Перейти до змісту

Мої: ніжний Вандал та примхлива Фурія (робоча конячка)


odna

Рекомендовані повідомлення

Ух ты, какой красивенький подростковый велосипедик получился.)

Глаз радует, и что самое главное, счастливую обладательницу тоже очень радует.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • Відповідей 78
  • Створено
  • Остання відповідь

Кльовий вел вийшов... Хоч і Келліс.))))

Тепер будуть зовсім інші відчуття від катання. А по друге.. замочить би не мішало.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

[offtop]У меня с хотелками все намного сложнее чем у остальных велосипедистов, хотящих подвес. Мне нужен размер рамы в 23 дюйма под 29-е колеса, а это очень непросто найти :([/offtop]

С моей ростовкой хотелка еще больше усложняется. На Келлисе, вообще, с 12-го года перестали выпускать маленькие рамы. Я случайно попала на шаровую распродажу неходовых остатков. Повезло.

Легкий кантри-подвес(29er - на любителя\длинного) - наиболее универсальный девайс. Очень желательно с платформенным аммо.

Я ждала, что сразу почувствую потребность в платформе. Но пока раскачки не добилась. Посмотрим дальше.

Тепер будуть зовсім інші відчуття від катання. А по друге.. замочить би не мішало.)))

А по друге,... де ти ходиш, Лєкс? Вже замочено і обмито, і не одноразово. Але для тебе персонально - із задоволенням :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Оскільки система 4-ричажна.. вона не так залежна від аморта... а ще враховуючи твою вагу... то взагалі.)))

Правильно налаштуй ребаунд і все буде гуд.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А по друге.. замочить би не мішало.)))

Так замочили вже, у Львові. Бачив би ти як Танюша його обільно мочиииииилаа...

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

Короче, келіс - г***о! Вони це вкотре довели.

вспомнилось.....Сам владелец Келлис :_06: . Почему не "срут" Келлис??? :0165:Решил потроллить :0155:

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Кстати, вопрос: почему тормоза механика? Буду рад развернутому ответу.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Потому, что, лично мне, достаточно и ви-брейков с головой. Я бы с ними ни за что не рассталась, если б не вынуждали велопроизводители. Механика проще в обслуживании, даже в полевых условиях.

Повторюсь - туризм - наше все.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Підтримую...

Собі встановив Авід ВВ7.

Вібряків теж ніби достатньо було..., але... дискові гальма в похідних умовах маст хев, в звязку з великою ймовірністю намокання обода і вимазування його "гидотою" ))) на зразок солоної Кримської, або липкої Карпатської глини )) І як результат втрата керованості байка.. + непомірно швидкий знос колодок (реально на вібряках це розхідник) і саме головне ОБОДА!

Хороша механіка... краща початкової, сопливої гідравліки.!

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Вот, только не надо мне про колодки. На ви-брейки колодки стоят в самом тяжелом случае, в два раза дешевле, а так - в пять. И главное - они универсальные! Это во первых, а во вторых: дисковые колодки снашиваются даже тогда, когда ты не тормозишь. И что же у меня получилось, что я дисковые колодки меняю не реже ви-брейковых.

Масса моя с баулом, позволяет управлять велом в любых условиях, в том числе и в Карпастких говнах.

А обода поменять раз в три года, не считаю проблемой (это тоже - в самом тяжелом случае).

Нет универсальных ездоков, потому не может быть универсальных советов. Я отвечаю на вопрос ко мне и лично о себе :)

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 3 тижня потому...

а во вторых: дисковые колодки снашиваются даже тогда, когда ты не тормозишь.

Як таке може бути?

А по друге.. дешеві вібрякові колодки так і працюють, як вартують, а дорогі.. порявняно з дисковими мають недостки саме вібрякової системи вцілому (зношування обода, погана робота взимку і в болоті, при незначній кривізні обода треба перерегульовувати гальма.. щоб розвести колодки далі....) Не думаю, що мені тобі розповідати про те, що за 1 похід, як не повезе з погодою можна стерити і колодки і обод... особливо трохи зношений.

Буквально вчора.. як вийшли з дизеля.. ми з Джурою обоє лишились без задніх гальм (вібрейк).. передні (дискові) працювали справно.

Для себе вирішив.. знімаю вібрейки назавжди.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

а во вторых: дисковые колодки снашиваются даже тогда, когда ты не тормозишь.

Як таке може бути?

Вот, представь себе. Ты не сталкивался? Зазор между колодками и ротором мизерный, попадает просто водичка и уже слышно трение, а если едешь в ливень, даже по асфальту, водичка попадает с песочком и камушками. Ты едешь, себе, а песочек перетирается. Часок, другой, и тут нужно затормозить, а тормоза пропали. Хотя ты несколько часов к ним, практически, не притрагивался. А не говорю уже про капитальную срань-таракань

А по друге.. дешеві вібрякові колодки так і працюють, як вартують, а дорогі.. порявняно з дисковими мають недостки саме вібрякової системи вцілому

Разницы в работе дешевых и дорогих колодок на Ви-брейки я так и не ощутила.

Буквально вчора.. як вийшли з дизеля.. ми з Джурою обоє лишились без задніх гальм (вібрейк).. передні (дискові) працювали справно.

Ты вчера использовал тормоза? Мужик! ;)

Для себе вирішив.. знімаю вібрейки назавжди.

А я повторюсь - говорю лично от себя и про себя, мое личное мнение и мой личный опыт.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ХЗ... ніколи не було проблем з тим, що колодки стирались самі по собі.)))

Вібрякові міняю 2 рази в рік приблизно. Мож вся справа в зазорах?.. Але пробував хід твоєї ручки.. то не сказав би, що зазори там мінімальні.

Мо диск кривий був.... чи затяжка болтів нерівномірна і неправильна (через одного), чи каліпер чуть перекосився при установці..і колодка стиралась з одного боку тільки?.. ХЗ...

Колодки дорогі... менеше труть обід за рахунок того що стираються самі..а дешеві.. і самі швидко зношуються... і обід зношують.. Плюс в дорогих ...профіль забезпечує краще очищення обода і щеплення з ним гальмівної поверхні. На мою думку дорогі краще ставити на паралельні гальма.. тоді потужність буде ще вища.

А вчора.. як по тротуарах поїхали.. то довелось гальмувати.. бо можна було на кермі прокатати якось сонного пішохода.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ХЗ... ніколи не було проблем з тим, що колодки стирались самі по собі.)))

У мене вже декілька разів траплялась саме така історія з колодками, яку описала Таня. І у Мартенза теж.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось ви гоните.))))

За яких умов стерлись колодки? Які гальма?

В походах довго не тиснути на гальма.. ще й в Карпатах..???

Нєєєє.. не бачив такого.))))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

В мене на магурі колодкам ~3000км. , в т.ч. по Карпатах :)

Я не буду холиварить, но ресурс у дисковых на порядок выше, чем у вибряков, начиная от материалов накладок(резино-силиконовый компаунд против полимерных волокон в смоле, а то и металло-керамики) и до разницы в линейных скоростях обода и ротора. Плюс грязь\вода как-то чаще бывает ближе к земле, то есть на обод она попадает с большей вероятностью, чем на ротор. А про "страются сами по себе" - неа, не слышал.(но не отрицаю возможности)

Так что вибряки против гидры - скорее вопрос личных предпочтений, кому какие сочетания плюсов\минусов подходят.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Щось ви гоните.))))

За яких умов стерлись колодки? Які гальма?

В походах довго не тиснути на гальма.. ще й в Карпатах..???

Нєєєє.. не бачив такого.))))

Какие Карпаты!

В Карпатах все ок. Там все понятно. К примеру, после сухого похода по Карпатам, за две недели я ви-брейки не стерла и на миллиметр. А вот за несколько часов пути под ливнем по равнинной трассе в Тернопольской области, вроде бы (точно не помню), новых колодок на моих ББ5 как не бывало, там же и Ярик без своих задних тормозов остался.

Ну, и само собой, после нашего осеннего говнорейда по Цуманщине.

Так что вибряки против гидры - скорее вопрос личных предпочтений, кому какие сочетания плюсов\минусов подходят.

Вот! А я о чем толдычу :)

Но у меня впечатление, что грязь на ротор попадает не реже, она, просто таки, в него метит. Достало!

Возможно тут еще играет роль протектор резины, как вариант.

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

ІМХО.

Щось не те з налаштуванням гальм... саме гальм вцілому.. як системи.

Люблю щоб хід ручки був мінімальним, відповідно вібряки і дискова механіка налаштовуються на мінімальний хід.. ну і колеса звичайно мають бути ідеальними.. Так от... ЖОДНОГО РАЗУ... вищеописаної лажі з ДОБРЕ ВІДРЕГУЛЬОВАНИМИ гальмами в мене не було.. ні з вібряками.. ні.. ТИМ БІЛЬШЕ З дискачами. І те, що стерлось саме одне з гальм... (у Ярика на скільки я зрозумів) свідчить саме про його неправильне налаштування, або воно несло підвищене навантаження. А що.. западло.. коли ротор дзвенить линути з фляги на нього і каліпер води?

ХЗ.... КГ той самий...(перший), марафон у Львові, бревет 90км під дощем...., Крим.. 20 км по говнах... з велом в руках.. під снігом і дощем..) так навскидку.)

Мож не там катаю... чи якось не так налаштовую.)))

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

А що.. западло.. коли ротор дзвенить линути з фляги на нього і каліпер води?

Может и западло, когда, кроме звенящего ротора, еще раздражают сплошные потоки воды с верху, или бесконечные болота снизу.

Лекс, ну, не школьники ж тут щас сидят. Будет и у тебя такой опыт, "потерпи немного, подрастешь и ты" (С) :р

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

  • 2 місяця потому...

Вот, купила себе пару крыльев. Попробую. Давно хотела, ждала подходящей цены. Сразу опережу тех, кто мне снова начнет рассказывать, с чертежами и сметой, как их можно сделать самому - тьху на вас :)

post-2946-0-20864100-1361980141_thumb.jp

И сзади поставила. Решила так. Но можно и наоборот. У меня аморт и так неплохо закрыт, а вот перекидка, а главное нижние промы подвески - не.

post-2946-0-51272500-1361980480_thumb.jp post-2946-0-95477600-1361980557_thumb.jp

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

за 60 брала? думаю і собі одненький замовити для захисту перекидки

Да. Со Львова заказала.

а прожимать подвеску на полную длину пробовала? не цепляет?

Не должно. Пока не чиркало. Если что - это легко решается

Посилання на коментар
Поділитись на інші сайти

Заархівовано

Ця тема знаходиться в архіві та закрита для подальших відповідей.




×
×
  • Створити...