Перейти до змісту

Вибір всесезонних шин


Ukrainec

Рекомендовані повідомлення

Опубліковано

Привіт усім!

Постало питання вибору всесезонних шин. Чому? Бо в принципі все наявне "з"їздилося", а майбутнє ще не придбано!

Чому саме всезезонка:

Наявні 2 шт Matador MP-55 Plus Silika M+S на ведучих колесах повністтю себе виправдовують в зимку. А майже "сліким" на передніх колесах інколи додають адреналіну!

Катаюся по нинішнім міркам не багато до 3000км/рік і не швидко до 100км/год (авто не те щоб розганятися), тому купувати спеціалізовано "літо" і "зиму" сенсу не бачу. Також планується покупка нового авто і теж мікролітражки, то думаю нові шини зайвими не будуть.

Б/В не розглядаю так, як вже разок на ньому "спалився", більше не хочу.

Нагуглив про всезезонку багато негативних відгуків, але все ж більше схиляюсь саме до її вибору. вибір пав на Goodyear Vector 4Season, а ось що кажуть про них тут

Так ось хто що порадить для обода R13 з чим мав справу чи так від фонаря!

Побалакаємо?

  • Відповідей 111
  • Створено
  • Остання відповідь
Опубліковано

Не гони, всесезонних шин не існує!!!

Неправда! минулого року МР 55 були всесезонними! :D

Правда зносилися за літо - 2500км на 1,5мм!

Опубліковано

а что мешает взять еще пару MP 55, раз так нравится?

кстати, разный износ протектора, а тем более разные покрышки на ведущих и ведомых осях – опасная штука и лучше так не делать. у тебя ж не "москвич" небось, где сзади ставят "тракторную" резину чтоб в селе по полю ехать, а вперед абы что. на скользкой дороге такой трактор управляется чуть более, чем никак.

насчет самой идеи всесезонной резины поддерживаю, так как тоже езжу мало, 2-3k в год отсилы. Kumho Solus KH16, которые в стоке шли с моим Accent'ом хоть и не такие злые, как твои матадоры и ближе все-таки к лету, чем к зиме, но вполне прилично ведут себя на укатанном снегу и в умеренный холод на чистом шоссе – не дубеют и не скользят.

такие как у тебя матадоры я ставил себе на Passat B2 когда много ездил по просёлку. они отлично гребут в снегу и грязи из-за ламелей, но очень мягкие, конечно, асфальт их быстро сжирает

Опубліковано

Якраз наперід ставлю новіше, а ззаду аби що! Чисто з міркувань безпеки!

МР 55 на літо трішки не того, з переду на них машину кидає, як на мене бо м"які дуже! Вони - "зима" все ж таки.

Опубліковано

безопаснее всего – сравнительно одинаковый протектор на всех колёсах, но это каждый по кошельку решает. я так просто меняю местами передние и задние 1-2 раза в год чтобы износ был равномерный. по-хорошему надо еще и запаску в этот цикл подключать, но я как-то тормознул первые пару лет, а когда вспомнил, то было уже поздно.

MP 55 кроме Snow еще и отличный вариант для Mud (рыбалка-дача-ебеня, смотря что за машина), там на борту как раз S&M написано и это не про концерт Металлики :smile3:

Опубліковано

MP 55 кроме Snow еще и отличный вариант для Mud (рыбалка-дача-ебеня, смотря что за машина), там на борту как раз S&M написано и это не про концерт Металлики :smile3:

MUD мається на увазі ту грязюку, яка виникає саме в зимовий період в час відлиги, на шині є позначення сніжинки, яке теж не в якості гравюри для панків нанесли!

Там де я літом рибалю, капаюсь, купаюсь і т.д. і т.п. туди тра ще від 50 до 150 км проїхать по розпеченому асфальту!

МР 55 чомусь зараз не має ніде в Україні, лише на шина.сс в одному екземплярі! на початку зими хотів таки купити парочку :)

Опубліковано

так это понятно, я просто описал свои впечатления по бэк-кантри на этих покрышках. летняя грязь им тоже не помеха :smile3:

а то, что зимой нельзя зимние шины купить – это проблема наших продавцов, конечно

Опубліковано

Як часто в погоні за примарною економією ми наражаємо на велику небезпеку себе та ІНШИХ, ні в чому не винних людей.

Опубліковано

хай краще буде нова всесезонка чим підношена зима.моє імхо. Колись при СССР взагалі не мали поняття зима-літо головне щоб на зиму був новий протектор.

Опубліковано

як можно казати:

Чисто з міркувань безпеки!

і ставити різний протектор на вісі, чи абищо на задню вісь? невже ви думаєте що це безпечно?????

з такім підходом зимою краще не їздити - оце безпека буде.....

Опубліковано

хай краще буде нова всесезонка чим підношена зима.моє імхо. Колись при СССР взагалі не мали поняття зима-літо головне щоб на зиму був новий протектор.

Всесезонка и не зима и не лето!!!И дело здесь не в вождении,а в безопасности в экстренных случаях при каком-нибудь маневре!!!Какой бы ни был опыт и мастерство шансы на положительный исход минимальны!!!

-А насчет того что раньше не было зимней резины скажу так-скоростя были не те,машин было меньше и люди были ответственнее за рулем!!!

-Да и резину зимнюю придумали не просто так!Если ее раньше не было это не значит,что надо и дальше без нее жить!

-Человек стремится,прогрессирует что бы обезопасить себя и окружающих!

-А когда-то и вилок не было,так давайте как раньше есть руками!!!

P.S. Давайте спочатку розберемось - що нам потрібно.

1. Літня гума стійка до високих температур дорожного покриття, гарно тримається за асфальт при Т більше +7 градусів і має дрібний, не розвинений рисунок для зменшення шумності і підвищення зносостійкості.

2. Літня гума підвищеної прохідності - стійкий до пошкоджень борт і крупний рисунок для їзди по бездоріжжю.

3. Зимова гума, яка зберігає еластичність при низьких температурах і має крупний, розвинений рисунок для гарного зчеплення з щільним снігом і достатньої прохідності в сніговій каші.

4. Зимова шипована гума для кращого зчеплення на льоду і утрамбованому снігу.

5. Всесезонна гума - гібрид літньої і зимової - гладкий, в міру розвинений рисунок. Злегка тримається за сніг і не сильно стирається об асфальт, погано їде по болту.

От і вибирайте. Вчора по тєліку показували якогось консультанта по гумі (не застав початку передачі), який сказав, що два комплекти всесезонки не проїдуть стільки, як один зимовий і один літній. Я з ним згоден.

Звісно, тут грають роль ще і наявність грошей і місця для зберігання коліс не в сезон.

Я особисто використовую літню, зимову і зимову, підвищеної прохідності з шипами (деколи одягаю для поїздок в гори і "по рідних селах" літом). Все стоїть на дисках - легше міняти.

Опубліковано

Скільки комплектів всесезонної гумми ти зносив?

спєрва добєйся ©?

Ні.

Так:

– Вот все говорят: «Карузо! Карузо!» А я послушал – так ничего особенного.

– Вы слышали Карузо?!

– Нет. Мне Рабинович напел.

або так:

Не читал, но осуждаю.

Опубліковано

На всесезонці Pirelli P400 Aquamile (що дісталася мені від Shkoder-a), чудово відїздив і літо, і дощове літо, і зиму, і в горах іздив зимою. Їздив швидко, по дорогам та бездоріжжю. Жодного разу не буксував. Жодна зимня таких результатів не показувала. Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки.

3447.jpg

Опубліковано

Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки

Чуєш, я за твоєю спиною груддю стану! )

Опубліковано

Коли у людей пробіг в рік 3-5 тис.км. І у випадку коли ви глянули зимнім ранком у вікно, а там снігу по коліну і у вас немає стовідсоткової потреби брати автомобіль, а можна скористатись маршруткою, тролейбусом, "пішкарусом" - то вам всесезонка нормальний варіант. Коли є пробіг 3-4 тис км у місяць, і коли зранку лід, сніг, дорога не розчищена і їхати 200-300 км, то я думаю що всесезонка впорається гірше, ніж гарна зимова гума з протектором мінімум 6-7 мм , а в ідеалі 8-9 мм.

Хоча безумовно головне в такий ситуації - це прокладка між кермом і сидінням.

Сам маю 2 комплекти гуми, але і їзджу багато.

Опубліковано

Колись теж їздив на всесезонці. Спочатку росава ВС-20 - це взагалі жесть, напевно гіршої гуми в світі не має! Вона дубова навіть літом, про зиму взагалі мовчу... Потім якась німецька всесезонка бу (назви не пам'ятаю) - на голову краще за росаву, але до зимової ой як ще далеко...

Вже 3 сезони маю 2 комплекти коліс на дисках. В рік наїзджаю мінімум 20 тис. км. З тими, хто пишуть, що всесезонка майже так само себе веде зимою як зимова гума, не згоден категорично. Зимова суттєво краще, кажу це з власного досвіду.

Але слова Vect0r-а підтримую, якщо пробіг в РІК 3-4 тис., то всесезонка правильний вибір.

Опубліковано

Сам собі перечиш. Спочатку стверджуєш:

Не гони, всесезонних шин не існує!!!

Потім ж пишеш варіанти, серед яких є такий:

5. Всесезонна гума - гібрид літньої і зимової - гладкий, в міру розвинений рисунок. Злегка тримається за сніг і не сильно стирається об асфальт, погано їде по болту.

При невеликих пробігах цілком прийнятний варіант.

Опубліковано

На всесезонці Pirelli P400 Aquamile (що дісталася мені від Shkoder-a), чудово відїздив і літо, і дощове літо, і зиму, і в горах іздив зимою. Їздив швидко, по дорогам та бездоріжжю. Жодного разу не буксував. Жодна зимня таких результатів не показувала. Кидаю камінь в сторону тих, хто каже, що не існує всесезонки.

А я от не вірю, що такий протектор

pirelli_p400_aquamile_fr_302.jpg

по снігу буде кращим, наприклад, чим такий (Sava S3 - середнячок серед зимових)

eskimo-s3-02.jpg

Опубліковано

4Season хороша резина, я до неї довго приглядався, читав багато відгуків і т.п.

Взяв би собі, але вибір впав на Ultra Grip Ice +, просто досвіду водіння в мене мало, тому вирішив брати зимову і не експерементувати.

Опубліковано

Чомусь згідно статистики серед тих хто добре вміє плавати найбільше потопельників.

Я не сперечаюсь з тим що зимова гірше влітку, а літня в зимку. Тим паче маю з чим порівнювати

Як тут вже писали при їзді 2-3тис. км в рік сенсу купувати 2 комплекти я не бачу! Але хочеться вибрати щось з оптимальними, середніми характеристиками зими і літа за нормальною ціною!

Хоч я водій і не з великим досвідом, але перед усім керую обережно. За перші 3 роки як сів за кермо я наїздив близько 18тис на И-151 і зимою, і літом - це режина дійсно ЖЕСТЬ! І в прямому і в переносному сенсі.

Опубліковано

4Season хороша резина, я до неї довго приглядався, читав багато відгуків і т.п.

Взяв би собі, але вибір впав на Ultra Grip Ice +, просто досвіду водіння в мене мало, тому вирішив брати зимову і не експерементувати.

4Season - теж читаю що хороша, але спиняє мене від її покупки 3 фактора:

1)Так як випускається лише 175/65 або 165/65, то вона нижча на 4 см від моєї номінальної, як наслідок втрата зовнішнього вигляду і незначно прохідних властивостей.

2) Потенційна перевитрата палива

3) відносна дороговизна

для мене 3-є в принципі не критично, а от перші два фактори передусім розглядаю

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.



×
×
  • Створити...