TreNeR Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:21 #26 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:21 Цитата На велосипеді я маю звичку їхати по лівій стороні - назустріч транспортуНе по правилам.
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:35 Автор #27 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:35 А з точки зору безпеки?
Igrek Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:48 #28 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:48 Маршрутки будуть заважати ще сильніше, ніж якщо їздити справа.Об'їжджати машини, що стоять, і вирулювати комусь в лоба при цьому теж мабуть дуже круто.
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:53 Автор #29 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:53 Я мав на увазі по трасі, а не в місті. В місті - як вийде... де - тротуар, де - дорога... а по трасі, ІМХО, краще бачити, що тобі назустріч їде, ніж що ззаду робиться.
difoto Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:55 #30 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 08:55 ехать - только с правой стороны. неважно где.Без вариантов.
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:02 Автор #31 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:02 Ді, це твоя точка зору, цитування ПДР чи ти вважаєш, що краще дійсно мати машини на трасі ззаду, ніж перед очима?
ursa Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:06 #32 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:06 Да, лучше иметь машину сзади. *ROFL* Хотя бы потому, что при ударе ваши скорости будут вычитаться, а вот при лобовом столкновении - складываться...
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:10 Автор #33 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:10 Ой, не знаю... якщо вже машина дожене - то, як правило, на такій швидкості, що "вичитай-не вичитай"... А якщо побачиш, що назустріч хтось несеться обочиною (є в нас такі любителі обганяти, що херачить по зустрічній, а всіх на обочину виштовхує) - може, хоч зрулиш чи спригнеш з велосипеда в сторону.
difoto Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:13 #34 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:13 і перше, і , саме головне!!! - друге(а ПДР все ж таки не дурні писали, щось думали при цьому) , а нарахунок третього - типовий приклад: ти виїжджаєш з-за перешкоди, між тобою і автівкою - 30 метрів. У випадку руху по зустрічній полосі швидкість зближення сягатиме (для прикладу) 60 км/год + 30 км/год=90, у випадку ж руху по правій частині - 60 км/год - 30 км/год = 30! Неважко здогадатись , у якому з цих двох випадків у водія і велосипедиста буде більше часу для маневрування (навіть якщо велосипедист не буде бачити авто). Це - не ІМХО, це ПДР і практика водіння як велосипеда, так і автомобіля. ЗІ я в останньому поході вилетів з сідла на швидкості більше 40 км/год. - як бачите - пишу і далі їжджу, так що 30-40 - це далеко не 90-100!
FKCX_half Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:14 #35 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:14 Мой личный опыт говорит, что по трассе безопаснее все-же по встречке...Всегда можна съехать на обочину, в случае опасных ситуаций...Говорю после того, как на трассе на расстоянии 60 см от меня проехала обгоняющая фура... По встречке, правда, машины тормозят своими воздушными потоками ...
Shura Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:15 #36 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:15 велосипед, выехавший на проезжую часть - равноправный участник дорожного движения. поэтому должен ехать не по-аглицки. машины ведь по встречкам не гоняют. (разве что идиоты-смертники какие)
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:28 Автор #37 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:28 Пішоходи за межами населених пунктів, згідно ПДР, якщо рухаються по узбіччю дороги, повинні йти назустріч транспорту. Велосипедисти - в одну сторону з транспортом. Але чому тоді для пішоходів так передбачено, а для велосипедистів - ні? Це перше.Друге. Я не знаю нікого (підкреслюю - НІКОГО!!!!!!!!!!!!!!!!), хто за межами міських доріг їздить по правилах, в селах збавляє швидкість і т.д. Всі женуть 90-120, а то й більше. Тому якщо всі перевищенням швидкості створюють потенційно небезпечні ситуації на дорогах - я один на велосипеді не збираюся слідувати правилам дорожнього руху, і їхати так, як книжка пише. Всі їдуть так, як хочуть - я буду їхати так, як вважаю найбільш безпечним: щоб потенційна небезпека не чекала на мене ззаду. Краще я буду бачити своїми очима, що мене чекає.
Shura Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:31 #38 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:31 чтобы сзади опасность внезапно не подкралась - лучше плейер не одевать. тогда услышишь машины приближающиеся. а про пешеходов - там ключевое слово "по обочине". а велосипед - он на дороге, но не более 1м от ее края, если не объезжает стоящий транспорт.а то, что народ не по правилам ездит - они их могут и не знать. "права купил, ездить не купил"...
Yurik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:36 #39 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:36 Ви лісапєда вибираєте чи обговорюєте як на ньому їздити будете Треба його перше мати щоб потім рішати по якій стороні їхати
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:39 Автор #40 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:39 ну да...Задній амортизатор - зло чи ні?
ursa Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:40 #41 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:40 2Yarchik Ну если тебе буде легче от того, что ты увидишь равнодушное лицо давящего тебя - то велкам, нарушай правила... Но потом в статистике может проскочить сообщение - сегодня был сбит велосипедист, он ехал по встречной полосе, нарушая ПДД, и водитель, выполнявший обгон, ничего не смог сделать... Оно тебе надо? Обычно попутные автомобили на обочину уходят, если встречная машина идёт по твоей полосе. Но эту ситуацию ты можешь видеть - придурок-200-по-встречной незамеченным остаётся редко. Соответственно и реагируешь уходом в кювет Но чаще велосипедист попадает в потенциально опасную ситуацию по своей глупости - типа, я езжу уже 5 месяцев и знаю о правилах поведения на дороге всё... RIP Цитата Але чому тоді для пішоходів так передбачено, а для велосипедистів - ні? -- просто потому, что велосипед - это полноценное транспортное средство, участвующие в движении
Luka Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:58 #42 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 09:58 Yarchik сказав: ну да...Задній амортизатор - зло чи ні?Для тих задач, що ти ставиш собі- однозначно зло. А якщо будеш кататися з форумчанами то на двохпідвісі тобі буде взагалі тяжко.
Адміністратори kmd Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:00 Адміністратори #43 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:00 І під твою вагу, занадто крутий двухпідвіс потрібно. http://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2007&n1=HYBRID Щось тіпа цього треба дивитись.
fantazy Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:10 #44 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:10 мда... я навіть не знав, шо треба їздити по правій стороні... на ровері... весь час їздив по лівій... навіть старався по лівій... якось безпечніше бачити перед собою машину. а не їздити і думати чи вона тебе ззаді зіб"є чи ні... моя точка зору
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:39 Автор #45 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:39 kmd, а за даним тобою лінком - хіба "горнікі" з двухпідвіскою?
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:54 Автор #46 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 11:54 Коротше, так. Громадяни велобайкери! З метою усунення демагогії, флудерастії і словоблудства, пропоную так: візьму в оренду (пропонуйте умови) на 1-2 вихідні дня велосипед. Мій зріст - 1,90 м., вага - 105 кг не снідавши Хотілося б попробувати велосипед-МТВ, оскільки стіль їзди на всіх транспортних засобах мав і маю досить жорсткий і агресивний (не переживайте, Вашу приватну власність гробити не буду, віднесусь лояльно, заподіяні збитки та завдані дефекти відшкодую); місцезнаходження моє не балує гладеньким асфальтом, так що треба щось більш надійне на наших дорогах. Запланований мною тестовий маршрут - навколо Луцька: кільце на Дубнівській, об'їздна з Дубнівської на Рівненську, об'їздна з Рівненської від кільця на Ковельську трасу, Львівська, ДПЗ, Рованці, Дубнівська... Якщо не здохну - то буду купувати собі двоколісного друга.
keepo Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:19 #47 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:19 Yarchik, ще вкажи відстань від землі до паху щоб потім не було "мучительно больно"...
Адміністратори kmd Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:22 Адміністратори #48 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:22 Yarchik сказав: kmd, а за даним тобою лінком - хіба "горнікі" з двухпідвіскою?Ти мене не зрозумів.Я показав який тобі підійде.А горніки двіхпідвіси тоббі низя.
Yarchik Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:27 Автор #49 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:27 Цитата Yarchik, ще вкажи відстань від землі до паху щоб потім не було "мучительно больно"... Десь 80 см... Це мені нагадало один випадок. Колега по роботі умнічає: - Ярик, от який в тебе ККД? Співробітниця швидко відповідає за мене: - Двадцять п'ять сантиметрів! Це вона так наугад, бо знати не могла і не знала... але всім було смішно
TreNeR Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:54 #50 Опубліковано 16 Серпня, 2007 в 12:54 Цитата І під твою вагу, занадто крутий двухпідвіс потрібно. smile.gifhttp://www.trekbikes.com.ua/index.php?b=trek_2007&n1=HYBRID Щось тіпа цього треба дивитись. или такой http://bergamont.com.ua/2007/bike/rephlex
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.