inhelp Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 13:14 Автор #26 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 13:14 Дякую користовачу Romawka за змістовну і корисну консультацію ...
astepan Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 13:25 #27 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 13:25 а оператор, яка нагрубила була темненька чи світленька?
Story Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 13:57 #28 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 13:57 Не в захист нашої пошти, але:Ніколи не було проблем з відділенням 26. А приходили навіть такі штуки як Galaxy S,S2 . Galaxy Nexus, Galaxy Ace. І купа дорогих і не дуже речей.Щось мені здається вам або китаєць "недоклав" або десь в київ при митному контролі "виняли".
inhelp Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:11 Автор #29 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:11 а оператор, яка нагрубила була темненька чи світленька?Русявенька
tolstuiy Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:12 #30 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:12 Не в захист нашої пошти, але: Ніколи не було проблем з відділенням 26. А приходили навіть такі штуки як Galaxy S,S2 . Galaxy Nexus, Galaxy Ace. І купа дорогих і не дуже речей. Щось мені здається вам або китаєць "недоклав" або десь в київ при митному контролі "виняли". "Вскрытие покажет"
inhelp Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:13 Автор #31 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:13 Не в захист нашої пошти, але:Ніколи не було проблем з відділенням 26. А приходили навіть такі штуки як Galaxy S,S2 . Galaxy Nexus, Galaxy Ace. І купа дорогих і не дуже речей.Щось мені здається вам або китаєць "недоклав" або десь в київ при митному контролі "виняли".На рахунок продавця і "недоклав" я писав вище, --- уважно читайте тему... На рахунок митного контролю не скажу --- так як ще повністю не з`ясував обставин ))) З`ясую обставини -- точно скажу ...
Antarius Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:21 #32 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:21 Не в захист нашої пошти, але:21 отделение, маленькое, там всего пару человек работает, никогда очередей нет, про бандероли всегда звонят мне на мобильный, приехал забрал, проблем ни разу не было) из-за границы постоянно что-то таскаю...
Boromir Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:21 #33 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:21 Пане Іване те що вас негарно обслужили на пошті, не дає вам права обзивати їх злодіями. Ви за руку їх не спіймали, а дістати ваш товар могли на різних "перевалочних" пунктах а то і не покласти, а ота лейба з кодом то часом не сам відправник її друкує і клеє?
Микола Тарасенко Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:28 #34 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:28 Блін, сам посилку чекаю. Налякали тут мене... Правда, моє відділення №23, а не згадане тут 26. До того все, тьху-тьху, приходило вчасно. Надіюсь і зараз так буде.
serg49 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:44 #35 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:44 В мене особисто не було проблем з відділенням № 26, навіть, коли я отримував товар з пошкодженою упаковкою під час транспортування, все було на місці
viktor Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:46 #36 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:46 Писав колись на адресу Кравчука скаргу, що працівники 10-го відділення хами. Допоміг миттєво, притягнув до дисциплінарки, потім, наче шовкові почали спілкуватися.
taurus07 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:48 #37 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:48 Мені на 26-те телефони приходили. тьху-тьху все добре минулось. Тут ТС зробив помилку що розписався за отримання, але якщо поскаржиться Кравчуку письмово то внутрішне розслідування з письмовою відповіддю буде. І як не цей раз то в наступний хамовитій працівниці пригадають що вже були на неї скарги. І з вагою варто з"ясувати, де ж дійсно вона зменшилась. Можливо ще в Києві когось по голові погладять. З іншого боку старші працівниці пошти знервовані клієнтами за все життя, і це треба розуміти. Уявіть що вас все життя пилять за те що хтось десь щось вкрав чи пошкодив а ви тут крайній. Варіант звільнитись не канає, комусь же треба людям посилки видавати....
Vadimm Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:55 #38 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 14:55 Скаргу пишіть не тільки з приводу хамства персоналу, але й з приводу того що для того щоб впевнитись що всередині бандеролі все добре треба спочатку розписатись що всередині бандеролі все добре (як закрутив!), тобто наперед відмовитись від претензій щодо вмісту і цілісності.
Shkoder Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:46 #39 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:46 по личной статистике, вероятность пропадания бандероли с трекингом стремится к нулю, чаще случается, что она приходит перепакованная на таможне или надорванная, но опять же с пометкой, что повреждение заметили на таком-то пункте с печатью. пропажи из самой бандероли случались крайне редко, несколько раз при большом количестве однотипного товара и я больше грешу на продавцов – "не доложили". бандероли же без трекинга пропадают довольно часто (более, чем в трети случаев), особенно если китайские обалдуи пишут в CN23 такие штуки, как "electronics", "iphone", "pocket light" и прочую полезную для крадунов информацию.
Smith Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:55 #40 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 16:55 В тему:Кража кофты из посылки повлекла ряд увольнений в Укрпочте
Spyke Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:12 #41 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:12 надеюсь моя фара из китая дойдет....))))
Plum Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:15 #42 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:15 а так працює Пошта Роіссі Не думаю, що в нас ситуація кардинально інша, все ж "коріння" однакове.
igorrrko Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:19 #43 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:19 Пошта Роіссі а де це?
Tarzanych Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:30 #45 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:30 21 отделение, маленькое, там всего пару человек работает, никогда очередей нет, про бандероли всегда звонят мне на мобильный, приехал забрал, проблем ни разу не было) из-за границы постоянно что-то таскаю...А, то от хто той другий, про якого мені поштарки говорили :-DТеж частенько замовляю, проблем ніяких
Ly4aHuH Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:45 #46 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 17:45 В посилці був планшет.
Amblee Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 18:22 #47 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 18:22 В посилці був планшет.Ключове слово: "був"?
Ly4aHuH Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 18:39 #48 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 18:39 Amblee,Цілий, просто на пошті зробили правильно - запломбували і відписали на посилці шо і як щоб не мати лишніх запитань від отримувача (де порвали невідомо чи у нас чи в китаї)
vicit Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 19:08 #49 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 19:08 Підтримаю Boromir,ТС, нерозібравшись звинувачує у крадіжці працівників поштового відділення, причому, наскільки зрозуміло, вкрала саме тітонька яка видавала посилку "русявенька" (вона хамила ТС і завоювала його антипатію - тому вкрала вона) плюс начальниця цього відділення в змові з "русявенькою" (аналогічна антипатія до неї, розмова не склалась) - прям організована злочина група.Недивлячись на те, що декілька людей, в темі відписались що у цьому відділені отримують все без проблем ТС в темі зазначив що там крадуть бандеролі і по сценарію в першому повідомлені повинна бути розповідь проте як у нього вкрали бандероль . Що радять у темах-скаргах про негаразди при покупці через інтернет? - захотів купити дешевше, чи ексклюзив - будь готовий до ризиків повязаних з інтернет купівлями, не хочеш ризикувати - магазин/ринок де це все щупається, трогається там і чек видають і на протязі 14 днів приймуть назад товар.
ursa Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 20:25 #50 Опубліковано 6 Лютого, 2013 в 20:25 Ну да, я понимаю обиду, злость... Но вот это: після цього я вже буду жорстко відноситись до працівників Укрпошти і ставити свої вимоги щодо отримання бандерольок. Халявная доставка - ты же ничего за неё не платишь, ну разве что 1.5-2 доллара за трекинг-номер. Поэтому требования будут слегка необоснованы. Да, большая вероятность, что потрошат посылки уже в Украине (по другим странам они идут нормально) но вряд ли виновата тётенька, которая тебе выдавала посылку. Да, она хамло - но вряд ли больше. Кроме того, даже в случае жалобы - не думаю, что что-то выгорит. Послылка эта идёт как рекомендованная бандероль или что-то типа того, т.е. не является ценной. В общем, русская рулетка Хочешь гарантий доставки - можно пользоваться платными услугами, типа DHL или EMS, принесут посылку лично в руки, сайты такую доставку предлагают. Правда конечная цена товара вырастает значительно
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.