі якої знаходяться певні особи і їх багато. Відкати-тендери звісно не стосуються рядових асфальтоукладчиків, але це проміжний варіант між тезами "Я ненавиджу Україну" і "Я ненавиджу Віктора Федоровича". Я люблю Україну і я поважаю працю працівників УкрАвтоДору. Я ненавиджу корумповану систему у нашій державі, яка з оплачених мільйонів виділяє на дороги тисячі.

Скіко така краса наших "тугріків" вартує?

25 грн. з оклейкою

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від нашої ненависті дороги кращими не стануть, та й керівництву Укравтодору на це "начхати". На мою думку, необхідні більш радикальні методи боротьби. Можливо в когось є думки на рахунок таких методів ?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Усі заворушення починаються з емоцій. Спочатку - ненависть до УкрАвтоДору, потім об"єднання , потім - дії.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

На борді є тема "Моя країна суцільна руїна", а дороги - це лише одна з багатьох складових цієї руїни. Певно наші гроші, з акцизу на бензин, йдуть не на дороги, а на збільшення кількості мільйонерів і їхніх статків.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

якщо правами водіїв нехтують, як інакше Украавтодор заставити робити якісні дороги по адекватній ціні???

запропонуйте дієвий варіант і вас підтримають

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Клуб прихильників

приєднуйтесь!

ну як малі діти, їй богу :))))

Да тому автодору пофігу :) Хоч дзюрки в криші і капоті наробіть і катайтесь, як клоуни :)

І щоб ви були в курсі дорослих речей - автодор працює за ті гроші, які йому виділяє держава Гондурас. Районні райавтодори вже попереходили з читириденного взагалі на ТРИденний робочий тижень!!! З-за такого хорошого фінансування! Далі пояснювати? Претензії до Гаранта і Азірова.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

І щоб ви були в курсі дорослих речей - автодор працює за ті гроші, які йому виділяє держава Гондурас.

тобі дали п"ять яблук, два з них не дійшли до тебе, а з тих трьох , що лишились, ти даєш половинку яблука тому, кому й було призначення. Вітаю, ти переміг.

Що ти сказати хтів? Не треба боротися?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Від нашої ненависті дороги кращими не стануть, та й керівництву Укравтодору на це "начхати". На мою думку, необхідні більш радикальні методи боротьби. Можливо в когось є думки на рахунок таких методів ?

Варіант

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Керівництво місцевого автодору оперує лише тими сумами, які їм надходять на рахунок. Так що це питання швидше не до них і перекриттям дороги ми обуримо таких же водіїв-бідолах, як і самі.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А хто їздить у центрі, від драмтеатру до кільця на шевченка? Там робилося рік-два тому. І вроді все як треба, ямок немає. Робилося ванусом. У когось є до Івана претензії? А тут питання - "ЧОМУ?"

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому немає гарантії на дорожнє покриття? Тендер вигравали б не одноденки, а серйозні фірми, які б за п'ять років не щезли і робили б відповідно, бо все одно переробляти за свій кошт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Чому немає гарантії на дорожнє покриття? Тендер вигравали б не одноденки, а серйозні фірми

Рома, а чого у тебе вила ще не гострені?

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Я зрозумів, хтось проводить такі "акції", Діфото друкує наклейки і отримує прибуток :D

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб зробити таку наклейку - не треба бути спеціалістом. Кому потрібно підскажу, де це робиться, заплатите лише її собівартість. Наклеїти можна самому. Хоча 25 грн. й невеликі гроші - але чим це нам допоможе ?????

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

п.с. ванус на фотографии слева или справа?

он с отбойным молотком стоит сзади, пока мэры интервью дают - работать надо.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щоб зробити таку наклейку - не треба бути спеціалістом. Кому потрібно підскажу, де це робиться, заплатите лише її собівартість. Наклеїти можна самому. Хоча 25 грн. й невеликі гроші - але чим це нам допоможе ?????

та краще (і, головне, задарма!) просто відразу на лобі маркером "Я-КЛОУН" :)

І щоб ви були в курсі дорослих речей - автодор працює за ті гроші, які йому виділяє держава Гондурас.

тобі дали п"ять яблук, два з них не дійшли до тебе, а з тих трьох , що лишились, ти даєш половинку яблука тому, кому й було призначення. Вітаю, ти переміг.

Що ти сказати хтів? Не треба боротися?

Я хтів сказати "не так" і, ГОЛОВНЕ, "НЕ З АВТОДОРОМ"
... Претензії до Гаранта і Азірова.
та й в тебе невдале порівняння. Якби мені дали п'ять яблук, я б не став собі ноги чи руки надрізати та вкорочувати, правда? А там йдуть скорочення. Як робочого часу (відповідно, виплачуваної зарплатні робітникам), так і людей.
Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Дiма, ну раз ти вже такий активiст, то яка з машин на фото твоя ? Лiва чи права ? Тонкicть намьока зрозумiла ? :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Ще скажу. Слово "Автодор" тут взагалі недоречне. Дорогами займаються ой як багато різних установ. Експлуатація і будівництво - "двє бальшиє разніци!". Будують, дійсно, одні, а потім відгрібають інші. Будівельники свої гроші вхопили, а експлуатаціонщики потім висмоктують в "дєржави".

Автодорам НЕ ДАВАЛИ вигравати тендери на будівництва навіть доріг районного масштабу! А це їх хліб, їх розвиток, кошти на підтримання робочоспроможного парку спецтехніки (ремонт, закупку нової, закупку пального і т.д.) і утримування професійних працівників.

Минулого літа, здається, пооб'єднували ДЕДи (Дорожно-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА дільниця) і райавтодори, вірніше ДЕДи приєднали до автодорів, ліквідувавши як окрему структуру. Це називається таким улюбленим в нашій державі останнім часом словом ОПТИМІЗАЦІЯ. По простому - ліквідували ДЕДи. Техніка їхня теж десь, певно, розсмокталася. Літом же ш дороги вже були "вродє нічьо"!, от і десь там на верхах вирішили, що "в нас зара неправильно" і в когось в світлій голові моча створила ідею "оптимізації структур шляхом реструктуризації", певно, за відповідну ще й премію.

А ми тепер маємо те, що маємо. Цієї зими, коли нас завалило снігом, я їздив по автодорам... Техніка їхня СТОЯЛА! В автодорі пояснювали - "нам не дали закупити солярку"...

--------------------

Я не працівник автодору (і взагалі до тієї структури не маю ніякого відношення), не знаю, звичайно, всієї їхньої внутрішньої правди, але що знав - те розповів.

А ви робіть висновки, в кого плювати.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 тижня потому...

Ще скажу. Слово "Автодор" тут взагалі недоречне. Дорогами займаються ой як багато різних установ. Експлуатація і будівництво - "двє бальшиє разніци!". Будують, дійсно, одні, а потім відгрібають інші. Будівельники свої гроші вхопили, а експлуатаціонщики потім висмоктують в "дєржави".

Автодорам НЕ ДАВАЛИ вигравати тендери на будівництва навіть доріг районного масштабу! А це їх хліб, їх розвиток, кошти на підтримання робочоспроможного парку спецтехніки (ремонт, закупку нової, закупку пального і т.д.) і утримування професійних працівників.

Минулого літа, здається, пооб'єднували ДЕДи (Дорожно-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА дільниця) і райавтодори, вірніше ДЕДи приєднали до автодорів, ліквідувавши як окрему структуру. Це називається таким улюбленим в нашій державі останнім часом словом ОПТИМІЗАЦІЯ. По простому - ліквідували ДЕДи. Техніка їхня теж десь, певно, розсмокталася. Літом же ш дороги вже були "вродє нічьо"!, от і десь там на верхах вирішили, що "в нас зара неправильно" і в когось в світлій голові моча створила ідею "оптимізації структур шляхом реструктуризації", певно, за відповідну ще й премію.

А ми тепер маємо те, що маємо. Цієї зими, коли нас завалило снігом, я їздив по автодорам... Техніка їхня СТОЯЛА! В автодорі пояснювали - "нам не дали закупити солярку"...

--------------------

Я не працівник автодору (і взагалі до тієї структури не маю ніякого відношення), не знаю, звичайно, всієї їхньої внутрішньої правди, але що знав - те розповів.

А ви робіть висновки, в кого плювати.

У Вашій відповіді доля правди звичайно ж є, а особливо "нам не дали закупити солярку". У Волинській області у 2012 р. ніяких зливань автодорів і ДЕД не було, це було раніше. Що до Автодору, державне агентство автомобільних доріг України "Укравтодор" включає в себе регіональні служби, у нашій області це Служба автомобільних доріг у Волинській області, є також Відкрите акціонерне товариство "Державна акціонерна компанія" "Автомобільні дороги України" вищим органом і єдиним акціонером Компанії є держава в особі Державної служби автомобільних доріг України (Укравтодор) яка теж має своє представництво у нашій області це Дочірнє підприємство "Волинський облавтодор" яке в свою чергу включає всі наші Волинські ДЕД (Дорожньо експлуатаційні дільниці) та Автодори, отже на "хлопський" розум Служба автомобільних доріг у Волинській області керує ДП "Волинським облавтодором" і всі гроші на експлуатаційне утримання доріг надходить саме від служби автомобільних доріг у Волинській області, вона також є замовником на виконання дорожньо-будівельних та ремонтно-експлуатаційних робіт. Техніка нікуди не розсмокталась, технічна база облавтодору застаріла, на відсотків 80 перевищує всі норми експлуатації, нове ніхто не закупляє ледь утримують "зламки" для експлуатації. З такою матеріально-технічною базою звісно не про які Тендери на будівництво мова не може іти. В місті є свої дорожні Гіганти які і виграють тендери на будівництво,(наприклад "Луцькавтодор" їхні машини та робочі по всьому місті), капітальний ремонт та утримання доріг у місті. Районні і територіальні дороги на утримання яких звичайно ж шалені гроші ніхто не виділяє тому їх віддають Дед і Автодорам які як можуть так і роблять + ще цим роботягам ніхто зарплати не платить. А ремонтно-експлуатаційні роботи в районі виконуються і виконувались як 2011 так і 2012 році але постійне латання довбання і знову латання ніякого результату не дає, це відстрочка від повного "Г" яке і вилізло цього року. Одже весь корінь зла і є Укравтодор постійне недофінансування своїх структур та "відмивка" грошей призвело до того що маємо, риба з голови гниЄ.

Отже після всіх прочитаних статтів, перегляд відео та передач можу сказати.

Я НЕНАВИДЖУ УкрАвтоДор!!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...