Asbarik Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:32 #1 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:32 Купив черевики місяць назад (що правда на варшавці, але на Волі продавщицю бачив ту з ринку, та і що пояснювати ви всі і так знаєте що то одні і ті ж точки з взуттям), порвався шнурок (що вже і так не дуже весело). Заходжу до них в магазин і питаю чи є шнурки. З мене починають легенько хіхікати і кажуть "та вам на ринок, ми по догляду не працюємо". Я не зрозумівши цих хіхікань, спокійно кажу "я просто черевики у вас купив місяць назад і на них шнурки порвались, думав ви допоможете". Тут вони почало сміятись не соромлячись, і додали " ну так шо ж ви їх затягуєте так сильно". Мені здається це вже занадто. Продавщиці, а чи не ПІДОХУ*ЛИ ви хіхікати і змене ще винного робити, що продаєте фуфєл, за 1000грн. ШНУРКИ ЩО, БЛ**Ь НЕ ДЛЯ ТОГО ЩОБ ЇХ ЗАТЯГУВАТИ?.. Це я хотів їм сказати, але зважаючи на кучу справ, не хотів їхати до клієнтів знервований, і тихенько пішов. А кого ще бісять ці магазини взуття?
SunSeth Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:36 #3 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:36 Щас тобі тут напишуть: не нравицця, не купуй в них (т.є сам дурак).
EleKtrik Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:37 #4 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:37 Цікаво, а представник MARIO BRUNI, є на Борді?
la20 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:38 #5 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:38 Я там раніше постійно купував взуття, бо там були мої розміри. Один раз було що ботинки тупо порвались, ну там ще таке що в мене нога нівроку і вони не витримали. Пішов здав і мені поміняли на інші без проблем.Ніколи з ними проблем не було. Але зараз в них ціни ну його.
Asbarik Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:41 Автор #6 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:41 Щас тобі тут напишуть: не нравицця, не купуй в них (т.є сам дурак).Я не жаліюсь на взуття, я навіть припускаю, що шнурки це таке, всяке буває, можуть і порватись. Робити з мене винного, та щей похіхікувати при цьому, це перебор. Во про що я
[email protected] Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:41 #7 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:41 порвався шнурок це дуже серйозно
EleKtrik Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:41 #8 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:41 Щас тобі тут напишуть: не нравицця, не купуй в них (т.є сам дурак).Я не жаліюсь на взуття, я навіть припускаю, що шнурки це таке, всяке буває, можуть і порватись. Робити з мене винного, та щей похіхікувати при цьому, це перебор. Во про що яНаказать
DaBass Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:44 #9 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:44 автор ЖЖОТ ..... что я могу сказать .... бедняЖка ....
artnebo Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:52 #10 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 19:52 ахахахах прикол в тому що їх ще й кліпають в нас в луцьку під типу італійською маркою))))
vagus Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 20:02 #11 Опубліковано 3 Грудня, 2012 в 20:02 Цікаво, а представник MARIO BRUNI, є на Борді?і не тільки Адідас Рібок Найк Версасі ДГ і т. д...... В нас в Луцьк оригінальні речі можна купити тількі на секонді...
Miro Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:15 #12 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:15 З однієї сторони смішно читати усе це.. З іншої - хамське ставленння продавців, здається, стало у нас нормою. Ти не думав запитати їх, над чим/ким вони сміються і запропонувати посміятись разом? Зазвичай сміх як рукою знімає.
Asbarik Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:20 Автор #13 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:20 З однієї сторони смішно читати усе це.. З іншої - хамське ставленння продавців, здається, стало у нас нормою. Ти не думав запитати їх, над чим/ким вони сміються і запропонувати посміятись разом? Зазвичай сміх як рукою знімає.Я там вище вже написав що я думав їм сказати, але мені мій час став дорожче.
vetalforever Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:21 #14 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:21 Підтримую міро і хочу додати: цікаво щоб на цю сиутацію сказав сам Маріо або хто там його представник в Україні. Якщо бренд нормально тримається, то такі ситуації не допустимі. Дякую за топ, буду знати куди ходити не треба
mix_forever Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:26 #15 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:26 А мо вони не хіхікали, а мило посміхались... НУ типу "дєжурная улибка"?
Asbarik Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:34 Автор #16 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:34 А мо вони не хіхікали, а мило посміхались... НУ типу "дєжурная улибка"?Ні, однозначно. Ще коли я спілкувався з ними, ну моооже хтось би і спутав це з "дєжурною улибко"(хоча я добре розрізняю приємну посмішку консультанта і хіхікання). Я навіть ще вийти не встиг, тільки підійшов до дверей, і за спиною чув вже не миле хіхікання, а нагле ГИГИКАННЯ. І чого тільки варта ця фраза " Так нащо ж ви їх (шнурки) так затягуєте?", яка і спровокувала посилення сміху.Ну і блін, я ж не кондом якийсь, щоб викидати скаргу в борду на все що мені "показалось" поганим.
IncvizitoR Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:41 #17 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:41 А може вони взагалі так увагу ТСа привертали, тіпа загравали. Якщо ходить у фірмовий магазин значиця парубок заможний і перспективний, чо нє?
Deemon Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:44 #18 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:44 цікаво щоб на цю сиутацію сказав сам Маріо або хто там його представник в Україні. Я вас умаляю, це ж міфічний персонаж, такий самий, як водопроводчик у одноіменній 8бітній іграшці
Asbarik Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:46 Автор #19 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:46 А може вони взагалі так увагу ТСа привертали, тіпа загравали. Якщо ходить у фірмовий магазин значиця парубок заможний і перспективний, чо нє?Підгрунтя і аргументація їх дій - це їхня особиста справа. Я ж в свою чергу маю з гарним настроєм зайти в магазин і ще з кращим вийти, а не навпаки. І можу з вами трохи поспорити, бо фірмові магазини і оці луцькі ларьки з взуттям - це дві різні речі, як на мене.Я деякий час жив в Києві, і додам, що фірмовий магазин - це коли я маю чек про покупку, гарантію на взуття мінімум на сезон і все це при повній відповідності ціни до якості.
vetalforever Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:52 #20 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:52 Я всмислі шо це бренд і у нього є представник, який зацікавлений в репутації та надійності бренда
Ko3bMa Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:55 #21 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 07:55 Так, покупця, ми робити італійська взуття, правда-правда. Підошва пластмаса, вся інся - картона >_<
Karabasbarabas Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 08:45 #22 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 08:45 Я всмислі шо це бренд і у нього є представник, який зацікавлений в репутації та надійності бренда
Zheny@ Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 11:04 #23 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 11:04 Купую взуття на ринку, на базарі. Завжди раді мене бачити, як постійного клієнта. Купую те, що мені підходить та подобається, а не те, що "модне".Віддаю перевагу луцькому "Кадар"-у. Щодо продавщинь - то таки да. У більшості "бутікаків" вони дивляться на тебе, як на гівно, хоча самі то й зірок з неба не хватають!Я б попросив книгу скарг! Просто попросив. Ситуація б змінилася кардинально! Вам би ще й шнурівки подарували!
vitali Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 11:51 #24 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 11:51 Синдром помощника дворникаВы заметили, что люди, которые работают на низких, так называемых, последних должностях чувствуют себя ущемленными. И стоит любому оказаться в их власти хоть на какие-то секунды – они готовы даже этими секундами упиваться и хоть в дребезги расшибиться, но быть именно сейчас и здесь самими генералами. Это относится к вахтерам, дворникам, уборщицам… (извините, если кого не назвала или наоборот - указала :-) ). Нам часто приходится сталкиваться с каким-то «дядей Васей» или «тетей Клавой», от которых хочется кричать благим матом. От их упертости и непрошибаемости, от не способности достичь компромисса даже в мелочи. Они никогда не встанут на вашу сторону, не прочувствуют ситуацию, в которую вы попали, не посочувствуют, не помогут… Они словно отыгрываются за все паты, все конфузы, за каждые моменты, когда им приходилось подстраиваться или уступать начальству. Кто-то это называет «синдромом помощника дворника». Все мы можем понять этот диагноз, не прибегаю к глубокому познанию психологии. Но принимать все таким какое сеть дается нам сложнее. Тем более, что довольно часто встречаются и исключения, но это, скорее рассматривается как - «в семье не без урода».Но самое потрясающее, друзья, что эти самые «вершители наших судеб» совершенно меняются, когда оказываются не у себя на работе. Они извинятся по любому поводу не меньше трех раз и еще на всякий случай на прощание. Они словно просят прощения за все те резкости и категоричности, что выказывали сами. Почему-то убежденные, что с ними поступят сейчас точно так, как поступили бы они. И поразившись доброте вашей души у «тети Клавы» вовсе не эффект зеркала проявится. Она все равно будет такой же, какими была за 10 минут до общения с вами. Она уйдет и будет так же наслаждаться и упиваться пусть маленькой и незначительной, но властью.http://vitaminka006....l.com/5854.html
Thorgalll Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 12:13 #25 Опубліковано 4 Грудня, 2012 в 12:13 Хамство продавцов, в наших магазинах, до сих пор печальная норма
Рекомендовані повідомлення
Заархівовано
Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.